PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland , het land waar alles mogelijk is een waar nu zelf pedofilie gepromoot wordt



StevieK
26-08-16, 11:20
72 kinderbruidjes uit Syrie onderweg naar Nederland om herenigd te worden met hun echtgenoten | Koffie Pauze (http://www.koffiepauze.net/2016/08/22/1087/)

72 kinderbruidjes uit Syrie onderweg naar Nederland om herenigd te worden met hun echtgenoten

Zo’n tweeenzeventig meisjes die in Syrië zijn uitgehuwelijkt en getrouwd, zijn onderweg naar Ter Apel om te worden herenigd met hun echtgenoten. Onder de meisjes zitten kinderen van 13, 14 en 15 jaar oud.

Zo wordt een meisje van 13 dan herenigd met haar man van 49 jaar, meldt RTV Noord.



Afgelopen jaar hebben 72 uitgehuwelijkte meisjes asiel aangevraagd in Nederland, volgens cijfers van de IND. Inmiddels zijn negen van deze groep meerderjarig.

Verdriedubbeld
Het aantal kindbruiden dat Nederland binnenkomt, is verdriedubbeld in vergelijking met vorig jaar. Dat schat Ineke van Winden van het Centrum tegen Kinderhandel en Mensenhandel (CKM). Ze benadrukt dat het gaat om onbevestigde cijfers, omdat het aantal nog niet goed geregistreerd wordt, maar volgens Van Winden is dit cijfer “niet irreëel”.

Het zou gaan om ongeveer drie kindbruiden per week, allemaal uit het Midden-Oosten. Dat zegt Van Winden naar aanleiding van berichtgeving van RTV Noord.

“De problematiek van kindbruiden is groot. Het zijn meisjes die vaak al getraumatiseerd zijn door de burgeroorlog in hun land van herkomst. Ze hebben een tijd in vluchtelingenkampen geleefd in de regio en worden dan weggerukt van hun familie om te trouwen met een oudere man. Dat kan niet anders dan extra traumatiserend zijn”, zegt Van Winden.

Nederlandse overheid
Richart Joling, fractievoorzitter van de PvdA in Vlagtwedde: “Als overheid staan wij dus toe dat deze meisjes seksueel misbruikt worden. Ik vind dat zeer verwerpelijk en ernstig’. Volgens Joling arriveren er nu ongeveer drie kindbruidjes per week in Ter Apel. ‘Ik heb begrepen dat de medewerkers van het COA niet zo goed weten wat ze met de situatie aan moeten. Duidelijk beleid ontbreekt”.

Veel reacties
VROUW-columniste Daphne Deckers plaatste een bericht over de uitgehuwelijkte meisjes op Facebook en werd bedolven onder reacties.

Zo zegt Arianne: “En dat moeten wij allemaal maar heel gewoon vinden en accepteren?”

Lydia: “Echt ongelofelijk, dat dit mogelijk is in Nederland, te gek voor woorden!”

Joske: “Ik word hier zo verdrietig van.”

Syrië
Officieel mogen meisjes in Syrië trouwen als ze 16 jaar zijn. Religieuze leiders denken daar anders over. Zij vinden het goed als meisjes op hun dertiende al in het huwelijk treden.

Wat vind jij van de hereniging van kindbruidjes met hun echtgenoot in Nederland?

Ibrah1234
26-08-16, 12:07
‘Ik heb begrepen dat de medewerkers van het COA niet zo goed weten wat ze met de situatie aan moeten. Duidelijk beleid ontbreekt”.

Het is volstrekt duidelijk. Seks met minderjarigen is strafbaar in Nederland. Als medewerkers van het COA wetenschap hebben van dit soort misdrijven dan zijn ze verplicht daarvan melding te maken bij justitie. Laten ze dat na dan faciliteren ze misdaad en zijn ze wat mij betreft strafbaar.

super ick
26-08-16, 17:19
Het is volstrekt duidelijk. Seks met minderjarigen is strafbaar in Nederland. Als medewerkers van het COA wetenschap hebben van dit soort misdrijven dan zijn ze verplicht daarvan melding te maken bij justitie. Laten ze dat na dan faciliteren ze misdaad en zijn ze wat mij betreft strafbaar.

Er zijn hier volgens mij nogal wat mensen die uit politieke correctheid hun kop in hun reet hebben zitten. Aankaarten is pijnlijk dus kijken ze de andere kant op.

cummonisto
26-08-16, 23:53
Wat is dit voor hoeren topic? 72 minderjarigen, is gelinkt aan 72 maagden.

Deze bericht is verzonnen, en moet verwijdert worden. Anders verpest ik deze fucking topic.

super ick
27-08-16, 08:44
Wat is dit voor hoeren topic? 72 minderjarigen, is gelinkt aan 72 maagden.

Deze bericht is verzonnen, en moet verwijdert worden. Anders verpest ik deze fucking topic.

Het zijn waarschijnlijk 72 druiven.

StevieK
27-08-16, 09:11
Wat is dit voor hoeren topic? 72 minderjarigen, is gelinkt aan 72 maagden.

Deze bericht is verzonnen, en moet verwijdert worden. Anders verpest ik deze fucking topic.



Bron ist RTV Noord

'Tientallen Syrische kindbruiden onderweg naar Ter Apel' - RTV Noord (http://www.rtvnoord.nl/nieuws/154125/Tientallen-Syrische-kindbruiden-onderweg-naar-Ter-Apel)

Ibrah1234
27-08-16, 09:32
Er zijn hier volgens mij nogal wat mensen die uit politieke correctheid hun kop in hun reet hebben zitten. Aankaarten is pijnlijk dus kijken ze de andere kant op.

Dit soort huwelijken zijn zelfs door de overheid erkend. Wist ik niet. Als de overheid spreekt van seksueel misbruik dit soort huwelijken verwerpelijk acht. Waarom erkennen ze het dan. Snap jij het nog?

"Kindhuwelijken worden in Nederland erkend, mits geregistreerd in land van herkomst. Volgens critici is het gedoogbeleid van de overheid er vooral op gericht om politiek gevoelige discussies te voorkomen".

cummonisto
27-08-16, 10:27
(pag. 43)

Bron : Nationaal Rapporteur Mensenhandel en Seksueel Geweld tegen Kinderen (https://www.nationaalrapporteur.nl/binaries/nationaalrapporteurzichtopkwetsbaarheidinteractief _tcm23-34694.pdf) - 2016



Ja, daar lijkt het wel op: 72 is wel toevallig. Maar los van dit (verzonnen?) aantal is het probleem van kindbruiden wel reëel. Daar zijn in april 2016 ook kamervragen (https://www.rijksoverheid.nl/documenten/kamerstukken/2016/04/26/antwoorden-kamervragen-over-het-bericht-dat-de-afgelopen-maanden-60-kindbruiden-nederland-zijn-binnengekomen) over gesteld. Daar ging het over 60 kindbruiden.
Ik heb niet ontkend dat meisjes met nog een luier om, worden uitgehuwelijkt. Als het om 60 kinderbruiden gaat, en iemand vertelt dat het 72 zijn, neem je toch niet serieus.

cummonisto
27-08-16, 10:40
Bron ist RTV Noord

'Tientallen Syrische kindbruiden onderweg naar Ter Apel' - RTV Noord (http://www.rtvnoord.nl/nieuws/154125/Tientallen-Syrische-kindbruiden-onderweg-naar-Ter-Apel)

Tussen januari 2014 en begin dit jaar hebben ten minste 34 Syrische kindbruiden asiel aangevraagd in Nederland.

Daarnaast zouden er nog eens 22 zogeheten 'nareizende bruiden' onderweg zijn naar Ter Apel, tienermeisjes waarvan de man al in ons land verblijft. Dat blijkt uit een intern stuk van de Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) waar RTV Noord inzage in heeft gehad.
__________________________________________________ __________________________________

34+22 is volgens mij 56, of hebben ze de leeftijd van een kinderbruid meegeteld, om aan die aantal van 72 te komen.

super ick
27-08-16, 12:37
Tussen januari 2014 en begin dit jaar hebben ten minste 34 Syrische kindbruiden asiel aangevraagd in Nederland.

Daarnaast zouden er nog eens 22 zogeheten 'nareizende bruiden' onderweg zijn naar Ter Apel, tienermeisjes waarvan de man al in ons land verblijft. Dat blijkt uit een intern stuk van de Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) waar RTV Noord inzage in heeft gehad.
__________________________________________________ __________________________________

34+22 is volgens mij 56, of hebben ze de leeftijd van een kinderbruid meegeteld, om aan die aantal van 72 te komen.

Ik zou me meer druk maken om het feit dan het precieze aantal.

Waar is Wizdom als je hem nodig hebt.

StevieK
27-08-16, 16:53
Tussen januari 2014 en begin dit jaar hebben ten minste 34 Syrische kindbruiden asiel aangevraagd in Nederland.

Daarnaast zouden er nog eens 22 zogeheten 'nareizende bruiden' onderweg zijn naar Ter Apel, tienermeisjes waarvan de man al in ons land verblijft. Dat blijkt uit een intern stuk van de Immigratie en Naturalisatie Dienst (IND) waar RTV Noord inzage in heeft gehad.
__________________________________________________ __________________________________

34+22 is volgens mij 56, of hebben ze de leeftijd van een kinderbruid meegeteld, om aan die aantal van 72 te komen.

schijnbaar is het aantal voor jouw meer belangrijker dan het werkelijke verhaal.

super ick
27-08-16, 18:40
Wizdom moet voorstander zijn. Het staat immers geschreven.

cummonisto
27-08-16, 19:25
schijnbaar is het aantal voor jouw meer belangrijker dan het werkelijke verhaal.
Voor mij niet. Maar het is wel belangrijk, als je geloofwaardig wil overkomen.

cummonisto
27-08-16, 21:40
Op welke leeftijd zijn de meisjes in Nederland neukbaar?

super ick
27-08-16, 23:44
Op welke leeftijd zijn de meisjes in Nederland neukbaar?

Als ze zelf willen. Met leeftijdgenootjes.

cummonisto
28-08-16, 21:22
Als ze zelf willen. Met leeftijdgenootjes.
Je kan een twaalfjarige meisje toch niet laten neuken door een leeftijdgenoot. Ook niet als ze zelf willen.

StevieK
28-08-16, 21:36
Je kan een twaalfjarige meisje toch niet laten neuken door een leeftijdgenoot. Ook niet als ze zelf willen.

Daarom Trouwen dat dan op een legetieme wijze een ouwe vuns haar maagdelijkheid kan wegnemen

cummonisto
28-08-16, 21:55
Daarom Trouwen dat dan op een legetieme wijze een ouwe vuns haar maagdelijkheid kan wegnemen
Ik ga toch gehakt maken van je onzin.

cummonisto
28-08-16, 21:57
Beheer waar zijn jullie nou? zitten jullie met je lul te spelen of zo? wanneer gaan jullie deze fucking onzin verwijderen?

cummonisto
28-08-16, 22:07
In Nederland Neuken Henkjes en Ingridjes elke dag elkaar kapot. Dat is allemaal goed, as Ingridje maar niet zwanger wordt. En ze lopen hier leugens te verspreiden over asielzoekers.

Abudhar
28-08-16, 22:18
Stevie. Je hebt nog steeds niet geantwoord waarom je zo vaak en graag in Asia komt. Ik kan alleen maar gissen. Veel, kan ook weinig zijn weet ik het, vrouwen hebben daar het lichaam van een tiener. Klopt dat, Stevie? Heb jij een dikke pens, Stevie? Ben jij zo'n baggerboer die altijd gevaren heeft? Met een dikke pens?

StevieK
29-08-16, 03:20
Stevie. Je hebt nog steeds niet geantwoord waarom je zo vaak en graag in Asia komt. Ik kan alleen maar gissen. Veel, kan ook weinig zijn weet ik het, vrouwen hebben daar het lichaam van een tiener. Klopt dat, Stevie? Heb jij een dikke pens, Stevie? Ben jij zo'n baggerboer die altijd gevaren heeft? Met een dikke pens?

Neen ik heb geen dikke pens, neen ik ben geen baggerboer ??, Jij weet niks, je wilt hier gissen dus vertel dan maar waarom jij denkt dat ik veel in de stad kom die ik aangegeven heb.

Juffrouw_Saartje
29-08-16, 06:01
In Nederland xxxxxx Henkjes en Ingridjes elke dag elkaar kapot. Dat is allemaal goed, as Ingridje maar niet zwanger wordt. En ze lopen hier leugens te verspreiden over asielzoekers.

Inderdaad, hypocrisie ten top:


Daarom Trouwen dat dan op een legetieme wijze een ouwe vuns haar maagdelijkheid kan wegnemen

Jij hebt liever dat die meisjes misbruikt worden, zonder dat ze getrouwd raken? Iemand haalt haar maagdelijkheid toch weg? Bij vele Nederlandse meisjes is dat voor de wettelijke huwbare leeftijd. De wereld op zijn kop! Henkie mag wel vunzig haar maagdelijkheid weghalen en daarna hard weghollen naar de volgende tiener.

StevieK
29-08-16, 06:24
Inderdaad, hypocrisie ten top:



Jij hebt liever dat die meisjes misbruikt worden, zonder dat ze getrouwd raken? Iemand haalt haar maagdelijkheid toch weg? Bij vele Nederlandse meisjes is dat voor de wettelijke huwbare leeftijd. De wereld op zijn kop! Henkie mag wel vunzig haar maagdelijkheid weghalen en daarna hard weghollen naar de volgende tiener.

Meisjes behoren helemaal niet misbruikt te worden en jonge meisjes die moeten trouwen met ouwe kerels , WALCHELIJK. Daarom snap ik ook niet waarom NL dat met die kinderbruiden toelaat.

Wat zou jij er van vinden als jouw jonge dochter moet huwen met een ouwe kerel en dan haar maagdelijk verliest. Of vind jij dat OK

Effe bij de topic blijven, zoals je altijd zegt , we hebben het hier duidelijk niet over Henkie

super ick
29-08-16, 10:44
Je kan een twaalfjarige meisje toch niet laten neuken door een leeftijdgenoot. Ook niet als ze zelf willen.

Dat was ook mijn antwoord niet.
Lees maar terug.

Altijd maar diezelfde truc van gelovigen. Een wereld van totale wanorde schetsen als niet aan hen normen en waarden wordt voldaan terwijl ze er zelf een teringzooi van maken.

Laat jij je 11 jarige dochtertje maar lekker uitwonen door een 50 jarige Syriër. Dat keur jij toch goed?
Als het maar geen 'misbruik' is zoals hypocriete Tsaartje hier probeert alles onder misbruik te scharen wat niet in het normenstelsel van de islam past.