PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe kan je eigen Account op maroc.nl helemaal verwijderen ?



sendinayah
31-03-16, 20:17
Salaam alaikoem wa rahmatoellahi wa barakatoeh

Weet iemand Hoe je eigen account, profiel etc en alle geschreven texten helemaal defentief kan verwijderen ?.

:fplet:

Eric de Blois
01-04-16, 21:25
Dat kun je niet zelf. Als je het aan het beheer vraagt, zullen ze dat wel voor je doen. Ik heb mijn vorige account onder de naam Eric de Blois ook laten verwijderen toen er namens mij berichten verschenen die ik niet geschreven had. Het beheer heeft toen aan mijn verzoek voldaan en alles werd netjes verwijderd.

Juffrouw_Saartje
02-04-16, 06:53
Dat kun je niet zelf. Als je het aan het beheer vraagt, zullen ze dat wel voor je doen. Ik heb mijn vorige account onder de naam Eric de Blois ook laten verwijderen toen er namens mij berichten verschenen die ik niet geschreven had. Het beheer heeft toen aan mijn verzoek voldaan en alles werd netjes verwijderd.

Dat snap ik niet, je heet nu toch weer Eric de Blois? Dan had je toch beter je paswoord kunnen veranderen?

Eric de Blois
02-04-16, 07:21
Dat snap ik niet, je heet nu toch weer Eric de Blois? Dan had je toch beter je paswoord kunnen veranderen?

Het kon dus. Zoek maar op in oude post van mij van 2011 en later. Een nieuw paswoord lukte mij niet, want ik kon niet meer op mijn account terecht komen. Toen is mijn account helemaal verwijderd op mijn verzoek. Eric de Blois komt vóór 2014 slechts als 'gast' voor. Dit omdat de oude account verwijderd is. Ik kon in 2014 gewoon weer met mijn eigen naam een nieuw account starten.

Juffrouw_Saartje
02-04-16, 08:11
Een nieuw paswoord lukte mij niet, want ik kon niet meer op mijn account terecht komen.

Kon je niet meer op je oude account omdat die 'hacker' je paswoord had veranderd?

Eric de Blois
02-04-16, 15:16
Kon je niet meer op je oude account omdat die 'hacker' je paswoord had veranderd?
Dat denk ik. Ik had gewoon geen toegang meer. Er verschenen berichten onder mijn naam die zeer extreem waren en waar ik totaal niet achter stond, met als logisch doel mijn naam te bezoedelen en daardoor haat te kweken tegen mijn persoon. Ik probeerde toegang te krijgen, maar dat lukt mij niet. Ik heb het beheer gemaild met het verzoek iets te doen. Toen heeft het beheer mijn account verwijderd en dat gebeurd denk ik zelden. Zoek maar naar oude berichten van mij, daar staat onder mijn naam 'gast'. Die berichten zijn ook niet gelinkt aan mijn huidige account. Eerder is ook mijn account op youtube gehackt.

Juffrouw_Saartje
02-04-16, 15:44
In zo'n geval vind ik het wel terecht dat het beheer dat account van je heeft weggehaald.

Nobody36
02-04-16, 15:56
In zo'n geval vind ik het wel terecht dat het beheer dat account van je heeft weggehaald.

Dat vind ik dus ook. Ik dacht dat Eric een grapje maakte. Goed van het beheer.


Is ook totaal niet grappig van die pc nerd.

sendinayah
03-04-16, 02:22
Werkelijk,ze hebben mijn accounts gehackt zowel als hier en me hotmail dit is nergens goed voor;
Heeft iemand hier een verklaring voor?