PDA

Bekijk Volledige Versie : Jews Rebuilding The Temple



Anthony-amin
12-08-16, 04:47
https://www.youtube.com/watch?v=cbb4arbBIVo

Slinger
15-08-16, 17:51
https://www.youtube.com/watch?v=cbb4arbBIVo

Eindelijk...

super ick
16-08-16, 07:08
Eindelijk...

Eindelijk? Hoezo?

Slinger
16-08-16, 10:18
Eindelijk? Hoezo?

Die islamitische bezezetting heeft al te lang geduurd, evenals Constantinopel overigens.

Wizdom
16-08-16, 10:29
Die islamitische bezezetting heeft al te lang geduurd, evenals Constantinopel overigens.

Jij kent de geschiedenis blijkbaar amper... Iedere provocatie van Islamitische grondgebied heeft Islamtisch grondgebied uiteindelijk doen uitbreiden...

super ick
16-08-16, 10:38
Jij kent de geschiedenis blijkbaar amper... Iedere provocatie van Islamitische grondgebied heeft Islamtisch grondgebied uiteindelijk doen uitbreiden...

Denk dat jij degene bent die terug naar les moet.

Overigens slaat de (religieuze) claim van moslims op Jeruzalem nergens op. Zij hebben Mekka. Jeruzalem wordt nergens in de Koran genoemd. Mohammed is er nooit geweest.

Wizdom
16-08-16, 11:45
Denk dat jij degene bent die terug naar les moet.

Overigens slaat de (religieuze) claim van moslims op Jeruzalem nergens op. Zij hebben Mekka. Jeruzalem wordt nergens in de Koran genoemd. Mohammed is er nooit geweest.

Zeer slecht geinformeerd... De voetafdruk van Mohammed (VZMH) is vereeuwigd in Jeruzalem... En Jeruzalem wordt genoemd als Heilige plaats de Quran... Mohammed (VZMH) heeft in de nacht van Isra op een Buraq gereisd vanuit Mekka naar Jeruzalem, heeft daar gebeden en is vervolgens op de Buraq naar de 7e hemel geweest om hoogst persoonlijk de Salat als 1e gebod te ontvangen van onze Schepper... Geen enkele Profeet die zo dichtbij onze Schepper is geweest...

Ongelovigen die Jeruzalem claimen is vragen om versnelling van Armageddon... Heel erg dom...

http://2.bp.blogspot.com/-KHcn4gN-Vy0/T05HxYAu5GI/AAAAAAAAGkA/rPDCmYDHJog/s1600/JurInQuran_Ma1.gif

Jerusalem in Islam refers to the status of Jerusalem in the Muslim religious tradition. Al-Aqsa is the third holiest site in Sunni Islam after the mosques of al-Haram in Mecca and al-Nabawi in Medina.[1]

It is strongly associated with the Biblical prophets David, Solomon, Elijah and Jesus.
It was the first direction of prayer in Islam, before the Kaaba in Mecca;
According to the Quran, the Islamic prophet Muhammad was taken by the miraculous steed Buraq to visit the Farthest Mosque (which many Muslims believe is the Al Aqsa Mosque in Jerusalem), where he prayed, and was then taken to heaven, in a single night in the year 620 This event is known as Isra wal Mi'raj, in Islamic tradition.

Muhammad's journey to the Farthest Mosque is mentioned in the Qur'an, in the verse (17:1).[2] The verse states:

"Glory be to Him Who made His servant to go on a night from the Sacred Mosque to the remote mosque of which We have blessed the precincts, so that We may show to him some of Our signs; surely He is the Hearing, the Seeing."
— Qur'an, Sura 17 (Al-Is'ra), ayat 1[3]

It is then specified in the Hadith, the sayings of Muhammad, that the Al Aqsa Mosque is indeed located in Jerusalem:

"That he heard Allah's Apostle saying, "When the people of Quraish did not believe me (i.e. the story of my Night Journey), I stood up in Al-Hijr and Allah displayed Jerusalem in front of me, and I began describing it to them while I was looking at it."
— Sahih Bukhari: Volume 5, Book 58, Number 226.[4]

knuppeltje
16-08-16, 12:13
Waarom beeldde men dat dier in Iran af met een vrouwenhoofd? Joesoef?

knuppeltje
16-08-16, 12:24
https://www.google.nl/search?q=Buraq&safe=active&espv=2&biw=1463&bih=751&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiJ_Nvg6MXOAhVFLsAKHVzgCvEQsAQINw

Slinger
16-08-16, 13:33
Zeer slecht geinformeerd... De voetafdruk van Mohammed (VZMH) is vereeuwigd in Jeruzalem... En Jeruzalem wordt genoemd als Heilige plaats de Quran... Mohammed (VZMH) heeft in de nacht van Isra op een Buraq gereisd vanuit Mekka naar Jeruzalem, heeft daar gebeden en is vervolgens op de Buraq naar de 7e hemel geweest om hoogst persoonlijk de Salat als 1e gebod te ontvangen van onze Schepper... Geen enkele Profeet die zo dichtbij onze Schepper is geweest...

Ongelovigen die Jeruzalem claimen is vragen om versnelling van Armageddon... Heel erg dom...

http://2.bp.blogspot.com/-KHcn4gN-Vy0/T05HxYAu5GI/AAAAAAAAGkA/rPDCmYDHJog/s1600/JurInQuran_Ma1.gif

Jerusalem in Islam refers to the status of Jerusalem in the Muslim religious tradition. Al-Aqsa is the third holiest site in Sunni Islam after the mosques of al-Haram in Mecca and al-Nabawi in Medina.[1]

It is strongly associated with the Biblical prophets David, Solomon, Elijah and Jesus.
It was the first direction of prayer in Islam, before the Kaaba in Mecca;
According to the Quran, the Islamic prophet Muhammad was taken by the miraculous steed Buraq to visit the Farthest Mosque (which many Muslims believe is the Al Aqsa Mosque in Jerusalem), where he prayed, and was then taken to heaven, in a single night in the year 620 This event is known as Isra wal Mi'raj, in Islamic tradition.

Muhammad's journey to the Farthest Mosque is mentioned in the Qur'an, in the verse (17:1).[2] The verse states:

"Glory be to Him Who made His servant to go on a night from the Sacred Mosque to the remote mosque of which We have blessed the precincts, so that We may show to him some of Our signs; surely He is the Hearing, the Seeing."
— Qur'an, Sura 17 (Al-Is'ra), ayat 1[3]

It is then specified in the Hadith, the sayings of Muhammad, that the Al Aqsa Mosque is indeed located in Jerusalem:

"That he heard Allah's Apostle saying, "When the people of Quraish did not believe me (i.e. the story of my Night Journey), I stood up in Al-Hijr and Allah displayed Jerusalem in front of me, and I began describing it to them while I was looking at it."
— Sahih Bukhari: Volume 5, Book 58, Number 226.[4]

Aluhoedje op

super ick
16-08-16, 16:58
Zeer slecht geinformeerd... De voetafdruk van Mohammed (VZMH) is vereeuwigd in Jeruzalem... En Jeruzalem wordt genoemd als Heilige plaats de Quran... Mohammed (VZMH) heeft in de nacht van Isra op een Buraq gereisd vanuit Mekka naar Jeruzalem, heeft daar gebeden en is vervolgens op de Buraq naar de 7e hemel geweest om hoogst persoonlijk de Salat als 1e gebod te ontvangen van onze Schepper... Geen enkele Profeet die zo dichtbij onze Schepper is geweest...

Ongelovigen die Jeruzalem claimen is vragen om versnelling van Armageddon... Heel erg dom...

http://2.bp.blogspot.com/-KHcn4gN-Vy0/T05HxYAu5GI/AAAAAAAAGkA/rPDCmYDHJog/s1600/JurInQuran_Ma1.gif

Jerusalem in Islam refers to the status of Jerusalem in the Muslim religious tradition. Al-Aqsa is the third holiest site in Sunni Islam after the mosques of al-Haram in Mecca and al-Nabawi in Medina.[1]

It is strongly associated with the Biblical prophets David, Solomon, Elijah and Jesus.
It was the first direction of prayer in Islam, before the Kaaba in Mecca;
According to the Quran, the Islamic prophet Muhammad was taken by the miraculous steed Buraq to visit the Farthest Mosque (which many Muslims believe is the Al Aqsa Mosque in Jerusalem), where he prayed, and was then taken to heaven, in a single night in the year 620 This event is known as Isra wal Mi'raj, in Islamic tradition.

Muhammad's journey to the Farthest Mosque is mentioned in the Qur'an, in the verse (17:1).[2] The verse states:

"Glory be to Him Who made His servant to go on a night from the Sacred Mosque to the remote mosque of which We have blessed the precincts, so that We may show to him some of Our signs; surely He is the Hearing, the Seeing."
— Qur'an, Sura 17 (Al-Is'ra), ayat 1[3]

It is then specified in the Hadith, the sayings of Muhammad, that the Al Aqsa Mosque is indeed located in Jerusalem:

"That he heard Allah's Apostle saying, "When the people of Quraish did not believe me (i.e. the story of my Night Journey), I stood up in Al-Hijr and Allah displayed Jerusalem in front of me, and I began describing it to them while I was looking at it."
— Sahih Bukhari: Volume 5, Book 58, Number 226.[4]

De verste moskee ja. Zo staat het omschreven maar die moskee was er toen nog niet. Die dateert van 658. Toen nog een houten gebouw. Mohammed was toen al 26 jaar dood.
Die verste moskee is dus een andere moskee.

Feit: Alleen indirecte verwijzingen zonder een naam te noemen. Nooit omgekeken naar die moskee tot Israël Jeruzalem als hoofdstad claimde. Toen werd het ineens interessant.

IK geloof nergens in. Vandaar dat ik de hypocrisie zie.

Bofko
16-08-16, 21:14
https://www.youtube.com/watch?v=GBvfiCdk-jc

Dit is het niveau van anthony-amin. Filmpje uitzoeken en vooral geen tekst plaatsen.En dan is dit domme filmpje humoristisch bedoeld, terwijl het dat totaal niet is. Anthony meent het serieus met zijn uit-de-krochten-van-het-internet-geplukte filmpjes

Bofko
16-08-16, 23:46
Ik vraag me af wiens jodenhaat groter is : Hitler of Anthony-amin..... Ik denk de laatste.

super ick
18-08-16, 08:50
Ik vraag me af wiens jodenhaat groter is : Hitler of Anthony-amin..... Ik denk de laatste.

Mensen die zelf geen priksels 'componeren' maar alleen plaatsen moeten ze eraf pleuren.

Abudhar
19-08-16, 10:41
Ik vraag me af wiens jodenhaat groter is : Hitler of Anthony-amin..... Ik denk de laatste.

Dit zat er natuurlijk aan te komen. Hoort in het rijtje van despoot uit het MO is monsterlijker dan Hitler, want deze laatste had nog enigszins gevoel voor cultuur. Moest dit indertijd vaak aanhoren van jullie lui.
Het ontmenselijken van niet-westerse tirannen, het dan vacuüm ontstaan wordt gekneed tot een afleiding die tijd geeft om tot de vermenselijking van de beesten in de eigen midden over te gaan.
Want beschaafder? Gevoel voor cultuur? Blanker, Bofke? Horend bij een bepaald clubje, op zijn tokkies gezegd?
Straks maken jullie nog een leuke film over Dolfje. Oh wacht, die is er al.

Rob Gosseling
19-08-16, 20:36
'Elke mozlim is onz land'


Ik vraag me af wiens jodenhaat groter is : Hitler of Anthony-amin..... Ik denk de laatste.

Nog een leuk fimpje, het zou best kunnen dat Anthony-amin hier aan het woord is samen met zijn maatje. Een mooi intervieuw wat een genuanceerd beeld geeft over een paar goed geïntegreerde Nederland-mensen. Misschien hebben ze bij de Albert Heijn zojuist een halalkip gescoord ter meerdere glorie van de almachtige. Het zijn duidelijk zeer welbespraakte, beschaafde jongeren die in de categorie 'bondkraagje' vallen, wat daar ook onder verstaan mag worden door mensen die lijden aan vooroordelen, waartoe ik niet behoor.


https://www.youtube.com/watch?v=Ac_AXVq3qVk

Het transcript van het intervieuw:

Wat vinje van die anti-Israëlische acties?
We zijn tegen Israël (klap op gezicht)

Waarom?
Omdat gewoon de jode moete uitgeroeid worde. Finde wij.
Jode moete doode.

Waarom?
Waarom? Omdat ze Palestijnen onze mozlimbroeders gewoon ruineren. Ze maken onz land kapot. En dat uh dat ja...

Óns land?
Ons land. Palestienen zijn mozlims dus wij... dat finden wij ook onz land. Elke mozlim is onz land.

Maar je bent toch niet Palestijns?
Nee, maarruh iz wel mijn land omdat gwoon mozlimbroeders van mij daar uh wonen.
slrrrrrrp

Dus wat deze mensen doen vindt je een goeie actie?
Vind ik hele goeie actie dat ze tege Israël uh strijden. Omdat ze gewoon van... omdat gewoon die theepot stempels op hun hoofd hebben. Ik hou daar niet van.

Wat voor stempels?
Die tempel die uh... je weet toch... die hoerjes

Je hebt een hekel aan die hoertjes?
Nee, dat wil ik gelijk dzjoeke. Ik wil ze gelijk prikken weet je. Ik heb kraspen.

Maar ook de Joden in Nederland?
Ja, maar ik heb hier kraspen...

Maar gaat het om de Joden of de Israëliers?
Het gaat gewoon om de jode jode. Israëliers allemaal zijn één...
Weet je wat 't is?

Joden en Israëliers zijn toch twee verschillenden dingen?
Nee zijn niet zijn... ik voor mij hetzelfde. Als ik Is.. Ik haat de israëlisch, dan haat ik de joden ook. Ik ben geen racist, ik haat wel joden en israëliers. Dus ik ben tegen hun wel een racist.

Dus je bent geen racist, maar wel als het om joden gaat.
Ja, dan ben ik wel een racist, een hele grove racist. Ik sluit af. Geert Widers mag van mij nu doodgaan, hij mag de kanker krijgen en ik haat alle joden. Klaar afgesluoten.

Abudhar
19-08-16, 20:40
Ah, onze huis nazi volgt blijkbaar straatjochies op het internet. Net achter zijn tokkiewijk.
Het is dan ook echt zijn intellectuele klasse waar ie zich mee kan identificeren of volgen.

super ick
19-08-16, 20:45
Ah, onze huis nazi volgt blijkbaar straatjochies op het internet. Net achter zijn tokkiewijk.
Het is dan ook echt zijn intellectuele klasse waar ie zich mee kan identificeren of volgen.

Ja, hoe komt zo'n ventje erop he?

Abudhar
19-08-16, 20:48
Ja, hoe komt zo'n ventje erop he?

Daar weet jij alles van. Toch?

Rob Gosseling
19-08-16, 20:54
Ah, onze huis nazi volgt blijkbaar straatjochies op het internet. Net achter zijn tokkiewijk.
Het is dan ook echt zijn intellectuele klasse waar ie zich mee kan identificeren of volgen.

Jij kent de straatjochies denk ik beter dan ik, al woon je nu in Marokko. Het is het milieu waar Marokkanen wonen. In Z-Limburg, toen ik daar nog woonde in een gehucht, kwam ik ze nooit tegen. Sowieso kom je geen Marokkanen tegen op een wandelpad ergens in de natuur. Ik ken ze dan ook alleen van het internet. Ik was aan het zoeken naar jodenhaters en toen kwam ik dit filmpje tegen. Het zijn behalve racistische straatjochies ook nog vrome moslims en marokkanen. En ja, dat wil jij als racistische marokkaanse moslim natuurlijk niet weten. Jij wijst liever naar de blanken als de bron van het kwaad.

Abudhar
19-08-16, 20:57
Jij wijst liever naar de blanken als de bron van het kwaad.

Correctie. Nazi's. Jij en jouw soort.

Rob Gosseling
19-08-16, 21:04
Correctie. Nazi's. Jij en jouw soort.

Correctie? Jij kent helemaal geen nuance, dat is in jouw beleving een vies woord. Ik ken je monologen, standaard zinnetjes en zwartwit oordelen. De eeuwige blankenhater die klaagt over racisme in Nederland. Je bent geen haar beter dan de nazi's die de joden de treinen in trapten.

Abudhar
19-08-16, 21:06
Je bent geen haar beter dan de nazi's die de joden de treinen in trapten.

Ik ben inderdaad wel beter dan jij en jouw nazi familie. Je kan je niet meer verschuilen, nazi.

Rob Gosseling
19-08-16, 21:15
Ik ben inderdaad wel beter dan jij en jouw nazi familie. Je kan je niet meer verschuilen, nazi.

Ga zo door. Zo kan iedereen zien dat er tussen straatjochies en straatjochies geen verschil zit. Je scoort met je ongefundeerde beschuldigingen hooguit bij de jongens uit het filmpje, en natuurlijk bij de meerderheid van wsdb. Maar hier op nvdd niet zo, behalve misschien bij slinger en Eke. Ik hoef mij niet te verschuilen voor niet begane fouten. Van mijn familie weet jij niets, zo ik van jouw familie ook niets weet en daar dus niet over oordeel. Dat er bij halen van de familie en erover oordelen zie je vaak bij mensen uit de derde wereld, waar bloedwraak kennelijk nog een rol speelt. Ik doe niet aan bloedwraak.

Abudhar
19-08-16, 21:17
Ik doe niet aan bloedwraak.

Nee, jij doet aan verbranden. Nuchter mensen verbranden. Oh ja, jij en jouw nazi familie.

Rob Gosseling
19-08-16, 21:29
Nee, jij doet aan verbranden. Nuchter mensen verbranden. Oh ja, jij en jouw nazi familie.

Haha. Je bent echt nog gekker dan Desi. Die praat alleen een beetje extreem als hij dronken is. Maar jij doet het constant. Behalve jij en je maatjes van het ware geloof, wie hecht er hier waarde aan de mening van een hater van het westen? Ik denk heel weinig mensen. Je gaat steeds extremer praten. Misschien vindt slinger nog wel dat je een punt hebt, dat heeft hij al eerder gezegd. Nou ja, dat is er maar één. Je kunt wel aardig schrijven, maar in de wereld om jou heen zie je geen enkele nuance. Jij bent een extremist als het gaat om het interpreteren van de werkelijkheid. Met mensen als jij die alleen zwart wit denken is iedere inhoudelijke discussie op basis van argumenten bij voorbaat zinloos en dus verloren energie en tijd. De uitkomst is altijd (zoals bij iedere zelfverzekerde aanhanger van het ware geloof): ik heb gelijk en jij dus niet. Nee, dan ga ik liever iets anders doen. Maar voor jou is het ook zo zinloos met mij te praten. Ik ga niet mee met jouw extreme denkbeelden. Eh, je noemt weer mijn familie. Die ken jij niet, maar je hebt er wel een oordeel over. Dat is typerend voor mensen die niet nadenken en alleen oordelen op basis van haatgevoelens. Je bent blind van haat.

Abudhar
19-08-16, 21:35
Eh, je noemt weer mijn familie. Die ken jij niet, maar je hebt er wel een oordeel over.

Hey rechtse malloot, jij betrok mijn familie erbij in eerdere postings van een aantal dagen terug.
Ik begrijp dat die erwt in je bolle kop een korte termijn geheugen heeft, daarom maak ik je erop attent.
Nee, ik ga nu niet ophouden over jouw en je familie's nazi verleden. Ik blijf je daar aan herinneren.

Rob Gosseling
19-08-16, 21:36
Hey rechtse malloot, jij betrok mijn familie erbij in eerdere postings van een aantal dagen terug.
Ik begrijp dat die erwt in je bolle kop een korte termijn geheugen heeft, daarom maak ik je erop attent.
Nee, ik ga nu niet ophouden over jouw en je familie hun nazi verleden. Ik blijf je daar aan herinneren.

Oh, dan wel even mij quoten. Jij hebt het onafgebroken over jouw soort, jouw volk, jouw famiie. Je reutelt als een voorgeprogrammeerde robot met maar één missie. Ik hecht er nul waarde aan. Doeiii. Ga maar lekker door zo, dat is een goede voedingsbodem voor de komende verkiezingen. Ik ben hier niet om met jou te praten. Anderen kunnen het lezen, dat vind ik veel belangrijker. Wat jij vindt heeft voor mij geen waarde. Ga vooral door met mijn familie te beschuldigen van een nazi verleden. Dat is alleen maar goed voor de verhoudingen. Vraag even wie het met jou visie eens is. Wat ik ook niet begrijp is dat een jodenhater zo graag wijst op een nazi verleden. Je bent niks beter dan de straatjochies uit de film, alleen je camoufleert die overeenkomst met aardige zinnetjes in beschaafd Nederlands. Inhoudelijk is het bagger. Je bent een achterbaks ventje.

Abudhar
19-08-16, 21:45
Ik ben hier niet om met jou te praten.

Nee, jij bent hier voor materiaal voor je blogje en je getwitter. Get a life, internet loser.

Rob Gosseling
19-08-16, 21:48
Nee, jij bent hier voor materiaal voor je blogje en je getwitter. Get a life, internet loser.

Hehe, eindelijk. Ik ga nu echt weg, want dit is zonde van de tijd.

Abudhar
19-08-16, 21:52
Ik ga nu echt weg

Ging je maar echt weg, forum junk.

Rob Gosseling
20-08-16, 02:17
Ging je maar echt weg, forum junk.

Ik neem wel eens het voornemen dat te doen. Maar dan ga ik na een paar dagen toch weer even snel kijken en krijg ik weer drang te reageren, want er is op wsdb altijd wel iets wat niet deugt. Vanmiddag even heerlijk gewandeld achter. Het heeft behoorlijk gesneeuwd hier en dat is altijd weer een mooi gezicht. En als ik dan wandelen ben op de berg en het park achter ons, denk ik weer wat een voorrecht het is hier te wonen.

super ick
20-08-16, 16:04
Daar weet jij alles van. Toch?

Bekend trucje. De zaak om proberen te draaien.

Hoe komt zo'n ventje erop? Die is nog gekker dan een PVV-stemmer.

Abudhar
21-08-16, 00:54
Bekend trucje.

Fritz, wie probeer je hier te overtuigen?

super ick
21-08-16, 10:05
Fritz, wie probeer je hier te overtuigen?

:zwaai:

Abudhar
21-08-16, 10:21
:zwaai:

Ik zie dat je al je witte dokter handschoenen hebt aangetrokken, Dr Mengele.
En die groene kop van je...heb je aan het gifgas zitten lurken?

Slinger
21-08-16, 13:15
Ik zie dat je al je witte dokter handschoenen hebt aangetrokken, Dr Mengele.
En die groene kop van je...heb je aan het gifgas zitten lurken?

Hou eens op met het trekken van die nazikaart. Heb je je grootvader al gevraagd naar Sevilla?

Abudhar
21-08-16, 14:26
Hou eens op met het trekken van die nazikaart. Heb je je grootvader al gevraagd naar Sevilla?
Herr Krauz, ik heb gevraagd naar je vermeende oma uit Sevilla. Hij was er heel vaag over. Heb beloofd het voor mezelf te houden.

Slinger
21-08-16, 15:06
Herr Krauz, ik heb gevraagd naar je vermeende oma uit Sevilla. Hij was er heel vaag over. Heb beloofd het voor mezelf te houden.

Je hebt een weinig creatieve geest want Je valt in herhaling. Maar ik heb nog een vraag aan jou, nu over een verzwegen Italiaans geheim uit je familiegeschiedenis. Want Sevilla was in het moorddadige gedrag van Marokkaanse troepen helaas geen incident maar maakte deel uit van een patroon. Je grootvaders hebben je toch wel verteld over het marocchinaat? Of hebben ze hun rol in deze massale Marokkaanse verkrachtingsgeschiedenis bij de slag om Monte Cassino verzwegen?

Abudhar
21-08-16, 15:10
Krauz, heb je ook nog een Italiaanse oma? Die had je verzwegen. Die opa van me toch! Wat een snoepert was het toch. Luister, ik laat hem nu met rust. Hij is net aan zijn lievelingspapje begonnen.

Slinger
21-08-16, 15:49
Krauz, heb je ook nog een Italiaanse oma? Die had je verzwegen. Die opa van me toch! Wat een snoepert was het toch. Luister, ik laat hem nu met rust. Hij is net aan zijn lievelingspapje begonnen.

Mochten je grootouders deze geschiedenis voor je hebben verzwegen, dan kun je het hier nalezen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Marocchinate

Abudhar
21-08-16, 15:52
Herr Krauz. Heb je het niet over simpel bordeel bezoek? Luister, ik veroordeel niemand. Een vak is een vak en je doet wat je moet doen om te overleven. Vooral in oorlogstijd.

knuppeltje
21-08-16, 16:02
Mochten je grootouders deze geschiedenis voor je hebben verzwegen, dan kun je het hier nalezen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Marocchinate

Daar moet toch een kanttekening bij geplaatst worden. Aan halve waarheden hebben we niets.

Vooraf aan de slag werd er door de Franse legerleiding aan die troepen beloofd dat zij 50 uur vrij spel zouden krijgen, en dat achteraf niemand zou worden gestraft, wat er ook gebeurde.

Dat was dus gewoon een ouderwetse manier van betalen van een huurlingenleger, zoals dat in de middeleeuwen in Europa heel gebruikelijk was.

https://en.wikipedia.org/wiki/Marocchinate

Slinger
21-08-16, 16:13
Daar moet toch een kanttekening bij geplaatst worden. Aan halve waarheden hebben we niets.

Vooraf aan de slag werd er door de Franse legerleiding aan die troepen beloofd dat zij 50 uur vrij spel zouden krijgen, en dat achteraf niemand zou worden gestraft, wat er ook gebeurde.

Dat was dus gewoon een ouderwetse manier van betalen van een huurlingenleger, zoals dat in de middeleeuwen in Europa heel gebruikelijk was.

https://en.wikipedia.org/wiki/Marocchinate

Als het waar is wat je zegt hebben deze familieleden van Abudhar dat dus blijkbaar uitgelegd als een vrijbrief voor massale verkrachtingen. Blijkbaar was dat een heel goede manier om ze te motiveren.

Slinger
21-08-16, 16:16
Herr Krauz. Heb je het niet over simpel bordeel bezoek? Luister, ik veroordeel niemand. Een vak is een vak en je doet wat je moet doen om te overleven. Vooral in oorlogstijd.

Ook deze uitspraak geeft weer een stukje inzicht in je mentaliteit. Massaverkrachtingen voer je blijkbaar uit met het excuus om te kunnen overleven.

super ick
21-08-16, 16:43
Daar moet toch een kanttekening bij geplaatst worden. Aan halve waarheden hebben we niets.

Vooraf aan de slag werd er door de Franse legerleiding aan die troepen beloofd dat zij 50 uur vrij spel zouden krijgen, en dat achteraf niemand zou worden gestraft, wat er ook gebeurde.

Dat was dus gewoon een ouderwetse manier van betalen van een huurlingenleger, zoals dat in de middeleeuwen in Europa heel gebruikelijk was.

https://en.wikipedia.org/wiki/Marocchinate

Och daar hebben we de koning van de selectieve nuance.

Is het een hobby van jouw om de schuld altijd te verleggen?

Abudhar
21-08-16, 16:46
Ook deze uitspraak geeft weer een stukje inzicht in je mentaliteit. Massaverkrachtingen voer je blijkbaar uit met het excuus om te kunnen overleven.

Je weet toch dat ik doelde op je oma met vak? Tja, je dwong me om zoveel woorden te gebruiken. Nogmaals, ik veroordeel jouw oma niet. Ze moest overleven.

Abudhar
21-08-16, 16:47
Och daar hebben we de koning van de selectieve nuance.

Is het een hobby van jouw om de schuld altijd te verleggen?

Aha, je zat deze keer achter Slinger verscholen! Oh, wat ben jij toch een gluiperd.

super ick
21-08-16, 16:52
Aha, je zat deze keer achter Slinger verscholen! Oh, wat ben jij toch een gluiperd.


:zwaai:

Slinger
21-08-16, 16:56
Je weet toch dat ik doelde op je oma met vak? Tja, je dwong me om zoveel woorden te gebruiken. Nogmaals, ik veroordeel jouw oma niet. Ze moest overleven.

Ik begrijp dat je je grootvaders niet veroordeelt om deze massale verkrachtingen. Liever vermaak je je met het leed van de slachtoffers.
Voor zover ik het kan overzien kan dat twee oorzaken hebben.
Ten eerste is het natuurlijk een erezaak. Wat er ook gebeurd is in het verleden, je zult nooit je land of je familie veroordelen.
Ten tweede vind je het waarschijnlijk helemaal niet erg wat er gebeurd is. Je kunt blijkbaar totaal geen empathie opbrengen met de slachtoffers.

Een Noord-Afrikaans trekje?

Wellicht kunnen we in een volgende reactie nog lijnen trekken van het verleden naar het heden.

Slinger
21-08-16, 16:57
Och daar hebben we de koning van de selectieve nuance.

Is het een hobby van jouw om de schuld altijd te verleggen?

Nou, die selectieve nuance van Knuppeltje, daar kunnen we het nog over hebben. Lees de link die hij geeft maar eens na.

knuppeltje
21-08-16, 16:59
Als het waar is wat je zegt hebben deze familieleden van Abudhar dat dus blijkbaar uitgelegd als een vrijbrief voor massale verkrachtingen. Blijkbaar was dat een heel goede manier om ze te motiveren.

Het was domweg een vrijbrief. En dan ook nog gegeven door de Franse legerleiding waaronder die troepen vielen.

Die legerleiding was dus in eerste instantie ook zwaar fout.

Maar dat was de Franse legerleiding wel meer keren. Bombarderen van eigen troepen in de Grote Oorlog, bijvoorbeeld. Of in Algerije.

En het weigeren van luchtsteun aan Duchbat.

knuppeltje
21-08-16, 17:01
Nou, die selectieve nuance van Knuppeltje, daar kunnen we het nog over hebben. Lees de link die hij geeft maar eens na.

Helemaal niets selective nuance. Ik praat nergens goed wat er gebeurde. Maar nogmaals, aan halve waarheden hebben we niets.

super ick
21-08-16, 17:04
Helemaal niets selective nuance. Ik praat nergens goed wat er gebeurde. Maar nogmaals, aan halve waarheden hebben we niets.

Hebben die verkrachtingen plaats gevonden?
Waren de genoemde daders ook de daders?

Wat is dat voor onzin om de schuld deels weg te nemen omdat een derde het goed vond?

knuppeltje
21-08-16, 17:05
Och daar hebben we de koning van de selectieve nuance.

Is het een hobby van jouw om de schuld altijd te verleggen?

Heeft helemaal niets met selective nuance te maken. Die Franse legerleiding was net zo goed zwaar four. En daarmee praat ik letterlijk niets goed, maar veroordeel beide partijen.

Van verleggen van schuld is dus helemaal geen sprake.

super ick
21-08-16, 17:06
Heeft helemaal niets met selective nuance te maken. Die Franse legerleiding was net zo goed zwaar four. En daarmee praat ik letterlijk niets goed, maar veroordeel beide partijen.

Van verleggen van schuld is dus helemaal geen sprake.

Maakt dat d daad ook maar 1% beter?

knuppeltje
21-08-16, 17:06
Hebben die verkrachtingen plaats gevonden?
Waren de genoemde daders ook de daders?

Wat is dat voor onzin om de schuld deels weg te nemen omdat een derde het goed vond?

Ga een cursus tekstanalyse volgen, misschien wordt het dan duidelijk voor je.

Slinger
21-08-16, 17:07
Helemaal niets selective nuance. Ik praat nergens goed wat er gebeurde. Maar nogmaals, aan halve waarheden hebben we niets.

Nou we het er toch over hebben. De enige die hier halve waarheden vertelt ben jij. Je doet het voorkomen alsof het een feit is dat de legerleiding dat gezegd heeft. Maar je citeert selectief. De volgende zin geeft aan dat die uitspraak waarschijnlijk een vervalsing is. Er zijn twee mogelijkheden: je hebt het niet gezien of je hebt het bewust verzwegen.
In het eerste geval geeft dat aan dat je je eigen links niet leest. In het tweede geval toon je je gewoon onbetrouwbaar.

Gezien eerdere ervaringen met jou denk ik het tweede.

knuppeltje
21-08-16, 17:08
Maakt dat d daad ook maar 1% beter?

Nee natuurlijk niet. Maar dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb alleen wat aanvullende informatie gegeven.

Tja, dat dat tegen het zere been is, is dan jammer. Maar het is zo.

Slinger
21-08-16, 17:08
Ga een cursus tekstanalyse volgen, misschien wordt het dan duidelijk voor je.

En dat durf jij dus met droge ogen te beweren! Ach laat maar, ik heb het eerder met jou meegemaakt.

Slinger
21-08-16, 17:11
Nee natuurlijk niet. Maar dat heb ik ook niet gezegd. Ik heb alleen wat aanvullende informatie gegeven.
U
Tja, dat dat tegen het zere been is, is dan jammer. Maar het is zo.


Aanvullende informatie noem jij dat. Desinformatie noem ik het.

knuppeltje
21-08-16, 17:11
Nou we het er toch over hebben. De enige die hier halve waarheden vertelt ben jij. Je doet het voorkomen alsof het een feit is dat de legerleiding dat gezegd heeft. Maar je citeert selectief. De volgende zin geeft aan dat die uitspraak waarschijnlijk een vervalsing is. Er zijn twee mogelijkheden: je hebt het niet gezien of je hebt het bewust verzwegen.
In het eerste geval geeft dat aan dat je je eigen links niet leest. In het tweede geval toon je je gewoon onbetrouwbaar.

Gezien eerdere ervaringen met jou denk ik het tweede.

Je bekijkt he maar.

Slinger
21-08-16, 17:14
Je bekijkt he maar.

Ik wacht nog op een antwoord. Heb je het niet gezien of heb je het bewust verzwegen?

super ick
21-08-16, 17:29
Nee natuurlijk niet.

Mooi.

super ick
21-08-16, 17:33
Nou, die selectieve nuance van Knuppeltje, daar kunnen we het nog over hebben. Lees de link die hij geeft maar eens na.

Moeten we het er nog over hebben?

Ik lees dat je er inmiddels achter bent.

super ick
21-08-16, 17:34
Je bekijkt he maar.

Nou nee.

Leg het maar eens uit. Heb je het niet goed gelezen?

Slinger
21-08-16, 18:09
Moeten we het er nog over hebben?

Ik lees dat je er inmiddels achter bent.

Het is me nu helemaal duidelijk. Het is dus nog ernstiger dan ik vermoedde.

Abudhar
21-08-16, 19:08
Ik begrijp dat je je grootvaders niet veroordeelt om deze massale verkrachtingen. Liever vermaak je je met het leed van de slachtoffers.
Voor zover ik het kan overzien kan dat twee oorzaken hebben.
Ten eerste is het natuurlijk een erezaak. Wat er ook gebeurd is in het verleden, je zult nooit je land of je familie veroordelen.
Ten tweede vind je het waarschijnlijk helemaal niet erg wat er gebeurd is. Je kunt blijkbaar totaal geen empathie opbrengen met de slachtoffers.

Een Noord-Afrikaans trekje?

Wellicht kunnen we in een volgende reactie nog lijnen trekken van het verleden naar het heden.

Dus, als ik het goed begrijp stam jij af van zowel de nazi's, de spaanse fascisten en de Benito Mussolini's?
Bij de grote Manitou, sta ons bij! En behoed ons van zulke fascistische Golems.

Slinger
21-08-16, 19:16
Dus, als ik het goed begrijp stam jij af van zowel de nazi's, de spaanse fascisten en de Benito Mussolini's?
Bij de grote Manitou, sta ons bij! En behoed ons van zulke fascistische Golems.

Nou dan gaan we nog maar even door. En daarvoor hoeven we nu niet eens in de geschiedenis te duiken. We kunnen dus wel lijnen trekken vanuit de geschiedenis. Ik moet de vraag wel stellen. Was jij erbij op 31 december 2015 op het Domplein in Keulen, bij de massale aanrandingen? Het is bekend dat er veel Marokkanen bij waren. Gezien het collectieve gedrag van je voorouders dat we net beschreven hebben is het wel aannemelijk dat je erfelijk belast bent en een belangrijk deel van de sexdelicten op je geweten hebt.

Abudhar
21-08-16, 19:21
We kunnen nog even doorgaan. En daarvoor hoeven we nu niet eens in de geschiedenis te duiken. Ik moet de vraag wel stellen. Was jij erbij op 31 december 2015 op het Domplein in Keulen, bij de massale aanrandingen? Het is bekend dat er veel Marokkanen bij waren. Gezien het collectieve gedrag van je voorouders dat we net beschreven hebben is het wel aannemelijk dat je erfelijk belast bent.

Het zal toch niet?! Jouw familie heeft echt pech in deze. Alsof je het haast zelf opzoekt. Slinger, man, dit is geen toeval. Het ongeluk achtervolgt jullie in de eeuwigheid. Wie was het deze keer? Je zus? Mams? Of jezelf? Jij ging daar niet voor het eind op nieuw te vieren alleen, is het niet?

Slinger
21-08-16, 20:35
Het zal toch niet?! Jouw familie heeft echt pech in deze. Alsof je het haast zelf opzoekt. Slinger, man, dit is geen toeval. Het ongeluk achtervolgt jullie in de eeuwigheid. Wie was het deze keer? Je zus? Mams? Of jezelf? Jij ging daar niet voor het eind op nieuw te vieren alleen, is het niet?

Vertel eens, met hoeveel mannen tegelijk pakten jullie een vrouw aan?

Abudhar
21-08-16, 21:28
Vertel eens, met hoeveel mannen tegelijk pakten jullie een vrouw aan?


Jij was er toch bij?

Nidam
21-08-16, 21:56
Nou dan gaan we nog maar even door. En daarvoor hoeven we nu niet eens in de geschiedenis te duiken. We kunnen dus wel lijnen trekken vanuit de geschiedenis. Ik moet de vraag wel stellen. Was jij erbij op 31 december 2015 op het Domplein in Keulen, bij de massale aanrandingen? Het is bekend dat er veel Marokkanen bij waren. Gezien het collectieve gedrag van je voorouders dat we net beschreven hebben is het wel aannemelijk dat je erfelijk belast bent en een belangrijk deel van de sexdelicten op je geweten hebt.jou voorouders heb genocide gedaan kijk alleen maar naar indonesie is maar 1 voorbeeld. sletje!

Rob Gosseling
22-08-16, 18:30
Ik zie dat je al je witte dokter handschoenen hebt aangetrokken, Dr Mengele.
En die groene kop van je...heb je aan het gifgas zitten lurken?

Ja maak er maar grapjes over. Natuurlijk, de genocide op het joodse volk, het kan je geen hol schelen. Je hebt helemaal niets tegen nazi's.

Abudhar
23-08-16, 08:14
Ja maak er maar grapjes over. Natuurlijk, de genocide op het joodse volk, het kan je geen hol schelen. Je hebt helemaal niets tegen nazi's.

Een meteoriet...

super ick
23-08-16, 09:15
Ja maak er maar grapjes over. Natuurlijk, de genocide op het joodse volk, het kan je geen hol schelen. Je hebt helemaal niets tegen nazi's.

Laat hem lekker. Hij kan niet overweg met zijn homoseksualiteit en dat projecteert hij op jou.

Abudhar
23-08-16, 10:43
Aha, daar is ie dan! De homohaat kaart. Voorspelbare actie door nazi homohaters om iemand te beschuldigen, nou ja in hun ogen is het beschuldigen, van homoseksueel te zijn. Een laatste actie van lui onderaan in de drek waar ze welig tieren.
Vaak zijn het zelf zichzelf hatende homoseksuelen.
Herr Ick, of is het Herr Flick, jij gaat niet naar die sportschool om te sporten tussen al die mannen, hé?
Geef maar gewoon toe, ouwe vieze nazi.

super ick
23-08-16, 12:35
Aha, daar is ie dan! De homohaat kaart. Voorspelbare actie door nazi homohaters om iemand te beschuldigen, nou ja in hun ogen is het beschuldigen, van homoseksueel te zijn. Een laatste actie van lui onderaan in de drek waar ze welig tieren.
Vaak zijn het zelf zichzelf hatende homoseksuelen.
Herr Ick, of is het Herr Flick, jij gaat niet naar die sportschool om te sporten tussen al die mannen, hé?
Geef maar gewoon toe, ouwe vieze nazi.

:zwaai:

Rob Gosseling
23-08-16, 20:32
Aha, daar is ie dan! De homohaat kaart. Voorspelbare actie door nazi homohaters om iemand te beschuldigen, nou ja in hun ogen is het beschuldigen, van homoseksueel te zijn. Een laatste actie van lui onderaan in de drek waar ze welig tieren.
Vaak zijn het zelf zichzelf hatende homoseksuelen.
Herr Ick, of is het Herr Flick, jij gaat niet naar die sportschool om te sporten tussen al die mannen, hé?
Geef maar gewoon toe, ouwe vieze nazi.

Je stijl is infantiel en zwak. Het lijkt heel veel op: "Als je mijn tekening niet mooi vindt, vind ik jouw tekening ook niet mooi." Het is zo kinderachtig met argumenten te komen die nergens op slaan, louter om te scoren. Jij slaat onafgebroken om je heen met etiketjes: 'vuile smerige nazi', 'je familie dit en dat', 'jouw soort'.

Wat kan het rotten? Je bent een moslim, een Marokkaan.

Je repertoire is erg beperkt. Dat schelden van jou went. Op den duur heeft het geen effect meer. In feite is het voor jou veel erger, want uit je onafgebroken geschreeuw om aandacht, schuilt een diepe frustratie. Veel herhalen en herrie maken, maakt nog niet dat je een punt hebt. Jij denkt, als ik maar hard schreeuw, zal ik scoren en gelijk krijgen. Ja, in jouw beleving misschien, omdat jij zo ingenomen bent met jezelf. Inhoudelijk is wat je hier dumpt van weinig waarde. Het werkt eerder in je nadeel. Ik denk nu dan ook, tja het is weer een Marokkaan, weer een moslim, ik kan zoiets verwachten. Ik lach in mijn vuistje voor het aangeleverde materiaal.

Ik laat je gewoon lullen want je bent voor mij irrelevant. Hier ga jij regelmatig over de schreef en dat is dan weer bruikbaar materiaal voor mij. Je bent gewoon een lul, zoals iemand laatst zo treffend opmerkte. Dat was meen ik H.P.Pas. En nu ik dat heb geconstateerd samen met Pas, waarom zou ik met een lul als jij nog verder willen praten? Nou ja, het was eigenlijk ook geen praten maar modder gooien van jouw kant. Je bent typisch iemand die vervult is van zichzelf en alleen hatelijke monologen afsteekt. Je wilt eigenlijk helemaal niet praten, maar alleen jouw visie opdringen. Dat gaat dus niet werken. Zeker niet op de manier waarop jij dat doet.

Abudhar
23-08-16, 21:08
...en een meute wilde honden.


Je stijl is infantiel en zwak. Het lijkt heel veel op: "Als je mijn tekening niet mooi vindt, vind ik jouw tekening ook niet mooi."

Infantiel ja, want het subject dwingt tot deze, hopelijk begrepen door subject, stijl.
En natuurlijk gaat het subject in plaatjes metaforen praten. Hierna met handen en voeten?

Rob Gosseling
23-08-16, 21:11
Je begint op Desi te lijken. En naar natuurlijk op SF die overal honden ziet. Je hebt niks meer he? Niet creatief. Ik begin je woede leuk te vinden. Het bewijst je zwakte. Ga nog even door zo. Ik wil ook graag een reactie van Eke. Ze kan vast wel iets aardigs over jou bedenken, ze is erg creatief in het negeren van jouw vuiligheid.

Abudhar
23-08-16, 21:15
Je begint op Desi te lijken. En naar natuurlijk op SF die overal honden ziet. Je hebt niks meer he? Niet creatief. Ik begin je woede leuk te vinden. Het bewijst je zwakte. Ga nog even door zo. Ik wil ook graag een reactie van Eke. Ze kan vast wel iets aardigs over jou bedenken, ze is erg creatief in het negeren van jouw vuiligheid.

Die meute honden is natuurlijk na dat je de meteoriet inslag op je huisje half overleefd hebt en naar buiten strompelt. Net toen je alle goden van de wereld op je blote knieën bedankt hebt voor je miezerig leventje, hoor je achter je een gegrom...

Rob Gosseling
23-08-16, 21:22
...en een meute wilde honden.

Infantiel ja, want het subject dwingt tot deze, hopelijk begrepen door subject, stijl.
En natuurlijk gaat het subject in plaatjes metaforen praten. Hierna met handen en voeten?

Je geeft toe dat het infantiel was. Schuif dan niet de verantwoordelijkheid daarvoor af op de ander. Het was jouw keus, aanvaard dat. Zeggen ergens toe gedwongen te zijn vind ik dan wel weer typerend voor mensen als jij, die het eigen falen afschuiven op de ander of de samenleving als geheel. Schuif je sucsessen ook af op de ander?


Die meute honden is natuurlijk na dat je de meteoriet inslag op je huisje half overleefd hebt en naar buiten strompelt. Net toen je alle goden van de wereld op je blote knieën bedankt hebt voor je miezerig leventje, hoor je achter je een gegrom...

Als mijn huisje nog staat en ik dus naar buiten kan strompelen, valt die inslag reuze mee.

Abudhar
23-08-16, 21:27
Je geeft toe dat het infantiel was. Schuif dan niet de verantwoordelijkheid daarvoor af op de ander. Het was jouw keus, aanvaard dat. Zeggen ergens toe gedwongen te zijn vind ik dan wel weer typerend voor mensen als jij, die het eigen falen afschuiven op de ander of de samenleving als geheel. Schuif je sucsessen ook af op de ander?

Sukkel! Je verpest mijn reply! Verdomme. Zucht, ik leg het even uit zodat jij het toch gaat begrijpen.
Subject ben jij. Ik word gedwongen, door jouw tekort aan hersencellen, om een simpel en kinderachtig antwoord te "tekenen." Tekenen, snap je toch? Hoort bij woorden over plaatjes.
Zet dat in je blogje, Eric.

Rob Gosseling
23-08-16, 21:38
Sukkel! Je verpest mijn reply! Verdomme. Zucht, ik leg het even uit zodat jij het toch gaat begrijpen.
Subject ben jij. Ik word gedwongen, door jouw tekort aan hersencellen, om een simpel en kinderachtig antwoord te "tekenen." Tekenen, snap je toch? Hoort bij woorden over plaatjes.
Zet dat in je blogje, Eric.

Dus heb ik gelijk. Met bovenstaande bevestig je alleen wat ik stel: jij schuift alles af op de ander. Ik reageer nooit infantiel, dat doe jij alleen, dus doe niet net of jij de ander 'nadoet'. Degene die hier iets niet wil erkennen dat ben jij. Jij reageert infantiel, en dat was alleen jouw keuze. Heeft niets met anderen te maken. Het is jouw manier van reageren. Je hebt nooit anders gedaan hier. Niet afschuiven op de ander, want dat probeer jij duidelijk te doen. Je hoeft niets uit te leggen, want er gaat een rode draad heen door al jouw schrijfsels. En dat is die van een gefrustreerd naar mannetje dat zich bezighoudt met infantiele scheldpartijtjes.

Abudhar
23-08-16, 21:43
Dus heb ik gelijk. Degene die hier iets niet wil erkennen dat ben jij. Jij reageert infantiel, en dat was alleen jouw keuze. Heeft niets met anderen te maken. Het is jouw manier van reageren. Je hebt nooit anders gedaan hier. Niet afschuiven op de ander, want dat probeer jij duidelijk te doen. Je hoeft niets uit te leggen, want er gaat een rode draad heen door al jouw schrijfsels. En dat is die van een gefrustreerd naar mannetje dat zich bezighoudt met infantiele scheldpartijtjes.
Je snapt hem nog steeds niet, he?

Abudhar
23-08-16, 21:50
Als mijn huisje nog staat en ik dus naar buiten kan strompelen, valt die inslag reuze mee.

Daarom zijn die wilde honden daar.

Rob Gosseling
23-08-16, 21:56
Je snapt hem nog steeds niet, he?

Je draait er bewust omheen omdat ik jou op een terkortkoming gewezen hebt en dat kun jij niet tolereren. Je blijft daarom doorgaan met je spelletje dat het aan de ander ligt. Het is duidelijk. Waarom zou het mij iets kunnen schelen wat jij zegt te vinden? Wat jij zegt heeft na al jouw ongefundeerde aantijgingen, geen enkele waarde. Het is duidelijk dat pesten en treiteren jouw hobby is. Pesten ligt jou gewoon. Jij schept er genoegen in mensen die ooit iets van jou gezegd hebben, te pesten met kinderachterige etiketjes. Je kunt duidelijk niet tegen kritiek, dat is het. En zodra mensen iets van jou zeggen, ga je als een klein kind de ander beledigen met zaken die nergens op slaan. En dat zou ik dan anders moeten zien? Haha. Zonde van de tijd, want dat kan met jouw karakter de hele dag doorgaan en tot niks leiden. Nutteloos dus.

Abudhar
23-08-16, 22:04
Je draait er bewust omheen omdat ik jou op een terkortkoming gewezen hebt en dat kun jij niet tolereren. Je blijft daarom doorgaan met je spelletje dat het aan de ander ligt. Het is duidelijk. Waarom zou het mij iets kunnen schelen wat jij zegt te vinden? Wat jij zegt heeft geen waardet. Het is duidelijk dat pesten en treiteren jouw hobby is. Jij schept er genoegen in mensen die ooit iets van jou gezegd hebben, te pesten met kinderachterige etiketjes. Je kunt duidelijk niet tegen kritiek, dat is het. En zodra mensen iets van jou zeggen, ga je als een klein kind de ander beledigen met zaken die nergens op slaan. En dat zou ik dan anders moeten zien? Haha. Zonde van de tijd, want dat kan met jouw karakter de hele dag doorgaan en tot niks leiden. Nutteloos dus.

Huhh, tegen wie praat je eigenlijk en waarom kijk je steeds achterom? Wie denk je dat jouw publiek werkelijk is?
Je blog, twitter volgers? Je weet toch zelf wat je intellectuele tekortkomingen zijn? Geloof je dat je een toevoeging bent aan een debat? Eender welk debat? Mensen je vragen naar een opinie? Oprecht er een waarde aan toekennen?
Of is het niet gewoon dat ze komen om te lachen? Om jou en je priksels.

Rob Gosseling
23-08-16, 22:11
Huhh, tegen wie praat je eigenlijk en waarom kijk je steeds achterom? Wie denk je dat jouw publiek werkelijk is?
Je blog, twitter volgers? Je weet toch zelf wat je intellectuele tekortkomingen zijn? Geloof je dat je een toevoeging bent aan een debat? Eender welk debat? Mensen je vragen naar een opinie? Oprecht er een waarde aan toekennen?
Of is het niet gewoon dat ze komen om te lachen? Om jou en je priksels.

Oh, je gaat het op een andere toer gooien. Je kunt niet scoren dus vlucht je maar weg in een andere aantijging. Waar het mij om gaat is niet jouw mening, maar die van de lezer. Jij bent voor mij totaal irrelevant en ongeloofwaardig. Ik ga iets nuttigers doen, zonde van de tijd met jou bezig te zijn. Ik laat het oordelen aan anderen over. Dag.

Abudhar
23-08-16, 22:12
Oh, je gaat het op een andere toer gooien. Je kunt niet scoren dus vlucht je maar weg in een andere aantijging. Waar het mij om gaat is niet jouw mening, maar die van de lezer. Jij bent voor mij totaal irrelevant en ongeloofwaardig. Ik ga iets nuttigers doen, zonde van de tijd met jou bezig te zijn. Ik laat het oordelen aan anderen over. Dag.

Je blog, en twitter volgers toch? Junkie.

Rob Gosseling
23-08-16, 22:19
Je blog, en twitter volgers toch? Junkie.

Waarom denk jij dat ik zou willen weten wat jij daarvan vindt? Het kan mij geen moer schelen wat jij vindt. Oordeel erover, zoals jij onafgebroken oordeelt over leden hier. Aanvaard nu eens dat het mij totaal niet kan rotten wat jij vindt. Ik schep er genoegen in dat anderen jouw rotzooi lezen en daarover oordelen. Jij bent totaal onbelangrijk voor mij. Ik verwacht niets van jou, dus daarom hecht ik ook geen waarde aan jouw oordeel over wat dan ook.

Abudhar
23-08-16, 22:30
Oh, je gaat het op een andere toer gooien. Je kunt niet scoren dus vlucht je maar weg in een andere aantijging. Waar het mij om gaat is niet jouw mening, maar die van de lezer. Jij bent voor mij totaal irrelevant en ongeloofwaardig. Ik ga iets nuttigers doen, zonde van de tijd met jou bezig te zijn. Ik laat het oordelen aan anderen over. Dag.

Oh, wacht even. Hier ging ik iets te snel over. Het maakt jou dus wel degelijk uit wat ik en anderen over jou vinden. Bewijsvoering 1: dwangmatig op mijn inferieur prikken reageren. Bewijsvoering 2: de afwijkende reactie op reactie 89. Ik heb hier een paar dikke snaren beroerd. Kijken of ik dit nog verder exploiten kan...

Abudhar
23-08-16, 22:37
Dus Eric, jij bent vast a respectable member of society waar je woont?
Jij bent vast iemand die alle conversaties onderbreekt en begint met;" In Holland we're doing it like this".
Je waant je vast een held daar in de bergen van Chili.

Rob Gosseling
24-08-16, 03:18
Dus Eric, jij bent vast a respectable member of society waar je woont?
Jij bent vast iemand die alle conversaties onderbreekt en begint met;" In Holland we're doing it like this".
Je waant je vast een held daar in de bergen van Chili.

Daag je mij uit tot een gesprek? Waar moet dat over gaan en welke antwoorden moet ik geven? Moet de uitkomst van dat gesprek zijn dat jij de discussie inhoudelijk wint? Waarom heb je die drang om erkenning, terwijl jij mij zo minacht. Wil je sier maken voor de buitenwereld? Ik heb helemaal niet de ambitie om te winnen van jou. Het houdt mij niet bezig. Ik wil helemaal geen gesprek of dialoog met jou, omdat ik na alles wat er door jou gezegd is geen enkele waarde hecht aan jouw inbreng. Die inbreng van jou is tot nu toe uitermate beledigend, zeer grof, bewust onvriendelijk, op de persoon gericht (ad hominem) en zeer zwart wit geweest. Ik denk niet dat hier verandering in zal komen. Dus in een gesprek met jou heb ik helemaal geen trek, ook al omdat onze standpunten diametraal op elkaar staan. Wij hebben niets met elkaar gemeen. Ik praat liever met mensen met wie ik raakvlakken heb.


Oh, wacht even. Hier ging ik iets te snel over. Het maakt jou dus wel degelijk uit wat ik en anderen over jou vinden. Bewijsvoering 1: dwangmatig op mijn inferieur prikken reageren. Bewijsvoering 2: de afwijkende reactie op reactie 89. Ik heb hier een paar dikke snaren beroerd. Kijken of ik dit nog verder exploiten kan...

"wat ik en anderen over jou vinden"
Waarom betrek je de anderen erbij? Alsof ik die "ik" en de "anderen" van gelijke waarde zou achten. Neu. Ik praat alleen met mensen die van begin af respect tonen voor mij en voor de anderen. Ik laat jou lekker uitrazen, ga je gang. Wellicht zal ik er op in gaan wanneer ik daar zin in heb, maar trek daaruit niet de conclusie dat dit om jou is.

Abudhar
24-08-16, 08:23
1 Daag je mij uit tot een gesprek?

2 Ik praat liever met mensen met wie ik raakvlakken heb.

3 Wellicht zal ik er op in gaan



1 Neen.

2 Nazis, fascisten,...en ander tuig. Toch?

3 Wellicht? Haha! Je leeft hiervoor, junk.

Rob Gosseling
24-08-16, 19:57
Ik vraag me af wiens jodenhaat groter is : Hitler of Anthony-amin..... Ik denk de laatste.

Filmpje


https://www.youtube.com/watch?v=I-zIUb4puvg