PDA

Bekijk Volledige Versie : Joran van der Sloot wil een deal sluiten met justitie



boevennieuws.nl
06-02-16, 15:18
John van den Heuvel is voor de Telegraaf afgereisd naar Peru voor een exclusief interview met Joran van der Sloot. In het interview zegt Joran dat hij wil proberen om een deal te sluiten met justitie.


Joran zegt in het interview dat hij een soort monniken bestaan leidt in de gevangenis die ook wel bekend staat als ‘De hel van Peru’. Mede door de geboorte van zijn dochter en het eenzame bestaan dat hij nu leidt zou hij tot inzicht zijn gekomen wat hij andere mensen heeft aangedaan. Hij wilt dan ook openheid van zaken gegeven over de verdwijning van Natalee Holloway. Hij heeft een brief geschreven aan de Nederlandse ambassade in Peru en aan Buitenlandse zaken. Hierin zou hij geschreven hebben dat hij volledig openheid van zaken geeft, ook over de verdwijning van Natalee Holloway. Dat hij zijn rol zal toelichten alsmede die van anderen. In ruil hiervoor wil hij de rest van zijn straf uitzitten in Nederland.


Deze deal zou in principe mogelijk moeten zijn. Sinds twee jaar is er een verdrag tussen Nederland en Peru dat het mogelijk maakt dat Nederlandse gevangenen hun straf in eigen land uitzitten. Omgekeerd geld dit hetzelfde voor Peruanen.


Joran zegt dat hij tot dusver nog geen reactie op zijn brief heeft gehad, maar dat hij hoopt dat er snel contact wordt opgenomen met hem of met zijn advocaat. Of van der Sloot daadwerkelijk van plan is om volledige openheid van zaken te geven of dat dit weer een poging van hem is om iedereen te misleiden blijft natuurlijk de vraag.

Eric de Blois
06-02-16, 15:33
Wat een vreselijk stuk stront die Joran. Wie als verkrachter en moordenaar tot inkeer komt moet niet met de Telegraaf gaan praten maar zich tot de nabestaanden richten en vertellen waar het lijk van hun dochter is. Slappeling! Smoesjes, praatjesmaker. Zijn inkeer en spijt zijn slechts ingegeven door zelfmedelijden. Joran is een psychopaat. Maar goed dat hij in Peru en niet in Nederland is veroordeeld. In Nederland zou hij vermoedelijk alweer vrij rondlopen, zo er al een veroordeling zou zijn geweest. Laat Joran maar wegrotten in Peru, geen aandacht aan besteden.

Eke
06-02-16, 17:05
Hey Boevennieuws.nl

Ik heb geen zin in al die boevennieuwtjes van jouw site.


Ook heb ik geen zin in al die andere sites die hier reklame komen maken.....

Daar is Maroc.nl niet voor opgericht, snap je.

Kom gewoon onder een eigen naam/nick en dan ben je welkom om te discussiëren!!!!!

boevennieuws.nl
06-02-16, 18:56
Ik plaats hier een nieuwsartikel, daar is deze categorie voor bestemd mijn inziens. Als mijn naam niet goedgekeurd is dan hoor ik dat graag van een moderator en zal ik hem aanpassen. Als jij geen zin hebt in nieuwsberichten raad ik je aan deze categorie voortaan te mijden.

Ps: Ik zie in berichten van jou dat jij doorverwijst naar bronnen, nieuws-sites dus. Dat doe ik indirect via mijn nickname. Ik snap jou kritiek niet zo goed.

Eke
06-02-16, 20:34
Ps: Ik zie in berichten van jou dat jij doorverwijst naar bronnen, nieuws-sites dus. Dat doe ik indirect via mijn nickname. Ik snap jou kritiek niet zo goed.

Jetdurkroket.nl

Jet heeft een eigen site : Jetdurkroket.nl
Ze plaats dagelijks de naam van haar site op dit forum. En laat proeven van haar keuzes.
Hoe meer bezoekers ze op haar site krijgt hoe financieel waardevoller die site wordt. Capice ?

Zoals Jet zijn er velen....

Als je nu gewoon onder je eigen naam/nick komt, kun je gewoon meedoen. Geen belangenverstrengeling meer.

boevennieuws.nl
06-02-16, 20:55
Ik vind deze nickname wel prima zo. Zoals ik eerder al aangaf, ik hoor het graag van een moderator als het in strijd met de huisregels is.

boevennieuws.nl
06-02-16, 22:05
Lees net op Twitter dat Joran vd Sloot zelfmoord gepleegd zou hebben. dit zijn geruchten, het wordt nog nergens bevestigd.

Eke
06-02-16, 22:15
Ik vind deze nickname wel prima zo. Zoals ik eerder al aangaf, ik hoor het graag van een moderator als het in strijd met de huisregels is.

Oww. je bent nog een scholiertje. Wist ik veel...

boevennieuws.nl
06-02-16, 22:52
Verder nog iets?

H.P.Pas
06-02-16, 22:55
Ik plaats hier een nieuwsartikel,


Misdaadverslaggeving is een morbide vorm van amusement.
Geen nieuws.

boevennieuws.nl
06-02-16, 23:01
Misdaadverslaggeving is een morbide vorm van amusement.
Geen nieuws.

Uhhh......yeah right

super ick
07-02-16, 09:07
Lees net op Twitter dat Joran vd Sloot zelfmoord gepleegd zou hebben. dit zijn geruchten, het wordt nog nergens bevestigd.

Wat vreselijk!

Dan heeft hij veel te kort geleden. Ik wens hem nog decennia in die hel en daarna uitlevering aan de VS.

Ibrah1234
09-02-16, 00:24
Misdaadverslaggeving is een morbide vorm van amusement.
Geen nieuws.

Dat heb ik met de doortrapte journalistiek van HP de Tijd. Toch koop ik altijd een exemplaar tezamen met de Elsevier en de WSJ. :)