PDA

Bekijk Volledige Versie : enquete: geef je mening!



Flojoev
11-10-15, 17:30
Hoi, wij zijn Floris, Joany en Eva, en willen jullie graag jullie mening vragen over het onderwerp 'Moslim terroristen' voor een schoolproject!

1. Wat vind je van de Moslim terroristen?

2. Ben je vóór of tegen hen?

3. Hoe vind je dat het probleem opgelost moet worden?


Hopelijk willen jullie deze vragen beantwoorden!

Groetjes van ons

(we zullen alle antwoorden anoniem houden)

mark61
11-10-15, 18:02
:haha:

Mark
11-10-15, 18:39
Eerst bikini fotos van joany en eva

The_Grand_Wazoo
11-10-15, 19:13
Een goed onderzoek staat of valt bij een goed geformuleerde, eenduidige onderzoeksvraag. De vragen die jullie stellen voldoen niet aan deze crietria.

1) definieer 'terrorist'
2) indien voorafgegaan door een voorzetsel gebruik 'hen' ipv 'hun'.
3) welk probleem?

Marsipulami
11-10-15, 19:20
Hoi, wij zijn Floris, Joany en Eva, en willen jullie graag jullie mening vragen over het onderwerp 'Moslim terroristen' voor een schoolproject!

1. Wat vind je van de Moslim terroristen?

2. Ben je vóór of tegen hun?

3. Hoe vind je dat het probleem opgelost moet worden?


Hopelijk willen jullie deze vragen beantwoorden!

Groetjes van ons

(we zullen alle antwoorden anoniem houden)

Ik ben tegen moslimterroristen, maar wens wel dat mijn antwoord anoniem blijft.

Self- defence
12-10-15, 02:13
:haha:jeezus wat kinderachtig heb niet achter jou gezocht dit.
Gelukkig is het maar grappig.

Eric de Blois
12-10-15, 07:04
Hoi, wij zijn Floris, Joany en Eva, en willen jullie graag jullie mening vragen over het onderwerp 'Moslim terroristen' voor een schoolproject!

1. Wat vind je van de Moslim terroristen?

2. Ben je vóór of tegen hun?

3. Hoe vind je dat het probleem opgelost moet worden?


Hopelijk willen jullie deze vragen beantwoorden!

Groetjes van ons

(we zullen alle antwoorden anoniem houden)

Hoi Floris, Joany en Eva,

Elders hebben jullie een zelfde topic geopend (http://www.maroc.nl/forums/islam-meer/384609-vraag-over-moslim-terroristen.html#post5477531). Ga daar dan verder. Dit is geen nieuwstopic en dus niet echt bedoeld voor NvdD. Op jullie topic elders is ook door diverse leden geantwoord, jullie reactie daarop bleef echter uit. Geef daar eerst even antwoord op.


1. Wat vind je van de Moslim terroristen?

Van moslimterroristen vind ik precies hetzelfde als van niet-moslimterroristen. Terroristen doen dingen die mensen niet fijn vinden. Ze zorgen wel voor extra werkgelegenheid (onbedoeld gunstig neveneffect) Voor het overige vind ik dat alle terroristen in spé, of hulpjes van terroristen, propagandisten van terrorisme etc. allen preventief zouden moeten worden opgeruimd. (entlösung) jazeker, je leest het goed!


2. Ben je vóór of tegen hun?

Wat denk jezelf? Kan iemand, behalve de terroristen zélf, hun aanhangers en gluiperige hulpjes, vóór hen zijn? Wat mij betreft mag de CIA deze in Nederland komen opruimen, want de gemiddelde Nederlander is daar, vanwege genetische aanleg, veel te laf voor! Zeg dat maar tegen je linkse leraar maatschappijleer!


3. Hoe vind je dat het probleem opgelost moet worden?

Welk probleem? Dat van laffe linkse rechters die onder invloed van schofterige advocaten dit schorem een lichte straf geven omdat er nog niets gebeurd is?

Wat een slimme en goed geformuleerde vragen! Zeer neutraal onderzoek! Je kunt met de resultaten vast alle kanten op. Goed gedaan door jullie. Ook leuk voor jullie onafhankelijke multicul-onderzoek.


Voor een schoolproject over de multiculturele samenleving willen wij graag jullie mening over moslim terroristen.

Leuk zo'n niet sturend onderzoek. Het moest natuurijk over de multicul gaan. Mag je van jouw linkse leraar en school ook tegen de multiculturele samenleving zijn, los van het gegeven dat dit totaal zinloos is, of krijg je dan een slecht cijfer? Tot slot zie ik het verband niet tussen multicultuur en moslimterrorisme. Dat zijn twee gescheiden zaken. Verzin een nieuw project, dit is waardeloze bagger. Dit gaat totaal niet over de multicultuur. Dat zou namelijk wel interessant zijn. Maar van je linkse leraar moet het natuurlijk politiek correct onderzoek zijn. Dus krijg je dit soort bagger.

Verzin een nieuw onderzoeksproject. Wat is cultuur? Zijn alle culturen gelijkwaardig? Is de multicultuur goed voor Nederland? Kijk nu zit ik je alweer onbedoeld te helpen.

Je garantie om anonimiteit te waaborgen is totaal overbodig hier. 90% van de leden zitten hier al anoniem achter een fictieve naam, dus. Dat verstaan mensen onder vrijheid van mening. Anoniem je bagger uitstorten in het openbaar. Ook dat is weer het gevolg van onze gemiddelde genetische eigenschappen. Ons gedrag is voor een groot deel genetisch bepaald. Dat vind jou linkse leraar natuurlijk weer niet. Koop liever een boek van Wouter Buikhuisen ipv naar de correcte kletspraatjes van je linkse leraar te luisteren. Vergeet het allemaal, het gaat slechts om de kille werkelijkheid die de wetenschap ons laat zien.

Flojoev
12-10-15, 13:19
Onze leraar stemt pvv ze is dus niet links, en ze woont in de schilderswijk. Maar wij stemmem geen pvv

Flojoev
12-10-15, 13:24
Van eva en joany kan niet, zij dragen allleen boerka, voor een boerkini zouden ze wel een uitzondering maken.

Eric de Blois
12-10-15, 13:33
Onze leraar stemt pvv ze is dus niet links, en ze woont in de schilderswijk. Maar wij stemmem geen pvv

Oh, er is wel wat veranderd. Een rechtse leraar was vroeger uitgesloten gewoon. Zeker niet bij maatschappijleer. Dat jij geen pvv stemt is prima, ik doe dat ook niet trouwens. De pvv maakt toch niets klaar. Echt nul komma nul. Stemmen heeft trouwens ook niet veel zin. De invloed van de kiezer op het beleid is net iets meer dan nul. Verkiezingsbeloftes worden toch gebroken en de invloed van de burger op het beleid is dan ook verwaarloosbaar. Voor of tegen Europa zijn is niet relevant voor de zittende politiek. Stemmen is eigenlijk een soort folkore. De democratie is theorie. Bovendien is de meerderheid van het electoraat niet bijzonder slim. Ze mogen de democratie van mij gewoon afschaffen. Gewoon openlijk de democratie afschaffen die in de praktijk toch al niet bestond. Neem Europa alleen al. We hebben daarop nul invloed. Het lijkt mij trouwens sterk dat een leraar openlijk zegt op de pvv te stemmen. Da's doorgaans geen reclame voor zijn werk. Ik vind persoonlijk de pvv een vreselijk slechte partij. Dat een leraar daar op zou stemmen verbaasd mij zeer. Aan de andere kant, de overige partijen doen het nog slechter. Dus ja, als je moet kiezen uit de minst slechte...

Wat vind jij van de multiculturele samenleving, behalve dan dat deze een gegeven is?

Flojoev
12-10-15, 14:58
Een goed onderzoek staat of valt bij een goed geformuleerde, eenduidige onderzoeksvraag. De vragen die jullie stellen voldoen niet aan deze crietria.

1) definieer 'terrorist'
2) indien voorafgegaan door een voorzetsel gebruik 'hen' ipv 'hun'.
3) welk probleem?

Wij kunnen er niets aan doen dat één van ons moeite heeft met grammatica. Wel zitten wij op het gymnasium. Wij zijn nog kinderen, dus onze grammatica is niet perfect. Als jij ons zo nodig moet verbeteren, spel dan eerst 'criteria' goed.

Flojoev
12-10-15, 15:17
Hoi Floris, Joany en Eva,

Ga daar dan verder. Dit is geen nieuwstopic en dus niet echt bedoeld voor NvdD. Op jullie topic elders is ook door diverse leden geantwoord, jullie reactie daarop bleef echter uit. Geef daar eerst even antwoord op.



Van moslimterroristen vind ik precies hetzelfde als van niet-moslimterroristen. Terroristen doen dingen die mensen niet fijn vinden. Ze zorgen wel voor extra werkgelegenheid (onbedoeld gunstig neveneffect) Voor het overige vind ik dat alle terroristen in spé, of hulpjes van terroristen, propagandisten van terrorisme etc. allen preventief zouden moeten worden opgeruimd. (entlösung) jazeker, je leest het goed!



Wat denk jezelf? Kan iemand, behalve de terroristen zélf, hun aanhangers en gluiperige hulpjes, vóór hen zijn? Wat mij betreft mag de CIA deze in Nederland komen opruimen, want de gemiddelde Nederlander is daar, vanwege genetische aanleg, veel te laf voor! Zeg dat maar tegen je linkse leraar maatschappijleer!



Welk probleem? Dat van laffe linkse rechters die onder invloed van schofterige advocaten dit schorem een lichte straf geven omdat er nog niets gebeurd is?

Wat een slimme en goed geformuleerde vragen! Zeer neutraal onderzoek! Je kunt met de resultaten vast alle kanten op. Goed gedaan door jullie. Ook leuk voor jullie onafhankelijke multicul-onderzoek.



Leuk zo'n niet sturend onderzoek. Het moest natuurijk over de multicul gaan. Mag je van jouw linkse leraar en school ook tegen de multiculturele samenleving zijn, los van het gegeven dat dit totaal zinloos is, of krijg je dan een slecht cijfer? Tot slot zie ik het verband niet tussen multicultuur en moslimterrorisme. Dat zijn twee gescheiden zaken. Verzin een nieuw project, dit is waardeloze bagger. Dit gaat totaal niet over de multicultuur. Dat zou namelijk wel interessant zijn. Maar van je linkse leraar moet het natuurlijk politiek correct onderzoek zijn. Dus krijg je dit soort bagger.

Verzin een nieuw onderzoeksproject. Wat is cultuur? Zijn alle culturen gelijkwaardig? Is de multicultuur goed voor Nederland? Kijk nu zit ik je alweer onbedoeld te helpen.

Je garantie om anonimiteit te waaborgen is totaal overbodig hier. 90% van de leden zitten hier al anoniem achter een fictieve naam, dus. Dat verstaan mensen onder vrijheid van mening. Anoniem je bagger uitstorten in het openbaar. Ook dat is weer het gevolg van onze gemiddelde genetische eigenschappen. Ons gedrag is voor een groot deel genetisch bepaald. Dat vind jou linkse leraar natuurlijk weer niet. Koop liever een boek van Wouter Buikhuisen ipv naar de correcte kletspraatjes van je linkse leraar te luisteren. Vergeet het allemaal, het gaat slechts om de kille werkelijkheid die de wetenschap ons laat zien.

Bedankt voor het reageren.
Wij gaan echter geen nieuw onderwerp kiezen. Onze 'linkse' lerares keurde ons onderwerp namelijk gewoon goed. We zitten nu nog niet op de universiteit, dus ons schoolproject zal niet perfect worden.

En jouw kritiek is overbodig, daar hebben wij niets aan. Je kunt je tijd beter ergens anders insteken. Wij zitten nog op school om te leren. Ook geven wij liever niet ons geld uit aan een boek die wij van jou moeten kopen.

Flojoev
12-10-15, 15:28
Hoi Floris, Joany en Eva,

. Ga daar dan verder. Dit is geen nieuwstopic en dus niet echt bedoeld voor NvdD. Op jullie topic elders is ook door diverse leden geantwoord, jullie reactie daarop bleef echter uit. Geef daar eerst even antwoord op.



Van moslimterroristen vind ik precies hetzelfde als van niet-moslimterroristen. Terroristen doen dingen die mensen niet fijn vinden. Ze zorgen wel voor extra werkgelegenheid (onbedoeld gunstig neveneffect) Voor het overige vind ik dat alle terroristen in spé, of hulpjes van terroristen, propagandisten van terrorisme etc. allen preventief zouden moeten worden opgeruimd. (entlösung) jazeker, je leest het goed!



Wat denk jezelf? Kan iemand, behalve de terroristen zélf, hun aanhangers en gluiperige hulpjes, vóór hen zijn? Wat mij betreft mag de CIA deze in Nederland komen opruimen, want de gemiddelde Nederlander is daar, vanwege genetische aanleg, veel te laf voor! Zeg dat maar tegen je linkse leraar maatschappijleer!



Welk probleem? Dat van laffe linkse rechters die onder invloed van schofterige advocaten dit schorem een lichte straf geven omdat er nog niets gebeurd is?

Wat een slimme en goed geformuleerde vragen! Zeer neutraal onderzoek! Je kunt met de resultaten vast alle kanten op. Goed gedaan door jullie. Ook leuk voor jullie onafhankelijke multicul-onderzoek.



Leuk zo'n niet sturend onderzoek. Het moest natuurijk over de multicul gaan. Mag je van jouw linkse leraar en school ook tegen de multiculturele samenleving zijn, los van het gegeven dat dit totaal zinloos is, of krijg je dan een slecht cijfer? Tot slot zie ik het verband niet tussen multicultuur en moslimterrorisme. Dat zijn twee gescheiden zaken. Verzin een nieuw project, dit is waardeloze bagger. Dit gaat totaal niet over de multicultuur. Dat zou namelijk wel interessant zijn. Maar van je linkse leraar moet het natuurlijk politiek correct onderzoek zijn. Dus krijg je dit soort bagger.

Verzin een nieuw onderzoeksproject. Wat is cultuur? Zijn alle culturen gelijkwaardig? Is de multicultuur goed voor Nederland? Kijk nu zit ik je alweer onbedoeld te helpen.

Je garantie om anonimiteit te waaborgen is totaal overbodig hier. 90% van de leden zitten hier al anoniem achter een fictieve naam, dus. Dat verstaan mensen onder vrijheid van mening. Anoniem je bagger uitstorten in het openbaar. Ook dat is weer het gevolg van onze gemiddelde genetische eigenschappen. Ons gedrag is voor een groot deel genetisch bepaald. Dat vind jou linkse leraar natuurlijk weer niet. Koop liever een boek van Wouter Buikhuisen ipv naar de correcte kletspraatjes van je linkse leraar te luisteren. Vergeet het allemaal, het gaat slechts om de kille werkelijkheid die de wetenschap ons laat zien.

dit gaat juist over de multiculturele samenleving! want wij vragen aan nederlandse moslims wat zij vinden van de terroristen die strijden vanuit de islam.
verder vroegen wij jou om de vragen te beantwoorden, niet om ons project af te zeiken. en ga dus ook niet zeuren wat jij allemaal verkeerd vindt, blijf bij het punt

Flojoev
12-10-15, 15:28
Eerst bikini fotos van joany en eva

helaas dragen zij boerka's

Flojoev
12-10-15, 15:32
Een goed onderzoek staat of valt bij een goed geformuleerde, eenduidige onderzoeksvraag. De vragen die jullie stellen voldoen niet aan deze crietria.

1) definieer 'terrorist'
2) indien voorafgegaan door een voorzetsel gebruik 'hen' ipv 'hun'.
3) welk probleem?
met terrorist bedoelen wij hier de mensen die uit naam van de islam vechten, zoals IS, boko haram, al-quida, taliban, enz

Mark
12-10-15, 23:04
helaas dragen zij boerka's

helaas

Eric de Blois
13-10-15, 08:43
dit gaat juist over de multiculturele samenleving! want wij vragen aan nederlandse moslims wat zij vinden van de terroristen die strijden vanuit de islam.
verder vroegen wij jou om de vragen te beantwoorden, niet om ons project af te zeiken. en ga dus ook niet zeuren wat jij allemaal verkeerd vindt, blijf bij het punt

Ja, akkoord maar je bent beland op een forum. Leden hoeven zich niet te beperken tot het beantwoorden van vragen. Je mag hier meningen of ideeën bekritiseren. Gebeurd hier regelmatig.

super ick
13-10-15, 08:56
Eerst bikini fotos van joany en eva

Zitten net op het voortgezet onderwijs. Zijn minderjarig. Wellicht een jaar of 14.

Mark
13-10-15, 11:59
Zitten net op het voortgezet onderwijs. Zijn minderjarig. Wellicht een jaar of 14.

dat is inderdaad een beetje jong voor een boerka