PDA

Bekijk Volledige Versie : De onzin in de strijd tegen racisme.



super ick
10-07-16, 17:25
Eerst dacht ik dat het simpel was: het is in Nederland verboden om mensen op grond van hun ras te discrimineren. Ik vind dat heel overzichtelijk. Goed geregeld, toch? In lijn met mijn opvoeding. Ik heb vanaf het begin gewoon geen ras willen zien. Ik heb de kleur van iemands huid helemaal uitgeschakeld in mijn waarneming. Voor mij was iedereen een regenboogje en iedereen kreeg van mij een eerlijke kans. ...
...

Lees verder op https://opiniez.com/2016/07/10/de-onzin-in-de-strijd-tegen-racisme/

H.P.Pas
11-07-16, 01:01
Topic om van te schijten.......uitloggen.

Fijne avond.

Je moet gewoon bij feesboek blijven, dan heb je dat gedonder niet:



A filter bubble (https://en.wikipedia.org/wiki/Filter_bubble)is a result of a personalized search in which a website algorithm selectively guesses what information a user would like to see based on information about the user (such as location, past click behavior and search history[1][2]) and, as a result, users become separated from information that disagrees with their viewpoints, effectively isolating them in their own cultural or ideological bubbles





In The Filter Bubble, Pariser warns that a potential downside to filtered searching is that it "closes us off to new ideas, subjects, and important information"[10] and "creates the impression that our narrow self-interest is all that exists".[

Heerlijk toch, precies wat je zoekt; met z'n allen op dezelfde hoop schijten.

Bofko
11-07-16, 02:14
De vraag naar racisme is groter dan het aanbod....nowadays.

Een devaluatie van het begrip 'racisme' is het gevolg.

Ging het vroeger over foute wetgeving en foute ideeën. (1)
Op heden gaat het over foute woorden en foute associaties (2)

En (2) schijnt net zo erg te zijn als (1) .



20351
A Sikkimese woman carrying a British man on her back, West Bengal, India, circa 1900.

Juffrouw_Saartje
11-07-16, 07:29
Opniez.nl of was het com?

Wat ben je weer Super Sick. YorienvdH die vanuit haar vrouwenhaat, openlijk de mensenrechten wil schenden, door het liefst de hoofddoek te verbieden, kan wat mij betreft in hetzelfde rijtje als je vriendje Ronnie de Stoker. De hele site is zum kotzen. Wat moet dat hier op maroc.nl?

Ik pleit voor een ban voor jou. Hoepel op.

StevieK
11-07-16, 09:10
Wat ben je weer Super Sick. YorienvdH die vanuit haar vrouwenhaat, openlijk de mensenrechten wil schenden, door het liefst de hoofddoek te verbieden, kan wat mij betreft in hetzelfde rijtje als je vriendje Ronnie de Stoker. De hele site is zum kotzen. Wat moet dat hier op maroc.nl?

Ik pleit voor een ban voor jou. Hoepel op.

Waarom een ban voor Super Ick, er is toch vrijheid van meningsuiting , ........ of mag hij zijn mening niet uitten ?

Ja Super kan direct zijn, dat weten we, mag dat niet ???

Abudhar
11-07-16, 10:21
Veel tekst om niets te zeggen. En dan die website...waardeloos. Tenzij je rechts bent natuurlijk.

Ibrah1234
11-07-16, 10:32
Waar wringt de schoen? Ik ben ook van mening dat je na tig generaties niet meer kunt spreken van Turken, Surinamers of Marokkanen. Wanneer ben je in hemelsnaam dan Nederlander?

Het continu accentueren de eigen culturele identiteit en/of huidskleur wekt bij mij slechts irritatie op (DENK). Algemene deler is dat we allemaal Nederlanders zijn.

Abudhar
11-07-16, 10:58
Politiek dwingt staatsburgers tot loyaliteit, nationalisme. Moderne, vrije inzichten betwisten dat denkbeeld. Je hoeft je helemaal niet te identificeren met een nationale identiteit. Het zorgt voor een structuur, organisatie dat wel.
Maar dat heb ik geregeld onder vrienden en familie. En als mensen zich ergens cultureel goed bij voelen, ongeacht hun "nationale identiteit", so be it.
Ik ben mijn eigen stam. En ik supporter met plezier buitenlandse voetbalclubs.

Nederlander, Brit, Fransoos, Marokkaan zijn, ok tot daaraan toe. Je moet je nou eenmaal ergens registreren.
Maar dwing niemand loyaliteit af. Want het idee is achterhaald.
Als morgen Aliens, Russen, of de Chinezen met geweld de wereld willen veroveren. Succes daarmee.
Ik ga ze niet bevechten.

Ibrah1234
11-07-16, 11:44
Politiek dwingt staatsburgers tot loyaliteit, nationalisme. Moderne, vrije inzichten betwisten dat denkbeeld. Je hoeft je helemaal niet te identificeren met een nationale identiteit. Het zorgt voor een structuur, organisatie dat wel.
Maar dat heb ik geregeld onder vrienden en familie. En als mensen zich ergens cultureel goed bij voelen, ongeacht hun "nationale identiteit", so be it.
Ik ben mijn eigen stam. En ik supporter met plezier buitenlandse voetbalclubs.

Nederlander, Brit, Fransoos, Marokkaan zijn, ok tot daaraan toe. Je moet je nou eenmaal ergens registreren.
Maar dwing niemand loyaliteit af. Want het idee is achterhaald.
Als morgen Aliens, Russen, of de Chinezen met geweld de wereld willen veroveren. Succes daarmee.
Ik ga ze niet bevechten.

Oké, maar aan de andere kant leven we in een solidaire samenleving. Ons belastingstelsel is progressief en in principe dragen de sterkste schouders de zwaarste lasten.

Loyaliteit is wellicht niet de juiste term maar het beginsel heeft wel draagkracht nodig.

In een solidaire samenleving past m.i. accentuering in negatieve zin des woord (Sylvana Simons en consorten van DENK) van de eigen cultuur/groep niet.

super ick
11-07-16, 17:50
Wat ben je weer Super Sick. YorienvdH die vanuit haar vrouwenhaat, openlijk de mensenrechten wil schenden, door het liefst de hoofddoek te verbieden, kan wat mij betreft in hetzelfde rijtje als je vriendje Ronnie de Stoker. De hele site is zum kotzen. Wat moet dat hier op maroc.nl?

Ik pleit voor een ban voor jou. Hoepel op.

Och ga je weer de morele kaart trekken?

Reageren op een prikker die autochtonen vieze vaekensvretende Hollanders zonder er ook maar een woord over te reppen.

Jij bent hypocriet en moreel failliet. Waarom zeik je zo over het bannen van prikkers die jouw eenzijdige mening niet delen? Naar trekje om andersdenkenden weg te schoppen. Wie heeft er hier nu een grote onderbuik?

Ik kijk alleen naar de inhoud van deze column en ik vind dat er rake dingen in staan. Mijn mening. Meer niet.

Wizdom
11-07-16, 19:17
Het enige onderscheidt dat je kunt maken is.... Er zijn tokkies en er zijn nette mensen... Een ander criterium is primitief overgedragen racisme gebaseerd op de paplepel methode...

Al Sawt
11-07-16, 19:28
Eerst dacht ik dat het simpel was: het is in Nederland verboden om mensen op grond van hun ras te discrimineren. Ik vind dat heel overzichtelijk. Goed geregeld, toch? In lijn met mijn opvoeding. Ik heb vanaf het begin gewoon geen ras willen zien. Ik heb de kleur van iemands huid helemaal uitgeschakeld in mijn waarneming. Voor mij was iedereen een regenboogje en iedereen kreeg van mij een eerlijke kans. ...
...

Lees verder op https://opiniez.com/2016/07/10/de-onzin-in-de-strijd-tegen-racisme/

Misschien is het netjes om een bron en de naam van auteur te plaatsen.

Al Sawt
11-07-16, 19:30
Oké, maar aan de andere kant leven we in een solidaire samenleving. Ons belastingstelsel is progressief en in principe dragen de sterkste schouders de zwaarste lasten.

Loyaliteit is wellicht niet de juiste term maar het beginsel heeft wel draagkracht nodig.

In een solidaire samenleving past m.i. accentuering in negatieve zin des woord (Sylvana Simons en consorten van DENK) van de eigen cultuur/groep niet.

Hoe zit het PVV? Past het wel in een solidaire samenleving?

Abudhar
11-07-16, 19:35
Oké, maar aan de andere kant leven we in een solidaire samenleving. Ons belastingstelsel is progressief en in principe dragen de sterkste schouders de zwaarste lasten.

Loyaliteit is wellicht niet de juiste term maar het beginsel heeft wel draagkracht nodig.

In een solidaire samenleving past m.i. accentuering in negatieve zin des woord (Sylvana Simons en consorten van DENK) van de eigen cultuur/groep niet.

Wat belastingen betreft, mensen dragen financieel bij aan die staat. Als men zich verder aan de wet houdt is er verder niets aan de hand. Tot daar de bijdrage die je mag verwachten van burgers.
Let wel, als er een wet is die bvb. tornt aan religieuze of culturele gebruiken dan moet die wet aangepast worden aan iedere burger. Er is geen ja maar. Zo simpel is dat.
Iedereen moet kunnen gaan en staan waar ie wilt zolang men niemand anders kwetst of beknot in zijn gebruiken dan weer. En dan bedoel ik niet rechtse lieden die zich gekwetst voelen omdat de samenleving multicultureel is geworden en ze zich niet meer thuis voelen. Dit is geen punt om over te zeuren. De wereld is gemengd. Deal with it.
Sterker nog, rechts, extremisten en allerlei andere uitingen zouden bestraft moeten worden.
Iedereen staatsburger? Dan maar ook iedereen zijn manier van leven en gerechtigd om overal aan deel te nemen. Of het nu het opeisen van gebedsruimte is, of een hoofddoek dragen in de ambtenarij, bedrijven of instituten, ritueel geslacht voedsel nuttigen,… . Dit zouden geen issues mogen zijn waar nog voor moet worden gestreden. Dit zou al geregeld moeten zijn.
DENK is er juist omdat groepen zich niet bijgestaan voelen, door de ontkenning van hun gebruiken en religie. Net zoals rechts zooi zich verschanst heeft achter die PVV.
Wil je geen DENK? Trap die PVV en alle rechtse politieke smeerlapperij er dan ook uit. En erken iedereen zijn cultuur/religie ook al stuit ie op de borst van anderen.

Maja Mischke
11-07-16, 19:50
Beste super ick,
Je hebt een column integraal overgenomen van de site waarvan ik adjunct-hoofdredacteur ben. Kijk maar: https://opiniez.com/2016/07/10/de-onzin-in-de-strijd-tegen-racisme/
Dat is verboden bij de wet. Je bent in overtreding. Ik ga er van uit dat dit geen kwade opzet van je is.
Daarom uitleg over hoe het wel kan.
Je mag ten hoogste 250 woorden overnemen en dat aanvullen met "Lees verder..." + het linkje naar het oorspronkelijke artikel.
Daarom verzoek ik je vriendelijk om dit in orde te maken, dan wel het artikel weg te halen.

met vriendelijke groet,

Maja Mischke

Maja Mischke
11-07-16, 19:52
Misschien is het netjes om een bron en de naam van auteur te plaatsen.

Sterker nog: dat is verplicht, anders ben je in overtreding van de wet en is het plagiaat.

Abudhar
11-07-16, 19:57
Maak je niet druk, Maja.
Het gaat hier enkel om een waardeloos artikel. Dat mag gerust gedeeld worden en daarna in de prullenbak gedonderd worden.

Maja Mischke
11-07-16, 19:59
Maak je niet druk, Maja.
Het gaat hier enkel om een waardeloos artikel. Dat mag gerust gedeeld worden en daarna in de prullenbak gedonderd worden.

Ik maak me niet druk. Het is plagiaat en dat is bij de wet verboden. Maakt niet uit wat jij van de inhoud van het artikel vindt. Dit is hetzelfde als stelen.

Abudhar
11-07-16, 20:05
Ik maak me niet druk. Het is plagiaat en dat is bij de wet verboden. Maakt niet uit wat jij van de inhoud van het artikel vindt. Dit is hetzelfde als stelen.

Het zou stelen zijn als het enige literaire waarde had. Delen van rommel als dit kan jij gerust voor een keertje door de vingers zien.
Toe nou. Voor een keertje, Maja.

Maja Mischke
11-07-16, 20:12
Nogmaals: het gaat er niet om of het literaire waarde heeft (volgens jou). Een tekst is eigendom van degene die hem geschreven heeft. Het is niet anders. Ook op Maroc.nl ;-)

Juffrouw_Saartje
11-07-16, 20:25
Beste super ick,
Je hebt een column integraal overgenomen van de site waarvan ik adjunct-hoofdredacteur ben. Kijk maar: https://opiniez.com/2016/07/10/de-onzin-in-de-strijd-tegen-racisme/
Dat is verboden bij de wet. Je bent in overtreding. Ik ga er van uit dat dit geen kwade opzet van je is.
Daarom uitleg over hoe het wel kan.
Je mag ten hoogste 250 woorden overnemen en dat aanvullen met "Lees verder..." + het linkje naar het oorspronkelijke artikel.
Daarom verzoek ik je vriendelijk om dit in orde te maken, dan wel het artikel weg te halen.

met vriendelijke groet,

Maja Mischke

Natuurlijk is dat wel kwade opzet. Hij weet heel erg goed dat je hier op Maroc.nl aan bronvermelding moet doen. Hij wil gewoon niet zijn bron te makkelijk open en bloot stellen. Alsof we daar niet allang zijn achter gekomen met zijn laatst geplaatste bagger youtube filmpje afkomstig van EJBRON.

100% kwade opzet.

Abudhar
11-07-16, 20:28
Nou, als de auteur, Yorien, er zo op staat dat deze lap tekst auteursrechtelijk moet beschermd worden...poehhh dan. Ik zou me schamen om zo'n nietszeggende tekst te publiceren. Zelfs niet op een site van dezelfde allure.
Niet persoonlijk bedoeld.
Of juist wel?

Juffrouw_Saartje
11-07-16, 20:34
Waarom een ban voor Super Ick, er is toch vrijheid van meningsuiting , ........ of mag hij zijn mening niet uitten ?

EJBron en deze site zijn duidelijk islamofoob en met name de onbeschaafde schrijster Yorien, die de mensenrechten aan haar laars wil lappen. In de forumregels staat het volgende:

Het posten van:

- Racistische of discriminerende uitlatingen of links daarnaar.
- Anti-Islamitische en Antisemitische uitlatingen of links daarnaar.

Is niet toegestaan en wordt bestraft middels het strafpuntensysteem.

Deze topic en dat gestoorde racistische youtube filmpje van Super Stoker horen verwijderd te worden. Ze zijn in strijd met de forumregels. Super Ick hoort op zijn minst een waarschuwing te krijgen, maar gezien hij dit al jarenlang flikt, pleit ik voor een ban.

StevieK
11-07-16, 22:48
EJBron en deze site zijn duidelijk islamofoob en met name de onbeschaafde schrijster Yorien, die de mensenrechten aan haar laars wil lappen. In de forumregels staat het volgende:

Het posten van:

- Racistische of discriminerende uitlatingen of links daarnaar.
- Anti-Islamitische en Antisemitische uitlatingen of links daarnaar.

Is niet toegestaan en wordt bestraft middels het strafpuntensysteem.

Deze topic en dat gestoorde racistische youtube filmpje van Super Stoker horen verwijderd te worden. Ze zijn in strijd met de forumregels. Super Ick hoort op zijn minst een waarschuwing te krijgen, maar gezien hij dit al jarenlang flikt, pleit ik voor een ban.

Dan zullen er meerdere een waarschuwing moeten krijgen, gezien het taalgebruik in in velen topics, maar het beheer is hier al lang grip verloren,maar er wordt hier ook duidelijke scheiding gemaakt,bepaalde personen mogen alles zeggen en anderen,die rake opmerkingen maakt, waar geen weerwoord op te geven is, krijgen wel een ban

Wizdom
11-07-16, 23:59
Eerst dacht ik dat het simpel was: het is in Nederland verboden om mensen op grond van hun ras te discrimineren. Ik vind dat heel overzichtelijk. Goed geregeld, toch? In lijn met mijn opvoeding. Ik heb vanaf het begin gewoon geen ras willen zien. Ik heb de kleur van iemands huid helemaal uitgeschakeld in mijn waarneming. Voor mij was iedereen een regenboogje en iedereen kreeg van mij een eerlijke kans. ...
...

Lees verder op https://opiniez.com/2016/07/10/de-onzin-in-de-strijd-tegen-racisme/


Ik lees hier een hypocriet die eerst insinueert dat ie niet racistisch is en dan komt ie met allerlei redenen waarom ie wel racistisch en onverdraagzaam zou mogen zijn... Hij beweert dat je eelt op je ziel moet hebben maar bedoelt eigenlijk niet zichzelf maar natuurlijk de ander... Hij of Zij vindt dat die ander dat lijden moet kunnen dragen omdat Hij of Zij het recht moet hebben om te bespotten... We hebben hier een echte Afrikaner te pakken die zijn roots niet is vergeten... Iemand die graag terug wil naar de tijden van openlijke racisme en schending van andermans rechten... Een echte Afrikaner Racist...

Ibrah1234
12-07-16, 00:16
We hebben hier een echte Afrikaner te pakken die zijn roots niet is vergeten... Iemand die graag terug wil naar de tijden van openlijke racisme en schending van andermans rechten... Een echte Afrikaner Racist...

Hebben we het hier over één en hetzelfde artikel? Je moet wel over een erg ruime fantasie beschikken een dergelijke conclusie te destilleren.

super ick
12-07-16, 06:05
Wat belastingen betreft, mensen dragen financieel bij aan die staat. Als men zich verder aan de wet houdt is er verder niets aan de hand. Tot daar de bijdrage die je mag verwachten van burgers.
Let wel, als er een wet is die bvb. tornt aan religieuze of culturele gebruiken dan moet die wet aangepast worden aan iedere burger. Er is geen ja maar. Zo simpel is dat.
Iedereen moet kunnen gaan en staan waar ie wilt zolang men niemand anders kwetst of beknot in zijn gebruiken dan weer. En dan bedoel ik niet rechtse lieden die zich gekwetst voelen omdat de samenleving multicultureel is geworden en ze zich niet meer thuis voelen. Dit is geen punt om over te zeuren. De wereld is gemengd. Deal with it.
Sterker nog, rechts, extremisten en allerlei andere uitingen zouden bestraft moeten worden.
Iedereen staatsburger? Dan maar ook iedereen zijn manier van leven en gerechtigd om overal aan deel te nemen. Of het nu het opeisen van gebedsruimte is, of een hoofddoek dragen in de ambtenarij, bedrijven of instituten, ritueel geslacht voedsel nuttigen,… . Dit zouden geen issues mogen zijn waar nog voor moet worden gestreden. Dit zou al geregeld moeten zijn.
DENK is er juist omdat groepen zich niet bijgestaan voelen, door de ontkenning van hun gebruiken en religie. Net zoals rechts zooi zich verschanst heeft achter die PVV.
Wil je geen DENK? Trap die PVV en alle rechtse politieke smeerlapperij er dan ook uit. En erken iedereen zijn cultuur/religie ook al stuit ie op de borst van anderen.

Denk verbindt ook alleen de eigen achterban. Daarom verschillen ze niet van de PVV. Een partij die zou gaan verbinden. Ze verbinden helemaal niets en janken over alles.

Ineens kan Sylvana Simons geen normaal antwoord formuleren op de Turkse massamoord op Armeniërs anders worden haar collega's boos. Die heeft een paar jaar gefungeerd in een links tv-programma als side kick. Wat een hypocrisie.

Rob Gosseling
12-07-16, 06:18
Maak je niet druk, Maja.
Het gaat hier enkel om een waardeloos artikel. Dat mag gerust gedeeld worden en daarna in de prullenbak gedonderd worden.

Mee eens. Ze mag nog blij zijn dat er reclame wordt gemaakt voor dit stuk bagger. Inhoudelijk deugt het voor geen meter.


Oké, je kunt iets verbieden, maar racistische opmerkingen zullen er altijd zijn, zoals ook vrouwonvriendelijke opmerkingen honderd jaar emancipatie hebben weten te overleven, zoals ook nerds of lelijke vrouwen met korte kapsels altijd en eeuwig belachelijk gemaakt zullen worden … Zolang er geen geweld of bedreiging bij komt kijken: big deal.

De schrijver doet hier een poging om discrimineren, treiteren en pesten gewoon maar te tolereren omdat het er nu eenmaal is. Zullen we dan ook voortaan plagiaat maar gaan tolereren?

Slinger
12-07-16, 06:43
Eerst dacht ik dat het simpel was: het is in Nederland verboden om mensen op grond van hun ras te discrimineren. Ik vind dat heel overzichtelijk. Goed geregeld, toch? In lijn met mijn opvoeding. Ik heb vanaf het begin gewoon geen ras willen zien. Ik heb de kleur van iemands huid helemaal uitgeschakeld in mijn waarneming. Voor mij was iedereen een regenboogje en iedereen kreeg van mij een eerlijke kans. ...
...

Lees verder op https://opiniez.com/2016/07/10/de-onzin-in-de-strijd-tegen-racisme/


Het is een warrig verhaal met een foute conclusie.

Juffrouw_Saartje
12-07-16, 07:29
Dan zullen er meerdere een waarschuwing moeten krijgen, gezien het taalgebruik in in velen topics, maar het beheer is hier al lang grip verloren,maar er wordt hier ook duidelijke scheiding gemaakt,bepaalde personen mogen alles zeggen en anderen,die rake opmerkingen maakt, waar geen weerwoord op te geven is, krijgen wel een ban

Het gaat hier nu niet om de reacties van anderen, maar waarom het stuk van Super Ick hier niet thuis hoort. Omdat het niet conform de forum regels is, punt. Je vraagt mij, waarom een ban voor Super Ick, en ik geef hier gewoon adequaat antwoord op, ga dan niet zitten hoppen naar andere vermeende leden.

Slinger
12-07-16, 07:33
Het gaat hier nu niet om de reacties van anderen, maar waarom het stuk van Super Ick hier niet thuis hoort. Omdat het niet conform de forum regels is, punt.

Het stuk van Super hoort hier prima thuis want het geeft aan wat er in de samenleving leeft en je kunt er over discussiëren. Beter dan wegkijken of oogkleppen voor.

Juffrouw_Saartje
12-07-16, 07:39
Het stuk van Super hoort hier prima thuis want het geeft aan wat er in de samenleving leeft en je kunt er over discussiëren. Beter dan wegkijken of oogkleppen voor.

Met Super Ick valt niet te discussiëren. Hij lapt alle normale discussie regels aan zijn laars. Hij jij-bakt, hij liegt, hij hopt, hij insinueert, hij speculeert, hij valt iemand persoonlijk aan en als hij als een rat in de val zit, omdat hij voor de zoveelste keer weer eens een losse flodder poneert en zijn stelling niet kan onderbouwen, rent hij snel weg met de mededeling dat hij niet meer op je gaat reageren, om vervolgens sneaky onderwater steken uit te delen.

Kortom hij is een vals persoon, die hier niet is om met elkaar van gedachte te wisselen, maar uitsluitend om Marokkanen te bashen.

Buiten dat, het stuk blijft nog steeds in strijd met de forum regels.

Rob Gosseling
12-07-16, 07:53
Het is een warrig verhaal met een foute conclusie.

Mee eens.


Het stuk van Super hoort hier prima thuis want het geeft aan wat er in de samenleving leeft en je kunt er over discussiëren. Beter dan wegkijken of oogkleppen voor.

Zo is dat. Je kunt de vuiligheid beter tonen, dan is ze ook beter te bestrijden.

Juffrouw_Saartje
12-07-16, 08:07
Zo is dat. Je kunt de vuiligheid beter tonen, dan is ze ook beter te bestrijden.

Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik ben het er niet mee eens. Door personen die dit soort vuiligheden plaatsen, worden constant afleidingsspelletjes gespeeld, je komt hier nooit tot de kern. Daarom lijkt het me beter, de bashers te verwijderen zodat er eens echt vanuit een Marokkaans perspectief kan worden geschreven (wat dat dan ook moge zijn, want dat is niet uniform), zonder dat er steeds getrold wordt.

Daarnaast horen wij die vuiligheid al dagelijks in de krant en op straat. Het is tijd voor een ander geluid hier op NVDD.

Rob Gosseling
12-07-16, 08:57
Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik ben het er niet mee eens. Door personen die dit soort vuiligheden plaatsen, worden constant afleidingsspelletjes gespeeld, je komt hier nooit tot de kern. Daarom lijkt het me beter, de bashers te verwijderen zodat er eens echt vanuit een Marokkaans perspectief kan worden geschreven (wat dat dan ook moge zijn, want dat is niet uniform), zonder dat er steeds getrold wordt.

Daarnaast horen wij die vuiligheid al dagelijks in de krant en op straat. Het is tijd voor een ander geluid hier op NVDD.

Het is niet de bedoeling om mensen een platform te geven, maar juist om verkeerde ideeën te bestrijden. Ik vind het ook prima als extremisten, van welke organisatie, religie of politieke partij dan ook, hun vuiligheid tonen. Als we niet weten dat zulke mensen bestaan kunnen we ook hun ideeën niet bestrijden. De media laten ook misdaad zien, zonder natuurlijk de misdaad te willen promoten.

Maar goed ik ben hier nog maar net, dus ik weet niet wat hier allemaal speelt. Als het niet meer mag, vind ik het ook prima. Ik vooral geen voorstander om onderscheid op grond van uiterlijk te promoten.

Slinger
12-07-16, 10:17
Met Super Ick valt niet te discussiëren. Hij lapt alle normale discussie regels aan zijn laars. Hij jij-bakt, hij liegt, hij hopt, hij insinueert, hij speculeert, hij valt iemand persoonlijk aan en als hij als een rat in de val zit, omdat hij voor de zoveelste keer weer eens een losse flodder poneert en zijn stelling niet kan onderbouwen, rent hij snel weg met de mededeling dat hij niet meer op je gaat reageren, om vervolgens sneaky onderwater steken uit te delen.

Kortom hij is een vals persoon, die hier niet is om met elkaar van gedachte te wisselen, maar uitsluitend om Marokkanen te bashen.

Buiten dat, het stuk blijft nog steeds in strijd met de forum regels.

Ik ben het niet met je eens Saartje.

Super heeft meestal een goed onderbouwde mening. Hij gaat misschien wel eens de fout in in jouw ogen. Maar wees niet al te streng. Wie van ons is zonder zonde?

Wat het stuk betreft, ik zei al dat het een raar stuk is, maar het wel een goed stuk om over te discussiëren.

super ick
12-07-16, 16:31
Ik ben het niet met je eens Saartje.

Super heeft meestal een goed onderbouwde mening. Hij gaat misschien wel eens de fout in in jouw ogen. Maar wees niet al te streng. Wie van ons is zonder zonde?

Wat het stuk betreft, ik zei al dat het een raar stuk is, maar het wel een goed stuk om over te discussiëren.


Ik heb het een tijd geleden ook al eens gezegd maar vooruit dan nog maar een keer.

Ik kom overal op internet. Dat is het fijne van deze tijd. Je kunt jezelf informeren over onderwerpen die vanuit diverse achtergronden worden belicht. Van extreem links tot rechts. Ik vind het interessant om te lezen.

Zo'n column als deze sta ik echt niet voor de volle 100% achter, al proberen sommige nitwits dit overdreven graag te beweren. Als ik het plaats ben ik altijd benieuwd naar de reacties.
De pest is dat wanneer er gequote wordt jet net is of het uit de mond van de gequote komt.

Ik lees hier erg veel zwart-wit standpunten. Niets wordt in twijfel getrokken. Het is goed of slecht. Prikkers zijn ook goed of slecht. Alles is altijd de schuld van dezelfden, de slechten.

Dat gezeur over de link. Ik zet eronder Opiniez.nl. Tik het in en de column staat direct onder je neus. Sroll even door de titels en je bent er.
Die mevrouw de 'adjunct-hoofdredacteur (prrrroest) maakt dan een nick aan om hier even fijntjes te wijzen op regeltjes. Laat ze blij zijn dat er hier over 'gepraat' wordt. Op haar site staan een hand op reacties in een week. En dan nog nietszeggende ook als: prima stuk, goed geschreven, etc. Er is daar geen discussie. Hier al veertig in drie dagen. Ze mag zich in de handen wrijven.

StevieK
12-07-16, 18:31
Ik snap wat jullie bedoelen, maar ik ben het er niet mee eens. Door personen die dit soort vuiligheden plaatsen, worden constant afleidingsspelletjes gespeeld, je komt hier nooit tot de kern. Daarom lijkt het me beter, de bashers te verwijderen zodat er eens echt vanuit een Marokkaans perspectief kan worden geschreven (wat dat dan ook moge zijn, want dat is niet uniform), zonder dat er steeds getrold wordt.

Daarnaast horen wij die vuiligheid al dagelijks in de krant en op straat. Het is tijd voor een ander geluid hier op NVDD.

Ahhh dus alleen maar nieuws van marokaans perspectief,oogpunt geschreven, Hmm, is dat dan niet apart ??.
Ik ben dan van mening dat eenzijdig ook zeer vervelend kan gaan worden, zelfs saai.
Dit riekt naar apart , apartheid. De ene met een bepaalde voorkeur, etnische achtergrond mag dan wel schrijven, een mening van een andere etnische achtergrond is niet gewenst. Dus komen we via een omweg weer op het woord apartheid.

Dus vuiligheid plaatsen is in jouw ogen een vorm van trollen?

Niet tot de kern komen, als je dan tenslotte tot de kern komt wordt je gelijk weer voor racist uitgemaakt.

Juffrouw_Saartje
12-07-16, 20:14
Ahhh dus alleen maar nieuws van marokaans perspectief,oogpunt geschreven, Hmm, is dat dan niet apart ??.

Zit je hier op brazilie.nl, naaipatronen.nl, of computergames.nl? Nee toch? Dit is maroc.nl, een forum voor Marokkanen. Wij zijn hier te gast. Mijn persoonlijke mening is, dat de balans hier op NVDD al een tijdje zoek is.

StevieK
12-07-16, 20:34
Zit je hier op brazilie.nl, naaipatronen.nl, of computergames.nl? Nee toch? Dit is maroc.nl, een forum voor Marokkanen. Wij zijn hier te gast. Mijn persoonlijke mening is, dat de balans hier op NVDD al een tijdje zoek is.

Ahhha, ik ga je steeds meer begrijpen, dus als ik te gast ben moet ik me gedragen naar de voorgeschreven regels en gebruiken en vooral aanpassen, regels negeren kan tot iets onaangenaam kunnen leiden ,Prima. Ik denk dat je een goede voorlichtster zou zijn, niet alleen voor maroc.nl maar in zeer breder zin.

Juffrouw_Saartje
12-07-16, 20:40
Ahhha, ik ga je steeds meer begrijpen, dus als ik te gast ben moet ik me gedragen naar de voorgeschreven regels en gebruiken en vooral aanpassen, regels negeren kan tot iets onaangenaam kunnen leiden ,Prima. Ik denk dat je een goede voorlichtster zou zijn, niet alleen voor maroc.nl maar in zeer breder zin.

Ja inderdaad, en die voorgeschreven regels zijn o.a. de forum regels die ik eerder heb genoemd en daar voldoet het stuk van Super Ick niet aan (naast dat Super Ick zich niet aan fatsoenlijke discussie regels houdt).

Als jij bij mij op bezoek komt op een gezellig dames forum over haken en breien, zouden de ladies het ook niet accepteren als jij constant topics opent over motoren en hun onderhoud :blij:

Juffrouw_Saartje
12-07-16, 20:55
Ik ben het niet met je eens Saartje.

Super heeft meestal een goed onderbouwde mening. Hij gaat misschien wel eens de fout in in jouw ogen. Maar wees niet al te streng. Wie van ons is zonder zonde?

Alles wat ik heb opgesomd over Super Ick klopt en ik kan dat ook onderbouwen. Het is tot in den treuren met hem besproken.

http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/374817-scholen-getroffen-door-israelisch-vuur-post5362914.html#post5362914

Abudhar
12-07-16, 22:50
Topic is net vertrokken of hij is al verworden tot een rottende roadkill van een week oud. Had ik er op kunnen schieten dan deed ik, om zeker van te zijn dat ie dood is. Tfoe!
@ Ick. Jongen. Pik. Zet eens een andere plaat op, jo. Met je Sylvana dit en dat. Van alles wat ik daar neer geplemd ga je daar in porren. Por, por, por. Een NLs iets. Maar het belangrijkste ontwijk je, want geen weerwoord.
Wat DENK betreft, nog een keer speciaal voor jou Ick. Als je na pech op de snelweg een lift van iemand krijgt met een mening die enigszins afwijkt van de jouwe, dan ga je daar niet op in. Hij gaat dezelfde richting, en dat is het belangrijkste. Dus je stapt in.
Mazzel pik met je topic.

Slinger
13-07-16, 00:37
Alles wat ik heb opgesomd over Super Ick klopt en ik kan dat ook onderbouwen. Het is tot in den treuren met hem besproken.

http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/374817-scholen-getroffen-door-israelisch-vuur-post5362914.html#post5362914

Met alle respect, jij bent erg rechtlijnig. Dat is een goede eigenschap die soms een heel goede uitwerking kan hebben, maar het kan ook negatief uitwerken. In het geval Super vind ik dat je ruimte moet geven.

Juffrouw_Saartje
13-07-16, 07:59
Met alle respect, jij bent erg rechtlijnig. Dat is een goede eigenschap die soms een heel goede uitwerking kan hebben, maar het kan ook negatief uitwerken. In het geval Super vind ik dat je ruimte moet geven.

De link die ik de vorige keer heb geplaatst is niet het enige voorbeeld waaruit blijkt dat hij zich niet aan gangbare discussieregels kan houden, het is schering en inslag bij hem en dat heeft niets met rechtlijnigheid van mij te maken, het zijn de keiharde feiten.

Wat betreft dit foute artikel, dat soort mensen zoals Dorien en haar volgelingen waaronder Super Ick, zijn niet rationeel maar irrationeel. Ze proberen een rationele verklaring te geven, of doen zich zo voor, terwijl in feite hun denkbeelden gebaseerd zijn op emotie. Je kunt praten als Brugmans, dat heeft geen nut.

Zo'n stuk hoort hier niet thuis, en een vals persoon zoals Super Ick ook niet. Laat hem de volgende 10 jaar maar naar een christelijk of joods forum ophoepelen, kijken of hij daar zo maar mag bashen. Nergens zo tolerant als hier op maroc.nl en we zien wat hier van komt: een Super Sick prikker die zonder blikken of blozen een racistisch youtube filmpje plaatst van EJbron.

Slinger
13-07-16, 08:29
De link die ik de vorige keer heb geplaatst is niet het enige voorbeeld waaruit blijkt dat hij zich niet aan gangbare discussieregels kan houden, het is schering en inslag bij hem en dat heeft niets met rechtlijnigheid van mij te maken, het zijn de keiharde feiten.

Wat betreft dit foute artikel, dat soort mensen zoals Dorien en haar volgelingen waaronder Super Ick, zijn niet rationeel maar irrationeel. Ze proberen een rationele verklaring te geven, of doen zich zo voor, terwijl in feite hun denkbeelden gebaseerd zijn op emotie. Je kunt praten als Brugmans, dat heeft geen nut.

Zo'n stuk hoort hier niet thuis, en een vals persoon zoals Super Ick ook niet. Laat hem de volgende 10 jaar maar naar een christelijk of joods forum ophoepelen, kijken of hij daar zo maar mag bashen. Nergens zo tolerant als hier op maroc.nl en we zien wat hier van komt: een Super Sick prikker die zonder blikken of blozen een racistisch youtube filmpje plaatst van EJbron.

Vind je niet dat we over een dergelijk artikel moeten kunnen discussiëren zodat we er een mening over kunnen vormen?

Soldim
13-07-16, 08:43
Het is tot in den treuren met hem besproken.


Iets met iemand bespreken, betekend dat je ook naar die persoon luistert. Jij herhaalt tot in de treurnis hetzelfde deuntje, zonder antwoorden en argumenten in acht te nemen.

Jij persoonlijk bevindt je, de facto, al op een forum waar alleen jou opinie en zichtswijze er toe doet. En je toont, naar mijn mening, overtuigend aan hoe een dergelijke tunnelvisie een mens intellectueel afgestompt maakt.

knuppeltje
13-07-16, 10:44
Vind je niet dat we over een dergelijk artikel moeten kunnen discussiëren zodat we er een mening over kunnen vormen?

Tja, hoe zouden we anders de ondraaglijke lichtheid van het bestaan kunnen overwinnen, dan door dit soort stukken?

super ick
13-07-16, 18:15
Tja, hoe zouden we anders de ondraaglijke lichtheid van het bestaan kunnen overwinnen, dan door dit soort stukken?

Tja, intelligentietest voordat iemand mag stemmen, bannen van andersdenkenden en censuur. Ondertussen hangen we uiteraard de ruimdenkende uit, als het zo uitkomt.

De rest scheren we over 1 kam. Allemaal tokkies.

Ibrah1234
13-07-16, 19:40
Tja, hoe zouden we anders de ondraaglijke lichtheid van het bestaan kunnen overwinnen, dan door dit soort stukken?

Het is mij onbegrijpelijk dat de gehele goegemeente als een stel hongerige wolven bovenop iemand duikt naar aanleiding van een door hem geplaatst opiniërend artikel wat niet eens van zijn hand is.

Hence, ik kon er geen naar racisme riekende toonsoort in de pennenvrucht van de schrijver van het artikel ontwaren. Meer in de trant van niet zeuren maar de handen uit de mouwen steken.

Juffrouw_Saartje
13-07-16, 20:25
Iets met iemand bespreken, betekend dat je ook naar die persoon luistert. Jij herhaalt tot in de treurnis hetzelfde deuntje, zonder antwoorden en argumenten in acht te nemen.

?????????????????????????????????????????????????

Welk antwoord van Super Ick? Heb ik wat gemist? Heb je de link wel bekeken? Ik vraag al 2 jaar of hij zijn eigen stelling (het is niet mijn eigen vraag, maar datgene wat hij zelf beweert) wil onderbouwen. Dat weigert hij. Als jij het antwoord weet van hem, dan graag een citaat, dat zou fijn zijn.


Jij persoonlijk bevindt je, de facto, al op een forum waar alleen jou opinie en zichtswijze er toe doet. En je toont, naar mijn mening, overtuigend aan hoe een dergelijke tunnelvisie een mens intellectueel afgestompt maakt.

Nee, dit artikel is in strijd met de forumregels. Die heb ik niet opgesteld en zijn derhalve ook niet opgesteld vanwege mijn vermeende tunnelvisie, ze hebben simpelweg niets met mij te maken, wel met goed fatsoen. Je ad-hominem op de man/vrouw spelen reactie, begrijp ik dan ook niet.

Verder is dat beslist niet waar dat op dit forum alleen mijn opinie er toe zou doen. Ik verschil behoorlijk van mening met vele Marokkanen hier (en Marokkanen onderling ook), dat is dus niet het punt.

super ick
14-07-16, 06:18
Hit and run?

Deze heks wilde een bron dat Hamas misbruik maakte van scholen en ambulances om in te schuilen en wapens in te vervoeren.
Als dit parmantig geëist wordt terwijl het op het journaal en diverse nieuwsrubrieken was en ik op de combinatie van deze woorden tig links kan vinden dan weet ik wel waar het naartoe gaat. Geen enkele intentie om te discussiëren. De mening staat al vast. De bron wordt in twijfel getrokken cq zwart gemaakt.
Ik ben dan inderdaad niet genegen om een discussie aan te gaan. Zeker niet met iemand die totaal geen acht slaat op een prikker die autochtonen uitscheld voor 'varkensvretende viezeriken'. Zij reageert op de post zonder er ook maar 1 woord aan vuil te maken. Op WSDB vrolijk discussieert met kankerscheldende prikkers. Geen probleem.
Dan moet je ook niet proberen tegenover anderen het zogenaamde morele geweten van Maroc uit te gaan hangen. Meten met twee maten noem ik dat. Moreel totaal failliet. Anderen zwart maken en als slecht afschilderen omdat ze je mening niet delen. Vragen om een ban. Dat is pas NSB-gedrag. Verschijnselen die in een dictatuur thuis horen. Mond snoeren, censureren.

Voorlopig weer even voldoende aandacht voor de grootste hypocriet die hier rondwaart.

Juffrouw_Saartje
14-07-16, 07:23
Hit and run?

Deze heks wilde een bron dat Hamas misbruik maakte van scholen en ambulances om in te schuilen en wapens in te vervoeren.
Als dit parmantig geëist wordt terwijl het op het journaal en diverse nieuwsrubrieken was en ik op de combinatie van deze woorden tig links kan vinden dan weet ik wel waar het naartoe gaat.

Link graag. Je kunt niet iets stellen en dat vervolgens niet onderbouwen, het is niet meer dan een normale vraag, net zoals je hier bij het openingsstuk een link had moeten geven.


Ik ben dan inderdaad niet genegen om een discussie aan te gaan.

Allemaal prima, maar hou je dan een keertje aan je woord. Je hebt al vele malen aangegeven niet meer met me te willen praten en jij houdt je nooit aan de afspraak. Je bent niet te vertrouwen.

Verder heeft jouw kijk op mij, helemaal niets te maken met het feit dat jij hier een abject artikel (zonder link) plaatst, wat in strijd is met de forumregels.

Slinger
14-07-16, 11:06
Link graag. Je kunt niet iets stellen en dat vervolgens niet onderbouwen, het is niet meer dan een normale vraag, net zoals je hier bij het openingsstuk een link had moeten geven.



Allemaal prima, maar hou je dan een keertje aan je woord. Je hebt al vele malen aangegeven niet meer met me te willen praten en jij houdt je nooit aan de afspraak. Je bent niet te vertrouwen.

Verder heeft jouw kijk op mij, helemaal niets te maken met het feit dat jij hier een abject artikel (zonder link) plaatst, wat in strijd is met de forumregels.

Misschien is het beter om het over het artikel te hebben. Kun je ook uitleggen wat er zo abject is aan het artikel?

Samir75017
14-07-16, 11:20
https://www.epi-net.fr/catalogue-sofop-taliaplast/panneaux-d-obligation/panneaux-rigides/jeter-les-dechets-a-la-poubelle-obligatoire-panneau-rigide.html/a_images/Jeter-les-dechets-a-la-poubelle-obligatoire.jpg

Samir75017
14-07-16, 11:22
Link graag. Je kunt niet iets stellen en dat vervolgens niet onderbouwen, het is niet meer dan een normale vraag, net zoals je hier bij het openingsstuk een link had moeten geven.



Allemaal prima, maar hou je dan een keertje aan je woord. Je hebt al vele malen aangegeven niet meer met me te willen praten en jij houdt je nooit aan de afspraak. Je bent niet te vertrouwen.

Verder heeft jouw kijk op mij, helemaal niets te maken met het feit dat jij hier een abject artikel (zonder link) plaatst, wat in strijd is met de forumregels.

Don't waste your time Saar. You're far too intelligent.

super ick
14-07-16, 16:25
Don't waste your time Saar. You're far too intelligent.

:hihi: dit is de eerste humoristische opmerking die ik hier van je lees.

super ick
14-07-16, 16:28
Link graag. Je kunt niet iets stellen en dat vervolgens niet onderbouwen, het is niet meer dan een normale vraag, net zoals je hier bij het openingsstuk een link had moeten geven.



Allemaal prima, maar hou je dan een keertje aan je woord. Je hebt al vele malen aangegeven niet meer met me te willen praten en jij houdt je nooit aan de afspraak. Je bent niet te vertrouwen.

Verder heeft jouw kijk op mij, helemaal niets te maken met het feit dat jij hier een abject artikel (zonder link) plaatst, wat in strijd is met de forumregels.


Als ik stel dat Rutte premier van Nederland eis jij een link.
Dat openingsstuk staat een webadres onder. Type het in en je hebt de column voor je neus.

Leg even uit wat er abject is aan het artikel. Er wacht een prikker op antwoord. Of ga je hit and run spelen?

Juffrouw_Saartje
15-07-16, 07:10
Misschien is het beter om het over het artikel te hebben. Kun je ook uitleggen wat er zo abject is aan het artikel?

Nee, inhoudelijk reageren op dit artikel, zou het artikel legitimeren. Mijn punt dat dit in strijd is met de forum regels zou dan vervallen. Ik vind dat dit niet geplaatst had moeten worden.

Slinger
15-07-16, 11:44
Nee, inhoudelijk reageren op dit artikel, zou het artikel legitimeren. Mijn punt dat dit in strijd is met de forum regels zou dan vervallen. Ik vind dat dit niet geplaatst had moeten worden.

Als ik zo naar de publieke opinie in Nederland kijk dan denk ik dat zeker 20% van de Nederlanders, misschien nog iets meer, wel met de verwoorde gedachtengang mee kan gaan. Met je rug er naar toe gaan staan en heel hard boe roepen lijkt me dan niet wijs. Het staat jou natuurlijk vrij om je eigen keuzes te maken. Maar ik ga liever de confrontatie aan, zoals ik hier op het.forum met allerlei personen met heel verschillende ideologieën heb gepraat.

Juffrouw_Saartje
15-07-16, 21:13
Daar gaat het helemaal niet om Slinger, je mist het punt. Er moeten grenzen worden gesteld. Dit is Maroc.nl geen EJbron.

Slinger
16-07-16, 11:22
Daar gaat het helemaal niet om Slinger, je mist het punt. Er moeten grenzen worden gesteld. Dit is Maroc.nl geen EJbron.

Nou Saartje, wat mij betreft hoeft dat niet. Ik ben niet zo van de grenzen, en ook niet van de geboden en verboden.

StevieK
16-07-16, 18:11
Daar gaat het helemaal niet om Slinger, je mist het punt. Er moeten grenzen worden gesteld. Dit is Maroc.nl geen EJbron.

Er worden al lang geen grenzen meer gesteld op dit Forum, het beheer is de kontrole al lang verloren.
Krijgt deze side geen subsidie ?? ...

Juffrouw_Saartje
16-07-16, 20:37
Er worden al lang geen grenzen meer gesteld op dit Forum, het beheer is de kontrole al lang verloren.
Krijgt deze side geen subsidie ?? ...

Of deze site wel of geen subsidie krijgt, of dat het beheer wel of niet de controle heeft verloren, hebben beiden niets met dit artikel van doen.
Ik merk dat jij steeds afdwaalt en andere mensen of casussen er bij sleept, dat is nou net waar ik me aan erger bij NVDD-ers. Dat jij-bakken is geen normale manier van discussiëren, hou er nou eens mee op.
Ik heb jou adequaat aangetoond, waarom ik tegen deze draad ben, met citaten uit de forum regels, die je zelf kunt opzoeken en verifiëren. Dit artikel hoort hier niet thuis.

StevieK
16-07-16, 21:04
Of deze site wel of geen subsidie krijgt, of dat het beheer wel of niet de controle heeft verloren, hebben beiden niets met dit artikel van doen.
Ik merk dat jij steeds afdwaalt en andere mensen of casussen er bij sleept, dat is nou net waar ik me aan erger bij NVDD-ers. Dat jij-bakken is geen normale manier van discussiëren, hou er nou eens mee op.
Ik heb jou adequaat aangetoond, waarom ik tegen deze draad ben, met citaten uit de forum regels, die je zelf kunt opzoeken en verifiëren. Dit artikel hoort hier niet thuis.

Jij gaat mij niet vertellen wat ik moet doen of laten moet.


Trouwens dit topic gaat niet over de forumregels, als je daar over wilt discuteren dan moet je een nieuw topic openen.
Dus ga je maar eens eerst bij je eigen ten rade of iemand hier van een topic afwijkt.

Juffrouw_Saartje
17-07-16, 09:15
Nou Saartje, wat mij betreft hoeft dat niet. Ik ben niet zo van de grenzen, en ook niet van de geboden en verboden.

Niet mee eens, maar toch een bedankje.

Juffrouw_Saartje
17-07-16, 09:51
Jij gaat mij niet vertellen wat ik moet doen of laten moet.

Jij-bakken, afleidingsmanoeuvres en op de man spelen ('technieken' die Super Ick zich constant aanmeet), horen niet in een normale discussie. Het zijn non-argumenten. Je bent echt de enige niet hoor, ik zou zelfs mezelf er wel eens op kunnen betrappen, maar het is op NVDD echt schering en inslag. Zoals ik al zei, je komt daardoor nooit tot de kern en dat is toch waar het om gaat? Je wil toch een standpunt over brengen hier?


Trouwens dit topic gaat niet over de forumregels, als je daar over wilt discuteren dan moet je een nieuw topic openen.
Dus ga je maar eens eerst bij je eigen ten rade of iemand hier van een topic afwijkt.

Dit hele artikel is tegen de forum regels, derhalve zou het inhoudelijk bespreken ervan, al het artikel legitimeren. Ik heb dit aangetoond, door letterlijk deze forum regels te citeren. Wat ik hier hoor, is alleen maar ja maar, ja maar. Er is geen ja maar in deze Stevie. Het heeft ook niets met subsidie te maken, of het beheer, of mij persoonlijk.
Zo heb ik een tijd terug ook iets gerapporteerd, van een Marokkaan, waarbij ik vond dat het in strijd was met de forum regels, om precies te zijn het verbod op erotisch materiaal. Het beheer heeft dat netjes weggehaald.

Stel jij je voor StevieK, dat je naar een voetbal wedstrijd gaat kijken van een neefje. Bij de clubregels staat onder meer vermeld dat je niet met flesjes (bier of frisdrank) aan de kant van het veld mag staan en iemand spreekt jou daar op aan, zeg je dan ook dat je contributie betaald, de gemeente subsidie verleent, of dat Jantje Pietje Klaasje met een broodje Hamburger aan de kant staat? Nee toch!

Ibrah1234
17-07-16, 10:06
Zit je hier op brazilie.nl, naaipatronen.nl, of computergames.nl? Nee toch? Dit is maroc.nl, een forum voor Marokkanen. Wij zijn hier te gast. Mijn persoonlijke mening is, dat de balans hier op NVDD al een tijdje zoek is.

Het gaat op dit forum over van alles behalve Marokko. Ooit eens de weg naar dit forum gevonden na te hebben rondgetoerd in een camper door Marokko. Wel eens wat topics geopend over klimaat in zuiden gedurende de winter, bezienswaardigheden, overnachtingtips et cetera maar daar is niemand in geïnteresseerd.

Even verderop heb ik ook een topic geopend over MTB trails in Marokko. Men is echter slechts geïnteresseerd in Joden, homo's, zionisten, Israël en religie.

super ick
17-07-16, 11:24
Het gaat op dit forum over van alles behalve Marokko. Ooit eens de weg naar dit forum gevonden na te hebben rondgetoerd in een camper door Marokko. Wel eens wat topics geopend over klimaat in zuiden gedurende de winter, bezienswaardigheden, overnachtingtips et cetera maar daar is niemand in geïnteresseerd.

Even verderop heb ik ook een topic geopend over MTB trails in Marokko. Men is echter slechts geïnteresseerd in Joden, homo's, zionisten, Israël en religie.

Van het begin af aan is de animo erg beperkt geweest hier op NVDD. Er zijn inderdaad enkele onderwerpen waar reactie op komt en dan nog altijd ongenuanceerde reacties. Altijd hetzelfde verhaaltje.
Ik zie een enkeling reageren op een topic over milieu, die ik hier regelmatig open. Dat vind ik dan leuk. Kennelijk zijn er onderwerpen waarover gezwegen moet worden of anders precies dezelfde, liefst radicale mening hebben. Dan lukt het enigzins. Er is hier zelfs een prikker die heeft speciaal een onderschrift gemaakt waaruit zijn anti-Israelstandpunt direct goed zichtbaar is. Dat zegt voldoende.

Als je over de VS of Israel niet in dezelfde emotiesferen vertoefd dan ben je een zionist en mag je over de windmolentjes ook niet meer meepraten. Je bent dan als het ware niet wen mens met een andere mening maar je bent slecht, je deugd niet, je bent dom, je zou eigenlijk niet mogen stemmen. Ik heb alles al voorbij zien komen hier. Niet allemaal tegen mij maar het zegt wel wat over de houding. Er gaat haat vanuit.

Juffrouw_Saartje
17-07-16, 11:29
Het gaat op dit forum over van alles behalve Marokko. Ooit eens de weg naar dit forum gevonden na te hebben rondgetoerd in een camper door Marokko. Wel eens wat topics geopend over klimaat in zuiden gedurende de winter, bezienswaardigheden, overnachtingtips et cetera maar daar is niemand in geïnteresseerd.

Het is mij ook opgevallen dat er naar mijn smaak te weinig gereageerd wordt op dit soort topics. Ook een keer bij een vraag over een geschikt cadeau op WSBD, weet ik mij vaag te herinneren en dan die onzinnige ontgroeningen. Ik begrijp waarom je dit zegt, maar daarna sla je een beetje door alsof men slechts geïnteresseerd is in zionisten en Israël, want dat is meer jouw stok paardje. Ik heb immers nog steeds geen antwoord gekregen op de vraag in hoeverre Karin.N, M61, Contra en mijn christelijke familie religieus geïnspireerd zouden zijn. Je weet best dat dit een dooddoener is.

Verder plaatst bijvoorbeeld Abudhar regelmatig nieuws over Marokko, Sport ook.

Waar het om gaat is dat je natuurlijk niet naar een forum voor Chinezen kunt gaan, om vervolgens de Chinezen zelf en hun cultuur iedere dag te bashen. Je was er dan allang uitgeknikkerd. Men gaat hier maar 7 pagina's door met ja maar, ja maar, terwijl de kwestie duidelijk is, dit artikel hoort hier niet thuis op maroc.nl.

Juffrouw_Saartje
17-07-16, 11:30
Er gaat haat vanuit.

Hoepel op.

Samir75017
17-07-16, 13:34
Men is echter slechts geïnteresseerd in Joden, homo's, zionisten, Israël en religie.

1. Liar.

2. Why staying. Go away if it's not to your taste. Simple. Nobody will miss you, that's for sure.

Samir75017
17-07-16, 13:39
Er gaat haat vanuit.

Says the one who posts articles/videos from hateful sites.

You guys made NvdD so smelly that all Moroccans fled.

StevieK
17-07-16, 14:07
Stel jij je voor StevieK, dat je naar een voetbal wedstrijd gaat kijken van een neefje. Bij de clubregels staat onder meer vermeld dat je niet met flesjes (bier of frisdrank) aan de kant van het veld mag staan en iemand spreekt jou daar op aan, zeg je dan ook dat je contributie betaald, de gemeente subsidie verleent, of dat Jantje Pietje Klaasje met een broodje Hamburger aan de kant staat? Nee toch!

Dan is er toch iets vreselijk is met het bestuur van deze vereniging , maar ja je heb ook bij betaalde clubs, leidinggevende die genieten van de beloningen en geen actie ondernemen

StevieK
17-07-16, 14:14
Jij-bakken, afleidingsmanoeuvres en op de man spelen ('technieken' die Super Ick zich constant aanmeet), horen niet in een normale discussie. Het zijn non-argumenten. Je bent echt de enige niet hoor, ik zou zelfs mezelf er wel eens op kunnen betrappen, maar het is op NVDD echt schering en inslag. Zoals ik al zei, je komt daardoor nooit tot de kern en dat is toch waar het om gaat? Je wil toch een standpunt over brengen hier?
!

En kom je dan werkelijk tot de kern punt en zeg je ongezouten je mening dan wordt je gelijk voor racist uitgemaakt. Maar dat is meestal als men geen tegenargument weerleggen kan,
Meestal zijn diegene die dit roepen al met haat vervuld tegen het westen,wel kommentaar leveren maar geen oplossingen aandragen

Maar als je dan zo graag mensen of de forumregels wilt wijzen ( prima, heb ik niet op tegen ) dan maak jezelf hier ook een keuze gezien het taalgebruik dat sommige prikkers hier ter schrift zetten. Als je mensen op op Forum regels wilt wijzen dan tegen ieder, geen uitzondering maken, want helaas doe je dat wel.

Juffrouw_Saartje
17-07-16, 16:49
Says the one who posts articles/videos from hateful sites.

Touché.

Juffrouw_Saartje
17-07-16, 16:55
Dan is er toch iets vreselijk is met het bestuur van deze vereniging , maar ja je heb ook bij betaalde clubs, leidinggevende die genieten van de beloningen en geen actie ondernemen

Het gaat hier niet om de leiding, of om het bestuur, maar om de toeschouwer die naar zijn neefje gaat kijken, wetende dat je geen flesjes mee mag nemen op het veld. Waarom omzeil jij nu iedere keer het punt. Als jij het niet eens bent met die regels, dan moet je niet naar het voetbal veld komen. Dat heeft dus niets te maken met wel of geen contributie betalen en of het bestuur wel of niet toeschouwers met flesjes tot de orde roept.

StevieK
17-07-16, 17:12
Het gaat hier niet om de leiding, of om het bestuur, maar om de toeschouwer die naar zijn neefje gaat kijken, wetende dat je geen flesjes mee mag nemen op het veld. Waarom omzeil jij nu iedere keer het punt. Als jij het niet eens bent met die regels, dan moet je niet naar het voetbal veld komen. Dat heeft dus niets te maken met wel of geen contributie betalen en of het bestuur wel of niet toeschouwers met flesjes tot de orde roept.

Ik omzeil niets,

Ten eerste praten we hier over een forum, niet over een sportvereniging, daar zit een heel groot verschil tussen , dus niet appels met peren vergelijken.

De leiding moet de orde hier handhaven, die hebben de regels opgesteld. Dat is hun taak, niet jouw taak.
Dat jij er iets van zeggen moet is alleen maar om ze het verzaken of niet aankunnen wegens man(vrouw) kracht.
Maar dat is ook niet het antwoord dat je graag wilt horen.


Nu krijg je van mij ook een normaal antwoord en begin je niet uit schelden zoals anderen dat doen als je ze terrecht wijst.

Juffrouw_Saartje
17-07-16, 17:12
En kom je dan werkelijk tot de kern punt en zeg je ongezouten je mening dan wordt je gelijk voor racist uitgemaakt. Maar dat is meestal als men geen tegenargument weerleggen kan,
Meestal zijn diegene die dit roepen al met haat vervuld tegen het westen,wel kommentaar leveren maar geen oplossingen aandragen

Dit artikel is in strijd met de forum regels. Ik zie niet in wat dit met haat tegen het westen te maken heeft. Vind jij dat Dorien de schrijfster van dit artikel een hekel heeft aan het westen? Of Super Ick?


Maar als je dan zo graag mensen of de forumregels wilt wijzen ( prima, heb ik niet op tegen ) dan maak jezelf hier ook een keuze gezien het taalgebruik dat sommige prikkers hier ter schrift zetten. Als je mensen op op Forum regels wilt wijzen dan tegen ieder, geen uitzondering maken, want helaas doe je dat wel.

Weer een afleidingsmanoeuvre. Kun je niet gewoon bij deze casus blijven? Het ene heeft niets met het andere te maken en ik heb jou vandaag nog geschreven dat ik een Marokkaan heb gerapporteerd omdat ik vond dat zijn bijdrage ook in strijd was met een andere forum regel, zie post 67. Het is niet eens waar wat je hier insinueert.

StevieK
17-07-16, 17:14
[QUOTE=Juffrouw_Saartje;5539563 ik heb jou vandaag nog geschreven dat ik een Marokkaan heb gerapporteerd omdat ik vond dat zijn bijdrage ook in strijd was met een andere forum regel, zie post 67.[/QUOTE]

Heldhaftig , alle lof

Juffrouw_Saartje
17-07-16, 17:17
Ik omzeil niets,

Ten eerste praten we hier over een forum, niet over een sportvereniging, daar zit een heel groot verschil tussen , dus niet appels met peren vergelijken.

Ja hè hè, dat weet ik ook wel, ik gaf die sportvereniging als voorbeeld omdat jij niet schijnt te willen begrijpen of accepteren dat dit artikel indruist tegen de forum regels. Of het beheer nu wel of niet ingrijpt heeft daar niets mee van doen. Het artikel blijft abject.


De leiding moet de orde hier handhaven, die hebben de regels opgesteld. Dat is hun taak, niet jouw taak.
Dat jij er iets van zeggen moet is alleen maar om ze het verzaken of niet aankunnen wegens man(vrouw) kracht.

Zie boven. Of ze nu wel of niet ingrijpen, heeft niets met de inhoud van dit artikel te maken. Begrijp ik hier uit dat jij ook vindt dat dit tegen de forum regels is?


Maar dat is ook niet het antwoord dat je graag wilt horen.

Niet speculeren s.v.p. Praat op basis van feiten.


Nu krijg je van mij ook een normaal antwoord en begin je niet uit schelden zoals anderen dat doen als je ze terrecht wijst.

Weer heb je het over anderen. Kun je daar eens mee ophouden?

Juffrouw_Saartje
17-07-16, 17:22
Heldhaftig , alle lof

Hieruit volgt, dat jouw bewering:

Als je mensen op op Forum regels wilt wijzen dan tegen ieder, geen uitzondering maken, want helaas doe je dat wel.

niet juist is. Waarom doe je dat eigenlijk? Dingen zeggen die niet waar zijn?

Juffrouw_Saartje
17-07-16, 17:30
Dat ge-ja-maar gaat nu al 9 pagina's door. Ik hoor ondertussen alleen maar verwijten die over alles behalve het openingsstuk gaan. Verwijten die zelfs aantoonbaar vals zijn. De diverse afleidingsmanoeuvres, het gewoonlijke ge-jij-bak en de rest van de non-argumenten. Het doet niets toe of af aan het karakter van dit artikel. Zinloos en heel erg beschamend om op deze manier (iedereen en alles er maar bijslepen) om de feiten heen te draaien.

Artikel moet verworpen worden. Over en sluiten.

Abudhar
17-07-16, 18:11
Het gaat op dit forum over van alles behalve Marokko. Ooit eens de weg naar dit forum gevonden na te hebben rondgetoerd in een camper door Marokko. Wel eens wat topics geopend over klimaat in zuiden gedurende de winter, bezienswaardigheden, overnachtingtips et cetera maar daar is niemand in geïnteresseerd.

Even verderop heb ik ook een topic geopend over MTB trails in Marokko. Men is echter slechts geïnteresseerd in Joden, homo's, zionisten, Israël en religie.

Je zou denken dat je wat zou hebben opgestoken al die jaren.
Persoonlijk ben ik hier niet om met rechtse rakkertjes te prikken. Ook al komen ze weleens met luchtige topics. Volgens mij ben je verdwaald hierzo, Ibi. Waarom richten jij en je rechtse vriendjes niet een apart hoekje? Kan je lekker tekeer blijven gaan.

Ibrah1234
17-07-16, 23:16
You guys made NvdD so smelly that all Moroccans fled.

Die Marokkanen zijn allang weer terug naar huis gevlogen na de vakantie. Die duurt doorgaans ook slechts drie weken.

Bij mijn weten posten hier alleen Nederlanders. Weliswaar Marokkanen van de 3e generatie die eens per jaar net als zoveel Nederlanders de zon opzoeken in Marokko :blij:

super ick
18-07-16, 06:14
Je zou denken dat je wat zou hebben opgestoken al die jaren.
Persoonlijk ben ik hier niet om met rechtse rakkertjes te prikken. Ook al komen ze weleens met luchtige topics. Volgens mij ben je verdwaald hierzo, Ibi. Waarom richten jij en je rechtse vriendjes niet een apart hoekje? Kan je lekker tekeer blijven gaan.

lijkt mij een verkeerde instelling. Het is toch juist leuk te prikken met mensen die van mening verschillen?

Al Sawt
18-07-16, 19:15
Het gaat op dit forum over van alles behalve Marokko. Ooit eens de weg naar dit forum gevonden na te hebben rondgetoerd in een camper door Marokko. Wel eens wat topics geopend over klimaat in zuiden gedurende de winter, bezienswaardigheden, overnachtingtips et cetera maar daar is niemand in geïnteresseerd.

Even verderop heb ik ook een topic geopend over MTB trails in Marokko. Men is echter slechts geïnteresseerd in Joden, homo's, zionisten, Israël en religie.
Vergeet niet: Islamisering van de samenleving, tekort schietende integratie/assimilatie, linkse elite en.... o ja de EU dictatuur.

Allemaal rechtse onderwerpen. Maar hypocrieten als Ibrahrat doen alsof het hier alleen gaat over zionisten en de islam.

Al Sawt
18-07-16, 19:26
Hit and run?

Deze heks wilde een bron dat Hamas misbruik maakte van scholen en ambulances om in te schuilen en wapens in te vervoeren.
Saartje heeft alle gelijk van de wereld om een bron te vragen. Reden 1: Superdick is een leugenaar, fantast en heeft beperkt kennis (op Tokkie niveau) over het Midden Oosten.

Reden 2: Gerucht dat Hamas misbruikt maakte van scholen en ambulances, was door VN onderzoeker Goldstone al uit de wereld geholpen. Aangezien de Israeliers alleen drone beelden als bewijs aanvoerden van ambulance personeel met een dichtgevouwen draagberrie. Met bewering dat het om een raket ging.

Maar goed. Het mag duidelijk zijn dat idioten als Superdick alles en ongestraft willen beweren. Want ze zijn tenslotte super en voornamelijk super in hun morele superioriteit. En o wee als zij gevraagd worden om hun leugenachtige beweringen te staven met bronnen. Want dan ben je een heks.

Abudhar
19-07-16, 22:57
lijkt mij een verkeerde instelling.

Misschien in dat voor jouw comfortabel rechts wereldje. Ga maar lekker achterover liggen in die bruine bank van je.


Het is toch juist leuk te prikken met mensen die van mening verschillen?

Rechts is geen mening. Maar een tumor.

super ick
20-07-16, 08:13
Misschien in dat voor jouw comfortabel rechts wereldje. Ga maar lekker achterover liggen in die bruine bank van je.



Rechts is geen mening. Maar een tumor.

Mijn opvattingen variëren van rechts naar links. Ik kan mijzelf niet een plaatsje geven.

Uiteraard hebben prikkers hier geen moeite mee.

Eerst in een hoekje en dan wegzetten als slecht persoon, een tumor zelfs. Met 'bruine' bank een link leggen met de tweede wereldoorlog. Dat mag allemaal omdat jij geacht bent links te zijn. Dat moet wel omdat jij natuurlijk geen tumor bent.

Weet je wat ik zo opvallend vind hier? Ik zie extreemrechtse meningen voorbij suizen, alleen als je niet blank/wit bent dan komt het kennelijk niet aan. Dan mag het.

Bart.NL
20-07-16, 08:33
Dat ge-ja-maar gaat nu al 9 pagina's door.

Waarom maak je je druk over een splinter in het oog van jouw broeder of zuster, terwijl je niet eens merkt dat in jouw eigen oog een balk zit?

Jouw mening is namelijk in zes woorden samen te vatten:


Artikel moet verworpen worden. Over en sluiten.

Mede door jouw gebakkelei staat het nog steeds bovenaan in de lijst, en is de draad inmiddels negen pagina's lang, terwijl je toch niet veel meer te zeggen hebt dan het bovenstaande.

Abudhar
21-07-16, 15:52
Weet je wat ik zo opvallend vind hier? Ik zie extreemrechtse meningen voorbij suizen, alleen als je niet blank/wit bent dan komt het kennelijk niet aan. Dan mag het.
Blank rechts loopt al snel uit de hand, zie je. Als we het gewoon zijn gangetje laten gaan en niet optreden, dan staan jullie binnen de kortste keren weer mensen te verbranden. Of men kijkt weer gewoon de andere kant op en men laat het gebeuren.

super ick
21-07-16, 17:49
Blank rechts loopt al snel uit de hand, zie je. Als we het gewoon zijn gangetje laten gaan en niet optreden, dan staan jullie binnen de kortste keren weer mensen te verbranden. Of men kijkt weer gewoon de andere kant op en men laat het gebeuren.

Nou nou. Je draaft nogal door.

Ik zie best veel moslims die er rechtse meningen op na houden. Ultra rechts zelfs alleen omdat ze een kleurtje hebben kunnen ze niet discrimineren of racist zijn.

Ik zie dat jij vliegensvlug je woorden aanpast naar 'blank rechts'.

Abudhar
21-07-16, 18:40
Nou nou. Je draaft nogal door.

Weet je, eigenlijk vind ik het wel best dat de zionisten en Bezet Palestina jullie NLse politiek constant aan die ene grote oorlog herinnert. Geen karakter die would be nazi's. Want Ick, dat ben je namelijk wel.


Ik zie best veel moslims die er rechtse meningen op na houden. Ultra rechts zelfs alleen omdat ze een kleurtje hebben kunnen ze niet discrimineren of racist zijn.

Wat jij, vanuit je veilige cocoon, beoordeelt, heeft voor mij geen waarde.
Wat jij rechts noemt bij moslims is wat mij betreft een reactionair optreden dat eerder als verdediging fungeert tegen die smeerlapperij van jouw rechtse vrienden. Dus up yours, Ick.



Ik zie dat jij vliegensvlug je woorden aanpast naar 'blank rechts'.

Ja? Is dat zo? Ben eigenlijk best traag. En wat zou ik dan hiermee willen maskeren? Rechts, nazi's, blank rechts,...allemaal dezelfde smeerlapperij. Noem het maar hoe je het wilt, het blijft hetzelfde.

super ick
22-07-16, 08:11
Weet je, eigenlijk vind ik het wel best dat de zionisten en Bezet Palestina jullie NLse politiek constant aan die ene grote oorlog herinnert. Geen karakter die would be nazi's. Want Ick, dat ben je namelijk wel.

Wat jij, vanuit je veilige cocoon, beoordeelt, heeft voor mij geen waarde.
Wat jij rechts noemt bij moslims is wat mij betreft een reactionair optreden dat eerder als verdediging fungeert tegen die smeerlapperij van jouw rechtse vrienden. Dus up yours, Ick.




Ja? Is dat zo? Ben eigenlijk best traag. En wat zou ik dan hiermee willen maskeren? Rechts, nazi's, blank rechts,...allemaal dezelfde smeerlapperij. Noem het maar hoe je het wilt, het blijft hetzelfde.

Je gebruikt veel te snel grote woorden. Rechts is tumor. Ik ben nazi. Prachtig hoor.

Wijzend op rechtse standpunten van moslims draai je weg met de zwakke, aan achterlijkheid grenzende opmerking dat het de schuld van een ander is. Uiteraard zou ik bijna zeggen.

Je slaat naar 1 kant door en aan de andere kant ben je blind.

AchmetAch
22-07-16, 09:14
Juf saar, rustig maar. De wereld draait niet alleen om jouw principes.
Het is een prachtige discussie waar veel mensen de beargumenteringen van super ick (denk ik) kunnen volgen en achter staan en abudhar verstengeld raakt in zijn intelligentie (mijn analyse als amateuranalist).
Dus je kan er ook gewoon van genieten wanneer mensen op dit forum op hoog niveau discussiëren. Hoef je het er inhoudelijk en qua vorm niet mee eens te zijn maar om het meteen te verbieden.?. Leuk rijmpje voor je:

Verbieden is verboden dus verboden te verbieden.*
Forums die verbieden hebben mij niets te bieden.*
Als er ordinaire wordt gezeken dan heb ik het snel bekeken.*
Sommige discussies zijn voor 'kenners' en niet voor 'wegkijkende leken'.*

*OP

Abudhar
22-07-16, 09:59
Je gebruikt veel te snel grote woorden. Rechts is tumor. Ik ben nazi. Prachtig hoor.

Wijzend op rechtse standpunten van moslims draai je weg met de zwakke, aan achterlijkheid grenzende opmerking dat het de schuld van een ander is. Uiteraard zou ik bijna zeggen.

Je slaat naar 1 kant door en aan de andere kant ben je blind.

Waaheid is best confronterend. Je kent jezelf het best. Erken gewoon wat je bent.
Of lieg je altijd tegen jezelf?

Grote woorden voor jou blijkbaar, maar dat zijn ze zeker niet. Nazi, ja. Je houdt je nu wel in, want wetgeving natuurlijk. Een klein beetje chaos, even geen regulierende machten op staaten jij staat er zelf rond te lopen om "het recht" te laten zegevieren. Neem wel je vriendjes mee, want een grote mond alleen daar red je het niet mee. Leer mij jouw slag kennen. Ga jij voorlopig gewoon verder met youtube filmpjes te posten van mensen met een kleurtje die op de markt hun boodschappen doen. Want dat vind jij allemaal eng en spannend tegelijk.

Slinger
22-07-16, 10:48
Weet je, eigenlijk vind ik het wel best dat de zionisten en Bezet Palestina jullie NLse politiek constant aan die ene grote oorlog herinnert. Geen karakter die would be nazi's. Want Ick, dat ben je namelijk wel.



Wat jij, vanuit je veilige cocoon, beoordeelt, heeft voor mij geen waarde.
Wat jij rechts noemt bij moslims is wat mij betreft een reactionair optreden dat eerder als verdediging fungeert tegen die smeerlapperij van jouw rechtse vrienden. Dus up yours, Ick.




Ja? Is dat zo? Ben eigenlijk best traag. En wat zou ik dan hiermee willen maskeren? Rechts, nazi's, blank rechts,...allemaal dezelfde smeerlapperij. Noem het maar hoe je het wilt, het blijft hetzelfde.

Je weet toch wel dat de Marokkanen het meest racistische volk op aarde zijn?

Abudhar
22-07-16, 12:44
Je weet toch wel dat de Marokkanen het meest racistische volk op aarde zijn?

Hey Ick, een van je nazi vriendjes komt hier met een dooddoener. Haha.

H.P.Pas
22-07-16, 13:23
Waaheid is best confronterend. Je kent jezelf het best. Erken gewoon wat je bent.


Hoe nu, krijgen we Schaap-neigingen ? Liever sterven dan een onbedachtzaam woord terugnemen ?
Ik ga er even vanuit de je in grote lijnen weet wat nazisme inhoudt. Misschien ben ik daar te optimistisch, je weet vandaag de dag maar nooit.

Abudhar
22-07-16, 13:36
Hoe nu, krijgen we Schaap-neigingen ? Liever sterven dan een onbedachtzaam woord terugnemen ?
Ik ga er even vanuit de ke in grote lijnen weet wat nazisme inhoudt. Misschien ben ik daar te optimistisch, je weet vandaag de dag maar nooit.

Iemand nazi noemen is ook een beetje iemand recht in zijn smoel trappen.
Hij hoeft geen echte nazi te zijn, maar wel fijn(voor mij dan) om het te doen.
Onbedachtzaam woord terugnemen? Dat kan zeker. Maar die lui hebben dat recht verspeeld. Zelf blijf ik het gewoon lekker verder gebruiken en neem het natuurlijk niet terug.
Na zoveel postings van die nazi's kan je alleen maar concluderen dat wat eruit ziet, loopt en kwaakt als een eend...
Die "bezorgde burgers" zullen van mij geen begrip en sympathie krijgen.

Slinger
22-07-16, 14:42
Hey Ick, een van je nazi vriendjes komt hier met een dooddoener. Haha.

😂😂😂😅😅

super ick
22-07-16, 18:18
Waaheid is best confronterend. Je kent jezelf het best. Erken gewoon wat je bent.
Of lieg je altijd tegen jezelf?

Grote woorden voor jou blijkbaar, maar dat zijn ze zeker niet. Nazi, ja. Je houdt je nu wel in, want wetgeving natuurlijk. Een klein beetje chaos, even geen regulierende machten op staaten jij staat er zelf rond te lopen om "het recht" te laten zegevieren. Neem wel je vriendjes mee, want een grote mond alleen daar red je het niet mee. Leer mij jouw slag kennen. Ga jij voorlopig gewoon verder met youtube filmpjes te posten van mensen met een kleurtje die op de markt hun boodschappen doen. Want dat vind jij allemaal eng en spannend tegelijk.

Oke ik beken: je bent een lul.

Slinger
22-07-16, 21:12
Iemand nazi noemen is ook een beetje iemand recht in zijn smoel trappen.
Hij hoeft geen echte nazi te zijn, maar wel fijn(voor mij dan) om het te doen.
Onbedachtzaam woord terugnemen? Dat kan zeker. Maar die lui hebben dat recht verspeeld. Zelf blijf ik het gewoon lekker verder gebruiken en neem het natuurlijk niet terug.
Na zoveel postings van die nazi's kan je alleen maar concluderen dat wat eruit ziet, loopt en kwaakt als een eend...
Die "bezorgde burgers" zullen van mij geen begrip en sympathie krijgen.

Ik merk wel dat je erg geobsedeerd bent door het begrip nazi. Hoe zou dat nou komen?

Wizdom
22-07-16, 21:32
Je weet toch wel dat de Marokkanen het meest racistische volk op aarde zijn?

Je bent een expert in alles omkeren... Het minst racistische volk zal je bedoelen...

H.P.Pas
22-07-16, 22:09
Iemand nazi noemen is ook een beetje iemand recht in zijn smoel trappen.
Hij hoeft geen echte nazi te zijn, maar wel fijn(voor mij dan) om het te doen.



Ach so.
Mijn manieren zijn dat niet.


Oke ik beken: je bent een lul.

I second that.

StevieK
22-07-16, 22:41
Uncertain Future: Racial Discrimination Against African Migrants in Morocco - Fair Observer (http://www.fairobserver.com/region/middle_east_north_africa/uncertain-future-racial-discrimination-against-african-migrants-in-morocco-37612/)


Being' 'black' 'in' 'Morocco':'' ''''I' 'get' 'cal led' 'a' 'slave''' (http://observers.france24.com/en/20121108-being-black-morocco-slave-insult-sub-saharan-african-physical-assault-casablanca-immigration-guinea)

Joseph (not his real name) is from Guinea. He lives in Casablanca, where he studies computing at a local university. He is a legal resident.

I came here to study computing thanks to a grant from my country. I’ve been here for four years, and for four years I’ve been a victim of racism. It happens all the time, everywhere.

The most awful incident took place at the airport. I was with my aunt, who was heading back to Guinea and had a lot of luggage. Other passengers from sub-Saharan countries, seeing her struggle to carry it, came to help her get it onto the plane, but an airline employee stopped them, saying she had to deal with it on her own because she was black. I replied in Arabic, and he replied by hitting me in the head. I told him I was going to file a complaint, and he said, sarcastically: “That’s right, go complain to the king!” I never did file a complaint.

Often, when I’m just walking down the street, people will call me a “dirty black man” or call me a slave. Young Moroccans have physically assaulted me on several occasions, for no reason, and passers-by who saw this didn’t lift a finger to help me. All my friends are black and they have all had similar experiences. Even the girls get insulted in the street. To avoid getting hurt, I now try to ignore the insults. But if someone starts to hit me, what can I do? I have to defend myself...

In two years, I’ll be done with my studies, and I certainly don’t intend to stay in Morocco to look for work. Even if someone were to offer me a job here, I would rather go home to Guinea.


"The thousands of migrants living in Morocco encounter daily racism at all levels of society. On the streets, it is not uncommon to hear “jokes about the fear of having a black baby, about black smell, and about women using a harmful, cheap face cream that whitens the skin.” The abuse extends beyond the streets, however; recent reports of Moroccan security forces emerged of systematic physical abuse of migrants in the northeastern part of Morocco."

Sub-Saharan Africans suffer discrimination in Morocco (http://www.al-monitor.com/pulse/culture/2015/02/morocco-sub-sahara-racism-ebola-otherness.html)

Sub-Saharan Africans suffer discrimination in Morocco
Sometimes racism kills. This was the case in September 2014, when Charles Ndour, a 25-year-old Senegalese man, died in the outskirts of Tangiers at the hands of several Moroccans. But these extreme cases aside, racism is everywhere and happens every day. It manifests itself in ads featuring maids that are “sub-Saharan” or by insults thrown on the fly in the street. “When I go to the market, some people taunted me by calling me Ebola,” Karim told us. He is a Senegalese man who has been living in Morocco for six years.



Read more: Sub-Saharan Africans suffer discrimination in Morocco (http://www.al-monitor.com/pulse/culture/2015/02/morocco-sub-sahara-racism-ebola-otherness.html#ixzz4FAja15GA)

Juffrouw_Saartje
23-07-16, 00:01
Uncertain Future: Racial Discrimination Against African Migrants in Morocco - Fair Observer (http://www.fairobserver.com/region/middle_east_north_africa/uncertain-future-racial-discrimination-against-african-migrants-in-morocco-37612/)

Dat gaat maar door met jij-bakken.

StevieK
23-07-16, 00:27
Dat gaat maar door met jij-bakken.

Stoort je wel he, een spiegeltje voorhouden is uit den boze..... blijf vooral doorzeiken en ik zal doorgaan met plaatsen.

Bij jouw mag je niet het gehele plaatje laten zien, maar dat snap je niet.

Juffrouw_Saartje
23-07-16, 00:36
Stoort je wel he, een spiegeltje voorhouden is uit den boze..... blijf vooral doorzeiken en ik zal doorgaan met plaatsen.

Bij jouw mag je niet het gehele plaatje laten zien, maar dat snap je niet.

Je houd mij geen spiegeltje voor wat ik ben geen Marokkaanse en ik discrimineer geen Afrikaanse migranten, noch woon ik daar. Wat mij stoort is dat ik dit al 100 miljoen keer heb uitgelegd. Een jij-bak is een non-argument:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tu_quoque
(https://nl.wikipedia.org/wiki/Tu_quoque)

Juffrouw_Saartje
23-07-16, 00:40
Wanneer oh wanneer houdt deze infantiele manier van discussiëren hier ooit op: jij-bakken, hoppen naar andere landen, persoonlijke aanvallen, insinuaties, speculaties, losse flodders schieten en vermoedens ventileren zonder deze te willen bewijzen en op de man spelen.

Wizdom
23-07-16, 00:42
Uncertain Future: Racial Discrimination Against African Migrants in Morocco - Fair Observer (http://www.fairobserver.com/region/middle_east_north_africa/uncertain-future-racial-discrimination-against-african-migrants-in-morocco-37612/)


Being' 'black' 'in' 'Morocco':'' ''''I' 'get' 'called' 'a' 'slave''' (http://observers.france24.com/en/20121108-being-black-morocco-slave-insult-sub-saharan-african-physical-assault-casablanca-immigration-guinea)

Joseph (not his real name) is from Guinea. He lives in Casablanca, where he studies computing at a local university. He is a legal resident.

I came here to study computing thanks to a grant from my country. I’ve been here for four years, and for four years I’ve been a victim of racism. It happens all the time, everywhere.

The most awful incident took place at the airport. I was with my aunt, who was heading back to Guinea and had a lot of luggage. Other passengers from sub-Saharan countries, seeing her struggle to carry it, came to help her get it onto the plane, but an airline employee stopped them, saying she had to deal with it on her own because she was black. I replied in Arabic, and he replied by hitting me in the head. I told him I was going to file a complaint, and he said, sarcastically: “That’s right, go complain to the king!” I never did file a complaint.

Often, when I’m just walking down the street, people will call me a “dirty black man” or call me a slave. Young Moroccans have physically assaulted me on several occasions, for no reason, and passers-by who saw this didn’t lift a finger to help me. All my friends are black and they have all had similar experiences. Even the girls get insulted in the street. To avoid getting hurt, I now try to ignore the insults. But if someone starts to hit me, what can I do? I have to defend myself...

In two years, I’ll be done with my studies, and I certainly don’t intend to stay in Morocco to look for work. Even if someone were to offer me a job here, I would rather go home to Guinea.


"The thousands of migrants living in Morocco encounter daily racism at all levels of society. On the streets, it is not uncommon to hear “jokes about the fear of having a black baby, about black smell, and about women using a harmful, cheap face cream that whitens the skin.” The abuse extends beyond the streets, however; recent reports of Moroccan security forces emerged of systematic physical abuse of migrants in the northeastern part of Morocco."

Sub-Saharan Africans suffer discrimination in Morocco (http://www.al-monitor.com/pulse/culture/2015/02/morocco-sub-sahara-racism-ebola-otherness.html)

Sub-Saharan Africans suffer discrimination in Morocco
Sometimes racism kills. This was the case in September 2014, when Charles Ndour, a 25-year-old Senegalese man, died in the outskirts of Tangiers at the hands of several Moroccans. But these extreme cases aside, racism is everywhere and happens every day. It manifests itself in ads featuring maids that are “sub-Saharan” or by insults thrown on the fly in the street. “When I go to the market, some people taunted me by calling me Ebola,” Karim told us. He is a Senegalese man who has been living in Morocco for six years.



Read more: Sub-Saharan Africans suffer discrimination in Morocco (http://www.al-monitor.com/pulse/culture/2015/02/morocco-sub-sahara-racism-ebola-otherness.html#ixzz4FAja15GA)

Marokko is een grote smeltkroes van volkeren voor zover je dat nog niet wist... Discriminatie bestaat overal... Er is 1 groot verschil... In Islamitsche landen waaronder Marokko is de consensus op basis van de fundamentele Islam dat discrimanatie op basis van etniciteit Haram is... In 99% van de gevallen houdt men zich er strict aan behalve in een aantal extreme seculiere gevallen...

Slinger
23-07-16, 01:16
Uncertain Future: Racial Discrimination Against African Migrants in Morocco - Fair Observer (http://www.fairobserver.com/region/middle_east_north_africa/uncertain-future-racial-discrimination-against-african-migrants-in-morocco-37612/)


Being' 'black' 'in' 'Morocco':'' ''''I' 'get' 'called' 'a' 'slave''' (http://observers.france24.com/en/20121108-being-black-morocco-slave-insult-sub-saharan-african-physical-assault-casablanca-immigration-guinea)

Joseph (not his real name) is from Guinea. He lives in Casablanca, where he studies computing at a local university. He is a legal resident.

I came here to study computing thanks to a grant from my country. I’ve been here for four years, and for four years I’ve been a victim of racism. It happens all the time, everywhere.

The most awful incident took place at the airport. I was with my aunt, who was heading back to Guinea and had a lot of luggage. Other passengers from sub-Saharan countries, seeing her struggle to carry it, came to help her get it onto the plane, but an airline employee stopped them, saying she had to deal with it on her own because she was black. I replied in Arabic, and he replied by hitting me in the head. I told him I was going to file a complaint, and he said, sarcastically: “That’s right, go complain to the king!” I never did file a complaint.

Often, when I’m just walking down the street, people will call me a “dirty black man” or call me a slave. Young Moroccans have physically assaulted me on several occasions, for no reason, and passers-by who saw this didn’t lift a finger to help me. All my friends are black and they have all had similar experiences. Even the girls get insulted in the street. To avoid getting hurt, I now try to ignore the insults. But if someone starts to hit me, what can I do? I have to defend myself...

In two years, I’ll be done with my studies, and I certainly don’t intend to stay in Morocco to look for work. Even if someone were to offer me a job here, I would rather go home to Guinea.


"The thousands of migrants living in Morocco encounter daily racism at all levels of society. On the streets, it is not uncommon to hear “jokes about the fear of having a black baby, about black smell, and about women using a harmful, cheap face cream that whitens the skin.” The abuse extends beyond the streets, however; recent reports of Moroccan security forces emerged of systematic physical abuse of migrants in the northeastern part of Morocco."

Sub-Saharan Africans suffer discrimination in Morocco (http://www.al-monitor.com/pulse/culture/2015/02/morocco-sub-sahara-racism-ebola-otherness.html)

Sub-Saharan Africans suffer discrimination in Morocco
Sometimes racism kills. This was the case in September 2014, when Charles Ndour, a 25-year-old Senegalese man, died in the outskirts of Tangiers at the hands of several Moroccans. But these extreme cases aside, racism is everywhere and happens every day. It manifests itself in ads featuring maids that are “sub-Saharan” or by insults thrown on the fly in the street. “When I go to the market, some people taunted me by calling me Ebola,” Karim told us. He is a Senegalese man who has been living in Morocco for six years.



Read more: Sub-Saharan ex suffer discrimination in Morocco (http://www.al-monitor.com/pulse/culture/2015/02/morocco-sub-sahara-racism-ebola-otherness.html#ixzz4FAja15GA)

Ik had ook al dergelijke rapporten gelezen. Ik benoem het omdat je het soms hier op het forum ook kunt constateren, onder andere bij sommigen die het hardst gillen over racisme in het "westen".

Abudhar
23-07-16, 01:24
Ik merk wel dat je erg geobsedeerd bent door het begrip nazi. Hoe zou dat nou komen?

Geobsedeerd? Nou, nou. Ik vind wel dat jullie een tumor zijn die er met wortel uitgetrokken moet worden. Dat wel. Waarom geloof je dat je enige inspraak zou mogen hebben in…wat dan ook? Zelfs op een onschuldig forum als dit?

Ik hoef trouwens alleen maar nazi, fascist,...te fluiten en jullie verdringen elkaar om jezelf kenbaar te maken.

Abudhar
23-07-16, 01:28
Ach so.
Mijn manieren zijn dat niet.

Aha, natuurlijk niet. Want jij bent klassiek geschoold and all that. Toch? Wat heb jij nou met het plebs te maken die meer down to earth middelen niet verafschuwt? Jij bent van het eeuwig praten en onderhandelen. Zelfs met nazi’s. Lasser-faire ook.
Maar in werkelijkheid ontbreekt het je namelijk aan durf, karakter. Ruggengraat kortom, om je handen vuil te maken en doen wat er moet gedaan worden.

Of is het dat je toch een zekere affiniteit hebt met dat groot Arisch denken? Je valt ons weleens lastig met gedichten en smartlappen uit de oude talen. Let wel, geen oude exotische talen natuurlijk. Latijns, Germaans. Lekker dicht bij huis talen. Je hunkert vast wel naar dat al lang vervlogen verleden. Toen alles nog zo…transparant was.
Zing nog eens een smartlap in het Duits. Misschien vind ik het deze keer wel leuk.

Slinger
23-07-16, 01:32
Wanneer oh wanneer houdt deze infantiele manier van discussiëren hier ooit op: jij-bakken, hoppen naar andere landen, persoonlijke aanvallen, insinuaties, speculaties, losse flodders schieten en vermoedens ventileren zonder deze te willen bewijzen en op de man spelen.

Nou Saartje, tu quoque, daar heb je wel gelijk in, maar je snapt toch wel dat er weerwoord wordt uitgelokt als er met qualificaties als hierboven wordt gestrooid.

Slinger
23-07-16, 01:34
Geobsedeerd? Nou, nou. Ik vind wel dat jullie een tumor zijn die er met wortel uitgetrokken moet worden. Dat wel. Waarom geloof je dat je enige inspraak zou mogen hebben in…wat dan ook? Zelfs op een onschuldig forum als dit?

Ik hoef trouwens alleen maar nazi, fascist,...te fluiten en jullie verdringen elkaar om jezelf kenbaar te maken.

Mooi staaltje vijanddenken.
Maar mijn punt is dat jij je zelf verdringt om deze kwalificaties te gebruiken... vooor anderen... Maar 't is goed hoor. Ik neem maar aan dat jij je zelf ermee voorstelt.

Abudhar
23-07-16, 01:35
I second that.
Een instemming met je medestanders, Nosferatu?
Jij bent net zo’n NLer, zoveel jaar geleden alweer, die hen complimenteert met hun voortreffelijke tafelmanieren of hoe ze het verzet die dag de kop indrukten. Ze waren ook zo vermoeid na een hele dag mensen verbranden natuurlijk.
En die verzetslieden, die moesten zich maar verbaal verzetten en geweld mijden.
Ik zie jou zo met een geoefend droevig gezicht die volgepropte treinen uitwuiven.

Hier heb je eerder gestaan, Nosferatu. Heb je dan werkelijk niets geleerd sindsdien?
Jij zou met die Wilders van jullie, zo op de koffie willen om hem te vragen naar zijn beweegredenen voor zijn politiek discours. En hem complimenteren voor de lekkere koffie en zijn voortreffelijke tafelmanieren natuurlijk.
Misschien is het een NLse cultureel iets. Opportunistisch. Eerst eten en geld verdienen dan pas ,schoorvoetend wel, halve rechten toekennen aan anderen.
Of nee, dat is het helemaal niet. Het is veel simpeler dan dat.

H.P.Pas
23-07-16, 01:36
Aha, natuurlijk niet. Want jij bent klassiek geschoold and all that. Toch? Wat heb jij nou met het plebs te maken die meer down to earth middelen niet verafschuwt? Jij bent van het eeuwig praten en onderhandelen. Zelfs met nazi’s. Lasser-faire ook.
Maar in werkelijkheid ontbreekt het je namelijk aan durf, karakter. Ruggengraat kortom, om je handen vuil te maken en doen wat er moet gedaan worden.

Of is het dat je toch een zekere affiniteit hebt met dat groot Arisch denken? Je valt ons weleens lastig met gedichten en smartlappen uit de oude talen. Let wel, geen oude exotische talen natuurlijk. Latijns, Germaans. Lekker dicht bij huis talen. Je hunkert vast wel naar dat al lang vervlogen verleden. Toen alles nog zo…transparant was.
Zing nog eens een smartlap in het Duits. Misschien vind ik het deze keer wel leuk.

:) Je bent echt een lul.

Abudhar
23-07-16, 01:39
:) Je bent echt een lul.

Vraagje. Zurich toch? Is het nog transparant genoeg voor jou daar? Of ga je weer verhuizen?

Slinger
23-07-16, 01:51
Een instemming met je medestanders, Nosferatu?
Jij bent net zo’n NLer, zoveel jaar geleden alweer, die hen complimenteert met hun voortreffelijke tafelmanieren of hoe ze het verzet die dag de kop indrukten. Ze waren ook zo vermoeid na een hele dag mensen verbranden natuurlijk.
En die verzetslieden, die moesten zich maar verbaal verzetten en geweld mijden.
Ik zie jou zo met een geoefend droevig gezicht die volgepropte treinen uitwuiven.

Hier heb je eerder gestaan, Nosferatu. Heb je dan werkelijk niets geleerd sindsdien?
Jij zou met die Wilders van jullie, zo op de koffie willen om hem te vragen naar zijn beweegredenen voor zijn politiek discours. En hem complimenteren voor de lekkere koffie en zijn voortreffelijke tafelmanieren natuurlijk.
Misschien is het een NLse cultureel iets. Opportunistisch. Eerst eten en geld verdienen dan pas ,schoorvoetend wel, halve rechten toekennen aan anderen.
Of nee, dat is het helemaal niet. Het is veel simpeler dan dat.

Hè, vertel eens ben jij zo'n Marokkaan, als je grootvaders, die samen met generaal Franco de bevolking van Sevilla uitroeiden, na alle vrouwen in de stad te hebben verkracht?

Abudhar
23-07-16, 02:00
Hè, vertel eens ben jij zo'n Marokkaan, als je grootvaders, die samen met generaal Franco de bevolking van Sevilla uitroeide, na alle vrouwen in de stad te hebben verkracht?

Gaaaap...mjam,mjam. Ik ga nu slapen, slingeraap.

Slinger
23-07-16, 02:05
Gaaaap...mjam,mjam. Ik ga nu slapen, slingeraap.

Of waren het je overgrootvaders? Alle vier?

StevieK
23-07-16, 08:24
Wanneer oh wanneer houdt deze infantiele manier van discussiëren hier ooit op: jij-bakken, hoppen naar andere landen, persoonlijke aanvallen, insinuaties, speculaties, losse flodders schieten en vermoedens ventileren zonder deze te willen bewijzen en op de man spelen.

Ach meiske, is het niet tijd om meer je aandacht meer op jouw gezin te focussen dan op mij

H.P.Pas
23-07-16, 10:26
Vraagje. Zurich toch? Is het nog transparant genoeg voor jou daar? Of ga je weer verhuizen?


()iemand recht in zijn smoel trappen.
()fijn(voor mij dan) om het te doen.


De trefzekerheid laat nog te wensen over. Oefenen jongen.
https://www.youtube.com/watch?v=Dmws59X1cNg

Juffrouw_Saartje
23-07-16, 10:30
Ik had ook al dergelijke rapporten gelezen. Ik benoem het omdat je het soms hier op het forum ook kunt constateren, onder andere bij sommigen die het hardst gillen over racisme in het "westen".

Maar zoals ik al zei het is een jij-bak om dit ergens te benoemen, waar het onderwerp over het artikel van Super Ick's grote vriendin Dorien gaat. Je kunt alleen zoiets plaatsen als er een causaal verband is, anders is het een non-argument. Dorien heeft niet deze abjecte ideeën, omdat in Marokko emigranten zouden worden gediscrimineerd. Het ene heeft geen relatie met het andere.

Jij doet nu hetzelfde als StevieK, je haalt er vermeend anti-westers sentiment bij, terwijl op mijn vraag of Dorien anti-westers is, en waar dat uit blijkt, ik geen antwoord krijg. Het gaat hier niet om Marokkanen in Marokko, maar om een abject artikel, wat nooit geplaatst had moeten worden.


Nou Saartje, tu quoque, daar heb je wel gelijk in,

:duim:


maar je snapt toch wel dat er weerwoord wordt uitgelokt als er met qualificaties als hierboven wordt gestrooid.

De emotiies lopen inderdaad hoog op van alle kanten, wellicht omdat men zich niet aan het onderwerp houdt: een artikel wat hier niet thuis hoort. Vervolgens komt NVDD voor de zoveelste keer in een negatieve spiraal terecht.

Juffrouw_Saartje
23-07-16, 10:37
Ach meiske, is het niet tijd om meer je aandacht meer op jouw gezin te focussen dan op mij

Dat is geen reactie en voor de zoveelste keer omzeil jij waar het om gaat, door iets over mij persoonlijk te lanceren. Ik ben geen Marokkaanse, ik woon niet daar, en ik discrimineer geen Afrikaanse emigranten in Marokko. Dat jij mij een spiegeltje voor zou houden, is dus complete onzin.

Wat betreft de verspilde energie, als jij eenmaal begrijpt wat een jij-bak is, dan zijn we eindelijk van die afleidingsmanoeuvres af, en kunnen we misschien effectief discussiëren. Dat zou wel fijn zijn StevieK, dus lees het nog eens rustig door, waarom een jij-bak een non-argument is:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tu_quoque

Abudhar
23-07-16, 10:44
De trefzekerheid laat nog te wensen over. Oefenen jongen.
https://www.youtube.com/watch?v=Dmws59X1cNg

Mooie kluif voor je, Nosferatu. Kan je lekker op kauwen en tegelijk je wonden likken.
Waarheid is best kwetsend.

Abudhar
23-07-16, 10:48
Of waren het je overgrootvaders? Alle vier?

Gefrustreerd irritant rechtse koorknaapje ben jij, Slingertje. Wat is er? Ben je op zoek naar je voorouders?
Heb je ergens een Sevilliaanse oma dan die onbedoeld zwanger is geraakt?

super ick
23-07-16, 11:43
:) Je bent echt een lul.

I second that.

Slinger
23-07-16, 11:58
Gefrustreerd irritant rechtse koorknaapje ben jij, Slingertje. Wat is er? Ben je op zoek naar je voorouders?
Heb je ergens een Sevilliaanse oma dan die onbedoeld zwanger is geraakt?

Dan zou het vast en zeker van jouw opa geweest zijn...

Slinger
23-07-16, 12:02
Maar zoals ik al zei het is een jij-bak om dit ergens te benoemen, waar het onderwerp over het artikel van Super Ick's grote vriendin Dorien gaat. Je kunt alleen zoiets plaatsen als er een causaal verband is, anders is het een non-argument. Dorien heeft niet deze abjecte ideeën, omdat in Marokko emigranten zouden worden gediscrimineerd. Het ene heeft geen relatie met het andere.

Jij doet nu hetzelfde als StevieK, je haalt er vermeend anti-westers sentiment bij, terwijl op mijn vraag of Dorien anti-westers is, en waar dat uit blijkt, ik geen antwoord krijg. Het gaat hier niet om Marokkanen in Marokko, maar om een abject artikel, wat nooit geplaatst had moeten worden.



:duim:



De emotiies lopen inderdaad hoog op van alle kanten, wellicht omdat men zich niet aan het onderwerp houdt: een artikel wat hier niet thuis hoort. Vervolgens komt NVDD voor de zoveelste keer in een negatieve spiraal terecht.

Dat moet dus doorbroken worden. Het beste is meteen bij het begin al de kop indrukken want het wordt steeds groter. Taak voor beheer.

super ick
23-07-16, 15:11
Dat moet dus doorbroken worden. Het beste is meteen bij het begin al de kop indrukken want het wordt steeds groter. Taak voor beheer.

Je pleit ook voor censuur zie ik.

Ik vind het prima om vergelijkingen te maken. Daarmee zet je zaken in perspectief. Mensen die anderen beschuldigen mogen best een spiegel voorgehouden worden.

Slinger
23-07-16, 17:14
Je pleit ook voor censuur zie ik.

Ik vind het prima om vergelijkingen te maken. Daarmee zet je zaken in perspectief. Mensen die anderen beschuldigen mogen best een spiegel voorgehouden worden.

Nee, ik ben er niet voor om berichten zoals jij ze plaatste te censureren, zoals ik al opmerkte. Ik ben er wel voor om scheldkannonades, zoals sommigen hier graag doen, te verwijderen.

H.P.Pas
23-07-16, 18:30
Nee, ik ben er niet voor om berichten zoals jij ze plaatste te censureren, zoals ik al opmerkte. Ik ben er wel voor om scheldkannonades, zoals sommigen hier graag doen, te verwijderen.

Tsk. Scheldkanonades, dat zijn onverbiddelijk harde waarheden toch ?
Of je dat moet afklemmen weet ik niet. Je kunt je ook afvragen wie er dan eigenlijk voor paal staat en het erbij laten.

Slinger
23-07-16, 19:49
Tsk. Scheldkanonades, dat zijn onverbiddelijk harde waarheden toch ?
Of je dat moet afklemmen weet ik niet. Je kunt je ook afvragen wie er dan eigenlijk voor paal staat en het erbij laten.

Nou, daar heb je ook gelijk in, en ik zit er ook niet mee. Maar het doet toch wel afbraak aan de reputatie van dit forum.

super ick
23-07-16, 20:01
Nou, daar heb je ook gelijk in, en ik zit er ook niet mee. Maar het doet toch wel afbraak aan de reputatie van dit forum.

Wat is die reputatie dan?

Slinger
23-07-16, 20:04
Wat is die reputatie dan?

Het zou zo moeten zijn dat dat je er op niveau kunt discussiëren.

super ick
23-07-16, 20:08
Het zou zo moeten zijn dat dat je er op niveau kunt discussiëren.

Ach niveau... Natuurlijk.

Laat me raden. Jij bent dan natuurlijk van de partij.

Slinger
23-07-16, 20:45
Ach niveau... Natuurlijk.

Laat me raden. Jij bent dan natuurlijk van de partij.

Sterker nog, ik ben bijna de enige...

super ick
24-07-16, 10:55
Sterker nog, ik ben bijna de enige...

Als ik het niet dacht.

Tijd om op te stappen?

Slinger
24-07-16, 12:17
Als ik het niet dacht.

Tijd om op te stappen?

Inderdaad, dat had je gedacht!

super ick
24-07-16, 17:41
Inderdaad, dat had je gedacht!

:hihi:

Van mij hoeft niemand weg.

Abudhar
25-07-16, 08:55
Tsk. Scheldkanonades, dat zijn onverbiddelijk harde waarheden toch ?
Of je dat moet afklemmen weet ik niet. Je kunt je ook afvragen wie er dan eigenlijk voor paal staat en het erbij laten.
Nosferatu, grappig om te lezen dat je jezelf als grote wijsgeer tracht te profileren. Consorten met rechts geeft dat beeld natuurlijk wel een aardige knauw. Zie dat je unusual actief was op het forum afgelopen dagen. Als een konijntje dat uit haar hol is verjaagd en nu doelloos rondhuppelt. Meskien.