PDA

Bekijk Volledige Versie : Het verkiezingsprogramma van NPVVSDAP...



Wizdom
25-08-16, 20:22
NPVVSDAP onthult schets op Facebook
2 uur geleden

Den Haag - De PVV heeft via Facebook haar eerste grove schets van het verkiezingsprogramma onthuld. Als hoofdpunt heeft de partij het ‘de-islamiseren van Nederland’. Onderdeel daarvan is dat alle moskeeën en islamitische scholen moeten worden gesloten. De PVV wil tevens een koranverbod.

Volgens Geert Wilders brengt het ‘de-islamiseringsproject’ voor Nederland geld in het laatje: maar liefst 7,2 miljard euro. Ook het stoppen met het financieren van windmolens, kunst, omroepen en ontwikkelingshulp levert volgens de partij miljarden op. Genoeg om kiezers lagere inkomstenbelasting te beloven, maar ook halvering van de motorrijtuigenbelasting, het afschaffen van het eigen risico in de zorg en het terugbrengen van de aow-leeftijd naar 65 jaar.

Het ‘de-islamiseren’ wil de partij verder vormgeven door voortaan ‘nul asielzoekers’ toe te laten en ook geen immigranten meer uit islamitische landen. Alle verleende verblijfvergunningen moeten voor onbepaalde tijd worden ingetrokken en asielzoekerscentra worden, als het aan de PVV ligt, opgedoekt.

Umarvlie
25-08-16, 20:23
Endlosung in wording.

Wizdom
25-08-16, 20:46
Endlosung in wording.

En het begon met.... Vul maar in... Zijn haat is nog groter dan zijn woorden...

Bofko
28-08-16, 23:30
Kan iemand mij uitleggen waarom akp'ers beter zijn dan pvv'ers?

Ze moeten het allebei hebben van tribale waarden en hebben een hekel aan globalisering......
(BTW ik heb ook een hekel aan globalisering)
En houden van bijhorende populistische leiders en geven weinig om democratische waarden.
Alhoewel ze het woord 'democratie' graag in de mond nemen (maar dat maakt deel uit van het populisme)

Wizdom als jij deze (een anderdenkende) mening (akp'ers zijn nazi's) in het hedendaagse Turkije had geponeerd was je ontslagen, bedreigd of zat je in een cel.

Jij kunt hier (In Nederland) rustig (zonder bang te hoeven worden) je mening op maroc.nl verkondigen toch?


Verder denk ik eigenlijk dat pvv'ers niet slechter zijn dan akp'ers.

Jij wel ?

Umarvlie
29-08-16, 06:45
Vissen moest ook verboden worden.

super ick
29-08-16, 10:40
Vissen moest ook verboden worden.

Hypocrisie mag aan de kaak gesteld worden.

Niet de ene wannabe dictator die ongelijke behandeling voorstaat afmaken en van de andere dictator met hetzelfde oogmerk alles goedlullen.
Het gaat om gelijke rechten en vrijheden. Daar kan en mag je niet in shoppen zoals het uitkomt.

Umarvlie
29-08-16, 13:13
Ik heb nu een vis gevangen die ik wil teruggooien.

The_Grand_Wazoo
29-08-16, 14:04
Kan iemand mij uitleggen waarom akp'ers beter zijn dan pvv'ers?

Ze moeten het allebei hebben van tribale waarden en hebben een hekel aan globalisering......
(BTW ik heb ook een hekel aan globalisering)
En houden van bijhorende populistische leiders en geven weinig om democratische waarden.
Alhoewel ze het woord 'democratie' graag in de mond nemen (maar dat maakt deel uit van het populisme)

Wizdom als jij deze (een anderdenkende) mening (akp'ers zijn nazi's) in het hedendaagse Turkije had geponeerd was je ontslagen, bedreigd of zat je in een cel.

Jij kunt hier (In Nederland) rustig (zonder bang te hoeven worden) je mening op maroc.nl verkondigen toch?


Verder denk ik eigenlijk dat pvv'ers niet slechter zijn dan akp'ers.

Jij wel ?

Wat een rare vraag. Dat is volstrekt niet ter zake doende.

The_Grand_Wazoo
29-08-16, 14:05
Hypocrisie mag aan de kaak gesteld worden.

Niet de ene wannabe dictator die ongelijke behandeling voorstaat afmaken en van de andere dictator met hetzelfde oogmerk alles goedlullen.
Het gaat om gelijke rechten en vrijheden. Daar kan en mag je niet in shoppen zoals het uitkomt.

Dat moge zo zijn, maar waarom wordt dat hier ter sprake gebracht? Vanwege Wizdom? Werkelijk?

super ick
29-08-16, 17:13
Dat moge zo zijn, maar waarom wordt dat hier ter sprake gebracht? Vanwege Wizdom? Werkelijk?

Vooral dat geshop in die gelijke rechten is ergerlijk als dat gedaan wordt door Wizdom die hier iedere keer een geloof aanhaalt dat pure apartheid propageert.

Mensen die moord en brand gillen over Wilders maar Erdogan een warm hart toedragen. Hypocrieter kan het niet. Alleen opkomen voor de eigen achterban en inmiddels een onderbuik hebben zo groot als een Afrikaanse olifant. Stekeblind.

Daar mag niet op gewezen worden omdat het er zogenaamd niets mee te maken heeft.

Wizdom
29-08-16, 17:53
Vooral dat geshop in die gelijke rechten is ergerlijk als dat gedaan wordt door Wizdom die hier iedere keer een geloof aanhaalt dat pure apartheid propageert.

Mensen die moord en brand gillen over Wilders maar Erdogan een warm hart toedragen. Hypocrieter kan het niet. Alleen opkomen voor de eigen achterban en inmiddels een onderbuik hebben zo groot als een Afrikaanse olifant. Stekeblind.

Daar mag niet op gewezen worden omdat het er zogenaamd niets mee te maken heeft.

Volgens mij ben je in de war... Ik shop niet... Ik beargumenteer...