PDA

Bekijk Volledige Versie : Oké, we gaan anders prikken "geen last van discriminatie maar wel van het niet hebben van Werk"



Oiseau
16-10-16, 11:35
Waarom worden deze stellingen of vragen niet geplaatst?

"Ik heb geen directe last van wilders maar ik heb angst voor deportatie" ook zo'n stelling ..

Oiseau
16-10-16, 13:25
Oké, dan ga ik mijn topic verplaatsen naar pb.

Ik wil jullie daar niet tegenkomen ..:hihi:

Bofko
17-10-16, 00:44
Ja, Vogel ,d'r zijn veel Nl'ers die last hebben van geen werk.
En ik denk dat er weinigen last hebben van angst voor deportatie.

En degene die daar wel bang voor zijn hebben niet goed door hoe het nederlandse overheidsbestel werkt. Die denken nog een beetje middelleeuws dat Wilders een tiran is die kan doen en laten wat hij wil als hij minister-president zou zijn.

Wilders als minister-president krijgt een stuk minder voor elkaar dan Erdogan in Turkije! Wat ik je brom.

H.P.Pas
17-10-16, 13:19
"Ik heb geen directe last van wilders maar ik heb angst voor deportatie" ook zo'n stelling ..

Dit is een lastige.
Een van de betere Oostenrijkse columnisten merkte laatst op dat er intussen zoveel gezwamd was over het 'ernstig nemen van de angsten in de bevolking' dat de Oostenrijkers langzaam maar zeker čcht bang beginnen te worden.
Een schot in de roos als je het mij vraagt.
Ik vind het daarom moeilijk een passende reactie op deportatieangst te bedenken. Ik zou terug kunnen vragen 'weet je wel zeker dat je daar echt bang voor bent ?' maar dat werkt alleen bij mensen die geneigd zijn zichzelf af en toe niet helemaal serieus te nemen; een tamelijk zeldzame deugd.

knuppeltje
17-10-16, 14:19
Het is allemaal angst...allemaal angst, en wie het langst leeft...die is nog het bangst.

:student: Volgens mij was destijds Robert Long een heel goede kandidaat voor de Nobelprijs Literatuur.

super ick
17-10-16, 18:02
Het is allemaal angst...allemaal angst, en wie het langst leeft...die is nog het bangst.

:student: Volgens mij was destijds Robert Long een heel goede kandidaat voor de Nobelprijs Literatuur.

Verkeerde tekst.

knuppeltje
18-10-16, 08:59
Verkeerde tekst.

Als je het niet zint, misschien wel. Maar het is wel degelijk waarheid.