PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Prinses Beatrix en koning Willem-Alexander wisten niets van belastingdeal'



Oiseau
14-10-16, 21:58
Prinses Beatrix en koning Willem-Alexander wisten niets van het belastingvoordeel dat zij krijgen. RTL Nieuws onderzocht documenten uit de jaren 1969-1973 in het Nationaal Archief, die dat zouden uitwijzen. De Oranjes zouden de vermogensbelasting die zij betalen over privévermogen gecompenseerd krijgen. Premier Rutte maakte vandaag op zijn persconferentie bekend dat hij hierover met de koning heeft overlegd en dat de koning tegen hem zei dat 'ie van niets weet. Rutte zegt dat de zaak nu wordt onderzocht en dat de Tweede Kamer wordt geïnformeerd zodra er duidelijkheid is.
http://nos.nl/video/2137735-prinses-beatrix-en-koning-willem-alexander-wisten-niets-van-belastingdeal.html
-----------------------------------------------------------------------

Wanneer geld als water binnenstroomt dan zou ik ook Oost-Indisch doof zijn..
Alleen jammer voor gewone burgers dat de belastingdienst hard en bijna onmenselijk toeslaat als je door welke omstandigheden dan ook in gebreken bent.. En als ik morgen per vergissing een paar ton zou mogen krijgen dan weet ik anno 2016 dat ik gek ben als ik dat geld zou terug storten.. De koning regelt zijn huishoudelijke boekje zelf niet daar heeft hij een staf voor. Eigenlijk moet de premier opstappen en een parlementaire enquête komen over de belangrijkste dienst van NL( het is een corrupte bende en zeker niet kosjer) .
Het is heel zwaar om slapend rijk te zijn.