PDA

Bekijk Volledige Versie : Minister Asscher liet wet overtreden voor joodse AOW’ers in bezet gebied



Olive Yao
09-07-16, 23:56
.....

Slinger
10-07-16, 11:55
Minister Asscher laat zich hier van zijn menselijke kant zien. Regels zijn er om mensen te dienen, niet andersom.

Slinger
10-07-16, 15:08
klopt, regels zijn geen doel, maar een middel. Als je regels selectief toepast wordt het natuurlijk wel minder, dan kun je de regel beter helemaal afschaffen.

Als je regels toepast moet je altijd de menselijkheid in het oog houden. Asscher heeft dat goed gedaan mbt tot deze mensen.

Oiseau
10-07-16, 15:16
Als je regels toepast moet je altijd de menselijkheid in het oog houden. Asscher heeft dat goed gedaan mbt tot deze mensen.

Kolonialisten belonen is hartstikke fout en waarom zijn anderen minder mens incl de Nederlanders zelf hier ?
Deze mensen hebben eigendom van Palestijnen geconfisqueerd en hebben niets geleerd van hun persoonlijke ellende. Dus, juist die horen beter te weten en hun loon delen met de Palestijnen vanuit NL.

super ick
10-07-16, 17:18
Merkwaardig hoor. Menselijkheid in het oog houden bij de bezetter. Het gaat over mensen die grond hebben ingepikt.

Dat is deels waar. Er is ook veel grond legaal aangekocht van Arabische grootgrondbezitters.

mark61
11-07-16, 22:05
Dat is deels waar. Er is ook veel grond legaal aangekocht van Arabische grootgrondbezitters.

Moet ik nou echt voor de duizendste keer het verschil tussen particulier grondbezit en soevereiniteit over grond en de bewoners ervan gaan uitleggen?

mark61
11-07-16, 22:07
Als je regels toepast moet je altijd de menselijkheid in het oog houden. Asscher heeft dat goed gedaan mbt tot deze mensen.

Het is onmenselijk dat deze mensen andermans grondgebied koloniseren en de bewoners reduceren tot rechteloze slachtoffers van een illegale bezetting.

Het is werkelijk schunnig hoe ministers hun best doen de Nederlandse wet en internationale verdragen, alsmede het internationaal recht te overtreden, en daar nog mee wegkomen ook.

Slinger
11-07-16, 22:17
Het is onmenselijk dat deze mensen andermans grondgebied koloniseren en de bewoners reduceren tot rechteloze slachtoffers van een illegale bezetting.

Het is werkelijk schunnig hoe ministers hun best doen de Nederlandse wet en internationale verdragen, alsmede het internationaal recht te overtreden, en daar nog mee wegkomen ook.

De internationale gemeenschap bemoeit zich daar wel mee. Wij hoeven deze mensen niet te straffen door hun uitkering te korten. Ze hebben al genoeg meegemaakt.

Wizdom
12-07-16, 00:06
De internationale gemeenschap bemoeit zich daar wel mee. Wij hoeven deze mensen niet te straffen door hun uitkering te korten. Ze hebben al genoeg meegemaakt.

Dat riedeltje kan niet oneindig worden gebruikt herhaald... Het zijn de Palestijnen die nu onder de ZIONISTEN lijden en niet de Joden... Het wordt tijd voor verandering want die mantra kennen we nu wel en die is totaal uitgemolken...

knuppeltje
12-07-16, 09:17
De internationale gemeenschap bemoeit zich daar wel mee. Wij hoeven deze mensen niet te straffen door hun uitkering te korten. Ze hebben al genoeg meegemaakt.

Van mij mogen ze van alle kolonisten de hele uitkering schrappen.

Ibrah1234
12-07-16, 10:04
Van mij mogen ze van alle kolonisten de hele uitkering schrappen.

Dan zou je alle uitkeringen richting Marokko ook moeten schrappen gezien de Marokkaanse kolonisten welke illegaal vertoeven in bezet Westelijke Sahara.

Geen uitkeringen richting China vanwege Tibet en schendingen mensenrechten. Blijf je dan niet aan de gang?

knuppeltje
12-07-16, 11:00
Dan zou je alle uitkeringen richting Marokko ook moeten schrappen gezien de Marokkaanse kolonisten welke illegaal vertoeven in bezet Westelijke Sahara.

Geen uitkeringen richting China vanwege Tibet en schendingen mensenrechten. Blijf je dan niet aan de gang?

Als je dat in een keer doet niet.

nacht
12-07-16, 11:28
Dat is deels waar. Er is ook veel grond legaal aangekocht van Arabische grootgrondbezitters.

alles bij elkaar minder dan 10% van het huidige grondgebied in israel is legaal aangekocht.

nacht
12-07-16, 11:31
Dan zou je alle uitkeringen richting Marokko ook moeten schrappen gezien de Marokkaanse kolonisten welke illegaal vertoeven in bezet Westelijke Sahara.

Geen uitkeringen richting China vanwege Tibet en schendingen mensenrechten. Blijf je dan niet aan de gang?

"Uitkeringsgerechtigden in andere bezette gebieden, zoals de Westelijke Sahara (bezet door Marokko), zijn altijd gekort. Voor hen wilde en wil Nederland nadrukkelijk geen uitzondering op de korting maken."

super ick
12-07-16, 16:11
Moet ik nou echt voor de duizendste keer het verschil tussen particulier grondbezit en soevereiniteit over grond en de bewoners ervan gaan uitleggen?

Dat verschil zie ik echt wel. Ik reageerde op de opmerking 'inpikken'.

Dat jij het al duizend keer hebt uitgelegd was me geheel en al ontgaan. :hihi:

super ick
12-07-16, 16:13
alles bij elkaar minder dan 10% van het huidige grondgebied in israel is legaal aangekocht.

Ik zeg niet dat het niet waar maar als je exacte percentage noem heb ik graag de bron erbij.

nacht
12-07-16, 17:49
Ik zeg niet dat het niet waar maar als je exacte percentage noem heb ik graag de bron erbij.

atlas of the conflict; israel - palestine. malkit shoshan. 010 publishers.
hoofdstuk 6 land ownership, paginas 199 - 209.