PDA

Bekijk Volledige Versie : Slachtoffer Chafik Z, schietpartij Rotterdam, al eerder betrokken bij meerdere schietpartijen



boevennieuws.nl
06-02-16, 17:42
De man die gisteren is neergeschoten in de Ameidestraat in Rotterdam is de 23-jarige Chafik Z. Hij is geen onbekende van de politie en was eerder ook al betrokken bij meerdere schietpartijen.


In april vorig jaar was Chafik Z. betrokken bij een schietpartij op de Mathenesserbrug in Rotterdam. Bij deze schietpartij werd hij geraakt in zijn hoofd. Hij werd beschoten vanuit een rijdende auto, in deze auto zaten de broertjes Mohammed en Taoufik el M. De broertjes M. zitten nog vast voor onder meer voor de schietpartij. De schietpartij zou volgens justitie gaan om gestolen drugs. Chafik Z. zou een drugsrunner zijn en had de broertjes M. bestolen van hun koopwaar.


Op 27 juni vorig jaar was Chafik Z. weer betrokken bij een schietpartij, ditmaal in de Essenburgstraat. Hierbij was hij een van de schutters en een van de slachtoffers. Bij deze schietpartij kwam een vriend van hem om het leven, de 27.jarige Mohammed Jouhri. Twee groepen mannen gingen elkaar te lijf met automatische wapens. Hiervoor zit Alptekin O. nog steeds vast en wordt Sahin S. nog steeds gezocht. Hij staat op de internationale opsporingslijst. Volgens justitie ging deze schietpartij om onenigheid over een partij geripte heroïne.


Chafik Z. werd in november vorig jaar aangehouden bij een politiecontrole. Hij reed toen in een gestolen auto. Tegen de zin van het Openbaar Ministerie moesten ze hem in december op vrije voeten stellen.

super ick
07-02-16, 09:26
Nou ja zeg! Waarom moet die jongen met zijn hobby in de krant?

Drugs pikken is wel stout. Dat vinden die andere drugsmijnheren natuurlijk niet lief.

rabatboy1
09-02-16, 20:13
Ruimt zichzelf op he

The_Grand_Wazoo
09-02-16, 21:05
De wereld zal nooit meer dezelfde zijn ...

super ick
10-02-16, 14:04
Hoe kan iemand van 23 jaar oud die betrokken is geweest bij meerdere schietpartijen nog vrij rond lopen?

mark61
10-02-16, 20:02
Hoe kan iemand die in een gestolen auto rijdt en wordt aangehouden, vervolgens worden vrijgelaten?

super ick
10-02-16, 20:20
Hoe kan iemand die in een gestolen auto rijdt en wordt aangehouden, vervolgens worden vrijgelaten?

Meerdere schietpartijen en 23 jaar oud....

Het lijkt me geen overbodige luxe om de maatschappij te beschermen tegen dit tuig en bij schietpartij nr. 2 mijnheer direct minimaal vijf jaar vast te zetten.

mark61
10-02-16, 20:24
Meerdere schietpartijen en 23 jaar oud....

Het lijkt me geen overbodige luxe om de maatschappij te beschermen tegen dit tuig en bij schietpartij nr. 2 mijnheer direct minimaal vijf jaar vast te zetten.

Misschien dat die schietpartijen niet bewezen konden worden. Autodiefstal lijkt me tamelijk heterdaad. Of is rijden in een gestolen auto geen diefstal?

Ik zeg altijd al: verboden wapenbezit > standaard 10 jaar. Nog voor we es naar de overige misdaden gaan kijken.

Ik hoort dan weer dat er een Nederlander in Spanje 15 jaar kreeg voor 1 verkrachting en 2 aanrandingen met beroving. Das flink :hihi:

Alleen lijkt ie nou onschuldig :cheefbek: Zie dan maar es je gestolen 13 jaar terug te krijgen...