PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit is dan nog heel mild christelijk Afrika



knuppeltje
18-06-16, 12:05
Volgens Wiki bestaat de bevolking van Kenia voor 47% uit protestanten, 23% uit katholieken en 11% uit moslims. De rest is van alles en nog wat. Maar hoe dan ook, zo'n 70% is christelijk. Zoals dus iedereen weet zijn christenen altijd heel beschaafd, heel humanistisch, en vooral zeker niet homofoob.

Dat het in christelijk Afrika nog veel erger kan, daarop is hier eerder al gewezen.

Anaal onderzoek om homoseksualiteit vast te stellen, is legaal in Kenia | Buitenland | De Morgen (http://www.demorgen.be/buitenland/anaal-onderzoek-om-homoseksualiteit-vast-te-stellen-is-legaal-in-kenia-ba584226/)

Samir75017
18-06-16, 17:50
:haha: As if such tests/examinations had a 'scientific' value ...

Christians :jammer:

super ick
20-06-16, 08:06
Hij die de spiegel pakt moet er eerst zelf in leren kijken.

Bofko
24-06-16, 04:36
Zoals dus iedereen weet zijn christenen altijd heel beschaafd, heel humanistisch, en vooral zeker niet homofoob.


O ja joh? Bestaan ze nog wel eigenlijk, die christenen?

Hee pst ...Domme, Achterlijke Knuppel, Christenen hebben geen macht meer....we leven in 2016 ,weet je, en niet in 1969.

De wereld is veranderd.

Zouden de christenen misschien, qua weerstand tegen homofobie, een voorbeeld moeten nemen aan de moslims?
Wat denk jij hierover ?

Bofko
24-06-16, 05:04
Volgens Wiki bestaat de bevolking van Kenia voor 47% uit protestanten, 23% uit katholieken en 11% uit moslims. De rest is van alles en nog wat. Maar hoe dan ook, zo'n 70% is christelijk. Zoals dus iedereen weet zijn christenen altijd heel beschaafd, heel humanistisch, en vooral zeker niet homofoob.

Dat het in christelijk Afrika nog veel erger kan, daarop is hier eerder al gewezen.

Anaal onderzoek om homoseksualiteit vast te stellen, is legaal in Kenia | Buitenland | De Morgen (http://www.demorgen.be/buitenland/anaal-onderzoek-om-homoseksualiteit-vast-te-stellen-is-legaal-in-kenia-ba584226/)

Kun je me uitleggen Knuppeltje waarom christenen niet deugen en moslims wel.

super ick
24-06-16, 06:14
Al eerder heb ik gevraagd of je een dergelijk artikel zou plaatsen met 'moslims' in de titel ipv christenen.

Dan ga je draaien en geef je geen antwoord.

Bekende oudlinkse stuip. Moslims aaien en christenen trappen. Hypocrisie in optima forma.

knuppeltje
24-06-16, 09:09
O ja joh? Bestaan ze nog wel eigenlijk, die christenen?

Hee pst ...Domme, Achterlijke Knuppel, Christenen hebben geen macht meer....we leven in 2016 ,weet je, en niet in 1969.

De wereld is veranderd.

Zouden de christenen misschien, qua weerstand tegen homofobie, een voorbeeld moeten nemen aan de moslims?
Wat denk jij hierover ?

Heb jij al gehoord dat die zijn uitgestorven dan?

Voor je verder gaat met dat dom gescheld van je, ga eens in bepaalde Afrikaanse landen, Rusland en Amerika kijken.

Dat doet de wereld dagelijks.

Wat ik er van denk? Nadat we het hier al eens gehad hebben over wat er zoal in de bijbel staat, en gezien het tijdstip van ontstaan van het jodendom, het christendom en de islam, denk ik dat jij eenvoudigweg te dom bent om daaruit een logische conclusie te trekken.

super ick
24-06-16, 15:12
Zo lekker hoor.

Weer iemand voor dom verklaard die je mening niet deelt. Wat kan de wereld toch lekker simpel zijn. Vingers in je oren en keihard lalalala blijven roepen.

Al Sawt
24-06-16, 16:39
Al eerder heb ik gevraagd of je een dergelijk artikel zou plaatsen met 'moslims' in de titel ipv christenen.

Dan ga je draaien en geef je geen antwoord. Hahahahaha!


Hypocrisie in optima forma.Hahahahahahahahahaha!

Superkomiek!

Al Sawt
24-06-16, 16:40
Kijk eens aan. Bofko stelt een vraag! Toe maar.

knuppeltje
25-06-16, 09:14
Zo lekker hoor.

Weer iemand voor dom verklaard die je mening niet deelt. Wat kan de wereld toch lekker simpel zijn. Vingers in je oren en keihard lalalala blijven roepen.

Tja, als jij het van iemand intelligent vind om te vragen of er eigenlijk nog wel christenen bestaan, dan ben je volgens mij net zo dom als hij. Gefeliciteerd ermee.

knuppeltje
25-06-16, 09:58
Laats een reportage gezien over lesbische Afrikaanse vrouwen. Te ziek voor woorden. Ze worden verkracht door mannen om zo hun ´te genezen van het lesbische¨. Dus verkrachting toepassen om homo-sexualiteit te genezen.

Ziek.

Tja, dat gebeurt in meerdere landen. In Oeganda, 84% van de bevolking christen en 12% islam, is een paar jaar geleden onder druk van buitenaf de doodstraf voor homoseksuelen tegengehouden. Dat is nu omgezet in zeer lange gevangenisstraf. Iedereen is sindsdien verplicht om homoseksuelen aan te geven. Met knokploegen wordt er op hen gejaagd, en homoseksuelen, mannen en vrouwen, moeten dagelijks naast die zogenaamde genezingsverkrachting en zelfs vaak totaal hopeloos vrezen voor hun leven. En berecht voor al die misdaden, wordt er niemand.

Idem dito in Rusland, 74% christen en 6,5% islam. Daar heeft Put er zelfs voor gezorgd dat er een wet is gekomen die ervoor zorgt dat advocaten homoseksuelen niet mogen bijstaan tijdens een proces dat zij willen voeren tegen degenen die hen molesteren of aanranden.
Ook daar worden regelmatig vrouwen verkracht om hen zogenaamd te genezen. Mannen worden regelmatig total loss geslagen, of worden zelfs vermoord. Geen enkele van die daders hoeft in het land van Put ook maar iets te vrezen.

Inderdaad, ziek. Maar dan wel van een uiterst misdadig karakter.

super ick
25-06-16, 10:11
Hahahahaha!
Hahahahahahahahahaha!

Superkomiek!

Vervang 'christenen' door 'moslims' en er wordt steen en been geklaagd. Islamofobie gebruld, racisme gepiept. Dat weer jij ook en daarom speel je nu niet de schoolmeester maar ga je de idioot uithangen.

Overigens ben ik er geen tegenstander van hoor. Iedere overtuiging die als ideologie beleden wordt, religieus of niet religieus werkt intolerantie in de hand, vaak tot in het extreme. Ik zeg allemaal aanpakken op dezelfde manier. Daar zit de hypocrisie van onze Knuppel.

super ick
25-06-16, 10:31
Kijk eens aan. Bofko stelt een vraag! Toe maar.

Dat heb ik jou nu nog zien doen!
Magoed jij weet ook alles (beter).

mark61
25-06-16, 11:31
O ja joh? Bestaan ze nog wel eigenlijk, die christenen?

Hee pst ...Domme, Achterlijke Knuppel, Christenen hebben geen macht meer.

Hoe kom je daarbij? In de VS hebben 'christenen' zeer veel macht. Hij lijkt wat af te brokkelen, maar dat gaat maar langzaam. Een niet-christen kan bijvoorbeeld van zijn levensdagen geen president worden. Het homohuwelijk kostte een enorm gevecht van decennia, en het pleit is nog niet helemaal beslecht. Euthanasie is onmogelijk. Alles met een beroep op de christelijke leer.

Constante gevechten over onderwijs in evolutietheorie <> 'intelligent design / creationisme'. Constante inperking van het recht op abortus. Lees je wel eens iets over Amerika?

Ierland, Italië, Polen... ik noem er maar een paar. Christenen hebben daar geen macht?

Je kan niet serieus zijn.

mark61
25-06-16, 11:34
Ik zeg allemaal aanpakken op dezelfde manier. Daar zit de hypocrisie van onze Knuppel.

Ten eerste kan je alleen gelijkaardige dingen aanpakken op dezelfde manier. De islam is een ander soort godsdienst dan het christendom in sociaal-politieke zin: het heeft geen organisatie en geen paus. De organisatie die er is komt van onderop. Dus je kan prima kritiek hebben op zaken; de vraag is alleen op wie of wat je dan precies kritiek moet hebben.

Je denkt werkelijk dat knuppeltje dol is op de islam?

Of zou het zijn dat hij, net als ik, weerwoord en tegenwicht geeft tegen leugens en gillende overdrijvingen, of gewoon misvattingen? Om het evenwicht te herstellen.

Ik snap niet waarom jij doet alsof je dat niet begrijpt. Want dat je dit echt niet zo begrijpen gaat er bij mij niet in.

knuppeltje
25-06-16, 12:42
Vervang 'christenen' door 'moslims' en er wordt steen en been geklaagd. Islamofobie gebruld, racisme gepiept. Dat weer jij ook en daarom speel je nu niet de schoolmeester maar ga je de idioot uithangen.

Overigens ben ik er geen tegenstander van hoor. Iedere overtuiging die als ideologie beleden wordt, religieus of niet religieus werkt intolerantie in de hand, vaak tot in het extreme. Ik zeg allemaal aanpakken op dezelfde manier. Daar zit de hypocrisie van onze Knuppel.

Hieruit blijkt weer maar eens voor de zoveelste keer jouw totaal gebrek aan begrijpend lezen. Of, en dat mag je zelf vertellen, jouw kwaadaardigheid. Kies maar.

Als er hier constant mensen uiterst hypocriet gaan doen over bepaalde zaken, dan heb ik er geen enkele moeite mee om daar andere zaken tegenover te zetten.

Jij, Slingshot, Bofko en nog enige anderen, zijn keer op keer met jullie stompzinnigheid doelbewust bezig om de sfeer voor anderen te verzieken.
Jullie zijn constant bezig om moslims over een kam te scheren. En mij verwijten dat ik zoiets wel eens als satire doe als ik het over christen heb, doet aan jullie kwaadaardigheid niets af.

Wat mij betreft kruipen jullie samen met elkaar onder een grote stoeptegel, en gaan daar verder met jullie gereutel.

super ick
25-06-16, 13:12
Ten eerste kan je alleen gelijkaardige dingen aanpakken op dezelfde manier. De islam is een ander soort godsdienst dan het christendom in sociaal-politieke zin: het heeft geen organisatie en geen paus. De organisatie die er is komt van onderop. Dus je kan prima kritiek hebben op zaken; de vraag is alleen op wie of wat je dan precies kritiek moet hebben.

Je denkt werkelijk dat knuppeltje dol is op de islam?

Of zou het zijn dat hij, net als ik, weerwoord en tegenwicht geeft tegen leugens en gillende overdrijvingen, of gewoon misvattingen? Om het evenwicht te herstellen.

Ik snap niet waarom jij doet alsof je dat niet begrijpt. Want dat je dit echt niet zo begrijpen gaat er bij mij niet in.

Aha, de Paus zit hier achter?

super ick
25-06-16, 13:15
Hieruit blijkt weer maar eens voor de zoveelste keer jouw totaal gebrek aan begrijpend lezen. Of, en dat mag je zelf vertellen, jouw kwaadaardigheid. Kies maar.

Als er hier constant mensen uiterst hypocriet gaan doen over bepaalde zaken, dan heb ik er geen enkele moeite mee om daar andere zaken tegenover te zetten.

Jij, Slingshot, Bofko en nog enige anderen, zijn keer op keer met jullie stompzinnigheid doelbewust bezig om de sfeer voor anderen te verzieken.
Jullie zijn constant bezig om moslims over een kam te scheren. En mij verwijten dat ik zoiets wel eens als satire doe als ik het over christen heb, doet aan jullie kwaadaardigheid niets af.

Wat mij betreft kruipen jullie samen met elkaar onder een grote stoeptegel, en gaan daar verder met jullie gereutel.

Onee maar dan is er natuurlijk niets aan de hand,

'Wij' zijn kwaadaardig, opruiend en dom maar jij bedrijft satire.

Had dat dan direct gezegd. Wel een beetje rekening houden met onze domheid.

Zet anders ook een ander onderschrift ala die andere ijdeltuit neer. Dat je een slijpsteen voor de geest van anderen bent of zoiets.

Je onderduikt ploft er weer eens uit en nu je hem weer ingetrokken hebt ga je weer draaien. Kennelijk heb je gedaan wat ik je vroeg. Twee woordjes met elkaar verwisseld en ingezien dat geen haar beter bent dan de Wildersaanhang.

Bofko
27-06-16, 02:38
Waarom is de bijbel erger dan de koran knuppel?

Bofko
27-06-16, 03:05
Hoe kom je daarbij? In de VS hebben 'christenen' zeer veel macht. Hij lijkt wat af te brokkelen, maar dat gaat maar langzaam. Een niet-christen kan bijvoorbeeld van zijn levensdagen geen president worden. Het homohuwelijk kostte een enorm gevecht van decennia, en het pleit is nog niet helemaal beslecht. Euthanasie is onmogelijk. Alles met een beroep op de christelijke leer.

Constante gevechten over onderwijs in evolutietheorie <> 'intelligent design / creationisme'. Constante inperking van het recht op abortus. Lees je wel eens iets over Amerika?

Ierland, Italië, Polen... ik noem er maar een paar. Christenen hebben daar geen macht?

Je kan niet serieus zijn.

Welke christen-vervolgingen ziin er? Welke christendoden vallen er omdat ze niet aan de eisen voldaan wordt?


Polen en Ierland zijn nogal christellijk.Er blijkt weinig van repercussies in deze landen agv ontkerkelijking.

Bofko
27-06-16, 03:10
De christelijke deconfessionalisering loopt veeeeeel soepeler dan de islamistische deconfessionalisering

Ja Sommigen in de VS doen wat moeilijk...

Bofko
27-06-16, 04:23
In Turkije los gaan op een homo.....

Walgelijk!

Willen degenen die het niet met mij eens zijn ons land zo snel mogelijk verlaten ......

Mr.Hinderlijk
27-06-16, 09:16
In Turkije los gaan op een homo.....

Walgelijk!

Willen degenen die het niet met mij eens zijn ons land zo snel mogelijk verlaten ......

Half Nederland loopt dan leeg. Waar heb jij je hersencellen zitten? Hier,cijfers. Kom met cijfers. We hebben niks aan jouw nietige mening.



http://cdn.hpdetijd.nl/wp-content/uploads/2014/01/scp.png

knuppeltje
27-06-16, 09:42
Waarom is de bijbel erger dan de koran knuppel?

Dat heb ik hier al verschillend keren uitgelegd.

super ick
28-06-16, 21:13
Half Nederland loopt dan leeg. Waar heb jij je hersencellen zitten? Hier,cijfers. Kom met cijfers. We hebben niks aan jouw nietige mening.



http://cdn.hpdetijd.nl/wp-content/uploads/2014/01/scp.png

Mooi om te lezen dat iedereen er wel over nagedacht heeft. Voor wat het waard is voor sommigen.

Ibrah1234
28-06-16, 21:15
Dat het iemand überhaupt ook maar iets interesseert wat anderen tussen de lakens uitspoken.

Marsipulami
28-06-16, 22:07
Nou, nou ? Waarom zit iedereen hier in te hakken op Knuppeltje? Ik vind dat hij altijd komt met vrij evenwichtige standpunten. Op een enkele uitzondering na en wat nuanceringen ben ik het meestal eens met hem.

Bofko
29-06-16, 01:46
Half Nederland loopt dan leeg. Waar heb jij je hersencellen zitten? Hier,cijfers. Kom met cijfers. We hebben niks aan jouw nietige mening.



http://cdn.hpdetijd.nl/wp-content/uploads/2014/01/scp.png


Cijfers ontdoen van contekst.
Lul.
Dom geklets.

Homofilie is hier al 40 jaar geaccepteerd.

Homofobie is de laatste 20 jaar flink toegenomen.
En identity-muslims (want gelovigen kan ik het niet eens noemen) zijn daar zwaar debet aan.

Bofko
29-06-16, 01:58
Dat heb ik hier al verschillend keren uitgelegd.

En word jij nu moe van mensen die jouw uitleg niet begrijpen, idioot? Zelfingenomen drammer.

De bijbel is helemaal niet erger dan de koran, Knuppel! Hoogstens even erg. Dat hangt van de interpretatie af...

DAT wil IK jou uitleggen, Mr Gutmensch!!

Tot 100 maal toe.

Desnoods

Mr.Hinderlijk
29-06-16, 02:18
Cijfers ontdoen van contekst.
Lul.
Dom geklets.


Cijfers spreken boekdelen.
Kutje.
Jij stelde iets doms voor.



Homofilie is hier al 40 jaar geaccepteerd.

En homofobie is de laatste 20 jaar verergerd.

Hier zul je vast wel cijfers en een bron van hebben. Anders....dom geklets.

Multi-Pluralist,ruimdenkend. Iemand,een iets,een onding,als jij,die 1,5 miljard moslims als haatdragend ziet?

Zulk taal kunnen enkel racisten uitslaan. Vind je het erg als ik je niet serieus neem,kutje?