PDA

Bekijk Volledige Versie : Onderzoek gestart naar orgie tussen militairen en politieagentes tijdens terreurdreiging



Marsipulami
29-12-15, 11:57
Onderzoek gestart naar mogelijke orgie tussen militairen en politieagentes tijdens terreurdreiging


Vandaag om 12:47 door svg
. .
De Franstalige media in ons land berichten dinsdagochtend over een orgie op het commissariaat van Ganshoren tussen acht militairen en twee politieagentes, die zou hebben plaatsgevonden toen terreurdreiging 4 van kracht was. ‘Intern Toezicht is een onderzoek gestart’, reageert politiewoordvoerder Johan Berckmans.

Volgens de krant La Dernière Heure is het enige waar patrouillerende politieagenten het over hebben sinds enkele weken de vrijpartij op het commissariaat van Ganshoren, dat in de politiezone West ligt en Molenbeek, Jette, Ganshoren, Koekelberg en Sint-Agatha-Berchem omvat. Daarbij zouden twee politieagentes en acht militairen betrokken zijn geweest.

Toen Ocad besliste om het dreigingsniveau op te trekken naar 4 in het gehele Brussels Gewest werd de beslissing genomen om een twintigtal militairen, die overdag op straat moesten waken, te slapen te leggen in het commissariaat van Ganshoren. Zo moesten de militairen zich op het einde van hun shift om 22 uur niet telkens weer verplaatsen naar de kazerne.

Twee weken lang mochten zij in de slaapzaal van het gebouw overnachten, waarna ze nog een week in Jette overnachtten. Tijdens hun verblijf in Ganshoren zouden twee vrouwelijke politieagenten en acht militairen in de slaapzaal samen seks hebben gehad.

‘Hier is niets over vernomen tot wij het vandaag in de krant lazen’, zegt politiewoordvoerder Johan Berckmans. ‘Wij kunnen enkel bevestigen dat er inderdaad een 15 à 20 militairen hebben overnacht in Ganshoren in die periode. Maar of daar iets gebeurd is, weten we niet. Intern Toezicht is een onderzoek gestart.’

Charlus
29-12-15, 15:40
Een bericht waarvan 'je' van tevoren al weet dat het van zou's en zouden's aan elkaar zal hangen. Het vervelende is wel dat in voorkomende gevallen die misselijke Nederlandse volksziekte 'waar rook is...' de kop opsteekt. Kwaadaardige geruchten, leugens, bij elkaar gefantaseerd, maja waar rook is...

Eric de Blois
29-12-15, 18:04
Die krant moet de bron maar openbaar maken. Wellicht moesten er een paar mensen poepen en is dat verkeerd opgevat.

"Evelien liet in een geile bui aan Flor weten dat ze goesting had om met hem te poepen."

cummonisto
29-12-15, 18:11
Het is niet tijdens het werk gebeurd.Wat is dat voor onzin mogen de militairen niet neuken in hun vrije tijd?

Charlus
29-12-15, 19:38
Het is niet tijdens het werk gebeurd.Wat is dat voor onzin mogen de militairen niet neuken in hun vrije tijd?
Wat is niet tijdens het werk gebeurd? Elke verwijzing naar het gebeurde wordt voorafgegaan door "zou(den)". Geen bronvermelding, geen commentaar van de veronderstelde betrokkenen.

cummonisto
29-12-15, 20:41
Wat is niet tijdens het werk gebeurd? Elke verwijzing naar het gebeurde wordt voorafgegaan door "zou(den)". Geen bronvermelding, geen commentaar van de veronderstelde betrokkenen.

Ze hebben niet geneukt tijdens 't werk. Als ze geneukt hebben.waarom moet er een onderzoek komen?

super ick
30-12-15, 07:04
Beetje spanning wegneuken. Iedere psychiater kan het aanraden.

Charlus
30-12-15, 13:54
Twee vrouwen, niet zijnde prostituees maar agentes, hebben bij geruchte op vrijwillige basis seks met acht mannen gehad in orgievorm.
Wat ik hieraan verbluffend vind, is dat sommigen het aannemelijk achten. Daar zou ik wel met betreffenden op door willen gaan.
Geen normale vrouw wil zoiets.

Charlus
30-12-15, 14:51
Ze hebben niet geneukt tijdens 't werk. Als ze geneukt hebben.waarom moet er een onderzoek komen?Er zou een orgie zijn geweest dus vooralsnog roddel & achterklap.

super ick
30-12-15, 15:38
Twee vrouwen, niet zijnde prostituees maar agentes, hebben bij geruchte op vrijwillige basis seks met acht mannen gehad in orgievorm.
Wat ik hieraan verbluffend vind, is dat sommigen het aannemelijk achten. Daar zou ik wel met betreffenden op door willen gaan.
Geen normale vrouw wil zoiets.

Hoe weet jij dat?

Al Sawt
04-01-16, 12:57
Twee vrouwen, niet zijnde prostituees maar agentes, hebben bij geruchte op vrijwillige basis seks met acht mannen gehad in orgievorm.
Wat ik hieraan verbluffend vind, is dat sommigen het aannemelijk achten. Daar zou ik wel met betreffenden op door willen gaan.
Geen normale vrouw wil zoiets.
Dergelijke zaken komen wel degelijk (http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/de-ermelose-ontuchtzaak) voor.

StevieK
04-01-16, 14:34
Hoe weet jij dat?

Hij was erbij

mark61
04-01-16, 17:41
Dergelijke zaken komen wel degelijk (http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/de-ermelose-ontuchtzaak) voor.

Dat is wat anders. Althans, er staat in jouw link niet dat vrouwen met meer mannen tegelijk / na elkaar naar bed gingen. Ik geloof ook niet dat er veel vrouwen zijn die dat leuk vinden. In uitzonderingsgevallen misschien, maar dat is bizar.

Eke
04-01-16, 18:39
Jullie vergeten dat het om een periode gaat van 3 weken. Dus zo'n 21 nachten sowieso.

"Het" gebeurt gewoon, zeker als die lui veel adrenaline in hun bloed hebben. En dan is nog de vraag wat "het"is in dit geval....

Er is toch ook zo'n onderzoek over verliefd worden... Dat gebeurt sneller onder spannende omstandigheden, zoals het lopen over een smalle hangbrug over een ravijn. De vonk slaat veel sneller over dan gewoon in de bus naar huis vanaf je werk. :)

super ick
04-01-16, 18:51
Dat is wat anders. Althans, er staat in jouw link niet dat vrouwen met meer mannen tegelijk / na elkaar naar bed gingen. Ik geloof ook niet dat er veel vrouwen zijn die dat leuk vinden. In uitzonderingsgevallen misschien, maar dat is bizar.

Het merendeel zou dat niet doen.

Maar waarom is het bizar?

Marsipulami
05-01-16, 07:55
https://youtu.be/NAQcI4JEnqg

Hoewel het allesbehalve bevestigd is dat ze écht plaatsgevonden heeft, hebben buitenlandse media de mogelijke orgie tussen militairen en politieagentes tijdens de terreurdreiging in ons land (in Ganshoren) toch al massaal opgepikt. De Taiwanese (satirische) nieuwszender TomoNews maakte er zelfs een heuse 3D-reconstructie van. En wat voor één: twee militairen die een agente 'aan het spit' binden of een teambuilding waarbij de deelnemers op het achterste van een aap of een kip slaan... Wij achten de kans klein dat het er daadwerkelijk zo aan toe ging. Maar oordeelt u vooral zelf...

Eric de Blois
05-01-16, 08:01
Heel belangrijk hoor wat het buitenland vindt van zo'n roddel. Tot nu toe is het niets meer dan roddel. Tja, met video is natuurlijk alles mogelijk. Ook heel sterk: oordeelt u zelf...

...nadat u bewerkt bent door de schandaalpulp.



Geen normale vrouw wil zoiets.

Wat is normaal? Dat wat de meerderheid doet? Is normaal ook synoniem voor goed of moreel juist? Jij weet niet wat normale vrouwen willen. Je zou eens in de gedachten moeten kunnen kijken van normale mensen. Het zou wellicht een geruststelling zijn voor de velen die niet normaal zijn.

mark61
05-01-16, 18:35
Het merendeel zou dat niet doen.

Maar waarom is het bizar?

Om diverse redenen. Alleen al fysieke.

super ick
06-01-16, 07:18
Om diverse redenen. Alleen al fysieke.

Welnee. De daad op zich duurt gemiddeld drie minuten of zoiets.

Niet bij mij uiteraard, mij is nooit iets gevraagd...