PDA

Bekijk Volledige Versie : Ziekenhuizen in Marrakesh

Gustave Garnier
22-09-16, 10:31
De vader van mijn Marokkaanse vrouw is erg ziek en moet direct een behandeling krijgen. Hij en begeleidende familierleden wachten momenteel ruim 12 uur in het ziekenhuis IBN TOFAIL in Marrakesh zonder dat een begin van een behandeling is ingezet. Mijn vrouw hier bij mij in Nederland raakt overstressed. Hebben jullie een tip waar zij sneller en misschien beter geholpen kunnen worden tegen redelijke vergoedingen zonder eerst duizenden euro's te moeten storten voor een westerse privé kliniek? Hoi mensen ik ben nieuw op deze site, dus de kans dat ik in dit forum niet goed zit is groot. Ik kon niet een forum vinden over medische zaken, maar wellicht heb ik niet goed gezocht. Geef mij in dat geval een tip waar ik verder het beste de vraag kan posten. Vriendelijk bedankt.

Gustave Garnier
23-09-16, 11:46
Nope, helaas. Als je niet verzekerd bent dan ben je de pineut. Duizenden case stories. RSZ in Maroc, CNSS, die eigen goed geëquipeerde ziekenhuizen runt over heel Maroc is een oplossing voor de volgende keer mits hij zich laat verzekeren. Ergens op die site staan ook een aantal bedragen op voor courante ingrepen. Heel betaalbaar. Hoop voor een goede afloop. Succes. Qui peut en bénéficier ? | La Caisse Nationale de Sécurité Sociale (http://www.cnss.ma/fr/content/qui-peut-en-b%C3%A9n%C3%A9ficier) Beste Abduhar, Vriendelijk bedankt voor jouw reactie. Wij gaan jouw tips onderzoeken.