PDA

Bekijk Volledige Versie : Blair had dus andere keus



knuppeltje
06-07-16, 15:19
Maar Blair is zich nog steeds van geen kwaad bewust.


Britse commissie: Blair had andere keus dan oorlog | NOS (http://nos.nl/artikel/2115741-britse-commissie-blair-had-andere-keus-dan-oorlog.html)

super ick
06-07-16, 16:56
Er is altijd een andere keus.

Niets doen was beter geweest.

Bofko
08-07-16, 01:16
Nee,het Westen is heilig.

Voor jou niet toch?

Voor mij ook niet.

Heb je een beter alternatief?

Islam?

Heb je daar dan ook voorbeelden van?

Bofko
08-07-16, 02:27
The point is dat het westen bekritiseerbaar is.

En de Islam niet.

Westen biedt ook nog een hoop welvaart.....

En de islam blijkbaar niet ...ondanks saoedie-arabie, ondanks koeweit.

Kijk naar de vluchtelingstromen.....

Kijk naar de tolerantie van het westen en de intolerantie van de islam....

Islam heeft een 'verlichting' keihard nodig.

super ick
08-07-16, 05:01
[QUOTE][Net als vorig jaar (http://nos.nl/artikel/2064887-blair-fouten-gemaakt-rond-invasie-irak.html) erkende Blair dat hij en zijn kabinet fouten hebben gemaakt. Zo gingen hij en zijn ministers er ten onrechte van uit dat de informatie van inlichtingendiensten over de Iraakse massavernietigingswapens, juist was. En de nasleep van de oorlog was "vijandiger, langer en bloediger dan we ons hadden voorgesteld", zei Blair. /QUOTE]






Ook hier,en dat weet jij dondersgoed,is het een kwestie van ´ẃesterse-prioriteit selectie´ ( lees: het belang van het westen afwegen tegen het belang van de individu van een land als bijv Irak).

Had Frankrijk ook moeten doen bij Libie. Zie wat daar gebeurd is. Afghanistan idem. Waarom wordt Syrie niet aangevallen zoals ze dat bij Khaddafi en Saddam deden? Assad is net zo erg. Hier dat is 1.




Nee,het is de schuld van Groenland. Die verdomde eskimo´s ook.

Jij zal het nooit begrijpen. Totaal geen diepgang voor politiek in het m-o. Alleen maar pseudo grappig willen doen. Dat is 2.

Verander je nicknaam in ´lompe ick´. Staat je vele malen beter.



https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjzuP3S4uDNAhUKPRoKHa6iCtMQFggkMAE&url=http%3A%2F%2Fwww.maroc.nl%2Fforums%2Farchive%2 Findex.php%2Ft-385410.html&usg=AFQjCNEgt4arqpOZ1B11Wt8AJ4MEc2-b2Q&bvm=bv.126130881,d.ZGg

Lul niet zo ongenadig uit je nek en reageer gewoon op wat ik neerzet en meet mij geen standpunt aan.

Die laatste quote komt uit een heel ander topic. Graag daar laten en niet hier plakken alsof ik die opmerking in deze context heb gemaakt.

Een beetje ruige toon aanslaan ben ik niet van onder indruk. Zeker niet als het afkomstig is van een monokijker die de werel maar door 1 bril kan zien en voor zo'n beetje alle ellende de vinger naar 1 dader wijst. Ik kan je echt niet serieus nemen.

Ik denk dat je een typefout hebt gemaakt met je nick en dat het kinderlijk moet zijn.

super ick
09-07-16, 17:47
[QUOTE=super ick;5537463]


Hahaha.

Die text komt idd uit een andere topic,maar sluit wel aan op jouw manier van denken en discussieren op het forum.

Maar ook hier zal ik van de week uitgebreid en zonder een blad voor mn mond en ongeneerd mijn visie uiteenzetten. Inclusief citaten van jou waarbij ik aantoon dat jij geen geen mening hebt op bepaalde onderwerpen,maar met de meest gunstige wind mee waait.

:blij:

Geef eerst eens fatsoenlijk antwoord aan Bofko ipv je gedragen als een onopgevoed varken.

In een wereld van zwart-witkijkers worden mensen die proberen iets van meerdere kanten te bekijken al snel weggezet als meningloos of zelfs verraders.
Ik vrees de tijd dat mensen als jij ooit enige vorm van macht zullen krijgen. Hoewel ik mij over jou geen zorgen maak. Jij hebt daar het i.q. en al helemaal het e.q. niet voor.

super ick
09-07-16, 19:54
[QUOTE=super ick;5537675]

Een varkensvreter noemt mij een varken? Donder een end op joh,achterlijke bejaarde.

Wat betreft bofko,ik neem racisten niet serieus. En jou ook niet meer. Achterlijke racist.

Nogmaals dan: Wanneer ben je volgens jou bejaard?

Ik ben 1.98. Weeg 95 kilo en loop drie keer per week 8 kilometer.
Ik heb mijn hele leven actief gesport en geef nu nog gastlessen en train individueel wedstrijdsporters.
Ik denk zomaar dat ik fitter ben en sterker dan de gemiddelde Mac Donalds twintiger.

Ik ben 52. Volgens mij ben je dan nog lang niet bejaard.

Wat doe jij behalve mensen uitschelden die qua leeftijd je vader hadden kunnen zijn?

By the way. Ik eet ook nooit varkensvlees omdat het ongezond is.

Jij beschuldigd mij van onderbuikgevoelens maar je moet eens goed in de spiegel kijken.

Slinger
09-07-16, 20:21
[QUOTE=Mr.Hinderlijk;5537656]

Geef eerst eens fatsoenlijk antwoord aan Bofko ipv je gedragen als een onopgevoed varken.

In een wereld van zwart-witkijkers worden mensen die proberen iets van meerdere kanten te bekijken al snel weggezet als meningloos of zelfs verraders.
Ik vrees de tijd dat mensen als jij ooit enige vorm van macht zullen krijgen. Hoewel ik mij over jou geen zorgen maak. Jij hebt daar het i.q. en al helemaal het e.q. niet voor.

Vergis je niet, de belangrijkste eigenschap voor een dictator is niet intelligentie of empathie, maar wel meedogenloosheid. Gecombineerd met boerenslimheid kan dat een dodelijke combinatie vormen.

Slinger
10-07-16, 11:42
[QUOTE=super ick;5537693]

Dat zeggen ze allemaal/ Ondertussen ongezonde vette varkenvlees dat een uur in de wind stinkt eten.



Super Ick..... jij bent een racist!!!! Punt. Straks ga je er nog zelf in geloven ook. :hihi:

Neem een karbonaadje. Je weet niet wat je proeft!

nacht
10-07-16, 15:44
http://i67.tinypic.com/6ntlko.jpg

:hihi::hihi::hihi: die selfie

super ick
10-07-16, 16:04
[QUOTE=super ick;5537693]

Dat zeggen ze allemaal/ Ondertussen ongezonde vette varkenvlees dat een uur in de wind stinkt eten:

Twee vragen:

Wie zijn ze?

Hoe kom je erbij dat ze dat allemaal zeggen?