PDA

Bekijk Volledige Versie : Twijfels over aanranding door asielzoekers



Umarvlie
28-09-15, 09:42
ALMERE - Er zijn ernstige twijfels gerezen over het waarheidsgehalte van een bericht dat een 18-jarige vrouw dit weekend zou zijn aangerand door drie asielzoekers. De regionale website Almere Nieuws meldde maandagochtend dat het slachtoffer zaterdagnacht met een vriendin door het centrum van Almere liep, toen ze werd belaagd. De politie weet evenwel van niets.

De vriendin schoot het slachtoffer te hulp en beet flink van zich af, waarop de drie mannen op de vlucht sloegen, aldus Almere Nieuws. Volgens de website konden politieagenten het incident live volgen via bewakingscamera's. Het trio kon daardoor binnen luttele minuten worden aangehouden. De drie mannen zouden vaker vrouwen hebben lastig gevallen, aldus de website.

De polite zelf zegt tegen De Telegraaf echter nog niks te weten over de aanranding. ,,Op dit moment kunnen wij niets bevestigen. Wij zoeken uit of en wat er is gebeurd", aldus een politiewoordvoerster.

PVV-fractievoorzitter Geert Wilders heeft op WNL al geschokt gereageerd op de vermeende aanranding. Op Twitter haalt hij uit naar premier Rutte: ''Bedankt hè Mark Rutte dat je ze allemaal ons land binnenlaat'', schrijft hij.

(Bron: Telegraaf)

Dit soort bagger zal wel meer voor gaan komen ben ik bang.

Abdul1969
28-09-15, 10:39
volgens mij mogen asielzoeker s-nachts niet het asielzoekerscentrum verlaten! maar ja als Geertje het zegt dan weet je meestal van te voren dat het loos alarm is.

en WNL hoort de bron eerst te checken voor het publiceren!

super ick
29-09-15, 07:21
nee, er mag wel op gehamerd worden dat er zoveel hoog opgeleide mensen tussen zitten. Alsof dat een criterium is om asiel te krijgen. Als er vermeld wordt dat er ook aanranders tussen zitten dan kan het niet. Ja, die zullen er ook wel tussen zitten.

Tuig zit er ook tussen. Het is nu juist de kunst om die terug te sturen. En dan niet hier eindeloos laten procederen. Nee, parachute op de rug en lozen die handel.
En direct aan de slag met de echte vluchtelingen. Woning, taal leren, werk zoeken, etc. hulp bieden.

mark61
29-09-15, 17:45
Ik vind het werkelijk schunnig dat iemand zo'n uitgebreide leugen verzint.

Gaat iemand daar nog verhaal over halen? Of zakt dit gewoon weg, waarbij het vermeende 'incident' wel in het collectieve geheugen blijft hangen, maar dat het een walgelijk leugenverhaal was niet?

mark61
29-09-15, 17:46
nee, er mag wel op gehamerd worden dat er zoveel hoog opgeleide mensen tussen zitten. Alsof dat een criterium is om asiel te krijgen. Als er vermeld wordt dat er ook aanranders tussen zitten dan kan het niet. Ja, die zullen er ook wel tussen zitten.

Tuig zit er ook tussen. Het is nu juist de kunst om die terug te sturen. En dan niet hier eindeloos laten procederen. Nee, parachute op de rug en lozen die handel.
En direct aan de slag met de echte vluchtelingen. Woning, taal leren, werk zoeken, etc. hulp bieden.

Wat is dit nou voor reactie op een topic waarin blijkt dat iemand grote leugens heeft opgehangen, de politie erbij verzint terwijl de politie van niets weet?

Vind jij dat niet schokkend dan? Ik wel.

Self- defence
29-09-15, 23:35
deze asielzoekers hebben nog honger dorst en moeten nog bijkomen van de trauma''=s en dan nu al gelijk zin hebben in sex. Wat een beesten zeg. opgetieft het is crisis en er is geen werk,het liefst tijdelijk opvangen en gelijk terugsturen naar mesophotamie

Ibrah1234
30-09-15, 03:59
Tuig zit er ook tussen. Het is nu juist de kunst om die terug te sturen. En dan niet hier eindeloos laten procederen.

De overheid bevindt zich hier in een spagaat waar waarschijnlijk haar kruis van uitscheurt. Immers, naar welk land kan men deze vluchtelingen uitzetten?

Een ticket kopen en naar Europa vliegen is waarschijnlijk goedkoper en veiliger dan de levensgevaarlijke overtocht over zee maar om te vliegen dient men te beschikken over documentatie. De vluchteling kan dan bij binnenkomst op Schiphol worden geregistreerd en staat dan met 0-1 achter.

Geen land die vluchtelingen zonder enige documentatie wil opnemen waarbij niet vaststaat wat het land van herkomst is.

Geen idee hoe men dit gaat "oplossen".

super ick
30-09-15, 07:12
Wat is dit nou voor reactie op een topic waarin blijkt dat iemand grote leugens heeft opgehangen, de politie erbij verzint terwijl de politie van niets weet?

Vind jij dat niet schokkend dan? Ik wel.

Ik vind het niet schokkend.
Ik wacht het eerst maar even af. Achteraf blijken diverse zaken wel meer net even anders te liggen.

Er worden veel vaders in een vechtscheiding beschuldigd van misbruik van hun kinderen om aan het langste eind te trekken. Vind ik veel schokkender.

Wat is in dt geval een aanranding? Hebben ze gejoeld en heeft er 1 een klap op haar achterste gegeven? Dat is ook aanranding. Nee, ik wacht nog even.

Pers is zo geil dat ze eerst schieten en dan doorvragen.

H.P.Pas
30-09-15, 08:39
Ik vind het niet schokkend.
()
Pers is zo geil dat ze eerst schieten en dan doorvragen.

Dat laatste is natuurlijk het punt waar het om draait.
'Schokkend' in de zin van 'verrassend' is dat niet meer, verloederde journalistiek is gewoon geworden.
Zorgwekkend is dat wel. Wie zo'n bericht publiceert zonder bij de politie even terug te vragen dient, samen met zijn hoofdredacteur die dat toelaat, geteerd en gevederd. Hebben ze mij destijds geleerd.
(http://board.insel-monarchie.de/images/smilies/old.gif)