PDA

Bekijk Volledige Versie : 'IS is uit op een Armageddon'



Rob Gosseling
08-09-16, 04:11
Onderwerp verwijderd omdat de discussie verneukt is.

super ick
08-09-16, 11:55
Tja,

Altijd wel iets te vinden dat er in gaat als koek.

Abudhar
08-09-16, 14:18
De scheve kleine voetjes of het ballonnenhoofd? Wat kwam er eerst?

super ick
08-09-16, 17:42
Ik zie geen verschil tussen jou, 'Nazikilla' en 'Karma'. Nooit inhoudelijk, alleen maar schelden. Dat heeft overigens niets met de islam of etniciteit te maken.

Je weet toch hoe dat gaat? Mensen die hele fora volschelden schijten in hun broek als ze alleen voor je staan.

Ze raken er opgewonden van.

Abudhar
08-09-16, 17:44
Je weet toch hoe dat gaat? Mensen die hele fora volschelden schijten in hun broek als ze alleen voor je staan.

Ze raken er opgewonden van.

Aha, nazi. Ga je je vuistjes plaatsen waar je bek is?

super ick
09-09-16, 06:49
Aha, nazi. Ga je je vuistjes plaatsen waar je bek is?

:fuckit: je moeder

Abudhar
09-09-16, 10:27
:fuckit: je moeder
Kijk, dit ben jij nu ten voeten uit. In de kern, klein nazi straattuig dat graag spier(ballen) taal bezigt en oude vrouwtjes erbij haalt, want geen karakter en lef.

super ick
09-09-16, 16:23
Ik wil best wel een keer met je afspreken opa. Ik denk niet dat jij dat wil. Houd je dreigementen voor je.

Eerst volgende keer,als ik weer zon laffe post lees, ontvang je een pm met mijn gegevens. :blij:

Ga je gerimpelde nazi lichaam trainen.


Lekker he? NVDD is dood. Rarara hoe kan dat. Nu alleen jij,ibrahrat, bofko en Rob Gosseling weg. En wij hangen de vlag uit.


Praatjesmaker.

Tja na zo'n keer of 15 voor nazi uitgemaakt te zijn geef ik eens een keer een reactie.

Niet piepen.

Ik ben niet zo van het geweld. Ik heb genoeg meegemaakt. maar misschien heb je zin een keer mee te trainen? Dan moet je je wel gedragen uiteraard anders ga je eruit.

super ick
09-09-16, 16:24
Kijk, dit ben jij nu ten voeten uit. In de kern, klein nazi straattuig dat graag spier(ballen) taal bezigt en oude vrouwtjes erbij haalt, want geen karakter en lef.

Niet janken je bent al twee weken bezig.

Nidam
10-09-16, 00:45
tja na zo'n keer of 15 voor nazi uitgemaakt te zijn geef ik eens een keer een reactie.

Niet piepen.

Ik ben niet zo van het geweld. Ik heb genoeg meegemaakt. Maar misschien heb je zin een keer mee te trainen? Dan moet je je wel gedragen uiteraard anders ga je eruit.

jij heb gespleten tong van sjaakie ! Ik ga daar niet i9ntrappen vieze rik. Toch moeder bij halen ouwe sletje.

super ick
10-09-16, 11:54
Ik heb niks meegemaakt...

Ik heb wel een levenslange verbod gekregen van de Nederlandse Krachtsport Federatie,nadat ik een Hollandse praatjesmaker die mij voor kut-Marokkaantje uitmaakte,zwaar heb bewerkt met een halter.

Die Wilders-look a like,dronk 2 maanden uit een rietje,althans dat zei de rechter.
Mij werd toen poging tot doodslag ten laste gelegd. Wat uiteindelijk,door geniaal werk van mijn advocaat,afgezwakt werd naar,zware mishandeling. ( 80 uur werkstraf) Heb er inmiddels al 13 uur op zitten.


Nu jij.

Ik heb nog nooit met halters getraind.

Iets gebruiken om mee te slaan vind ik laf, tenzij je zomaar aangevallen wordt dan is alles geoorloofd.

Ik geef momenteel enkele uren techniektraining aan mensen die jij alleen op TV ziet. Alleen omdat zij mij daar om verzocht hebben en omdat ik het leuk vind.

Zelf hoef ik nooit geweld te gebruiken. Mensen hebben teveel respect voor mij in de echte wereld. Ik ga er namelijk vanuit dat je krijgt wat je geeft. Leef je bij geweld dan krijg je daar vroeg of laat de rekening voor gepresenteerd.

Ik kan je nog melden dat je mij nooit kan raken met een halter. Je moet die man onverwachts hebben geslagen, vanachter ofzo anders kan je met een halter never snel genoeg toeslaan.

nacht
10-09-16, 14:43
Ik heb wel een levenslange verbod gekregen van de Nederlandse Krachtsport Federatie,nadat ik een Hollandse praatjesmaker die mij voor kut-Marokkaantje uitmaakte,zwaar heb bewerkt met een halter.



over karma gesproken......

Abudhar
10-09-16, 16:32
Niet janken je bent al twee weken bezig.
Ja, nou en? Voor jou toch niet een reden om tot je(de) echte i(c)k te hervallen en met lelijke taal oma's te beledigen? Zelfs ouwe vrouwtjes zijn niet veilig, hé? Wat zeg ik, ouderen zijn de eerste slachtoffers van jullie belts and boots on the streets. Dit verdient een groene tfoe in je gezicht.
Tfoe!

super ick
11-09-16, 07:55
Ja, nou en? Voor jou toch niet een reden om tot je(de) echte i(c)k te hervallen en met lelijke taal oma's te beledigen? Zelfs ouwe vrouwtjes zijn niet veilig, hé? Wat zeg ik, ouderen zijn de eerste slachtoffers van jullie belts and boots on the streets. Dit verdient een groene tfoe in je gezicht.
Tfoe!

:zwaai:

Vieze racist.

https://mobile.twitter.com/Boutaina/statuses/446962747045990400

Abudhar
11-09-16, 11:34
:zwaai:

Vieze racist.

https://mobile.twitter.com/Boutaina/statuses/446962747045990400

Kijk! Je smoel zit al onder de groene prut.

super ick
11-09-16, 17:10
Kijk! Je smoel zit al onder de groene prut.

Marokko discrimineert migranten en illegalen | ThePostOnline (http://nieuws.tpo.nl/2014/03/21/marokko-discrimineert-migranten-en-illegalen/)

Abudhar
11-09-16, 18:25
Marokko discrimineert migranten en illegalen | ThePostOnline (http://nieuws.tpo.nl/2014/03/21/marokko-discrimineert-migranten-en-illegalen/)

Huit! Huit!

super ick
12-09-16, 07:14
Huit! Huit!

https://wijblijvenhier.nl/nieuws/racisme-in-marokko-verboden-om-appartementen-aan-afrikanen-te-verhuren/

Erger dan Wilders.

Abudhar
12-09-16, 22:02
Ik zie dat de zwijntjes elkaar getroffen hebben in hun drek. Huit! Huit!

super ick
14-09-16, 19:43
@Nazi SuperDick

Jij komt snelheid,kracht en ballen tekort om met mij te vechten maar alsnog geef ik je de kans om met mij de ring in te stappen.


Accepteer je de uitdaging of blijf je maar blaaskaken op een forum waarvan de meeste leden een bril dragen?

Doe jezelf maar lekker groot voor, kleuter. Ik ga verder natuurlijk niet op je kinderachtige dreigementen in.

nacht
14-09-16, 21:38
Hahaha topictitel is wel sluitend....


Armageddon ga ik je bezorgen in de ring smerige laffe racist!!! Ga in op mijn uitdaging... Boksring is zo geregeld. Je mag op mijn kosten naar Utrecht komen..


Niks wordt gefilmd. Ik ben er heilig van overtuigd dat ik jouw oogjes binnen 6 minuten achter je oogkassen laat draaien.


Kusje opa...... Ik had je gewaaarschuwd praatjesmaker.....Deze gozer staat te trappelen. De vorige was ik met 4 min 15 sc klaar. :handbang::ninja2:


Stop met typen en stap de ring in met mij...aub!!! ****** bejaarde nazi.

waar ben je mee bezig? je zit alleen maar jezelf op te fokken. daar heb je nix aan.
superdick wordt er niet warm of koud van. je denkt toch niet dat hy tegenover jou ook maar iets te bewyzen heeft? wat kan hem het schelen wat je van hem vindt?

relaxt gozer. rook een wietje en chill.

Ibrah1234
14-09-16, 23:58
Respect voor Super Ick dat hij zich niet laat provoceren door een junk. Kan me voorstellen dat zijn handen jeuken om dat tuig het zwijgen op te leggen.

super ick
15-09-16, 08:48
Ik ga hier natuurlijk niet op in.

Niet voor niets zie je geen kickboksers van 50 jaar meer rondlopen. Je maakt in je overmoedigheid echter een ernstige denkfout.
Kickboksen is een beperkte sport, een ringsport.

Een vriend van mij, helaas overleden, was wereldkampioen muy Thai en kickboksen. Die had zo'n zelfde air in de praktijk als jij hier op papier. Die liep daar toch op zeker moment tegen de verkeerde aan. Die jongen brak in een oogwenk zijn arm. Einde oefening. Geen regels, geen handschoenen.

Er is zoveel meer mogelijk dan een low kick.

Daarnaast weet ik uit ervaring dat begenadigde kickboksers gemakkelijk partijen verliezen van minder begenadigde jongens door het gewichtsverschil. Die houden de kleinere, lichtere jongens makkelijk op afstand en de stootkracht is veel harder.
Bij ons stoeien de jongen nog wel eens op de training. Pakken, klemmen, grondgevecht. Dan liggen de verhoudingen ineens heel anders.

Magoed daar zou jij ook allemaal wel heer en meester in zijn.

Vroeger was er hier een prikker Sidi bibi. Daar heb ik nog wel eens een prive mailtje naar gestuurd. Die kan mijn hele verhaal bevestigen. Stuur hem maar een mailtje. Dan weet je dat ik geen onzin vertel.

Het ga je verder goed met je nutteloze invitaties.

Ibrah1234
15-09-16, 10:26
De vanzelfsprekendheid waarmee denkt onbeschadigd uit een bare knuckle fight weg te lopen is mij een raadsel. Kickboksen is inderdaad een wedstrijdsport.

Ik tril en shake alleen al bij het idee dat het menens is. Heb zat winter en zomerkampen kyukushin meegemaakt. Op blote voeten door de bossen en over straat rennen in een karate-gi. Ken lui van 60+ die ik echt niet tegenover me wil hebben staan ook al al ben ik veel jonger.

Dat is iets heel anders dan reglementair met een arbiter. Die knakkers vechten puur op spirit en lopen niet achteruit. Heb zat schade gezien zelfs bij gewone kumite. Als het moet dan moet het maar ik loop liever weg. Sterker nog..... ik ren liever weg :hihi:

super ick
15-09-16, 12:07
De vanzelfsprekendheid waarmee denkt onbeschadigd uit een bare knuckle fight weg te lopen is mij een raadsel. Kickboksen is inderdaad een wedstrijdsport.

Ik tril en shake alleen al bij het idee dat het menens is. Heb zat winter en zomerkampen kyukushin meegemaakt. Op blote voeten door de bossen en over straat rennen in een karate-gi. Ken lui van 60+ die ik echt niet tegenover me wil hebben staan ook al al ben ik veel jonger.

Dat is iets heel anders dan reglementair met een arbiter. Die knakkers vechten puur op spirit en lopen niet achteruit. Heb zat schade gezien zelfs bij gewone kumite. Als het moet dan moet het maar ik loop liever weg. Sterker nog..... ik ren liever weg :hihi:

Dat is de beste oplossing.

Nidam
16-09-16, 00:52
Alleen maar stoer doen met letters. Ik heb niks gezien nog.