PDA

Bekijk Volledige Versie : VS chanteert GB om project EU te blijven....



Wizdom
24-04-16, 10:16
Het wordt steeds duidelijker dat het EU project een project is van de Elite die de onafhankelijke EU leden wil dwingen om in de ondemocratische structuur te blijven van de EU comissie... Dit is het bewijs dat de EU 1 groot complot is om de EU te ondemocratiseren en om te smeden tot een ARISTOCRATIE die geregeerd wordt door een niet verkozen commissie die lid is van een kleine ELITE...

Het parlement met 1000 leden is een zooitje ongeregeld met hoge salarissen, pensioenen en secundaire arbeidsvoorwaarden dienend als een honingraat om de mensen om de tuin te leiden.... De elite wil het financieel systeem van Europa in handen krijgen door een EU coup en krijgt hierdoor absolute politieke als financiele macht...
Gij zijt gewaarschuwd... Na de EU is de democratie volledig dood zoals die al jaren in de VS al dood is...


'Handelsverdrag tussen VS en VK na Brexit kan 10 jaar duren'
Foto: Getty Images
Gepubliceerd: 24 april 2016 09:53
Laatste update: 24 april 2016 10:01

Als Groot-Brittannië tijdens het referendum van 23 juni voor een 'Brexit' kiest, kunnen onderhandelingen over een nieuw handelsverdrag tussen het land en Amerika vijf tot tien jaar duren.
In een interview met de BBC zei de Amerikaanse president Barack Obama zondag dat de Britten in dat geval geen voorkeursbehandeling hoeven te verwachten. De verdragen via de EU gelden dan niet meer voor Londen.

Tijdens zijn bezoek aan Engeland heeft Obama er meermaals bij de bevolking op aangedrongen toch vooral in de EU te blijven. Vrijdag waarschuwde de president al dat de Britten na een eventueel 'Brexit' achter in rij moeten staan voor het sluiten van nieuwe handelsakkoorden met de VS.

PolitiekZie ook: Obama waarschuwt dat Brexit einde betekent voor handelsverdragen
Britse tegenstanders van de EU vinden dat Obama zich op een schandalige manier bemoeit met de campagnes voor het referendum. Obama vreest dat uittreden uit de unie (Brexit) een economisch drama voor de Britten wordt.

Niet alleen de president is tegen een 'Brexit'. Ook de Democraat Hillary Clinton wil dat Groot-Brittannië in de EU blijft. De kandidaat voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen noemt de trans-Atlantische samenwerking essentieel. ''De samenwerking is het sterkst als Europa verenigd is'', aldus Clinton via haar adviseur.

Door: ANP/NU.nl

Wizdom
24-04-16, 10:20
Het wordt steeds duidelijker dat het EU project een project is van de Elite die de onafhankelijke EU leden wil dwingen om in de ondemocratische structuur te blijven van de EU comissie... Dit is het bewijs dat de EU 1 groot complot is om de EU te ondemocratiseren en om te smeden tot een ARISTOCRATIE die geregeerd wordt door een niet verkozen commissie die lid is van een kleine ELITE...

Het parlement met 1000 leden is een zooitje ongeregeld met hoge salarissen, pensioenen en secundaire arbeidsvoorwaarden dienend als een honingraat om de mensen om de tuin te leiden.... De elite wil het financieel systeem van Europa in handen krijgen door een EU coup en krijgt hierdoor absolute politieke als financiele macht...
Gij zijt gewaarschuwd... Na de EU is de democratie volledig dood zoals die al jaren in de VS al dood is...

Gij moet weten dat binnen de Islam een vorm van democratie bestaat, SUHRA (Volksraadpleging) met uitzondering over zaken waar onze Schepper over geoordeeld heeft... De zaken waar de Islam over geoordeeld heeft is het raamwerk van de maatschappij... Maar daarbuiten wordt het volk geraadpleegd....

Dus er zijn wel degelijk overeenkomsten tussen democratie en Islam met uitzondering van bovenstaande....

super ick
24-04-16, 18:42
Gij moet weten dat binnen de Islam een vorm van democratie bestaat, SUHRA (Volksraadpleging) met uitzondering over zaken waar onze Schepper over geoordeeld heeft... De zaken waar de Islam over geoordeeld heeft is het raamwerk van de maatschappij... Maar daarbuiten wordt het volk geraadpleegd....

Dus er zijn wel degelijk overeenkomsten tussen democratie en Islam met uitzondering van bovenstaande....


Alleen daar waar de zaken verschillen is geen overleg mogelijk daar ligt alles vast met schijt aan mensen die er een andere levenswijze op na houden.

Wizdom
24-04-16, 19:53
Alleen daar waar de zaken verschillen is geen overleg mogelijk daar ligt alles vast met schijt aan mensen die er een andere levenswijze op na houden.

Joden en Christenen hebben gewoon hun religie kunnen praktizeren zoals Moslims dat nu ook kunnen in het Westen... Alleen je moet je net als in het Westen in het publieke domein wel aan de WET houden... Ik zie grote overeenkomsten... Weinig verschillen...

nacht
24-04-16, 20:13
Joden en Christenen hebben gewoon hun religie kunnen praktizeren




https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/06/Christian_Bypass.jpg

Wizdom
24-04-16, 20:16
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/06/Christian_Bypass.jpg

Ik heb het niet over het Vaticaan... Daar zal je ook geen Moslims zien... Hebben daar ook helemaal niets te zoeken... De aardbol is groter dan Saudi Arabie... Het Vaticaan van de Moslim Wereld...

nacht
24-04-16, 22:10
Ik heb het niet over het Vaticaan... Daar zal je ook geen Moslims zien... Hebben daar ook helemaal niets te zoeken... De aardbol is groter dan Saudi Arabie... Het Vaticaan van de Moslim Wereld...

iedereen is welkom in het vaticaan. iedereen is welkom bij de klaagmuur. alleen moslims hanteren een apartheidsbeleid.

Wizdom
24-04-16, 22:23
iedereen is welkom in het vaticaan. iedereen is welkom bij de klaagmuur. alleen moslims hanteren een apartheidsbeleid.

Saudi Arabie of een deel van Saudi Arabie weet het niet precies... heeft een speciale status... Verordonneert in de Quran... Ongelovigen zijn daar niet welkom... Het is Heilig Grond... Ga jij niet over Nacht... Dat doet onze Schepper... Heeft niets met apartheid te maken maar met reinheid... Je kunt er wel naar toe maar dan moet je binding hebben met onze Schepper... Anders ben je er niet welkom...

Umarvlie
25-04-16, 06:37
Je geloofd toch zelf niet dat de VS hun trouwste schoothondje in de steek laten als ze uit de EU stappen?

super ick
25-04-16, 08:19
Joden en Christenen hebben gewoon hun religie kunnen praktizeren zoals Moslims dat nu ook kunnen in het Westen... Alleen je moet je net als in het Westen in het publieke domein wel aan de WET houden... Ik zie grote overeenkomsten... Weinig verschillen...

Ja dat klopt. Weliswaar onder zeer discriminerende voorwaarden maar het kon op de meeste plaatsten. De islam ontwikkelde zich en de regio was welvarend. Tot ergens rond 1500 de geloofsfanaten echt grip kregen op het geloof. Toen is alles stil komen te staan. Ontwikkeling, economie, etc. Toen is de tolerantie hand over hand toegenomen en de andersdenkenden langzaam maar zeker menig moslimland uitgejaagd.

super ick
25-04-16, 08:22
Saudi Arabie of een deel van Saudi Arabie weet het niet precies... heeft een speciale status... Verordonneert in de Quran... Ongelovigen zijn daar niet welkom... Het is Heilig Grond... Ga jij niet over Nacht... Dat doet onze Schepper... Heeft niets met apartheid te maken maar met reinheid... Je kunt er wel naar toe maar dan moet je binding hebben met onze Schepper... Anders ben je er niet welkom...

Daar heb je precies een goed voorbeeld van mijn opmerking.
De meest pure vorm van discriminatie wordt goedgepraat.
Wat een enorme kutsmoes.

nacht
25-04-16, 14:14
Saudi Arabie of een deel van Saudi Arabie weet het niet precies... heeft een speciale status... Verordonneert in de Quran... Ongelovigen zijn daar niet welkom... Het is Heilig Grond... Ga jij niet over Nacht... Dat doet onze Schepper... Heeft niets met apartheid te maken maar met reinheid... Je kunt er wel naar toe maar dan moet je binding hebben met onze Schepper... Anders ben je er niet welkom...

joden en christenen hebben binding met jouw schepper. ze aanbidden dezelfde god. desondanks is heel saudi-arabia verboden gebied voor joden. jüdenfrei.

mark61
25-04-16, 18:21
Saudi Arabie of een deel van Saudi Arabie weet het niet precies... heeft een speciale status... Verordonneert in de Quran..

Uh, SA bestond nog niet toen de koran neerdaalde :cheefbek:

Er woonden joden en christenen in Mekka, maar die zijn er door de moslims uitgeflikkerd.

Overigens heeft de paus net een bende Syrische moslims mee naar het Vaticaan genomen.

Magoed, het doet er allemaal niet toe, je liegt en wauwelt er altijd op los. Alles voor je totalitaire ideologie.

Wizdom
25-04-16, 19:51
joden en christenen hebben binding met jouw schepper. ze aanbidden dezelfde god. desondanks is heel saudi-arabia verboden gebied voor joden. jüdenfrei.

Als ze binding hadden met dezelfde God dan hadden ze de boodschap van Mohammed (VZMH) moeten accepteren maar dat doen ze niet... Allah (SWT) de Hoog Verhevene verwerpt een ieder die de boodschap van Mohammed (VZMH) of van welk van zijn Profeten dan ook verwerpt...

De Joden hadden de boodschap van Mohammed (VZMH) verworpen niet omdat ze hem niet geloofden maar omdat ze arrogant waren... Ze vonden het ongepast dat een Profeet een Arabier was...

De Christenen twijfelen en zijn gedwaald...

Wizdom
25-04-16, 19:59
Uh, SA bestond nog niet toen de koran neerdaalde :cheefbek:

Er woonden joden en christenen in Mekka, maar die zijn er door de moslims uitgeflikkerd.

Overigens heeft de paus net een bende Syrische moslims mee naar het Vaticaan genomen.

Magoed, het doet er allemaal niet toe, je liegt en wauwelt er altijd op los. Alles voor je totalitaire ideologie.

9:28 O ye who believe! The idolaters only are unclean. So let them not come near the Inviolable Place of Worship after this their year. If ye fear poverty (from the loss of their merchandise) Allah shall preserve you of His bounty if He will. Lo! Allah is Knower, Wise.

Wizdom
25-04-16, 20:15
9:28 O ye who believe! The idolaters only are unclean. So let them not come near the Inviolable Place of Worship after this their year. If ye fear poverty (from the loss of their merchandise) Allah shall preserve you of His bounty if He will. Lo! Allah is Knower, Wise.

Saudi Arabie heeft er nooit een boterham minder om gegeten... Integendeel... Het is misschien wel het rijkste land op aarde...

super ick
25-04-16, 20:22
Als ze binding hadden met dezelfde God dan hadden ze de boodschap van Mohammed (VZMH) moeten accepteren maar dat doen ze niet... Allah (SWT) de Hoog Verhevene verwerpt een ieder die de boodschap van Mohammed (VZMH) of van welk van zijn Profeten dan ook verwerpt...

De Joden hadden de boodschap van Mohammed (VZMH) verworpen niet omdat ze hem niet geloofden maar omdat ze arrogant waren... Ze vonden het ongepast dat een Profeet een Arabier was...

De Christenen twijfelen en zijn gedwaald...


Gevaarlijke retoriek van een gehersenspoelde.

Wizdom
25-04-16, 20:43
Gevaarlijke retoriek van een gehersenspoelde.

Jij bent gehersenspoeld... Anders had je op zijn minst geweten dat je een Schepper hebt... Gevaarlijk omdat ik ergens in geloof... Als ik een overtuigde Atheist was dan was ik vast niet gevaarlijk... Hoewel de geschiedenis anders bewijst... Allemaal gehersenspoeld door massa media... Ik kan tenminste zeggen dat ik daar ongevoelig voor ben... Die massa media... Ik prik daar dwars doorheen... Dat kan ik van menigeen niet zeggen...

Sterker noch... Ik ken beide werelden en kan een betere afweging maken dan iemand geboren in een verschrompelde Christelijke samenleving... Verschrompeld door massa media wel te verstaan en natuurlijk de vele wantoestanden in de Christelijke kerk... Die hebben natuurlijk ook een duit in de zak gedaan....

Begrijp me niet verkeerd... Ik sta hier niet de Christelijke Kerk te verdedigen... Ik geloof alleen dat iemand die gelooft makkelijker tot inzicht kan komen dan iemand die totaal van God los is... Hij kan zich realiseren dat ie in het verkeerde geloofd... Maar iemand die denkt dat alles uit het niets is ontstaan is totaal ontspoord...

Wizdom
25-04-16, 20:52
Gevaarlijke retoriek van een gehersenspoelde.

https://www.youtube.com/watch?v=CBcA2IaZyNg

Wizdom
25-04-16, 21:28
https://www.youtube.com/watch?v=euEV4m1qaSU

Wizdom
25-04-16, 21:48
https://www.youtube.com/watch?v=cur_6aYs_7k

knuppeltje
26-04-16, 08:59
Saudi Arabie heeft er nooit een boterham minder om gegeten... Integendeel... Het is misschien wel het rijkste land op aarde...

Met een flink begrotingstekort en flink dalende olie-inkomsten.

Ik zie er nog van komen dat ze moeten gaan werken voor de kost. Dat zal ze misschien wat minder arrogant maken.

Wizdom
26-04-16, 14:28
Met een flink begrotingstekort en flink dalende olie-inkomsten.

Ik zie er nog van komen dat ze moeten gaan werken voor de kost. Dat zal ze misschien wat minder arrogant maken.

Ik ga daar niet over... Maar werken is goed voor een mens...

Wizdom
26-04-16, 20:19
De zo heilige vrijheid blijkt in een keer geen drol waard als het om Europa project gaat... Het is allemaal hypocrisie en opportuniteit ten top... We leven dan ook in het tijdperk van misleiding (Dajjaal)...