PDA

Bekijk Volledige Versie : Why Israel Will Be The Next World Power



Anthony-amin
26-08-16, 00:35
https://www.youtube.com/watch?v=tzLJxmYCoDU

Anthony-amin
26-08-16, 05:41
https://www.youtube.com/watch?v=N1IPSuTHais

Wizdom
26-08-16, 08:15
Prikkers hij is er weer, die man die zelf geen boodschap heeft en allerlei filmpjes plempt. Ga niet kijken hoor. Te lui voor!

Zelfcensuur? Heb je wel geluisterd wat die man te zeggen heeft? Of oordeel je met bevooroordeling?

Bofko
29-08-16, 00:26
Zelfcensuur? Heb je wel geluisterd wat die man te zeggen heeft? Of oordeel je met bevooroordeling?
Een man die alleen filmpjes plaatst en geen tekst, heeft NIKS te zeggen.
I.I.G. GEEN persoonlijkheid.

Deze eendimensionale idioot geeft alleen aan dat het een jodenhater is.Met niet meer dan 3 hersencellen.

Bofko
29-08-16, 01:47
Wizdom jij parasiteert op linkse westerse waarden.

Terwijl je helemaal niks met links hebt........
En ook niet met het westen.....

Hoor je erdogan ooit over racisme?

Juffrouw_Saartje
29-08-16, 06:05
Prikkers hij is er weer, die man die zelf geen boodschap heeft en allerlei filmpjes plempt. Ga niet kijken hoor. Te lui voor!

Prima, al heel wat beter dan niet het filmpje bekijken en dan glashard beweren dat er geen sprake was van een wreed onderzoek (Alfred Kinsey affaire). Wat maar tot 2 conclusies kan leiden, of je liegt opzettelijk, of je hebt het filmpje niet gezien en bazelt maar wat om tegen Revisor in te gaan. Dan kun je beter direct toegeven dat je het filmpje niet gaat bekijken, toch? Ik ook niet hoor, daar niet van, geen tijd en zin in, maar ik onthoud me dan ook van commentaar.

Juffrouw_Saartje
29-08-16, 06:07
Wizdom jij parasiteert op linkse westerse waarden.

Hou eens op met je gezeur over parasiteren.

Umarvlie
29-08-16, 07:55
Wizdom jij parasiteert op linkse westerse waarden.

Terwijl je helemaal niks met links hebt........
En ook niet met het westen.....

Hoor je erdogan ooit over racisme?

Je hoort hem ook al nooit over vissen ... hoe zou dat nu komen? Echt schandalig.

super ick
29-08-16, 10:07
Zelfcensuur? Heb je wel geluisterd wat die man te zeggen heeft? Of oordeel je met bevooroordeling?

Zegt de man die maar 1 waarheid kent. Vanuit 1 'bron'.

Ik mis je in jet topic over de kindbruidjes die naar Nederland mogen komen onder het mom van gezinshereniging. 13 jarigen die hier 'herenigd' worden met hun 50 jarige man.
Kom even meepraten. Misschien kan Saartje ook wel meekomen.

Wizdom
29-08-16, 10:13
Zegt de man die maar 1 waarheid kent. Vanuit 1 'bron'.

Ik mis je in jet topic over de kindbruidjes die naar Nederland mogen komen onder het mom van gezinshereniging. 13 jarigen die hier 'herenigd' worden met hun 50 jarige man.
Kom even meepraten. Misschien kan Saartje ook wel meekomen.

Ik kan daar heel kort over zijn... Er is geen wet die verplicht om op jonge leeftijd te trouwen... Jong is een relatief begrip en is afhankelijk van de tijdsgeest... In een samenleving waar mensen gemiddeld 30 jaar oud worden is 16 jaar wellicht een goed leeftijd om te trouwen... In een samenleving waar je gemiddeld 80 wordt is 22 misschien een betere leeftijd om op te trouwen... Trouwen moet een zegen zijn en geen vloek... Het moet de mensheid verrijken en niet verarmen... Het moet een bijdrage leveren aan het bestrijden van het kwaad en het verdedigen van (de)/(het) goede (zeden)...

super ick
29-08-16, 10:30
Ik kan daar heel kort over zijn... Er is geen wet die verplicht om op jonge leeftijd te trouwen... Jong is een relatief begrip en is afhankelijk van de tijdsgeest... In een samenleving waar mensen gemiddeld 30 jaar oud worden is 16 jaar wellicht een goed leeftijd om te trouwen... In een samenleving waar je gemiddeld 80 wordt is 22 misschien een betere leeftijd om op te trouwen... Trouwen moet een zegen zijn en geen vloek... Het moet de mensheid verrijken en niet verarmen... Het moet een bijdrage leveren aan het bestrijden van het kwaad en het verdedigen van (de)/(het) goede (zeden)...

Het gaat niet om 16 jaar. Het gaat ook om veel jongere leeftijden.
Het gaat om geile kleuterneukers die dat legitimeren vanuit de Koran. 13 is 13. In Syrie en in Nederland.

Wizdom
29-08-16, 10:36
Het gaat niet om 16 jaar. Het gaat ook om veel jongere leeftijden.
Het gaat om geile kleuterneukers die dat legitimeren vanuit de Koran. 13 is 13. In Syrie en in Nederland.

Dat is een minuscule minderheid en geld niet voor alle Islamitische landen... In sommige Islamitische landen is dat verboden... Het is op basis van uitwisseling van argumenten tussen rechtsgeleerden... Het is een non-issue maar natuurlijk proberen Anti-Islam elke incident enorm uit te vergroten omdat ze geen argumenten hebben...

super ick
29-08-16, 10:42
Dat is een minuscule minderheid en geld niet voor alle Islamitische landen... In sommige Islamitische landen is dat verboden... Het is op basis van uitwisseling van argumenten tussen rechtsgeleerden... Het is een non-issue maar natuurlijk proberen Anti-Islam elke incident enorm uit te vergroten omdat ze geen argumenten hebben...

Dan maak ik het specifieker voor jou omdat je met meel in je mond praat.

Wat vind jij van een huwelijk tussen een man van 50 met een meisje van 13?

Wizdom
29-08-16, 10:47
Dan maak ik het specifieker voor jou omdat je met meel in je mond praat.

Wat vind jij van een huwelijk tussen een man van 50 met een meisje van 13?

Ik persoonlijk vind dat voor een gewone sterveling niet passen... Dat heeft alles te maken met mijn omgeving en hoe ik ben opgegroeid...

knuppeltje
29-08-16, 11:21
Ik persoonlijk vind dat voor een gewone sterveling niet passen... Dat heeft alles te maken met mijn omgeving en hoe ik ben opgegroeid...

Voor ongewone stervelingen is het dus wel passend. Maar daarvan zijn er wel heel erg veel.

super ick
29-08-16, 17:20
Ik persoonlijk vind dat voor een gewone sterveling niet passen... Dat heeft alles te maken met mijn omgeving en hoe ik ben opgegroeid...

Voor wie is het nu dan wel passend? Volgens de Koran mag het.

Wizdom
29-08-16, 17:51
Voor wie is het nu dan wel passend? Volgens de Koran mag het.

Kun je mij de desbetreffende vers aanwijzen uwe wijsheid?

super ick
29-08-16, 22:08
Kun je mij de desbetreffende vers aanwijzen uwe wijsheid?

https://quran.com/65:4

Speciaal voor vrouwen die nog niet menstrueren geldt een wachttijd van drie maanden.

Speciaal voor jou omdat ik weet dat je er gek op bent:

https://m.youtube.com/watch?v=Y4YZSlgqFuk

Wizdom
30-08-16, 08:13
https://quran.com/65:4

Speciaal voor vrouwen die nog niet menstrueren geldt een wachttijd van drie maanden.

Speciaal voor jou omdat ik weet dat je er gek op bent:

https://m.youtube.com/watch?v=Y4YZSlgqFuk

De wachttijd is bedoeld om duidelijkheid te scheppen van wie een eventueel ongeboren kind is... Heeft niets te maken met kinderen van 13... Dat is flauwekul... Bovenstaande gast probeert via een vreemde constructie iets aan te tonen wat er niet staat...

Wat je namelijk niet zou willen is trouwen met een gescheiden vrouw die al in verwachting is waardoor je als nieuwe man bedonderd wordt... Je zou dan een kind opvoeden van een ex-man... Het moet transparant zijn voor iedereen van wie het kind is vandaar de 3 menstruaties wachttijd...

super ick
30-08-16, 08:53
De wachttijd is bedoeld om duidelijkheid te scheppen van wie een eventueel ongeboren kind is... Heeft niets te maken met kinderen van 13... Dat is flauwekul... Bovenstaande gast probeert via een vreemde constructie iets aan te tonen wat er niet staat...

Wat je namelijk niet zou willen is trouwen met een gescheiden vrouw die al in verwachting is waardoor je als nieuwe man bedonderd wordt... Je zou dan een kind opvoeden van een ex-man... Het moet transparant zijn voor iedereen van wie het kind is vandaar de 3 menstruaties wachttijd...

Je moet eens lezen.

De wachttijd is drie menstruatieperiodes.
Als de vrouw nog niet menstrueert dan is de wachttijd drie maanden. Kinderen dus.

Het voorbeeld van de religie had er ook een neusje voor.

knuppeltje
30-08-16, 09:17
Je moet eens lezen.

De wachttijd is drie menstruatieperiodes.
Als de vrouw nog niet menstrueert dan is de wachttijd drie maanden. Kinderen dus.

Het voorbeeld van de religie had er ook een neusje voor.

Die eerste zin van je, moet je echt zelf eens gaan toepassen. Wis heeft in dit geval echt gelijk.

Het komt mij ook heel moeilijk m'n strot uit, maar het is niet anders.

super ick
30-08-16, 13:43
Die eerste zin van je, moet je echt zelf eens gaan toepassen. Wis heeft in dit geval echt gelijk.

Het komt mij ook heel moeilijk m'n strot uit, maar het is niet anders.

Heb je 65:4 ook gelezen?

Nogmaals voor vrouwen die nog niet menstrueren, dus kinderen, kan de wachttijd van drie menstruatieperiodes niet in acht genomen worden en gelden drie maanden.

Bovendien had de profeet het goede voorbeeld moeten geven als het verboden was.

In Iran hebben ze het zeker ook bij het verkeerde eind?

Wizdom
31-08-16, 21:33
Heb je 65:4 ook gelezen?

Nogmaals voor vrouwen die nog niet menstrueren, dus kinderen, kan de wachttijd van drie menstruatieperiodes niet in acht genomen worden en gelden drie maanden.

Bovendien had de profeet het goede voorbeeld moeten geven als het verboden was.

In Iran hebben ze het zeker ook bij het verkeerde eind?

Je hebt gelijk Super Ick... Voor degenen die nog niet gemenstueerd hebben is de wachttijd 3 maanden... Ik buig in alle nederigheid voor de Heilige woorden van Allah (SWT)... Alle scenario´s zijn afgedekt...

Het is niet verplicht om een jong meisje te trouwen maar ik ga ervan uit dat het in de tijd van de openbaring gebeurde en dat het toen niet vreemd was daarom is dit scenario ook afgedekt...

Aisha was een dochter van Abu Bakr Siddiq meer dan een goede vriend van Mohammed (VZMH)... Zie onderstaande voor context


It is known that during the period when Prophet Muhammad, peace and blessings be upon him, existed, young girls were married at an early age [4] and that age difference was not important in marriage [5]. Especially in regards to young girls, it should not be forgotten that there was social pressure for this, that they matured earlier due to climatic and geographical conditions and that they were seen as goods that needed to grow in their husband’s house. Moreover, this is not a matter just related to girls; boys were also married at ages 8, 9 and 10 and they became the head of a family at an age that is perceived as very young today [6]. Perhaps it is this culture that lies at the basis of this issue’s not having been questioned until recent times. Otherwise, it was impossible for a mentality that wanted to brew a storm in regards to the Prophet’s marriage with Zaynab bint Jahsh and that slandered Aisha after her return from the Muraysi expedition to not criticize such an issue at that time.

Het was vroeger heel normaal dat mensen op jonge leeftijd trouwden...

Wat niet normaal is en waar geen ophef over is zijn homo huwelijken en bisexualiteit... Wat is jou antwoord daarop Super Ick?

Wizdom
31-08-16, 21:39
Heb je 65:4 ook gelezen?

Nogmaals voor vrouwen die nog niet menstrueren, dus kinderen, kan de wachttijd van drie menstruatieperiodes niet in acht genomen worden en gelden drie maanden.

Bovendien had de profeet het goede voorbeeld moeten geven als het verboden was.

In Iran hebben ze het zeker ook bij het verkeerde eind?

Op basis van onderstaande analyse moet Aisha ongeveer 17 jaar zijn geweest toen ze trouwde met de Profeet (VZMH)...

At what age Aisha marry Prophet Muhammad (pbuh)? - IslamiCity (http://www.islamicity.org/3390/at-what-age-aisha-marry-prophet-muhammad-pbuh/)

super ick
01-09-16, 09:46
Je hebt gelijk Super Ick... Voor degenen die nog niet gemenstueerd hebben is de wachttijd 3 maanden... Ik buig in alle nederigheid voor de Heilige woorden van Allah (SWT)... Alle scenario´s zijn afgedekt...

Het is niet verplicht om een jong meisje te trouwen maar ik ga ervan uit dat het in de tijd van de openbaring gebeurde en dat het toen niet vreemd was daarom is dit scenario ook afgedekt...

Aisha was een dochter van Abu Bakr Siddiq meer dan een goede vriend van Mohammed (VZMH)... Zie onderstaande voor context



Het was vroeger heel normaal dat mensen op jonge leeftijd trouwden...

Wat niet normaal is en waar geen ophef over is zijn homo huwelijken en bisexualiteit... Wat is jou antwoord daarop Super Ick?

Tja, ik kan mij er niets bij voorstellen Wizdom. Ik moet er niet aan denken. Dat is mijn persoonlijke voorkeur.

Anderen mogen van mij. Per slot van rekening heb je een bepaalde sexuele voorkeur. Je wordt geen homo, je bent het en je kan er niks tegen doen. zolang het volwassenen betreft vind ik het best, dus ook dat ze mogen trouwen.
Volgens de wet zijn man en veouw gelijk. Dus terecht. Religieuze regeltjes zijn er voor de religieuzen, zolang ze niet in strijd zijn met de wetten van het land waar zij verblijven.

super ick
01-09-16, 09:49
Op basis van onderstaande analyse moet Aisha ongeveer 17 jaar zijn geweest toen ze trouwde met de Profeet (VZMH)...

At what age Aisha marry Prophet Muhammad (pbuh)? - IslamiCity (http://www.islamicity.org/3390/at-what-age-aisha-marry-prophet-muhammad-pbuh/)

Ik wil geen discussie maken van de leeftijd. Er zijn vele bronnen die uitgaan van de leeftijd van negen waarop Mohammed sex had met Aisha. Dit ene feit moet ineens in de tijdsgeest geplaatst worden. Als dat op menig ander onderwerp gevraagd wordt dan moet de bron altijd letterlijk genomen worden. Zuiver, universeel en van alle tijden. Zoals bij de hoofddoek. Dan worden de 1500 jaar oude teksten er wel bij gehaald en moeten wel letterlijk opgevolgd worden. Het argument dat we nu in 2014 leven telt dan ineens niet.

Er staan dus dingen in die voor deze tijd niet meer gelden? Niet meer hoeven?

Wizdom
01-09-16, 13:04
Ik wil geen discussie maken van de leeftijd. Er zijn vele bronnen die uitgaan van de leeftijd van negen waarop Mohammed sex had met Aisha. Dit ene feit moet ineens in de tijdsgeest geplaatst worden. Als dat op menig ander onderwerp gevraagd wordt dan moet de bron altijd letterlijk genomen worden. Zuiver, universeel en van alle tijden. Zoals bij de hoofddoek. Dan worden de 1500 jaar oude teksten er wel bij gehaald en moeten wel letterlijk opgevolgd worden. Het argument dat we nu in 2014 leven telt dan ineens niet.

Er staan dus dingen in die voor deze tijd niet meer gelden? Niet meer hoeven?

Er staat niet in de Quran dat het moet... Ook niet dat het niet mag... Het was een feit dat dit gebeurde en als een maatschappij verandert en het gebeurt niet dan is dat geen zonde... Volgens mij is de objectieve regel volgens de Quran dat wanneer een mens zich tot zijn volle kracht heeft ontwikkeld zowel in psychologische als lichamelijke zin dat deze in principe rijp is voor verbintenis... Nu is dat in de geschiedenis in alle culturen verschillend... Het is ook de tijdsgeest en wat geaccepteerd word in de maatschappij... Er is geen dwang in het huwelijk... Huwelijken dienen in overeenstemming plaats te vinden...

Onze dochter kreeg op haar 14e al huwelijksaanzoeken waarop wij elkaar verbaasd aankeken omdat volwassen mannen dachten dat onze dochter veel ouder was? Dus leeftijd zegt niet alles... De volgroeing van het lichaam spreekt zijn eigen taal...

Juffrouw_Saartje
01-09-16, 22:09
Doe maar rustig aan. Het bezwaar van fimpjes op een forum is dat je geen quotes uit een filmpje kunt plakken. Laten mensen die zoveel waarde aan filmpjes hechten nu eens de moeite nemen om fatsoenlijk een transcript (http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/389668-jews-rebuilding-temple.html#post5546181) te maken van de tekst uit een filmpje. Dan kan daar over gediscussieerd worden.

De topictitel, "Why Israel Will Be the Next World Power" is zo absurd, dat het niet de moeite waard is om naar het filmpje te kijken. Getalsmatig kan een land met een bevolking van ruim 7 miljoen inwoners natuurlijk nimmer een 'World Power' worden over een bevolking van bijna 7 miljard. Dat is uitgesloten. Een volstrekt zinloze doelstelling. En Israël zou dat ook niet kunnen bekostigen. En dan heeft het ook verder helemaal geen zin om te willen heersen over de wereld. Het is weer zo'n filmpje om haat te kweken tegen Israël en de Joden met leugens. Er vallen genoeg onaardige dingen te zeggen over Israël, maar dit soort paranoïde ideeën hebben slechts tot doel om haat te kweken tegen Joden. Het is gezien de absurde titel ongetwijfeld weer zo'n fimpje wat goedkoop in elkaar is gezet. Geen budget voor fatsoenlijk onderzoek en dan maar wat dingen verzinnen om de Joden te beschuldigen van iets.

Anthony Amin is gewoon een jodenhater, maar is te lui om zich te verdiepen in zaken en met een eigen commentaar te komen. Ik ga niet naar filmpjes kijken als mensen te lui zijn om daarvan een transcript te maken en van een eigen commentaar te voorzien. Gewoon wat goedkope fimpjes plempen en dan niks zeggen is geen manier om op een forum te discussieren. Er komt geen zinnig woord uit zijn bek. Alleen maar plakken. Dan kan hij beter naar Youtube gaan en zich uitleven.

Heel fijn allemaal, maar je klets er omheen. Waar het om gaat is dat jij commentaar gaat leveren bij een filmpje dat je nooit gezien hebt. Zo beweerde je bij hoog en bij laag dat het onderzoek van A. Kinsey niet wreed was. Daaruit volgt dat je je conclusies trekt op basis van je eigen vermoedens = speculatie = alles behalve feiten.

Daarnaast laat je je emotioneel leiden door WIE het filmpje plaatst wat onherroepelijk tot de zoveelste ad-hominem bijdrage leidt = non-argument.

Prima als je geen trek hebt in een filmpje op basis van wat dan ook, maar reageer dan gewoon niet. Het is geen verplichting om overal commentaar op te hebben. Ik heb ook geen trek in dit filmpje op dit moment, soi, no big deal.

Rob Gosseling
01-09-16, 22:42
Heel fijn allemaal, maar je klets er omheen. Waar het om gaat is dat jij commentaar gaat leveren bij een filmpje dat je nooit gezien hebt. Zo beweerde je bij hoog en bij laag dat het onderzoek van A. Kinsey niet wreed was. Daaruit volgt dat je je conclusies trekt op basis van je eigen vermoedens = speculatie = alles behalve feiten.

Daarnaast laat je je emotioneel leiden door WIE het filmpje plaatst wat onherroepelijk tot de zoveelste ad-hominem bijdrage leidt = non-argument.

Prima als je geen trek hebt in een filmpje op basis van wat dan ook, maar reageer dan gewoon niet. Het is geen verplichting om overal commentaar op te hebben. Ik heb ook geen trek in dit filmpje op dit moment, soi, no big deal.

Ik praat nergens omheen, want hier gaat het niet over Kinsey. Dus hoef ik daar ook niet op te antwoorden. Als je wilt open je maar weer die topic over Kinsey dan kunnen we daar over praten.

Ik emotioneel? nee. Ik stel vast dat Anthony Amin nooit reageert op zijn eigen filmpjes. Filmpjes die voornamelijk over joden en de VS gaan. Dat is geen op de man spelen maar een gegeven wat kan worden gecontroleerd. Moet ik een lijstje maken met 'plempsels' van hem?

Als de titel van een filmpje stelt dat joden de wereld gaan veroveren, haak ik al af. Dan hoef ik niet eens te kijken. Immers de titel zegt al voldoende. Zou hij nu de moeite hebben gedaan een fatsoenlijk transcript te maken en deze van een commentaar voorzien, wat wel tijd en energie kost, zou ik er waarschijnlijk wel op hebben gereageerd. Want dan kon ik hem eenvoudig quoten. Nu kon dat niet. Ik heb geen behoefte om andersmans video-topic van een transcript te voorzien, dus haak ik af. Neemt niet weg dat ik wel een commentaar heb over de titel.

Ik vond dit commentaar van Bofko zeer treffend:


Een man die alleen filmpjes plaatst en geen tekst, heeft NIKS te zeggen.
I.I.G. GEEN persoonlijkheid.

Deze eendimensionale idioot geeft alleen aan dat het een jodenhater is.Met niet meer dan 3 hersencellen.

Juffrouw_Saartje
01-09-16, 22:51
Gaat nergens over, commentaar hebben over iets wat je niet gezien hebt.

Ibrah1234
02-09-16, 08:40
Een dwergstaat met 5 miljoen inwoners zien als een nieuwe wereldmacht. Bij dergelijke nonsens neem ik niet eens de moeite verder te lezen.

super ick
02-09-16, 09:10
Jawel ik heb de titel van de video gelezen en die was zo absurd dat ik verder niet meer naar het filmpje hoef te kijken om er een oordeel over te kunnen vellen. Als bijvoorbeeld de titel van een filmpje zou luiden: 'alle homo's zijn varkens', hoef ik ook niet te kijken om toch een oordeel te kunnen vormen. Immers de titel duidt al aan waar het op uitdraait. Ik heb geen zin om mijn tijd te verpesten met het kijken naar video's die jodenhaat of homohaat promoten.

Negeren die juffrouw Tsaar. Die heeft oogkleppen op.

super ick
02-09-16, 09:35
Volgens mij is de objectieve regel volgens de Quran dat wanneer een mens zich tot zijn volle kracht heeft ontwikkeld zowel in psychologische als lichamelijke zin dat deze in principe rijp is voor verbintenis... Nu is dat in de geschiedenis in alle culturen verschillend... Het is ook de tijdsgeest en wat geaccepteerd word in de maatschappij... Er is geen dwang in het huwelijk... Huwelijken dienen in overeenstemming plaats te vinden...

Onze dochter kreeg op haar 14e al huwelijksaanzoeken waarop wij elkaar verbaasd aankeken omdat volwassen mannen dachten dat onze dochter veel ouder was? Dus leeftijd zegt niet alles... De volgroeing van het lichaam spreekt zijn eigen taal...

Je praat weer met meel in je mond.
Psychologisch volwassen kan je niet zijn op je veertiende. De leeftijden waarop het gebeurt liggen overigens belachelijk veel lager. 10 en 11 tellen ook mee.
Natuurlijk is er dan sprake van dwang. Armoede. Er zelf niet voor kunnen zorgen en hopen dat je dochter dan een goede partij trouwt door ze 'mee te geven' aan 1 of andere rijkaard als derde vrouw. Het zijn nooit de armoedzaaiers. Moslims kunnen Mo als voorbeeld nemen met de Koran in de hand.

Welnee man hoe kom je erbij.
Een meisje van 14 met ontwikkelde borsten kan psychologisch best achter lopen op een meisje van 14 met minder ontwikkelde borsten.
De borsten als thermometer voor de mate van ontwikkeling? Ik neem aan dat je even een uitglijder hebt gemaakt of dat we elkaar niet helemaal goed begrijpen.

Wizdom
02-09-16, 11:23
Je praat weer met meel in je mond.
Psychologisch volwassen kan je niet zijn op je veertiende. De leeftijden waarop het gebeurt liggen overigens belachelijk veel lager. 10 en 11 tellen ook mee.
Natuurlijk is er dan sprake van dwang. Armoede. Er zelf niet voor kunnen zorgen en hopen dat je dochter dan een goede partij trouwt door ze 'mee te geven' aan 1 of andere rijkaard als derde vrouw. Het zijn nooit de armoedzaaiers. Moslims kunnen Mo als voorbeeld nemen met de Koran in de hand.

Welnee man hoe kom je erbij.
Een meisje van 14 met ontwikkelde borsten kan psychologisch best achter lopen op een meisje van 14 met minder ontwikkelde borsten.
De borsten als thermometer voor de mate van ontwikkeling? Ik neem aan dat je even een uitglijder hebt gemaakt of dat we elkaar niet helemaal goed begrijpen.

Je kunt niet spreken voor alle mensen... Sommige kinderen zijn bij wijze van spreken nog verstandiger dan jou en mij... Ik heb het niet over individuele gevallen... Het gaat over de richtlijnen... En er zullen vast ook wel dwang gevallen bij hebben gezeten... Maar dat is volgens mij niet volgens de richtlijnen... Er moet over en weer overeenstemming zijn... Maar zoals gezegd er is niemand meer in deze tijd die zijn dochters uithuwelijkt op die leeftijd... Het is een fenomeen geweest op basis van de maatschappelijke omstandigheden en acceptatie in die tijd... Je kunt het niet 1 op 1 vertalen naar onze tijd... Er staat niet dat gij zult u dochters op hun xxx jaar trouwen als verplichting... Is dat duidelijk genoeg?

Het is een non-issue gebruikt door mensen die geen argumenten hebben verder...

super ick
02-09-16, 13:57
Je kunt niet spreken voor alle mensen... Sommige kinderen zijn bij wijze van spreken nog verstandiger dan jou en mij...

Maar zoals gezegd er is niemand meer in deze tijd die zijn dochters uithuwelijkt op die leeftijd... Het is een fenomeen geweest op basis van de maatschappelijke omstandigheden en acceptatie in die tijd...


Wat een prietpraat. Kinderen zijn kinderen. Ook verstandige kinderen zijn kinderen. Zo simpel is het.

Volgens mij leef je in een isolement. Het aantal kindhuwelijken is een groot probleem.

Wizdom
03-09-16, 08:43
Wat een prietpraat. Kinderen zijn kinderen. Ook verstandige kinderen zijn kinderen. Zo simpel is het.

Volgens mij leef je in een isolement. Het aantal kindhuwelijken is een groot probleem.

Flauwekul... Homohuwelijken dat is het echte probleem...

super ick
03-09-16, 15:08
Flauwekul... Homohuwelijken dat is het echte probleem...

Duidelijk, moreel verachtelijk dat je kinderhuwelijken als flauwekul wegzet.
Bekrompen over het homohuwelijk.

StevieK
03-09-16, 17:52
Duidelijk, moreel verachtelijk dat je kinderhuwelijken als flauwekul wegzet.
Bekrompen over het homohuwelijk.


De grote van de groep bepaalt de macht,


GAAN HEEN EN VERMENIGVULDIG U

Homohuwelijken voegen niets toe aan het uitbreiden van de geloofsgroep, vandaar dat homohuwelijken worden afgekeurd.

StevieK
03-09-16, 17:53
Flauwekul... Homohuwelijken dat is het echte probleem...

Waarom ?

super ick
04-09-16, 09:45
De grote van de groep bepaalt de macht,


GAAN HEEN EN VERMENIGVULDIG U

Homohuwelijken voegen niets toe aan het uitbreiden van de geloofsgroep, vandaar dat homohuwelijken worden afgekeurd.

Dus volgens jou komen kindhuwelijken minder vaak voor?
Trek je onderbuik eens in en ga er eens over lezen man!

StevieK
05-09-16, 12:08
Neen hoor, absoluut niet, zeg ik dat ???



Het antwoord was gericht op de homohuwelijken uitspraak, de reden waarom het geloof deze afkeurt.

Ik kan mijn onderbuik niet intrekken omdat ik deze niet heb :)

super ick
05-09-16, 16:09
Neen hoor, absoluut niet, zeg ik dat ???



Het antwoord was gericht op de homohuwelijken uitspraak, de reden waarom het geloof deze afkeurt.

Ik kan mijn onderbuik niet intrekken omdat ik deze niet heb :)

:hihi:

Sorry.
Was voor Wiz bedoelt.