PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe soa zou honderdduizenden dragers kennen



Wizdom
13-11-15, 20:55
Nieuwe soa zou honderdduizenden dragers kennen

Gepubliceerd: 13 november 2015 15:55 Laatste update: 13 november 2015 15:55

Britse onderzoekers hebben een nieuwe seksueel overdraagbare aandoening geïdentificeerd. Mycoplasma genitalium (MG) werd in de jaren tachtig al ontdekt als bacterie, maar onderzoekers zeggen nu dat deze bacterie seksueel kan worden doorgegeven.

Dat meldt The Guardian.

De onderzoekers schatten dat ongeveer een op de honderd Britten tussen de 16 en 44 jaar, die minimaal één seksuele partner hebben gehad, de soa hebben. MG kan pijn in de bekken en teelbal veroorzaken. Ook is bloeden na seks een symptoom bij vrouwen. Maar de meeste mensen die de ziekte meedragen, ervaren geen symptomen. Daarom weten veel mensen niet dat ze drager zijn van MG.
​Geen condoom

Mensen die meerdere sekspartners hebben, geen condoom gebruiken en tussen de 24 en 44 jaar oud zijn hebben de grootste kans om positief te testen voor MG, concluderen de onderzoekers. De bacterie komt het vaakst voor bij mensen die in het afgelopen jaar meer dan vier sekspartners hebben gehad. In die groep is 5,2 procent van de mannen en 3,1 procent van de vrouwen drager van MG.

"Er is meer onderzoek nodig om de klinische en lange termijn gevolgen van MG te leren kennen", aldus hoofdonderzoeker Pam Sonnenberg. Het testen op MG is nog niet op grote schaal mogelijk in het Verenigd Koninkrijk.

The Prophet (peace be upon him) said: “Never does sexual perversion become widespread and publicly known in certain people without them being overtaken by plague and disease that never happened to their ancestors who came before them.”(Reported by Ibn Majah.) He (peace be upon him) also said:
“Whenever adultery becomes a widespread phenomena among certain people, death will spread among them.”(Reported by Malik.)

Wizdom
13-11-15, 20:59
It was narrated that Abdullah ibn Umar (A.S.) said that the Prophet (PBUH) addressed us saying:

"O Muhajirun (migrants)! Beware of five practices, to be afflicted with, I take refuge in Allah that you may not be hit with; if ever lewdness spreads among people till it is regarded as a common open practice, plagues and new diseases which did not exist before will spread among them. If they decrease the measures and weights (when buying and selling), they be overcome by poverty, their provision will decrease and their ruler will be unjust. If they refrain from paying Zakah due on their properties, they will be deprived of rain, and if it were not for the sake of the cattle, they would not have any rain. If they renounce their commitment to Allah and His Messenger, they will be governed by an enemy who is a stranger to them and who will take away some of what they possess. If their rulers do not rule according to Allah's Book, they will be afflicted by civil war".

Bofko
13-11-15, 21:20
If their rulers do not rule according to Allah's Book, they will be afflicted by civil war".

Geld dat ook voor Zweden, Duitsland en Nederland (die niks met Allah's boek hebben, maar wel duizenden moslims hebben opgevangen) Wizdom ? Hoe zit dat dan met dat rijke Saoedie-Arabie?

Ken jij het verschil tussen ZWAMteksten en FYSIEKE hulp?

WAKKER WORDEN WIZDOM!!!!

Wizdom
13-11-15, 21:30
Geld dat ook voor Zweden, Duitsland en Nederland (die niks met Allah's boek hebben, maar wel duizenden moslims hebben opgevangen) Wizdom ? Hoe zit dat dan met Saoudie-Arabie?

Je moet goed lezen Bofko... Als zij hun inzet/verbintenis met Allah (SWT) en zijn Profeet (VZMH) opzeggen dan zullen zij worden geregeerd door hun vijanden... Dat is al gebeurt Bofko... En dan gaat de Profeet (VZMH) verder... Als de leiders die zich niet inzetten/verbinden met het woord van Allah (SWT) en zijn Profeet (VZMH) vervolgens ook niet regeren in overeenstemming met de Sharia dan zal het getroffen worden door burgeroorlog... Dat is ook al gebeurt Bofko... Dat is allemaal geen toeval... Het was een belofte...

Landen als Zweden en Duitsland zijn nooit een verbintenis aangegaan met Allah (SWT) en zijn Profeet (VZMH)...

Bofko
13-11-15, 21:42
Je moet goed lezen Bofko... Als zij hun inzet/verbintenis met Allah (SWT) en zijn Profeet (VZMH) opzeggen dan zullen zij worden geregeerd door hun vijanden... Dat is al gebeurt Bofko... En dan gaat de Profeet (VZMH) verder... Als de leiders die zich niet inzetten/verbinden met het woord van Allah (SWT) en zijn Profeet (VZMH) vervolgens ook niet regeren in overeenstemming met de Sharia dan zal het getroffen worden door burgeroorlog... Dat is ook al gebeurt Bofko... Dat is allemaal geen toeval... Het was een belofte...

Europeanen hebben nooit een verbintenis aangegaan met Allah... of heb je het niet over europeanen?

Ibrah1234
13-11-15, 21:46
Landen als Zweden en Duitsland zijn nooit een verbintenis aangegaan met Allah (SWT) en zijn Profeet (VZMH)...

En dat heeft Zweden en Duitsland bepaald geen windeieren gelegd.

Wizdom
13-11-15, 21:49
Europeanen hebben nooit een verbintenis aangegaan met Allah... of heb je het niet over europeanen?

Het is historisch goed bekend welke landen een historische verbintenis zijn aangegaan met Allah (SWT) en zijn Profeet Mohammed (VZMH)... Dwaal het gesprek niet af... Jij noemde zelf Zweden en Duitsland... Ik gaf alleen een antwoord op jou eigen suggestie...

Wizdom
13-11-15, 21:53
En dat heeft Zweden en Duitsland bepaald geen windeieren gelegd. De meeste moslimlanden doen het slechter.

Het wegen doe je het best op het juiste moment... Wat op het eerste gezicht mooi lijkt hoeft niet ook echt mooi te zijn... Mooi misschien op korte termijn... Maar het zegt niets over de lange termijn... De wereld is complexer dan het vergelijken van landen... De toestand van het land zegt iets over de maatschappelijke rechtvaardigheid... Het zegt niets over het geloof...

Het woord van Allah (SWT) schrijft een rechtvaardige en gebalanceerde samenleving voor... Dat wil niet zeggen dat een niet-Islamitische samenleving niet een mate van maatschappelijke rechtvaardigheid kan voortbrengen... Het zal echter nooit de ideale maatschappelijke rechtvaardige samenleving voortbrengen die door Allah (SWT) is voorgeschreven...

Een samenleving die maatschappelijke rechtvaardigheid beter invult dan een andere maatchappij zal de vruchten daarvan plukken... Onze Schepper heeft zich verbonden met rechtvaardigheid niet met mensen die pretenderen een rechtvaardigheid met het woord te verkondigen maar die met de voeten te betreden... Zij zullen niet de vruchten plukken die horen bij de daden... Mensen die rechtvaardigheid met daden belijden zullen ongeacht hun geloof de vruchten daarvan plukken omdat de daden overeenstemmen met de verbintenis van onze Schepper...

Die vruchten zijn aardse vruchten... Het zegt weer niets over andere zaken die onze Schepper heeft verordoneert... Namelijk Zijn (SWT) recht om aanbeden te worden...

Bofko
13-11-15, 22:05
Het is op dit moment (al een hele tijd eigenlijk) triest gesteld met de islamitische samenlevingen ,Wizdom. Je kunt als moslim maar beter in Nederland, Zweden of Duitsland wonen.

Wizdom
13-11-15, 22:08
Het is op dit moment triest gesteld met de islamitische samenlevingen ,Wizdom. Je kunt als moslim maar beter in Nederland, Zweden of Duitsland wonen.

De wereld kleurt en verkleurt en geen enkele toestand is stabiel... Waar het vandaag stabiel is kan morgen ineens instabiel worden... Ik maak me geen illusies... Ik vertrouw alleen op Allah (SWT) en bid tot onze Schepper dat Hij mij en ieder die dat wenst in bescherming neemt...

Bofko
13-11-15, 22:13
De wereld kleurt en verkleurt en geen enkele toestand is stabiel... Waar het vandaag stabiel is kan morgen ineens instabiel worden... Ik maak me geen illusies... Ik vertrouw alleen op Allah (SWT) en bid tot onze Schepper dat Hij mij en ieder die dat wenst in bescherming neemt...

Mooi relativisme Wizdom.Je overstijgt i.i.g. de waan van de dag.

Ibrah1234
13-11-15, 22:23
Het wegen doe je het best op het juiste moment... Wat op het eerste gezicht mooi lijkt hoeft niet ook echt mooi te zijn... Mooi misschien op korte termijn... Maar het zegt niets over de lange termijn... De wereld is complexer dan het vergelijken van landen... De toestand van het land zegt iets over de maatschappelijke rechtvaardigheid... Het zegt niets over het geloof...

Een aantal van je geloofsbroeders zijn weer aan het rond knallen in Parijs. Is deze zoveelste moordpartij zo langzamerhand niet het moreel faillissement van de beweging?

Wizdom
13-11-15, 22:27
Een aantal van je geloofsbroeders zijn weer aan het rond knallen in Parijs. Geeft dat nu zo langzamerhand niet het moreel failliet van de beweging aan?

Jij zegt dat het mijn broeders zijn maar volgens mij is er veel verwarring en dat komt door jou broeders...

Wizdom
13-11-15, 22:30
Een aantal van je geloofsbroeders zijn weer aan het rond knallen in Parijs. Is deze zoveelste moordpartij zo langzamerhand niet het moreel faillissement van de beweging?

Welke beweging? Ik zie deze fenomenen als een omwenteling van de tijd van oppressie naar een tijdperk van Khilafa... Elke grote verandering gaat gepaard met veel onrust... Volgens de Profetie komt de Khilafa na verdwijning weer terug... Dit gebeurt in een tijd van transitie van Opressie naar Khilafa... Het jaar 2022 is genoemd... Er kan dus veel onrust verwacht worden tussen nu en 2022...

Wizdom
13-11-15, 22:41
Een aantal van je geloofsbroeders zijn weer aan het rond knallen in Parijs. Is deze zoveelste moordpartij zo langzamerhand niet het moreel faillissement van de beweging?


https://www.youtube.com/watch?v=HREk8rYZASI

Ibrah1234
13-11-15, 22:50
Ik zie deze fenomenen als een omwenteling van de tijd van oppressie naar een tijdperk van Khilafa... Elke grote verandering gaat gepaard met veel onrust... Volgens de Profetie komt de Khilafa na verdwijning weer terug... Dit gebeurt in een tijd van transitie van Opressie naar Khilafa... Het jaar 2022 is genoemd... Er kan dus veel onrust verwacht worden tussen nu en 2022...

Omdat er ergens in een woestijn een of andere achterlijke samenleving moet worden gevestigd is het noodzakelijk dat er in Parijs tientallen mensen in een restaurant overhoop worden geschoten?

Je zal er maar zitten met je gezin.

Bofko
13-11-15, 23:06
Ik heb totaal geen probleem met persoonlijke islam en heb een klere-hekel aan politieke islam.

Politieke islam is totaal niet in staat om met moderniteit en multiculturaliteit om te gaan.

Wizdom staat voor de persoonlijke islam.Ik kan daar zelfs bewondering voor opbrengen . Persoonlijke islam houdt op en gaat over op politieke islam als moslims macht proeven en van daaruit over zedelijke kleding gaan beginnen bij vrouwen.Verbeter de wereld en begin bij de ander ....*BRAAK*

Ik heb daar Wizdom nog niet op kunnen betrappen.

Wizdom
13-11-15, 23:23
https://www.youtube.com/watch?v=Ar52m1zS80A

Wizdom
13-11-15, 23:28
https://www.youtube.com/watch?v=bhlUhLKvLP0

Ibrah1234
13-11-15, 23:34
Wizz ik ben bang dat de Italianen, Spanjaarden en Grieken niet staan te springen deel uit te maken van je kalifaat.

Deze moderne, geïndustrialiseerde parlementaire democratieën gaan echt niet zonder slag of stoot terug naar de middeleeuwen :rolleyes:

Wizdom
13-11-15, 23:42
Wizz ik ben bang dat de Italianen, Spanjaarden en Grieken niet staan te springen deel uit te maken van je kalifaat.

Deze moderne, geïndustrialiseerde parlementaire democratieën gaan echt niet zonder slag of stoot terug naar de middeleeuwen :rolleyes:


https://www.youtube.com/watch?v=E9Du185IMcg

Wizdom
13-11-15, 23:45
Wizz ik ben bang dat de Italianen, Spanjaarden en Grieken niet staan te springen deel uit te maken van je kalifaat.

Deze moderne, geïndustrialiseerde parlementaire democratieën gaan echt niet zonder slag of stoot terug naar de middeleeuwen :rolleyes:

Je moet 1 ding goed begrijpen... Niemand gaat de Khilafha tegen houden... Het is de wil van onze Schepper... Niemand kon het tegen houden dat de Khilafa tijdelijk zou worden verbannen... Net zo goed gaat niemand de Khilafa tegen houden als de tijd daarvoor is gekomen... Het is de Profetie van Mohammed (VZMH)... Geen enkele woord van de Profeet Mohammed (VZMH) heeft gefaald... Het is allemaal uitgekomen... Ook deze zal uitkomen...

Wizdom
13-11-15, 23:54
https://www.youtube.com/watch?v=nV4f-zzP-j0

Ibrah1234
14-11-15, 00:10
Je moet 1 ding goed begrijpen... Niemand gaat de Khilafha tegen houden... Het is de wil van onze Schepper... Niemand kon het tegen houden dat de Khilafa tijdelijk zou worden verbannen... Net zo goed gaat niemand de Khilafa tegen houden als de tijd daarvoor is gekomen... Het is de Profetie van Mohammed (VZMH)... Geen enkele woord van de Profeet Mohammed (VZMH) heeft gefaald... Het is allemaal uitgekomen... Ook deze zal uitkomen...

Ik kan me heel goed voorstellen dat religieus gelijkgezinden liever onder elkaar vertoeven in een kalifaat. Het is denk ik de natte droom van Wilders dat moslims uit Europa vertrekken richting het kalifaat.

Zelf denk ik dat geen enkele weldenkende moslim op dit forum (100% m.u.v. Wizz) je standpunt deelt.

De gemene deler betreft hier niet "de moslim" maar Nederlanders die hier werken, wonen, leven en hun kinderen grootbrengen.

Wizdom
14-11-15, 00:21
Ik kan me heel goed voorstellen dat religieus gelijkgezinden liever onder elkaar vertoeven in een kalifaat. Het is denk ik de natte droom van Wilders dat moslims uit Europa vertrekken richting het kalifaat.

Zelf denk ik dat geen enkele weldenkende moslim op dit forum (100% m.u.v. Wizz) je standpunt deelt.

Het zijn geen moslims maar Nederlanders met een islamitische geloofsovertuiging die hier werken, wonen en leven.

Ik weet niet wat jij leest... Het is geen standpunt... Het is mijn overtuiging dat de Khilafa gaat komen... Standpunt en geloven in een toekomstig feit zijn 2 verschillenden dingen...

Wizdom
14-11-15, 00:25
Ik kan me heel goed voorstellen dat religieus gelijkgezinden liever onder elkaar vertoeven in een kalifaat. Het is denk ik de natte droom van Wilders dat moslims uit Europa vertrekken richting het kalifaat.

Zelf denk ik dat geen enkele weldenkende moslim op dit forum (100% m.u.v. Wizz) je standpunt deelt.

De gemene deler betreft hier niet "de moslim" maar Nederlanders die hier werken, wonen en leven.

Het lijkt wel of het enige waar je mee bezig bent is om jou wereldbeeld in stand te houden en alles wat daar niet mee instemt om dat als een soort van bedreiging te zien... Wat ik je zeg is dat het een toekomstig feit is die niemand zal kunnen tegen houden... Dat is wat ik zeg....

Wizdom
14-11-15, 00:41
https://www.youtube.com/watch?v=oh5Ic5EFpKY