PDA

Bekijk Volledige Versie : Dodelijk slachtoffer steekpartij Amsterdam Samira Bali, al eerder gevlucht voor ex-man



boevennieuws.nl
05-02-16, 23:47
Fatiah Abakthi een moeder van 35 jaar werd vandaag vlakbij de school van haar eigen kind neergestoken door haar ex-man. De man is gelukkig opgepakt, waardoor de kinderen nu uiteindelijk de laatste slachtoffers zijn. Ze zullen hun leven verder moeten zonder moeder en zonder vader. Fatih en haar ex-man waren al enige tijd uit elkaar. Al lange tijd daarvoor ging het niet goed in het gezin. Buren zeggen dat ze vaak ruzie hoorde in het huis waar het gezin woonde. Uiteindelijk besluit Fatiah om te kiezen voor haar eigen veiligheid en dat van haar kinderen en gaat naar een blijf van mijn lijf huis.

Lees het hele artikel hier: Slachtoffer Amsterdam is Fatiah Abakthi, was al eerder slachtoffer huiselijk geweld - BoevenNieuws (http://www.boevennieuws.nl/nieuws/slachtoffer-amsterdam-is-fatiah-abakthi/)

Eric de Blois
05-02-16, 23:53
Leuk, propanda voor een bepaalde website. Wordt de informatie op boevenniews.nl gewoon uit de krant geplukt en geplakt?

super ick
06-02-16, 08:56
De afkomst staat erbij dus gevalletje eerwraak?

mark61
06-02-16, 12:35
De afkomst staat erbij

Waar dan? Wat is hun afkomst?

Eke
06-02-16, 13:55
Afkomst : Amsterdam, toch :ego: en hij was sinds kort een Almeriaan.
Duhhhhhh.

Tragisch voor die familie.


Zit je in een Blijf-van-m'n-lijf-huis en verwacht je dat je man naar z'n tram is. Mooi niet.
Vader zint op wraak......:nijn:

Eric de Blois
06-02-16, 14:58
Waar dan? Wat is hun afkomst?

Bali.

Tja die naam.


Ex vermoorde man ook naar assisen

Bron : HLN.be (http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-antwerpen/ex-vermoorde-man-ook-naar-assisen-a2327244/) - 19 mei 2015

De kamer van inbeschuldigingstelling in Antwerpen heeft in de moordzaak rond Mustapha El Morabit (21) naast dader Abdelhak Bali (30) ook zijn zus Samira, de ex van het slachtoffer, en een derde verdachte naar het hof van assisen verwezen. De drie zullen zich voor een volksjury moeten verantwoorden voor de moord.


De 21-jarige Mustapha El Morabit werd op 27 oktober 2013 doodgestoken door Bali aan de Schijnpoortweg. El Morabit had een tijdje een relatie met Samira Bali (28), maar de relatie liep stuk. Iets wat bij de familie Bali moeilijk lag, maar aan de andere kant houdt Samira vol dat ze gestalkt en lastig gevallen werd door Mustapha.

Die avond werd het plan beraamd om El Morabit iets aan te doen. Abdelhak Bali reed met zijn zus en de derde verdachte Hamid Dalaa, een illegaal van 21, rond op zoek naar El Morabit. Ze vonden Mustapha uiteindelijk rond middernacht in een shishabar aan de Antwerpse Schijnpoortweg. Daar dronk Mustapha iets maar hij werd meteen door zijn ex-schoonbroer naar buiten gesleurd en vijf keer met een mes gestoken. El Morabit liep verwondingen op in de hals, de borststreek en de onderbuik. Hij liep nog weg naar het tankstation, maar hij zakte vlak voor de winkel in elkaar en stierf ter plaatse.

Het proces zal eind dit jaar of anders begin volgend jaar gevoerd worden. (KAV)

Eric de Blois
06-02-16, 15:15
Zit je in een Blijf-van-m'n-lijf-huis en verwacht je dat je man naar z'n tram is.

in elkaar tremmen ja.

Blijf-van-m'n-lijf-huis? Ze is op straat neergestoken door de man die al eerder zijn poten niet thuis kon houden tegen zijn ex. Niet echt goed beschermd dus. Nederland rechtstaat. Tja, dat krijg je met mannen uit een macho-cultuur. Waarschijnlijk aan een baantje geholpen bij het GVB in het kader van eerlijke kansen.

"Het was niet te voorzien."

super ick
06-02-16, 16:15
Waar dan?

Dat vraag je aan mij?

Ik stelde mij dezelfde vraag alleen in een andere vorm. Komt niet helemaal over?

Eke
06-02-16, 16:23
in elkaar tremmen ja.

Blijf-van-m'n-lijf-huis? Ze is op straat neergestoken door de man die al eerder zijn poten niet thuis kon houden tegen zijn ex. Niet echt goed beschermd dus. Nederland rechtstaat. Tja, dat krijg je met mannen uit een macho-cultuur. Waarschijnlijk aan een baantje geholpen bij het GVB in het kader van eerlijke kansen.

"Het was niet te voorzien."

"W o o n je in een blijf-van-m'n-lijf=huis en verwacht je dat je man (ex) naar z'n tram is."

Zo beter, Eric ?


Lijkt de maffia wel (post # 6). Dus niet exemplarisch voor een grote bevolkingsgroep.

boevennieuws.nl
06-02-16, 23:25
Dacht dat jij mijn boevennieuwtjes niet wilde lezen eke? vast per ongeluk op de link geklikt toch?

Eke
07-02-16, 10:43
Dacht dat jij mijn boevennieuwtjes niet wilde lezen eke? vast per ongeluk op de link geklikt toch?

Heee, de verantwoordelijke voor sluip-reclame *op deze site !
Zie ook bv. boevenvangen.nl






Boevenvangen.nl
@Boevenvangen

De opsporingssite van Nederland. Wij tweeten kansrijke opsporingsberichten en opmerkelijk misdaadnieuws uit Nederland.



 boevenvangen.nl

 Geregistreerd in april 2009

Daaar gaat het inmiddels wel goed mee, he ? Een gelikte site. Hoeveel bezoekers/inkomsten per maand ?

super ick
07-02-16, 17:24
Heee, de verantwoordelijke voor sluip-reclame *op deze site !
Zie ook bv. boevenvangen.nl






Boevenvangen.nl
@Boevenvangen

De opsporingssite van Nederland. Wij tweeten kansrijke opsporingsberichten en opmerkelijk misdaadnieuws uit Nederland.



 boevenvangen.nl

 Geregistreerd in april 2009

Daaar gaat het inmiddels wel goed mee, he ? Een gelikte site. Hoeveel bezoekers/inkomsten per maand ?

Ja zo'n website. Daar word je vast miljonair mee.

Eke
07-02-16, 18:34
Ja zo'n website. Daar word je vast miljonair mee.

Het gaat om de propaganda voor z'n website, die maar voor een deel aansluit bij het nieuws van de dag . Zie jij hem prikken na plaatsing, laat staan op andere topics ?
Ik zie reclame door bezoekers niet zitten. En jij dan ?




Tja, het systeem van aanklikken....hoeveel euro zal dat opbrengen tegenwoordig als je voor reclame een plek biedt ? Geen flauw idee.

Ik schoof boevenvangen.nl naar voren om te laten zien dat er al betere sites bestaan op dat gebied. Maar goed..dat is zijn pakkie an.

Abudhar
07-02-16, 19:30
Je hebt helemaal gelijk, Eke. Opzouten met die knip en plak amateur websites.

mark61
07-02-16, 20:11
Dat vraag je aan mij?

Ik stelde mij dezelfde vraag alleen in een andere vorm. Komt niet helemaal over?

Nee. Het zal je ipad wel weer zijn :hihi:

super ick
08-02-16, 09:11
Nee. Het zal je ipad wel weer zijn :hihi:

Ik plaatste die opmerking omdat ik het frappant vond dat de exotische naam in de titel genoemd wordt. Ik vroeg mij af waarom. Vandaar mij opmerking.

Die ipad is makkelijk om even snel te internetten. Tekstverwerken, zeker met uitgesplitste quotes is niet te doen.