PDA

Bekijk Volledige Versie : Syrische vluchteling redt man uit water in Amsterdam



Marsipulami
26-12-15, 21:46
Syrische vluchteling redt man uit water

26-12-15, 17.22u - Bron: AD


Een Syrische vluchteling heeft op Kerstmis een heldendaad verricht. De man redde een drenkeling uit het water bij het Centraal Station in Amsterdam. "Ik ben dit land zo dankbaar, dit is het minste wat ik kon doen", zou hij na afloop tegen agenten verklaard hebben.


De Syriër werd door de politie opgevangen op het bureau om op te warmen en bij te komen. "De man is echt net op tijd het water ingesprongen, anders had het anders kunnen aflopen", aldus een politiewoordvoerder tegen nieuwszender AT5.

Het slachtoffer moest naar het ziekenhuis worden gebracht, maar maakt het op dit moment goed. Het is nog onduidelijk hoe de man in het water beland is. De Syriër zag het rond 14 uur gebeuren en sprong de drenkeling achterna. Het voorval werd gefilmd door omstanders.

Eric de Blois
27-12-15, 00:04
Hoe kom je nu bij het Amsterdam CS in het water terecht? Aan de verkeerde kant de trein uitgestapt wellicht. Eigenlijk is dit te danken aan IS. Als IS er niet voor had gezorgd dat deze held Syrië moest verlaten, dan was het slachtoffer zeker verdronken. We moeten IS dankbaar zijn.

Ballandalus
27-12-15, 00:16
Hoe kom je nu bij het Amsterdam CS in het water terecht? Aan de verkeerde kant de trein uitgestapt wellicht. Eigenlijk is dit te danken aan IS. Als IS er niet voor had gezorgd dat deze held Syrië moest verlaten, dan was het slachtoffer zeker verdronken. We moeten IS dankbaar zijn.

Kutreactie, Eric. Geen woord van waardering voor de Syriër. In plaats daarvan moet je de aandacht vestigen op een terreurbeweging. Of moeten we wellicht de westerse coalitie en de kontkruipers in de Arabische wereld dankbaar zijn voor hun bombardementen?

Eric de Blois
27-12-15, 00:49
Kutreactie, Eric. Geen woord van waardering voor de Syriër. In plaats daarvan moet je de aandacht vestigen op een terreurbeweging. Of moeten we wellicht de westerse coalitie en de kontkruipers in de Arabische wereld dankbaar zijn voor hun bombardementen?

Ja, het was een kutreactie.

Ballandalus
27-12-15, 01:02
Heb jij soms een woord van waardering dan? Ik lees alleen verontwaardiging vanwege mijn reactie.

En jij denkt dat ik ga happen? Gaaap...

By the way: je bent heel vals; eerst een andere reactie plaatsen, waarin je toegeeft dat het een kutreactie van je was. Grootmoedig dat ik ben, heb je daarvoor bedankt, vervolgens haal je je oorspronkelijke reactie weg en plaats je bovenstaande reactie. Wil je het zo spelen, bring it on baby!

Eric de Blois
27-12-15, 04:08
En jij denkt dat ik ga happen? Gaaap...

By the way: je bent heel vals; eerst een andere reactie plaatsen, waarin je toegeeft dat het een kutreactie van je was. Grootmoedig dat ik ben, heb je daarvoor bedankt, vervolgens haal je je oorspronkelijke reactie weg en plaats je bovenstaande reactie. Wil je het zo spelen, bring it on baby!

Beste Ballandalus,

Ja, dat klopt het was een kutreactie. Ik had toen ik mijn reactie op jouw commentaar veranderde nog niet gezien dat jij al gereageerd had, want ik had die pagina lange tijd openstaan zonder deze opnieuw te laden. Het was geen kwade opzet. Bij deze dus alsnog:

Het was een kutreactie van mij (http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/386087-syrische-vluchteling-redt-man-water-amsterdam.html#post5495771). Je hebt gelijk.

Laten wij geen ruzie maken, want daar ben ik niet naar op zoek. Ik had op wsdb een serieuze discussie op het oog zonder de intentie tot ruzie. Laten we opnieuw met de discussie verder gaan daar zonder persoonlijke prikjes. Ik mag het toch niet eens zijn met jouw zonder in een ruzie te vervallen? Wellicht kun je mij nog overtuigen, want ik ben ook niet te beroerd mijn mening bij te stellen, mits ik oprecht overtuigd ben natuurlijk.

Groeten Eric

ps. Ik ben aan het nadenken over jouw idee van één Palestijnse staat en wat dit voor gevolgen heeft.

Ibrah1234
27-12-15, 11:20
ps. Ik ben aan het nadenken over jouw idee van één Palestijnse staat en wat dit voor gevolgen heeft.

Onderstaande bijdrage van Communisto op WSDB is denk ik alomvattend


Het is een religie strijd tussen Israeliers en Palestijnen. Als het alleen een strijd was over de grond dan was er vrede in 1948 al.

Hij slaat daarmee de spijker op zijn kop. Ik deel de overtuiging dat het conflict religieus is geïnspireerd.

Ballandalus
27-12-15, 12:44
Beste Ballandalus,

Ja, dat klopt het was een kutreactie. Ik had toen ik mijn reactie op jouw commentaar veranderde nog niet gezien dat jij al gereageerd had, want ik had die pagina lange tijd openstaan zonder deze opnieuw te laden. Het was geen kwade opzet. Bij deze dus alsnog:

Het was een kutreactie van mij (http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/386087-syrische-vluchteling-redt-man-water-amsterdam.html#post5495771). Je hebt gelijk.

Laten wij geen ruzie maken, want daar ben ik niet naar op zoek. Ik had op wsdb een serieuze discussie op het oog zonder de intentie tot ruzie. Laten we opnieuw met de discussie verder gaan daar zonder persoonlijke prikjes. Ik mag het toch niet eens zijn met jouw zonder in een ruzie te vervallen? Wellicht kun je mij nog overtuigen, want ik ben ook niet te beroerd mijn mening bij te stellen, mits ik oprecht overtuigd ben natuurlijk.

Groeten Eric

ps. Ik ben aan het nadenken over jouw idee van één Palestijnse staat en wat dit voor gevolgen heeft.

Thanks voor je eerlijkheid. Wat betreft Palestina: ik had me eigenlijk voorgenomen om niet meer over dit onderwerp te praten, heb me jarenlang ingezet voor Palestina. Samen met echte Joden, niet de Zionisten of de cryptojoden.

Na verloop van tijd merk je dat de politieke agenda op één ding gefocust is: het verspreiden en in stand houden van leugens. In het Westen worden we gehersenspoeld met Zionisten propaganda. Alles is al gezegd over dit onderwerp. Wie niet zien wil, kiest bewust voor blindheid ( de gewone man) Politici daarentegen hebben andere belangen op het oog.

Let's call it quits. Ik heb mijn activisme niets voor niets opgegeven...maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan kan. We'll see of ik het volhou :D

super ick
27-12-15, 20:52
Onderstaande bijdrage van Communisto op WSDB is denk ik alomvattend



Hij slaat daarmee de spijker op zijn kop. Ik deel de overtuiging dat het conflict religieus is geïnspireerd.

Door de geschiedenis heen zijn er diverse veroveringen en herveroveringen geweest.

Het is duidelijk dat het om geloof gaat. De Joden wilden niet toevallig op die plek hun eigen staat en moslims maken zich niet toevallig druk om juist dat stukje land terwijl er elders in het MO op grotere schaal onrecht en landjepik plaats vind.

De hele regio is veroverd.

Bofko
28-12-15, 19:18
Thanks voor je eerlijkheid. Wat betreft Palestina: ik had me eigenlijk voorgenomen om niet meer over dit onderwerp te praten, heb me jarenlang ingezet voor Palestina. Samen met echte Joden, niet de Zionisten of de cryptojoden.

Na verloop van tijd merk je dat de politieke agenda op één ding gefocust is: het verspreiden en in stand houden van leugens. In het Westen worden we gehersenspoeld met Zionisten propaganda. Alles is al gezegd over dit onderwerp. Wie niet zien wil, kiest bewust voor blindheid ( de gewone man) Politici daarentegen hebben andere belangen op het oog.

Let's call it quits. Ik heb mijn activisme niets voor niets opgegeven...maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan kan. We'll see of ik het volhou :D

'Zionistenpropaganda' is niet meer dan een term van degenen die met 'onrecht' eigenlijk alleen maar bedoelen 'onrecht van niet-moslims' tegen 'moslims'.

Stel je maar eens voor als palestijnen 'geen moslims' zouden zijn of israeli 'moslims'.

Geen haan die kraaide, behalve wat 'geglobaliseerd' denkenden. Idealisten. Westerlingen die in de 70's tegen de apartheid in Zuid Afrika ageerde....

'Onrecht' moet gaan over 'onrecht in het algemeen', onrecht LOS van de TAG van daders en/of slachtoffers.

Bofko
28-12-15, 23:47
Thanks voor je eerlijkheid. Wat betreft Palestina: ik had me eigenlijk voorgenomen om niet meer over dit onderwerp te praten, heb me jarenlang ingezet voor Palestina. Samen met echte Joden, niet de Zionisten of de cryptojoden.

Na verloop van tijd merk je dat de politieke agenda op één ding gefocust is: het verspreiden en in stand houden van leugens. In het Westen worden we gehersenspoeld met Zionisten propaganda. Alles is al gezegd over dit onderwerp. Wie niet zien wil, kiest bewust voor blindheid ( de gewone man) Politici daarentegen hebben andere belangen op het oog.

Let's call it quits. Ik heb mijn activisme niets voor niets opgegeven...maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan kan. We'll see of ik het volhou :D

Onzinnig, decadent, verwend, stompzinnig, geklets.

Walgelijk domme vent die misbruik maakt van zijn westerse 'save-space'.
Voorbeeld van hoe het NIET moet.


Ballandalus is een blinde gek.

Please , Geef mij wizdom ipv dit soort would-be so-called islamitische, westerse nitwits.