PDA

Bekijk Volledige Versie : "Oproep aan alle moslims. Wij moeten de opkuis doen en die klootzakken opsporen"



Marsipulami
20-11-15, 17:44
"Oproep aan alle moslims. Wij moeten de opkuis doen en die klootzakken opsporen"

Moslimblogger scherp voor jihadisten: "We moeten in opstand komen"


20-11-15, 16.21u


https://youtu.be/o_WJz3PGMBE


Een video van blogger Chronic 2 Bass is al bijna zes miljoen keer bekeken. Zijn boodschap klinkt hard maar duidelijk. "Wij moeten onze mooie religie beschermen en de bedriegers opsporen die zich voordoen voor moslims en ondertussen mensen vermoorden."

Zijn videoboodschap is gericht "aan alle moslims van Frankrijk, beschermers van onze prachtige religie". Volgens de blogger moeten de moslims in opstand komen. "Het is aan ons om de opkuis te doen en die klootzakken op te sporen", zegt hij scherp.

"Wij dragen de waarden van de Republiek en de islam hoog in het vaandel", zegt hij. "Ik ben al die pseudomoslims die de goede naam van twee miljard andere moslims door het slijk halen kotsbeu."

De man uit Vénissieux, dichtbij Lyon, plaatste zijn oproep op Facebook, waar de video al 5,9 miljoen keer werd bekeken. "Ik zat in de wagen om mijn kind naar school te brengen", legt de blogger aan France TV uit waarom hij de video maakte. "Ik luisterde naar het nieuws over de inval in Saint-Denis, maar plots werd het me allemaal te veel en heb ik mijn eigen uitbarsting gefilmd."

Dat zijn video nu al bijna zes miljoen keer is bekeken, had de man niet verwacht. "Op internet gaat het allemaal snel. Ik had niet gedacht dat dit filmpje zo'n hoge vlucht zou nemen. Ik had me beter iets meer ingehouden, al denken we er allemaal wel een beetje hetzelfde over."

"Ik heb genoeg van al die aanslagen en de angst die wordt gezaaid", gaat hij onverstoord verder. "We dreigen in een burgeroorlog te belanden, een oorlog van ideologieën. En dat dreigt heel verkeerd uit te draaien. Het is niet de overheid die het zaakje moet opkuisen, wíj moeten die rotte appels klein krijgen. Door de schuld van die gasten is een gewone moslim die een baard wil dragen al meteen verdacht."