PDA

Bekijk Volledige Versie : Racist had grote plannen om aanslag te plegen tijden Ek voetbal



SportFreak
06-06-16, 15:33
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/06/12/34F9015200000578-3627218-image-m-26_1465211734515.jpg

Vijftien terreurdaden plegen tijdens het Europees kampioenschap dat vrijdag begint. Dat was het plan van de Fransman die op 21 mei in Oekraïne werd opgepakt, zo heeft Vasil Hrytsak, het hoofd van de Oekraïense veiligheidsdiensten (SBU), vandaag bekendgemaakt. De terreurverdachte werd opgepakt met 125 kilo springstof in zijn bezit.

SportFreak
06-06-16, 15:38
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/06/12/34F9013D00000578-3627218-image-a-25_1465211729231.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/06/12/34F8EAA000000578-3627218-image-a-4_1465212846850.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/06/12/34F9014A00000578-3627218-image-a-28_1465211761825.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/06/12/34F9015C00000578-3627218-image-a-29_1465211764312.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/06/14/34F9801500000578-3627218-image-a-49_1465220658372.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/06/14/34F9017A00000578-3627218-image-a-45_1465220494712.jpg
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/06/12/34F9016900000578-3627218-image-a-30_1465211841927.jpg

Eric de Blois
06-06-16, 15:44
Het is een rare wereld. Alle mensen die aanslagen voorbereiden mogen wat mij betreft de doodstraf krijgen. Dat is de meest rechtvaardige en veilige oplossing. Gelukkig is deze man op tijd gepakt. Nu maar hopen dat ie een zware straf krijgt en geen lichte omdat ie nog niks gedaan heeft. Dat de aanslagen mislukt zijn is geen verdienste of verzachtende omstandigheid. Alleen de doodstraf is een passende straf. Dat geldt voor al het schorem dat aanslagen voorbereid, hoe bescheiden de rol ook mag zijn in deze.

SportFreak
06-06-16, 15:55
pedo's
racisten
terroristen
moordenaars
verkrachters




deze gasten allemaal een kogel door het hoofd jagen

Eric de Blois
06-06-16, 15:56
pedo's
racisten
terroristen
moordenaars
verkrachters

deze gasten allemaal een kogel door het hoofd jagen

Maar jij bent ook een racist. Ook maar een kogel dan?

SportFreak
06-06-16, 16:03
Maar jij bent ook een racist. Ook maar een kogel dan?

ik een racist ..degene die een racist is dat ben jij ..jij bent in het verleden lid geweest van een extreem rechtste racisten partij ...je hebt nog steeds zelfde denkwijze als die van pvv

Eric de Blois
06-06-16, 16:10
ik een racist ..degene die een racist is dat ben jij ..jij bent in het verleden lid geweest van een extreem rechtste racisten partij ...je hebt nog steeds zelfde denkwijze als die van pvv

Je wou beweren dat je geen racist bent?

SportFreak
06-06-16, 16:16
Je wou beweren dat je geen racist bent?


ik kan nooit een racist zijn want ik ben geboren in Marokko en daar kennen wij dit soort honden praktijken en partijen niet zoals hier... ik zal nooit een racist zijn wel hou ik van Marokko en als het tot oorlog komt dan zal ik voor Marokko mijn ziel geven

H.P.Pas
06-06-16, 16:19
ik kan nooit een racist zijn want ik ben geboren in Marokko

:engel:

Eric de Blois
06-06-16, 16:21
ik kan nooit een racist zijn want ik ben geboren in Marokko en daar kennen wij dit soort honden praktijken en partijen niet zoals hier... ik zal nooit een racist zijn wel hou ik van Marokko en als het tot oorlog komt dan zal ik voor Marokko mijn ziel geven

Haha, je bevestigt hiermee slechts dat je dus racistisch denkt: "Ik ben geen racist want ik ben geboren in Marokko." Wat een argument! Ik hoop dat iedereen het leest hier. Debiel dat je bent! Hoe kun je zo stom zijn het mij zo makkelijk te maken door het toe te geven... Je geeft mij gewoon alle argumenten in handen om te bewijzen dat je zo racistisch als de pest bent.

Eric de Blois
06-06-16, 16:40
ik kan nooit een racist zijn want ik ben geboren in Marokko en daar kennen wij dit soort honden praktijken en partijen niet zoals hier... ik zal nooit een racist zijn wel hou ik van Marokko en als het tot oorlog komt dan zal ik voor Marokko mijn ziel geven

Leugenaar, naar-anderen-wijzer, hypcocriet, etc

Alleen dit al zegt genoeg:


ze hebben gelijk

oprotten met die blanke gasten die denken dat ze de baas zullen zijn over kwakoe festival

Marsipulami
06-06-16, 22:54
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/06/06/12/34F9015200000578-3627218-image-m-26_1465211734515.jpg

Vijftien terreurdaden plegen tijdens het Europees kampioenschap dat vrijdag begint. Dat was het plan van de Fransman die op 21 mei in Oekraïne werd opgepakt, zo heeft Vasil Hrytsak, het hoofd van de Oekraïense veiligheidsdiensten (SBU), vandaag bekendgemaakt. De terreurverdachte werd opgepakt met 125 kilo springstof in zijn bezit.

"Het lijkt me meer een provocatie van de Oekraiënse veiligheidsdiensten"

In Oekraïne is een Franse extreemrechtse nationalist opgepakt die een aantal aanslagen plande tijdens het EK voetbal. In "Terzake" geeft Claude Moniquet, co-fondateur & directeur van het Centre Européen sur la sécurité et le renseignement (Europese centrum voor veiligheid en informatie) meer uitleg.


deredactie.be video: Terzake - 06/06/16 (http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/terzake/2.44608?video=1.2675155)

super ick
07-06-16, 06:55
Ik zeg discriminatie.

Die jongen is wapenverzamelaar en wordt gedemoniseerd. Ik vermoed een zionistisch complot.

Samir75017
11-06-16, 13:50
Poor Grégoire the farmer, the spread of Islam in the fields of the Lorraine countryside must have been so unbearable.

He must have forgotten that thousands of Muslims fought and died to liberate the part of France he's living in.

Schools and their duty to educate children on ALL aspects of the country's history ...

Wizdom
11-06-16, 13:54
"Het lijkt me meer een provocatie van de Oekraiënse veiligheidsdiensten"

In Oekraïne is een Franse extreemrechtse nationalist opgepakt die een aantal aanslagen plande tijdens het EK voetbal. In "Terzake" geeft Claude Moniquet, co-fondateur & directeur van het Centre Européen sur la sécurité et le renseignement (Europese centrum voor veiligheid en informatie) meer uitleg.


deredactie.be video: Terzake - 06/06/16 (http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/terzake/2.44608?video=1.2675155)

De media gaan vast zeggen dat hij een bekeerling was...

Eric de Blois
11-06-16, 18:59
De media gaan vast zeggen dat hij een bekeerling was...

"Gaan vast zeggen..." Beetje mager he? Je hebt gewoon niks. Bent teleurgesteld dan moslims niet de schuld krijgen zodat jij je fijn helemaal in je slachofferrol kunt storten.

super ick
12-06-16, 16:18
Laten we blij zijn dat hij gepakt is. Hij had een verzameling waarmee hij veel schade aan had kunnen richten.

Wizdom
12-06-16, 16:53
"Gaan vast zeggen..." Beetje mager he? Je hebt gewoon niks. Bent teleurgesteld dan moslims niet de schuld krijgen zodat jij je fijn helemaal in je slachofferrol kunt storten.

Flauwekul opmerking... Een paar verwarde Moslims en een machtstrijd in de Moslim wereld en de media hapt opportunistisch toe... Uiteindelijk zal de waarheid zegevieren... Daar kunnen we het toch over eens worden?

Islam heeft de beste bewijzen en argumenten... Begrijpelijk dat sommigen denken dat alleen leugen en bedrog het enige middel is... Maar goed... Al is de leugen nog zo geavanceerd onze OpperMachtige Schepper aanschouwt de mensen in hun ware gedaanten... Er mag op de Dag des Oordeels geen twijfel zijn wie in de HEL voor eeuwig zullen branden en wie het Paradijs verdienen...

Dat is namelijk de echte ijkpunt... Deze wereld is geen maat voor recht of waarheid... Deze wereld is zoals Bart stelt een simulatie (test) voor de geaardheid van de individuele persoon... In die zin raakt Bart mischien een hele kleine snaar....

Bofko
12-06-16, 17:34
Flauwekul opmerking... Een paar verwarde Moslims en een machtstrijd in de Moslim wereld en de media hapt opportunistisch toe... Uiteindelijk zal de waarheid zegevieren... Daar kunnen we het toch over eens worden?

Islam heeft de beste bewijzen en argumenten... Begrijpelijk dat sommigen denken dat alleen leugen en bedrog het enige middel is... Maar goed... Al is de leugen nog zo geavanceerd onze OpperMachtige Schepper aanschouwt de mensen in hun ware gedaanten... Er mag op de Dag des Oordeels geen twijfel zijn wie in de HEL voor eeuwig zullen branden en wie het Paradijs verdienen...

Dat is namelijk de echte ijkpunt... Deze wereld is geen maat voor recht of waarheid... Deze wereld is zoals Bart stelt een simulatie (test) voor de geaardheid van de individuele persoon... In die zin raakt Bart mischien een hele kleine snaar....

Hoe komt het Wizdom ,dat moslims overtredingen tegen God veeeeeel erger vinden dan overtredingen tegen menselijkheid? Terwijl die God zo almachtig is?

Bofko
12-06-16, 17:55
Ik zit te wachten op de eerste moslim die met relaxte attitude zegt : "God pakt jou wel in jouw afterlife".

Samir75017
12-06-16, 18:05
Euro 2016 terror arrest: Police hunt accomplices of 'immigrant hating' Frenchman 'who planned devastating attacks during football tournament'

Security services said Gregoire Moutaux had plotted to 'blow up a Muslim mosque and a Jewish synagogue' during Euro 2016

http://i1.mirror.co.uk/incoming/article8125590.ece/ALTERNATES/s615/ukriane.jpg

Police in France are on the hunt for friends of a far-right ‘immigrant hating’ Frenchman accused of planning to bring carnage to the Euro 2016 football championships.

Gregoire Moutaux, 25, was allegedly 'armed to the teeth' when he was arrested on Friday - the same day the England team flew into Paris ready for the tournament’s big kick off this week.

He is in a high-security prison cell in Ukraine , awaiting extradition to his home country, where he is likely to face a range of terrorism charges.

But it is feared men alleged to have been working with him got away and feared to be preparing to carry out his threat to destroy mosques, synagogues, and other key targets while the eyes of the world are on France.

Euro 2016 terror arrest: Police hunt accomplices of 'immigrant hating' Frenchman 'who planned devastating attacks during football tournament' - Mirror Online (http://www.mirror.co.uk/news/world-news/euro-2016-terror-arrest-police-8127012)

Samir75017
12-06-16, 18:09
We haven't heard the far-rightists so far ... Hope they will distance themselves from this racist terrorist.

Bofko
12-06-16, 18:15
We haven't heard the far-rightists so far ... Hope they will distance themselves from this racist terrorist.


Florida.

Islam gunman kills 53 people.

Bofko
12-06-16, 18:47
Tfoeeeee

Wizdom
12-06-16, 19:02
Hoe komt het Wizdom ,dat moslims overtredingen tegen God veeeeeel erger vinden dan overtredingen tegen menselijkheid? Terwijl die God zo almachtig is?

Het antwoord is niet zo moeilijk... God is de Schepper van alles om ons heen... En niet alleen dat... Hij is Schepper van ons bewustzijn... Schepper van ons gevoel van goed en kwaad... Liefde en haat... Wij en alles om ons heen heeft alles aan hem te danken... Mensen zijn minder dan een stip in dit onmetelijke universum maar menen toch een zeer belangrijke mening te hebben... Sommigen hebben het zelfs over een Schepper die als hij echt machtig was en dan gaat het bekende riedeltje.... Dit of dat zou moeten doen... Alsof zij het beter weten dan onze Schepper...

Onze Schepper heeft ons mensen... Die een kleine stip en eigenlijk minder dan dat in dit gehele universum ons op een voetstuk gezet... Hij heeft ons aandacht gegeven en ons belooft dat wie zich netjes gedraagt volgens de normen van onze Schepper geliefd en beloond zal worden... Dat is een enorme getuigenis van Grootheid van onze Schepper die ons misbaksels mensen iets gunt wat wij eigenlijk niet verdienen omdat we zo verschrikkelijk feilbaar zijn in ons hele doen en laten... Maar in de Grootheid van onze Schepper toont hij begrip voor dit feilbare schepseltje wat het zo nu en dan hoog in zijn bol heeft... Met 1 voorwaarde dat wij onze Schepper niet verloochenen en dat wij niet tornen aan zijn gezag....

Onze Schepper had ons ook totaal kunnen dumpen en over gaan tot een andere Schepping en niemand die onze Schepper ook maar ooit iets zou kunnen maken...

Bovenstaande gezegd hebbende heeft onze Schepper een stelsel van regels die ervoor waakt dat de mensen elkaar met respect en waardigheid bejegenen... Onze Schepper in zijn Grootheid heeft geen enkel onderwerp ongeraakt gelaten... En als Hij dat heeft gedaan dan heeft hij dat met opzet gedaan als Barmhartigheid om ons daarin vrij te laten...

Bofko
12-06-16, 20:59
Het antwoord is niet zo moeilijk... God is de Schepper van alles om ons heen... En niet alleen dat... Hij is Schepper van ons bewustzijn... Schepper van ons gevoel van goed en kwaad... Liefde en haat... Wij en alles om ons heen heeft alles aan hem te danken... Mensen zijn minder dan een stip in dit onmetelijke universum maar menen toch een zeer belangrijke mening te hebben... Sommigen hebben het zelfs over een Schepper die als hij echt machtig was en dan gaat het bekende riedeltje.... Dit of dat zou moeten doen... Alsof zij het beter weten dan onze Schepper...

Onze Schepper heeft ons mensen... Die een kleine stip en eigenlijk minder dan dat in dit gehele universum ons op een voetstuk gezet... Hij heeft ons aandacht gegeven en ons belooft dat wie zich netjes gedraagt volgens de normen van onze Schepper geliefd en beloond zal worden... Dat is een enorme getuigenis van Grootheid van onze Schepper die ons misbaksels mensen iets gunt wat wij eigenlijk niet verdienen omdat we zo verschrikkelijk feilbaar zijn in ons hele doen en laten... Maar in de Grootheid van onze Schepper toont hij begrip voor dit feilbare schepseltje wat het zo nu en dan hoog in zijn bol heeft... Met 1 voorwaarde dat wij onze Schepper niet verloochenen en dat wij niet tornen aan zijn gezag....

Onze Schepper had ons ook totaal kunnen dumpen en over gaan tot een andere Schepping en niemand die onze Schepper ook maar ooit iets zou kunnen maken...

Bovenstaande gezegd hebbende heeft onze Schepper een stelsel van regels die ervoor waakt dat de mensen elkaar met respect en waardigheid bejegenen... Onze Schepper in zijn Grootheid heeft geen enkel onderwerp ongeraakt gelaten... En als Hij dat heeft gedaan dan heeft hij dat met opzet gedaan als Barmhartigheid om ons daarin vrij te laten...


Ik vind de Schepper maar een LUL.

Je te uitgebreide antwoord bevestigt me

Eric de Blois
12-06-16, 21:09
Ik vind de Schepper maar een LUL.

Je te uitgebreide antwoord bevestigt me

Toen ik op godsdienstonderwijs (categesatie) de bijbel ging lezen kwam ik tot exact dezelfde conclusie. Ik vind de bijbelse god een misdadige, egocentrische en sadistische figuur.

Wizdom
13-06-16, 00:28
Ik vind de Schepper maar een LUL.

Je te uitgebreide antwoord bevestigt me

Je bent de GROOTSTE DWAAS die er bestaat... Je moet naar een PSYCHIATER... Arrogante kwal...

Je hebt nou een grote mond maar dat gaat heel snel veranderen... Sneller dan je denkt want dit leven duurt maar heel kort... De jaren vliegen voorbij... Eendagsvlieg...

Ik wil je wel eens zien je verdediging doen met je grote mond... Die zal geen woord uit kunnen spreken... Je oogbollen zullen uit hun oogkasten puilen en je zal niet mogen spreken... Wat een stuk arrogantie... Ongelovelijk... Dat noemt zich betrokken met deze wereld... Je bent niet eens betrokken met jezelf... Hoe kun je claimen betrokken te zijn met de wereld...

Wat een flauwekul... Red je zelf voordat je betrokken bent met de wereld... Je bent een grote stuk wrok en ellende... Mijn tekst heeft de Satan uit jou gehaald... Je begon te typen en was zijn werktuig... Slaafje van de Satan...

Wizdom
13-06-16, 00:35
Toen ik op godsdienstonderwijs (categesatie) de bijbel ging lezen kwam ik tot exact dezelfde conclusie. Ik vind de bijbelse god een misdadige, egocentrische en sadistische figuur.

Je moet de Bijbel niet met de Koran vergelijken... Ten eerste bestaan er zeer veel Bijbel versies... Ten 2e is de Bijbel niet de originele Bijbel en is deze grotendeels uit de hand van Paulus gekomen die een groot deel van zijn eigen ideeen erin heeft verwerkt... Daarmee is er een hoop flauwekul in de Bijbel terecht gekomen... Niemand weet wat nog echt Bijbel is en wat een verzinsel is van Paulus... Hoewel je met kennis van de Koran correcte delen uit de Bijbel zou kunnen vissen...

Jullie zijn arrogant net als de Satan... Blijkbaar hebben jullie zijn karakter overgenomen... Success ermee... Jullie hebben een aantal jaren te leven en daarna mogen jullie je verdediging doen...

Ik doe jullie hier slechts een plezier om jullie tot nadenken te dwingen... Maar de Satan heeft jullie goed in zijn macht... Zoals gezegd lijken jullie zijn arrogantie over te hebben genomen... En zoals jullie weten was dat de Grootste Zonde van Satan... Hij was arrogant en mede daardoor is het hele balletje gaan rollen...

Het kaf moet van het koren worden gescheiden... Dat is wat we doen hier op aarde... Arrogante kwallen horen in de HEL niet in het PARADIJS... Weldra zullen we allen getuigen zijn over elkaar...

Eric de Blois
13-06-16, 02:21
Arrogante kwallen horen in de HEL niet in het PARADIJS... Weldra zullen we allen getuigen zijn over elkaar...

De ramadan is in volle gang, dan mag je niet kwaadspreken en haten. Het is bij jullie midden in de nacht en voor "vastende" moslims dus etenstijd, en dus je zul jij je buikje wel vol hebben en nog wakker zijn. Een mooi moment op nog even af te geven op de ongelovigen, allah heeft dat toch niet in de gaten. Je bevestigt alleen maar het negatieve beeld wat ik heb over de islam en moslims. Natuurlijk mag jij vanuit je "recht" op vrijheid van godsdienst dat allemaal roepen. Als ik iets zeg over de islam wordt dat meteen afgedaan als racisme.


Het vasten wordt sawm (saum) of siyam genoemd. Dit houdt in dat veel moslims (https://nl.wikipedia.org/wiki/Moslim) op deze tijden niet eten, drinken, roken en dat ze zich onthouden van geslachtsgemeenschap (https://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsgemeenschap). Daarnaast zijn ook liegen, schelden, kwaadspreken en vloeken (https://nl.wikipedia.org/wiki/Vloek_(krachtterm)) tijdens de ramadan extra kwalijk.

Bron : Wikipedia


Oh ja, ik ken de reactie al: 'jij weet niks van de islam'.

Wizdom
13-06-16, 02:25
De ramadan is nog niet begonnen he, dan mag je gewoon kwaadspreken en haten. Je bevestigt alleen maar het negatieve beeld wat ik heb over de islam en moslims.

Het heeft niets te maken met kwaad spreken en haten... Dat is de draai die jij eraan geeft... De haat is uitgesproken door degene die zichzelf voor LUL heeft verklaard... Niet de feiten omkeren... Ik geef alleen aan wat de consequentie is... Dat heeft niets met haat te maken... Dat is een objectieve constatering...

Iedereen die het gezag van onze Schepper ter discussie stelt danwel begint te schelden of te tieren moet zich bewust zijn van de prijs die hij of zij moet betalen voor deze belachelijke en onrechtvaardige daad...

Wizdom
13-06-16, 02:33
Mijn conclusie is dat mensen als Bofko bewust of onbewust volledig onder invloed zijn van de Satan... Zij kunnen het simpelweg niet verkroppen dat er een Almachtige Schepper is die volledige controle heeft en die uiteindelijk zal beslissen over hun lot... Deze mensen menen dat zij het recht hebben om daar tegen in verzet te komen en zij uiten hun onmacht in gescheld en getier... Rationeel gezien is daar totaal geen enkele rationele verklaring voor... De enige verklaring voor dit gedrag is dat de Satan erin is geslaagd om hun denken te corrumperen en ze voor te beelden dat zij het recht hebben in opstand te komen zonder enige rationale... Deze mensen kunnen niets, hebben niets en zullen ook nooit iets kunnen voort brengen wat hun door Satan valse illusies kan rechtvaardigen om hun misdaad tegen hun Schepper te rechtvaardigen... Totaal geen enkele... Derhalve gaar in je eigen sop... En de sop die hierna komt is vele malen verschrikkelijker...

Maar weet dat de Schepper Barmhartig is... Als je spijt betuigt en tot je zinnen komt... Vraag dan in al je vermogen Vergiffenis van onze Schepper... Hij is de Barmharige... De Vergevingsgezinde...
Doe het zo snel mogelijk want niemand weet wanneer zijn laatste uur is gekomen...

Naampje
13-06-16, 05:31
Mijn conclusie is dat mensen als Bofko bewust of onbewust volledig onder invloed zijn van de Satan... Zij kunnen het simpelweg niet verkroppen dat er een Almachtige Schepper is die volledige controle heeft en die uiteindelijk zal beslissen over hun lot... Deze mensen menen dat zij het recht hebben om daar tegen in verzet te komen en zij uiten hun onmacht in gescheld en getier... Rationeel gezien is daar totaal geen enkele rationele verklaring voor... De enige verklaring voor dit gedrag is dat de Satan erin is geslaagd om hun denken te corrumperen en ze voor te beelden dat zij het recht hebben in opstand te komen zonder enige rationale... Deze mensen kunnen niets, hebben niets en zullen ook nooit iets kunnen voort brengen wat hun door Satan valse illusies kan rechtvaardigen om hun misdaad tegen hun Schepper te rechtvaardigen... Totaal geen enkele... Derhalve gaar in je eigen sop... En de sop die hierna komt is vele malen verschrikkelijker...

Maar weet dat de Schepper Barmhartig is... Als je spijt betuigt en tot je zinnen komt... Vraag dan in al je vermogen Vergiffenis van onze Schepper... Hij is de Barmharige... De Vergevingsgezinde...
Doe het zo snel mogelijk want niemand weet wanneer zijn laatste uur is gekomen...

Tjee, wat ben jij toch een ongelooflijke godsdienstwaanzinnige. Bovendien een narcistische en sadistische Schepper aanhangen die mensen martelt omdat ze niet in hem geloven is niet zo sjiek. Kleinzielige reactie van zo'n Schepper. Ga je djinns in je keukenkastjes tellen.

Eric de Blois
13-06-16, 05:38
Tjee, wat ben jij toch een ongelooflijke godsdienstwaanzinnige. Bovendien een narcistische en sadistische Schepper aanhangen die mensen martelt omdat ze niet in hem geloven is niet zo sjiek. Kleinzielige reactie van zo'n Schepper. Ga je djinns in je keukenkastjes tellen.

Precies dat is het. Welkom hier!

Wizdom
13-06-16, 07:32
Tjee, wat ben jij toch een ongelooflijke godsdienstwaanzinnige. Bovendien een narcistische en sadistische Schepper aanhangen die mensen martelt omdat ze niet in hem geloven is niet zo sjiek. Kleinzielige reactie van zo'n Schepper. Ga je djinns in je keukenkastjes tellen.

Weer iemand met de arrogantie ziekte, die denkt dat hij kan bepalen waar de Schepper aan dient te voldoen... Volkomen krankzinnig...

super ick
13-06-16, 07:55
Weer iemand met de arrogantie ziekte, die denkt dat hij kan bepalen waar de Schepper aan dient te voldoen... Volkomen krankzinnig...

Het maakt echt geen donder uit waar het topic over gaat. Overal kom jij met je Allahreclame de topics verneuken.

Eric de Blois
13-06-16, 08:27
Het maakt echt geen donder uit waar het topic over gaat. Overal kom jij met je Allahreclame de topics verneuken.

haha, 'Allahreclame'. Ja inderdaad dat doet ie altijd en overal. Zonde eigenlijk. Het ging hier nog wel over een blanke terrorist. Niet handig dus om over Allah te beginnen als je een hekel aan ongelovige blanken hebt. Nu is de aandacht weer afgeleid naar Allah...


Het kaf moet van het koren worden gescheiden... Dat is wat we doen hier op aarde... Arrogante kwallen horen in de HEL niet in het PARADIJS... Weldra zullen we allen getuigen zijn over elkaar...

Ik vond dit ook een mooie ramadan gedachte. En dan hebben figuren als Wizdom de mond vol over de multiciultuur. Ze moeten helemaal niks hebben van andere culturen. Ze minachten andere culturen en volken. Het zijn monoculturisten die alleen voor de multicultuur zijn als ze daar voordeel van hebben. Opportunisten dus. Op zoek naar vermeend racisme en discriminatie om de slachtofferrol te kunnen uitbuiten en daar voordeel uit te halen. Onderhand hebben ze geen enkel respect voor andere culturen en overtuigingen. Geen wonder dat er witte en zwarte wijken onstaan.

super ick
13-06-16, 08:42
haha, 'Allahreclame'. Ja inderdaad dat doet ie altijd en overal. Zonde eigenlijk. Het ging hier nog wel over een blanke terrorist. Niet handig dus om over Allah te beginnen als je een hekel aan ongelovige blanken hebt. Nu is de aandacht weer afgeleid naar Allah...

Ik walg van die hypocrisie.

Zwarte Piet is belangrijker geworden dan de Armeense genocide of het slachten van een paar duizend Yezidi's. Als de politie hoofdzakelijk getinte mensen aanhoudt bij een drugscontrole omdat feitelijk vaststaat dat zij 90% van de gevallen ook de daders zijn beginnen de politiek correcten te piepen meteen racisme te piepen.
Wat wellicht nog erger is het 'meebuigen' van de linkse wensdenkers met dat gepiep.

In Aziatische landen wordt met enige regelmaat een blanke smokkelaar opgepakt. Vaak blijken dit autochtone Nederlanders te zijn. Als ik dan alleen reis naar zo'n land, ja dan is de kans heel groot dat mijn koffers binnenstebuiten worden gekeerd en ik gevraagd word wat ik kom doen. Is dat dan vreemd? Is dat dan discriminatie van blanke Nederlanders? Nee dat is de ervaring ter plaatse. Controleren wie aan het profiel voldoet. Nationaliteit en huidskleur spelen dan een rol.
Moet ik nu de schuld geven aan de douaniers van Maleisië en Thailand? Ik leg de schuld bij mijn landgenoten die zich schuldig maken aan deze vorm van misdaad. De controle vind ik niet meer dan logisch.

Eric de Blois
13-06-16, 08:54
Ik walg van die hypocrisie.

Zwarte Piet is belangrijker geworden dan de Armeense genocide of het slachten van een paar duizend Yezidi's. Als de politie hoofdzakelijk getinte mensen aanhoudt bij een drugscontrole omdat feitelijk vaststaat dat zij 90% van de gevallen ook de daders zijn beginnen de politiek correcten te piepen meteen racisme te piepen.
Wat wellicht nog erger is het 'meebuigen' van de linkse wensdenkers met dat gepiep.

In Aziatische landen wordt met enige regelmaat een blanke smokkelaar opgepakt. Vaak blijken dit autochtone Nederlanders te zijn. Als ik dan alleen reis naar zo'n land, ja dan is de kans heel groot dat mijn koffers binnenstebuiten worden gekeerd en ik gevraagd word wat ik kom doen. Is dat dan vreemd? Is dat dan discriminatie van blanke Nederlanders? Nee dat is de ervaring ter plaatse. Controleren wie aan het profiel voldoet. Nationaliteit en huidskleur spelen dan een rol.
Moet ik nu de schuld geven aan de douaniers van Maleisië en Thailand? Ik leg de schuld bij mijn landgenoten die zich schuldig maken aan deze vorm van misdaad. De controle vind ik niet meer dan logisch.

Godgeklaagd ja. Nederland buigt weer voor Turkijke. Nee hoor daar kunnen wij niks van zeggen dat is aan een internationaal strafhof. Duitsland heeft de armeens genocide wél erkend. Maar ja dat zijn Duitsers. Nederlanders worden gekenmerkt als lafbekken en slijmballen. Daar leunt de hele politiek correcte gemeente op.

Deze vond ik wel grappig:

https://scontent-eze1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13442378_10208864507631016_1344773698994303811_n.j pg?oh=0cbc215fd258e30acf0b3ed2f0267f18&oe=57CD96D5

Ja, we hebben het al uitgebreid gehad over etnisch profileren. Logisch gevolg van statistische gegevens.

Samir75017
13-06-16, 21:47
Ik walg van die hypocrisie.

Zwarte Piet is belangrijker geworden dan de Armeense genocide of het slachten van een paar duizend Yezidi's. Als de politie hoofdzakelijk getinte mensen aanhoudt bij een drugscontrole omdat feitelijk vaststaat dat zij 90% van de gevallen ook de daders zijn beginnen de politiek correcten te piepen meteen racisme te piepen.
Wat wellicht nog erger is het 'meebuigen' van de linkse wensdenkers met dat gepiep.

In Aziatische landen wordt met enige regelmaat een blanke smokkelaar opgepakt. Vaak blijken dit autochtone Nederlanders te zijn. Als ik dan alleen reis naar zo'n land, ja dan is de kans heel groot dat mijn koffers binnenstebuiten worden gekeerd en ik gevraagd word wat ik kom doen. Is dat dan vreemd? Is dat dan discriminatie van blanke Nederlanders? Nee dat is de ervaring ter plaatse. Controleren wie aan het profiel voldoet. Nationaliteit en huidskleur spelen dan een rol.
Moet ik nu de schuld geven aan de douaniers van Maleisië en Thailand? Ik leg de schuld bij mijn landgenoten die zich schuldig maken aan deze vorm van misdaad. De controle vind ik niet meer dan logisch.

One very simple thing that you don't seem to understand :

- A decision to exercise police powers based only on a person's race, ethnicity or religion constitutes an unlawful discrimination.

- A different treatment based on illegitimate grounds is illegal.

End of.

The fact that you support racism, inequality, xenophobia and discrimination is one thing. Respecting the law is another.

Wizdom
13-06-16, 22:54
haha, 'Allahreclame'. Ja inderdaad dat doet ie altijd en overal. Zonde eigenlijk. Het ging hier nog wel over een blanke terrorist. Niet handig dus om over Allah te beginnen als je een hekel aan ongelovige blanken hebt. Nu is de aandacht weer afgeleid naar Allah...



Ik vond dit ook een mooie ramadan gedachte. En dan hebben figuren als Wizdom de mond vol over de multiciultuur. Ze moeten helemaal niks hebben van andere culturen. Ze minachten andere culturen en volken. Het zijn monoculturisten die alleen voor de multicultuur zijn als ze daar voordeel van hebben. Opportunisten dus. Op zoek naar vermeend racisme en discriminatie om de slachtofferrol te kunnen uitbuiten en daar voordeel uit te halen. Onderhand hebben ze geen enkel respect voor andere culturen en overtuigingen. Geen wonder dat er witte en zwarte wijken onstaan.

Ben bang dat het nog niet tot je doorgedrongen is... Ik heb niets te vinden... Dit is een universele boodschap... Heeft niets te maken met mijn eigen voorkeur... Dat is net als een politieagent je op de bon slingert omdat je veel te hard hebt gereden, de agent ervan beschuldigen dat hij het gemunt heeft op jou omdat je blank bent... Een opportunistische agent... Volkomen flauwekul natuurlijk...

super ick
14-06-16, 06:48
Ben bang dat het nog niet tot je doorgedrongen is... Ik heb niets te vinden... Dit is een universele boodschap... Heeft niets te maken met mijn eigen voorkeur... Dat is net als een politieagent je op de bon slingert omdat je veel te hard hebt gereden, de agent ervan beschuldigen dat hij het gemunt heeft op jou omdat je blank bent... Een opportunistische agent... Volkomen flauwekul natuurlijk...


Je begint behoorlijk vervelend te worden met je drammerigheid.

Wizdom
15-06-16, 02:28
Je begint behoorlijk vervelend te worden met je drammerigheid.

Jij noemt het drammerigheid... Ik noem het uitwisselen van ideeen... Als je erwat tegen in kunt brengen dan hoor ik het graag...

Stereotype reacties van sommige leden hier op het forum tonen aan hoe bekrompen sommige denkbeelden zijn... Samengevat:

1 - We leven in het hier en nu...
2 - Er is geen leven na de dood...
3 - Een Schepper moet voldoen aan persoonlijke voorkeuren...

Alles wat bovenstaande tegenspreekt moet bestreden worden... Punt 2 kan afgezwakt worden indien het leven na de dood een aangename is... Bovenstaande punten lijken voor sommige leden fundamenten te zijn in hun levenshouding...

super ick
15-06-16, 06:46
Jij noemt het drammerigheid... Ik noem het uitwisselen van ideeen... Als je erwat tegen in kunt brengen dan hoor ik het graag...

Stereotype reacties van sommige leden hier op het forum tonen aan hoe bekrompen sommige denkbeelden zijn... Samengevat:

1 - We leven in het hier en nu...
2 - Er is geen leven na de dood...
3 - Een Schepper moet voldoen aan persoonlijke voorkeuren...

Alles wat bovenstaande tegenspreekt moet bestreden worden... Punt 2 kan afgezwakt worden indien het leven na de dood een aangename is... Bovenstaande punten lijken voor sommige leden fundamenten te zijn in hun levenshouding...

Er is helemaal geen enkele sprake van uitwisselen van ideeën. Was dat maar waar.

Jij dramt maar door. Je hebt zelf helemaal geen ideeën.

Wizdom
15-06-16, 23:34
Er is helemaal geen enkele sprake van uitwisselen van ideeën. Was dat maar waar.

Jij dramt maar door. Je hebt zelf helemaal geen ideeën.

Dat noem ik nou echt drammen... Heb je nog iets te melden?

super ick
16-06-16, 10:53
Probeer de koran beetje bij beetje te lezen in deze heilige maand Ramadan open je geest moge daarna allah jou lijden en tot inzicht brengen. Ameen

Lijden, inderdaad ja.

Leiden zou beter zijn geweest.

Slinger
18-06-16, 06:17
Probeer de koran beetje bij beetje te lezen in deze heilige maand Ramadan open je geest moge daarna allah jou lijden en tot inzicht brengen. Ameen

Open zelf je geest maar eens.

Slinger
18-06-16, 06:18
Jij ben verloren jongen, er valt niets meer te repareren aan jou hersens. Jij bent gemaakt voor brandstof, niet boos worden niet ik ga jou verbranden maar degene die jou heeft geschapen. Waarom wil je verder discussieren of geloof als je toch niet geloofd, of wil je mij ongelovig maken. het heeft geen zin heb ik je gezegd toch.

Dat bedoel ik dus, zie mijn vorige post.

Samir75017
12-07-16, 10:17
The Internationalization of Far-Right Terrorism in Europe and NATO's Future Role

Out of Ukraine we can see indications of a future threat. It is not the Russian government, it is right-wing extremism. Right-wing terrorism is becoming increasingly international, and hence requires international action through NATO. To mitigate this threat more intelligence cooperation is required and NATO stands as a perfect institution to facilitate this in Europe.

Last month a Frenchman, Gregoire Moutaux, was detained at the Ukrainian-Polish border, caught with guns, detonators and 125 kg of TNT. According to Ukrainian intelligence chief Vasyl Hrytsak Moutaux had planned 15 attacks in Paris during the Euro 2016 soccer tournament. He planned to attack mosques, synagogues, bridges and other public targets and was driven by far-right views akin to those of Anders Behring Breivik who set off a bomb in Oslo before engaging in a shooting spree killing 79 people. Even though the attacks in Paris and Brussels have left us engaged in combating Islamic terrorism, terrorism from the far right poses a similar lethal security threat to NATO states. Until now this threat has been dealt with by domestic police institutions. However, recent changes in activity and ideology indicate that they are becoming increasingly international. Given the growing right-wing sentiment in Europe due to the migrant crisis, which is likely to continue, the far right is due to prosper over the next years. If it materializes into a threat, then NATO will have to start considering it a serious security threat to European security.

[...]

The Internationalization of Far-Right Terrorism in Europe and NATO's Future Role - Your Opinion - Atlantic Community (http://www.atlantic-community.org/-/the-internationalization-of-far-right-terrorism-in-europe-and-nato-s-future-role)