PDA

Bekijk Volledige Versie : Israel steel geld van Palestijnse belastingbetaler



Mr.Hinderlijk
01-07-16, 23:53
Israël houdt belastinggeld Palestijnen achter

01-07-2016, 19:21 Tags: buitenland (http://tpo.nl/tag/buitenland/)

http://tpo.nl/wp-content/uploads/2016/07/7fcf268e7f06336074790e0ee952df1c-500x328.jpg


JERUZALEM (ANP) - Israël maakt voortaan minder belastinggeld dat zij namens de Palestijnse autoriteiten heeft geïnd aan hen over. De maatregel is ingegeven door de Palestijnse aanvallen van afgelopen week op de Westelijke Jordaanoever, meldt de staf van premier Benjamin Netanyahu. Die kostten twee Israëliërs het leven.

Israël houdt evenveel op de Palestijnse belastingafdracht in als de Palestijnen uitkeren aan door Israël gevangen of gedode strijders en hun families, aldus het kantoor van de premier. ,,Opruiing en uitkeringen aan terroristen en hun verwanten vormen een aanmoediging om te moorden.'' Om hoeveel geld het precies gaat liet Netanyahu's staf in het midden.

Israël gebruikt de belastingafdracht wel vaker om de Palestijnen te straffen.

tpo.nl

Mr.Hinderlijk
02-07-16, 00:03
terroristen


Moet,verzetsstrijders zijn. Dat er geld wordt gestolen van Palestijnen is maar het topje van het ijsberg en het verbaasd me niet eens. Maar die kwalificatie.

Een bezetter ( terroristen) die een verzetsstrijder een terrorist noemt?

Een Palestijnse verzetsstrijder,die ook over het onvervreemdbare recht op zelfverdediging tegen de bezetter beschikt,wordt weggezet als een terrorist.

Ibrah1234
02-07-16, 00:30
De Palestijnen worden financieel uitgewrongen doordat ze belasting moeten betalen aan 3 partijen te weten de Palestijnse Autoriteiten, Hamas en Israël. Doordat de Iran en andere financierders van terreur minder gelden hebben getransfereerd heeft Hamas van 400 producten de prijzen meer dan 20% verhoogd.

Palestijnse consumenten en ondernemers ondervinden financieel meer hinder van Hamas dan van Israël.

Bron (http://www.bbc.com/news/world-middle-east-36274631)

Mr.Hinderlijk
02-07-16, 00:44
De Palestijnen worden financieel uitgewrongen doordat ze belasting moeten betalen aan 3 partijen te weten de Palestijnse Autoriteiten, Hamas en Israël. Doordat de Iran en andere financierders van terreur minder gelden hebben getransfereerd heeft Hamas van 400 producten de prijzen meer dan 20% verhoogd.

Palestijnse consumenten en ondernemers ondervinden financieel meer hinder van Hamas dan van Israël.

Bron (http://www.bbc.com/news/world-middle-east-36274631)



Interessante bron.

De Palestijnse Autoriteit ( Fatah) int belasting op Westelijke Jordaanoever. ( Interne Palestijnse aangelegenheid)

Hamas op de Gazastrook. (Interne Palestijnse aangelegenheid)

Israel int én van de Gazastrook én van de Westelijke Jordaanoever. ( Een bezetter die steelt, een misdaad)



Conclusie;

De Palestijnen betalen aan *2 partijen ( Israel en Hamas/Fatah),waarvan één legitieme. De legitieme partij is de Hamas op de Gazastrook en de Palestijnse autoriteit op de Westelijke Jordaanoever.


*Dus geen 3 partijen

Israel moet van Palestijns geld afblijven.

Ps. Ibrahrat...moet jij niet naar bedje toe?

Ibrah1234
02-07-16, 00:47
De Palestijnen betalen aan 2 partijen ( Israel en Hamas/Fatah),waarvan één legitieme. De legitieme partij is de Hamas op de Gazastrook en de Palestijnse autoriteit op de Westelijke Jordaanoever.

Nou, geen enkel volk, consument of ondernemer waar ook ter wereld is blij als een club zoals Hamas ter financiering van hun schimmige activiteiten over nacht de prijzen tot 30% omhoog schroeft. Een dergelijke inflatie valt Israël niet te verwijten.

Mr.Hinderlijk
02-07-16, 00:57
:hihi:

Ja dacht ik al. Draai je er maar als een rat om heen. Ibrahrat.

Inflatie of geen inflatie. Als bezetter ook nog eens Palestijns geld stelen. Toe maar. Alle regels,worden overtreden. Nazi-Duitsland achtige taferelen.

super ick
02-07-16, 08:53
:hihi:

Ja dacht ik al. Draai je er maar als een rat om heen. Ibrahrat.

Inflatie of geen inflatie. Als bezetter ook nog eens Palestijns geld stelen. Toe maar. Alle regels,worden overtreden. Nazi-Duitsland achtige taferelen.

Denk je niet dat Israel de Palesrijnen momenteel voor een burgeroorlog behoedt door Hamas en PA gescheiden te houden?

Mr.Hinderlijk
02-07-16, 11:39
Denk je niet dat Israel de Palesrijnen momenteel voor een burgeroorlog behoedt door Hamas en PA gescheiden te houden?

Nee. Israel stimuleert het juist. Hamas is ontstaan uit onbehagen. Net als de PVV in Nederland groet uit onbehagen. Politiek weet je. Waarom weet je op dat ( pvv) punt wel,begrip op te brengenen op dit (israel) punt niet? Beetje hypocriet van je ouwe,vind je niet?

Je masker valt er af Super Dick. :hihi:

Bovendien kom je weer met een oud argument wat niks te doen heeft met dit topic Super Dick. Je doet je naam echt eer aan. Je kan geen kan geen kant op. Als een rat in een hoekje geduwd.

Er is toenadering tussen de 2 partijen. Al jaren. Ook dat is geen issue.


Probeer eens een keer on-topic te reageren. Ik kan dit jaren volhouden. De daden van israel vallen simpwelweg niet te verdedigen zolang ze de bezetting continueren. Jij snapt?

Ibrah1234
02-07-16, 12:09
Waarom weet je op dat ( pvv) punt wel,begrip op te brengenen op dit (israel) punt niet?

Simpel, onze ouderen schijten en urineren in luiers buiten het plaskwartiertje om. Heb je een arbeidszaam leven achter de rug, je bont en blauw betaald aan belastingen/premies en lig je aan het einde van de rit in je eigen ontlasting.

Mij is verteld dat ouderen zonder eigen geld zelfs de luiers wassen en drogen op de radiator. Een schande voor een land als Nederland.

De uitholling van de WW is net zoiets. Vroeger zat je tot 5 jaar onder deze paraplu ter voorkoming van de vermogenstoetsing bijstand. Nu kun je na 24 maanden je huis verkopen waar je krom voor het gelegen.

Verplichting werkgever loondoorbetaling ziek personeelslid tot 2 jaar en dan meewerken aan een re-integratietraject. Heb het zelf meegemaakt met een personeelslid die ze zelfs bij de concurrent wilden onderbrengen. Ik heb ze 2 jaar doorbetaald en de concurrent kreeg allerlei subsidies om ze aan te nemen en ik had de verplichting mee te werken. Wat voor knettergek land leven we in.

Ik vind dat je mensen een normaal arbeidscontract moet aanbieden maar door al die wet- en regelgeving van de overheid gaat het steeds meer richting MIN-MAX contracten voor bepaalde tijd.

Kortom, mensen zijn het zat en zien de zittende politici niets oplossen. Kan me voorstellen dat dan de gang naar de PVV snel is gemaakt.

Ik stem al jaren niet meer maar om het zootje eens wakker te schudden ga ik net als velen ook maar eens het hokje van de PVV rood inkleuren de volgende verkiezingen.

Mr.Hinderlijk
02-07-16, 12:12
Kortom, mensen zijn het zat en zien de zittende politici niets oplossen. Kan me voorstellen dat dan de gang naar de PVV snel is gemaakt.

Ik identificeer me in de positie van de Palestijnen en denk precies hetzelfde. Zij zien Hamas zoals vele Nederlanders de pvv zien.


Moeilijk he, even in de spiegel kijken. Dat kan heel verhelderend werken.