PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit is pas een eng clubje!



super ick
20-03-16, 08:31
D.S.D.A. | Dutch Self Defense Army (http://dsda.eu)

7asousind
21-03-16, 05:24
Ik heb ze op FB gevolgd het is een clubje van niks. In Rotterdam hebben ze 1 lid verworven het blijkt een oude man in de jaren 60

super ick
21-03-16, 08:20
Ik had ook niet de verwachting dat het een grote beweging was. Ik dacht eerder in de trant van strafbaarheid door het oproepen van haat en geweld.

Nobody36
08-04-16, 13:57
Eng is nog zachtjes uitgedrukt.


Dit ( onder)


Overal in Europa steken steeds meer verhalen de kop op over misdragingen door (voornamelijk) Arabische immigranten. Roofovervallen, winkeldiefstallen, mishandelingen, drugshandel, etc. etc., dat hebben we als volk inmiddels al zo’n beetje geaccepteerd.

En dit ( onder)


Onafhankelijk van politiek, geen onderscheid makend op basis van huidskleur of geloof, maar puur gericht op behoud van veiligheid en welvaart voor de mensen die Nederland een fijn land gemaakt hebben.



Wel de afkomst en/of īrasī benoemen. Maar dan die laatste zin. Zo krom als een banaan.

Die gasten zijn gestoord weten zelf niet eens waar ze het over hebben. Kindergarten eerste klas...



En dan heb ik nog hun geweldige beheersing van de Nederlandse taal buiten beschouwing gelaten. :hihi:

Eric de Blois
08-04-16, 17:41
Mensen die zo openlijk opscheppen over het verdedigen van de samenleving tegen de misdaad stellen niets voor. Je gaat geen reclame maken voor iets wat zo illegaal is. Dan heb je wel een steekje los. Een echte burgerwacht opereert sneaky en maakt geen onderscheid naar ras. Dit is een zwak clubje van een paar racisten met een grote bek.

super ick
08-04-16, 18:30
Mensen die zo openlijk opscheppen over het verdedigen van de samenleving tegen de misdaad stellen niets voor. Je gaat geen reclame maken voor iets wat zo illegaal is. Dan heb je wel een steekje los. Een echte burgerwacht opereert sneaky en maakt geen onderscheid naar ras. Dit is een zwak clubje van een paar racisten met een grote bek.

Volgens mij kennen we hier geen extreem rechts geweld. Het geweld komt steeds van links.

Eric de Blois
08-04-16, 18:37
Volgens mij kennen we hier geen extreem rechts geweld. Het geweld komt steeds van links.
Of het niet voorkomt weet ik niet, maar het is zeker minder dan links gerelateerd geweld. Die afa-clubjes zijn nogal geweldadig.

knuppeltje
09-04-16, 08:57
Uitroeien al die linksen. Kan niet anders dan staatsgevaarlijk tuig zijn. :boos:

super ick
09-04-16, 16:38
Uitroeien al die linksen. Kan niet anders dan staatsgevaarlijk tuig zijn. :boos:

Dat is andersom wel altijd jouw retoriek.
Allemaal dom, tokkies, etc.