PDA

Bekijk Volledige Versie : Olive Yao gefeliciteerd



Mark
21-10-15, 22:29
De door jou gehate Harper heeft verloren

op korte termijn zal Canada stoppen met bommen op IS

Olive Yao
21-10-15, 22:47
.
Las ik ook ja.
Binnenkort kun je me weer feliciteren: wanneer we de pseudo-hiv's hebben uitgeschakeld.

Mark
21-10-15, 22:55
.
Las ik ook ja.
Binnenkort kun je me weer feliciteren: wanneer we de pseudo-hiv's hebben uitgeschakeld.

ik zal moeten googlen waar je het nu over hebt

Mark
21-10-15, 22:56
nee zelfs google biedt geen uitkomst over pseudo hivs

Olive Yao
21-10-15, 23:18
-
hiv = handels- en investeringsverdrag.

ttip-politici zijn hiv-besmet.

In het engels is het pseudo-tits.

Mark
21-10-15, 23:26
ok ik zat al op aids te googlen ofzo

ik zal nu even op die tits googlen en kijken wat dat oplevert :knipoog:

Olive Yao
21-10-15, 23:53
-



ok ik zat al op aids te googlen ofzo

ik zal nu even op die tits googlen en kijken wat dat oplevert :knipoog:

tits and pseudo tits (http://www.digiscoped.com/titsdslr.html) :cheefbek:

The_Grand_Wazoo
22-10-15, 11:19
-


tits and pseudo tits (http://www.digiscoped.com/titsdslr.html) :cheefbek:

Hm ... dat viel toch een beetje tegen.

Mark
22-10-15, 11:36
ok ik zat al op aids te googlen ofzo

ik zal nu even op die tits googlen en kijken wat dat oplevert :knipoog:

de search results waren indrukwekkend

Charlus
22-10-15, 12:18
Hm ... dat viel toch een beetje tegen.
Hoezo? Mooie foto's van tits en pseudo tits.

Charlus
22-10-15, 12:27
Een taalvos volgens mij.
Het Engelse 'tit' is in het Nederlands niet tiet maar tepel. Afgezien van het vogeltje.
Ik heb daarnaast het gevoel dat 'tit' in het Engels alleen betrekking heeft op een vrouwentepel.

super ick
22-10-15, 17:48
Ze stappen ook uit de JSF.

mark61
22-10-15, 19:42
Het Engelse 'tit' is in het Nederlands niet tiet maar tepel.

Nee. Alleen in het Oudengels.

Charlus
22-10-15, 20:31
Nee. Alleen in het Oudengels.
Google translate over tit: a woman's breast or nipple. Wordt oa. vertaald met tepel (naast mees en jong meisje - a tit of a girl).
Maar je zult wel gelijk hebben in dat het ouderwets is.

mark61
23-10-15, 17:36
Google translate

Ja, das een echt woordenboek.

Olive Yao
23-10-15, 18:57
.


Hm ... dat viel toch een beetje tegen.



Hoezo? Mooie foto's van tits en pseudo tits.

Hou je daar niet van, Grand_Wazoo?



Een taalvos volgens mij.

Wat is een taalvos, Charlus?



Ze stappen ook uit de JSF.

Aparte topic waard.

Charlus
23-10-15, 19:43
Ja, das een echt woordenboek.
Eerlijk is eerlijk: je hebt gelijk (a woman's ​breast (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/tit)), you tit (a ​stupid ​person (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/tit)).

Charlus
23-10-15, 20:03
Wat is een taalvos, Charlus?
Gluiperig gedrag van taal. Een collega van mij had in zijn Engelstalige Outlook agenda eens een weekje vrij gemarkeerd als 'free' vanuit de overweging dat vrij dezelfde betekenis heeft als free. Heeft het ook maar niet helemaal.
Er zijn sterkere voorbeelden maar eentje schiet me niet te binnen. Vaak komen letterlijke vertalingen neer op onzin maar de mooiste zijn die waar de betekenis onbedoeld raar verschuift.

CONTRA
23-10-15, 20:36
uit nieuwsgierigheid mn (echte) spectrum woordenboek engels - nederlands erby gepakt omdat ik er nog nooit van gehoord had dat tit tepel betekent. maar waarempel die vertaalt tit met mees, tiet, tepel.

Olive Yao
23-10-15, 21:12
.



uit nieuwsgierigheid mn (echte) spectrum woordenboek engels - nederlands erby gepakt omdat ik er nog nooit van gehoord had dat tit tepel betekent. maar waarempel die vertaalt tit met mees, tiet, tepel.

Om iets aan de ijzige toon tussen Charlus en mark61 te doen heb ik het nu ook in mijn woordenboek opgezocht.

tit = tiet, tepel, speen; mees; hit, knol (paard dus); deern; tikje (als in tit for tat).
(deels 'verouderd')




ik zal nu even op die tits googlen en kijken wat dat oplevert :knipoog:

Je had in het woordenboek horen te kijken! :jammer:

The_Grand_Wazoo
24-10-15, 11:35
.




Hou je daar niet van, Grand_Wazoo?


Ik heb mijn tits liever minder vluchtig.

Olive Yao
24-10-15, 11:51
Ik heb mijn tits liever minder vluchtig.

Eh ... liever een in de hand dan tien in de lucht, bedoel je? ;)

mark61
24-10-15, 13:02
Het woord wordt tamelijk veel gebruikt in het Engels, zoals bijvoorbeeld in de uitdrukking: "Well that went tits up" (Nou das volkomen mislukt), wat ik heel komisch vind (alternatieve versie: pear shaped). Maar mocht men de behoefte gevoelen het over tepels te hebben, dan is dat toch echt nipple. Dat ook dient voor het aanduiden van eh mechanische versies, zoals een spoke nipple, het holle boutje dat een spaak met een velg verbindt, of een grease nipple, het ventieltje waardoor je een of ander bewegend onderdeel kan smeren.

In het Nederlands beperkt zich dat geloof ik tot verloopnippel. Verlooptepel zou hier wat gek klinken.

super ick
25-10-15, 08:34
Het woord wordt tamelijk veel gebruikt in het Engels, zoals bijvoorbeeld in de uitdrukking: "Well that went tits up" (Nou das volkomen mislukt), wat ik heel komisch vind (alternatieve versie: pear shaped). Maar mocht men de behoefte gevoelen het over tepels te hebben, dan is dat toch echt nipple. Dat ook dient voor het aanduiden van eh mechanische versies, zoals een spoke nipple, het holle boutje dat een spaak met een velg verbindt, of een grease nipple, het ventieltje waardoor je een of ander bewegend onderdeel kan smeren.

In het Nederlands beperkt zich dat geloof ik tot verloopnippel. Verlooptepel zou hier wat gek klinken.

Aldus onze huis tietoloog.

The_Grand_Wazoo
25-10-15, 09:28
Eh ... liever een in de hand dan tien in de lucht, bedoel je? ;)

Mijn wensen zijn inderdaad heel bescheiden.

mark61
25-10-15, 09:32
Aldus onze huis tietoloog.

https://www.youtube.com/watch?v=G_iRAiHWQ5k

Las tetas de mi novia tienen cancer de mama
las tetas de mi novia tienen cancer de mama
por eso no, no por eso no,no por eso no quiero tocarlas
por eso no, no por eso no,no por eso no quiero tocarlas

super ick
25-10-15, 16:39
Mijn wensen zijn inderdaad heel bescheiden.

1?
Die dingen gaan toch altijd per paar?

The_Grand_Wazoo
25-10-15, 16:58
1?
Die dingen gaan toch altijd per paar?

In het gunstige geval wel. Maar twee tegelijkertijd in één hand lukt niet, en ik heb geen kleine handen. Mocht dat wel lukken dan betreft het wel een erg uitgezakt stel.

Hawa
25-10-15, 17:32
Ga maar over mooie tieten lullen terwijl de wereldbol in brand staat.

Mooie tieten hoeven geen babietjes te gaan zuigen daarvoor hebben ze haar slavinnetjes voor toch?

Slavinnen die hun eigen kinderen niet de borst konden gaan geven maar wel aan die weldoenster die blanke kut en waarvan die blanke kut al die andere kinderen van haar eigen slavin in de steek lied en als waardeloze schroot betitelde.

Hoe die blanke trutten zich niet lieten benevelen door hun eigen blanke man en hun frustratie gingen afdoen op die zwarte huid die niet in die bijbel van hun toegankelijk was. Het land van cham.
Het volk dat uitgestoten was.

Waar hebben we het hier over, ik ben niet eens zwart maar toch kom ik van het zwarte volk....
Ik lig niet in de zon te bakken,maar toch mijn voorouders zijn zwart.

Mijn tieten zijn nog gewoon in takt...
Mijn gezicht is nog gewoon zoals ik denk die ik ben
Mijn lichaam is mijn lichaam en niks hoeft er aan te gebeuren in liften of zuigen of weet ik veel.

Mijn hersenen raken stuk aan deze materie aan tiet zijn terwijl we het hebben over Titt!

En daar hebben jullie verwende lieden het niet over.
Alles wat met titt heeft te maken is verdacht omdat het geld terecht komt bij diegene die er totaal geen recht op heeft.
Het geld waar iedereen naar snakt om goede leven te gaan lijden is niet eens aan de orde.
Elke dag zijn er nog genoeg slaven die werken en nog eens werken om zichzelf en hun dierbaren boven de zee spiegel uit te drijven, er boven kunnen steken, hoe lang nog en waarvoor....

En dan heb je nog het Vaticaan die worstelen met al die verwikkelingen waarmee het volk zich mee verbindt.
Welke afgezaagde idioot kan dit nog serieus nemen.
Hoeveel geld heeft dit Vaticaan wel niet en men doet maar als ze van god zijn gestuurd?

Al die anderen zijn ook van god gestuurd en doen hetzelfde.

Maar al deze lieden verzuipen in het geld, niet in godzaligheid, maar in ware sturing zoals het kapitalistische systeem nu een maal moet zijn.

Ik geloof niet eens in die god van het geld en ook niet in die god van de titt.

En daarover houden jullie je mond dus dicht.

Lekker grapjes maken over het leed van die ander.

Olive Yao denkt dat ze ook de ware godin op aarde is, maar toch je verzaakt je eigen doel.
Die anderen lachen er om heen, en deze discussie lijdt nergens toe.

Als we over het geld hebben, over het groot geld, die macht naar het geld dan zijn wij die mieren die alles wel op ruimen op het slagveld.
We consumeren,we kopen en we kopen om ons gemoed veilig te stellen, maar toch,moet je om je heen kijken hoe iedereen bezwijkt, en haat gaat zaaien en de weg niet meer bewandeld, daar hoef je de kerk ook niet meer voor te hebben, en ook die moskee niet meer te bezoeken met sokken met al die gaten.

Jullie lachen maar wat rond, maar de ware betekenis van titt heb ik hier nog niet gehoord...
fijne dag,vergeet je borstvoeding niet in plaats van nestle,die troef op aandeel koers.

Mark
25-10-15, 18:16
Ga maar over mooie tieten lullen terwijl de wereldbol in brand staat.

Mooie tieten hoeven geen babietjes te gaan zuigen daarvoor hebben ze haar slavinnetjes voor toch?

Slavinnen die hun eigen kinderen niet de borst konden gaan geven maar wel aan die weldoenster die blanke kut en waarvan die blanke kut al die andere kinderen van haar eigen slavin in de steek lied en als waardeloze schroot betitelde.

Hoe die blanke trutten zich niet lieten benevelen door hun eigen blanke man en hun frustratie gingen afdoen op die zwarte huid die niet in die bijbel van hun toegankelijk was. Het land van cham.
Het volk dat uitgestoten was.

Waar hebben we het hier over, ik ben niet eens zwart maar toch kom ik van het zwarte volk....
Ik lig niet in de zon te bakken,maar toch mijn voorouders zijn zwart.

Mijn tieten zijn nog gewoon in takt...
Mijn gezicht is nog gewoon zoals ik denk die ik ben
Mijn lichaam is mijn lichaam en niks hoeft er aan te gebeuren in liften of zuigen of weet ik veel.

Mijn hersenen raken stuk aan deze materie aan tiet zijn terwijl we het hebben over Titt!

En daar hebben jullie verwende lieden het niet over.
Alles wat met titt heeft te maken is verdacht omdat het geld terecht komt bij diegene die er totaal geen recht op heeft.
Het geld waar iedereen naar snakt om goede leven te gaan lijden is niet eens aan de orde.
Elke dag zijn er nog genoeg slaven die werken en nog eens werken om zichzelf en hun dierbaren boven de zee spiegel uit te drijven, er boven kunnen steken, hoe lang nog en waarvoor....

En dan heb je nog het Vaticaan die worstelen met al die verwikkelingen waarmee het volk zich mee verbindt.
Welke afgezaagde idioot kan dit nog serieus nemen.
Hoeveel geld heeft dit Vaticaan wel niet en men doet maar als ze van god zijn gestuurd?

Al die anderen zijn ook van god gestuurd en doen hetzelfde.

Maar al deze lieden verzuipen in het geld, niet in godzaligheid, maar in ware sturing zoals het kapitalistische systeem nu een maal moet zijn.

Ik geloof niet eens in die god van het geld en ook niet in die god van de titt.

En daarover houden jullie je mond dus dicht.

Lekker grapjes maken over het leed van die ander.

Olive Yao denkt dat ze ook de ware godin op aarde is, maar toch je verzaakt je eigen doel.
Die anderen lachen er om heen, en deze discussie lijdt nergens toe.

Als we over het geld hebben, over het groot geld, die macht naar het geld dan zijn wij die mieren die alles wel op ruimen op het slagveld.
We consumeren,we kopen en we kopen om ons gemoed veilig te stellen, maar toch,moet je om je heen kijken hoe iedereen bezwijkt, en haat gaat zaaien en de weg niet meer bewandeld, daar hoef je de kerk ook niet meer voor te hebben, en ook die moskee niet meer te bezoeken met sokken met al die gaten.

Jullie lachen maar wat rond, maar de ware betekenis van titt heb ik hier nog niet gehoord...
fijne dag,vergeet je borstvoeding niet in plaats van nestle,die troef op aandeel koers.

inderdaad ik opende deze topic om de politiek van canada te bespreken en zie wat er gebeurt...

allemaal de schuld van die blanke kutten :hardlach:

Hawa
26-10-15, 16:26
Lekker makkelijk voor jou om er een zin ervan uit te halen, welke gramschap heeft jou getroffen. Alles wetende.
Fijne dag,vergeet je spinazie niet af te spoelen en eet niet te veel rood vlees,

super ick
26-10-15, 18:09
Ga maar over mooie tieten lullen terwijl de wereldbol in brand staat.

Als iedereen dat had gedaan was er waarschijnlijk minder brand geweest ook.

super ick
26-10-15, 18:09
inderdaad ik opende deze topic om de politiek van canada te bespreken en zie wat er gebeurt...

allemaal de schuld van die blanke kutten :hardlach:

Niet van onderwerp veranderen. Wel ontopic blijven. Het gaat over borsten.

Olive Yao
26-10-15, 23:06
.
Nou, nog ff over de pseudo-hiv's dan.

C. Malmström heeft haar eigen brochure, die in het engels “The top 10 myths about ttip (http://trade.ec.europa.eu/doclib/docs/2015/march/tradoc_153266.pdf)” heet.

Zoals

http://i60.tinypic.com/2rpv31s.jpg


C. Malmström vertelt anecdotes over 'ttip in praktijk'.


reclame
Met ttip kunnen consumenten 4 centimeter langere auto's kopen! Wat heerlijk!


4 inch (https://www.youtube.com/watch?v=ZPbhy5ZCUYs)

super ick
27-10-15, 07:57
4 centimeters langere auto's. Ja en de EU heeft zich serieus bezig gehouden met de maximale kromming van de komkommer.

Het belangrijkste deel is dat overheden en wetgeving in het land waar je handel drijft gerespecteerd wordt. Dus weg met die zgn. 'Onafhankelijke commissie'. Dan is het lek al bijna boven water.
Ik schrik niet van een chloorkip. Zeker niet na alle voedselschandalen die we hier de laatste jaren voor onze kiezen hebben gekregen.

Prima kippetjes gegeten daar. Niks mis mee.

Hawa
28-10-15, 17:22
Volgens mij dient Olive Yao zich te verdiepen in haar kleine wezentjes.
Gefeliciteerd daar mee en verdiep je in die kleine mensjes die willen die grote mensen taal niet eens weten.

Verdiep je in die kleine kaboutertjes, daar ga je gelukkig van worden en alles wat scheef zit en niet recht gebogen kan worden daar heb je die wijze kleine kaboutertjes voor nodig.
Kleine wezentjes maken je blij.
Mijn kleine wezentjes zijn al weer veel te groot,maar toch, complimenten wat heb je mooie kinderen, dan denk ik ook, waar ben ik mee bezig, en dat denken mijn kinderen dus ook dikwijls.

Grote wezentjes willen zichzelf ontdekken daar hebben ze mijn advies niet bij nodig.
Ik zit ze ook niet te indoctrineren. Ze dienen het zelf maar te herontdekken.
Maar ik maak mij altijd eeuwige zorg om hun.
In mijn tijd was het stukken makkelijker,gelijk die baan die je wilt hebben.
Als je hier genoeg van had kreeg je wel die andere baan.

Maar nu is het zo erg veranderd....
En daar maak jij je ook zorgen over, maar die grote politieke bende,hou je handen er van af.
Maak het leven samen met je twee kleine kabouters in mooie sprookjes...
Maar als je doelstelling ergens anders ligt dat je toch je einddoel wil gaan bereiken dan ben ik er ook nog.
Ga ervoor,hulde met jou, omdat je altijd je best hebt gedaan om goede teksten te schrijven,wat dit betreft heb je ook mijn hart.
fijne avond,