PDA

Bekijk Volledige Versie : Binnenkort alle vrachtwagen chauffeurs werkeloos...



Wizdom
25-10-16, 21:39
Zelfrijdende vrachtwagen vervoert 50.000 blikjes bier
Gepubliceerd: 25 oktober 2016 12:58
Laatste update: 25 oktober 2016 12:58

Een zelfrijdende vrachtwagen van voormalige Google-medewerkers heeft voor het eerst een commerciële rit afgerond. Daarbij werden 50.000 blikjes bier vervoerd.
De vrachtwagen reed ongeveer 160 kilometer zelfstandig richting Colorado Springs, meldt The Verge. Toen de vrachtwagen de stad binnenkwam, werd hij door een menselijke bestuurder naar de eindbestemming gebracht.

Tijdens de rit reed de vrachtwagen ongeveer 90 kilometer per uur. Volgens politieagenten die de reis in de gaten hielden, bleef hij gedurende de reis netjes op zijn weghelft rijden.

De lokale gemeente was ingelicht over de plannen en hielpen om een route door de stad te bepalen.

De startup Otto bestaat uit voormalig Google-medewerkers die zelfrijdende vrachtwagen bouwen. Eerder dit jaar werd de startup overgenomen door Uber, dat ook werkt aan autonome voertuigen.

20477

Wizdom
25-10-16, 21:41
Alle taxichauffeurs kunnen binnen een aantal jaar ook hun duimen gaan draaien...

super ick
26-10-16, 07:49
Alle taxichauffeurs kunnen binnen een aantal jaar ook hun duimen gaan draaien...

Dat zijn allemaal criminelen. Die vinden wel wat anders.

Het is van alle jaren sommige beroepen verdwijnen, anderen komen er voor terug.

Je topictitel is erg tendentieus. Een beetje Geert Wilders achtig. Bangmakerij.
Deze vooruitgang zal gelijdelijk gaan. Jongeren zullen in de loop der jaren minder snel gaan kiezen voor het beroep. Dat is alles.

knuppeltje
26-10-16, 08:40
De nutteloosheid van de overbevolking wordt steeds duidelijker in beeld gebracht. :fpotver:

Bart.NL
26-10-16, 08:47
Als straks iedereen werkloos is, heeft niemand geld om de producten te kopen die deze vrachtwagens rond brengen, en dan kunnen ze naar de sloper.

The_Grand_Wazoo
26-10-16, 10:57
Ik denk eerlijk gezegd dat het niet zo'n vaart zal lopen met deze ontwikkeling. Eén dodelijk ongeluk en de invoering wordt een jaar uitgesteld. Natuurlijk, mensen maken ook ongelukken, maar die zijn aansprakelijk te stellen. Tenmisnte, als zij niet dood zijn (want dat zijn geen rechtspersonen in Stalinistisch Europa :-)).

Het vereist bovendien overal sensoren ed. Ook op landweggetjes. Voordat er daar een dekkende infrastructuur voor is aangelegd zijn we zeker een decenium verder.

cummonisto
26-10-16, 11:06
Onbemande kassa's, onbemande benzinepomp, onbemande vrachtwagens, en noem maar op. De mens blijft maar neuken, en kindjes produceren. Alleen een derde wereldoorlog kan deze wereld nog redden.

knuppeltje
26-10-16, 14:00
Onbemande kassa's, onbemande benzinepomp, onbemande vrachtwagens, en noem maar op. De mens blijft maar neuken, en kindjes produceren. Alleen een derde wereldoorlog kan deze wereld nog redden.

Op tijd verplicht steriliseren. Kan het toch nog gezellig blijven.

nacht
26-10-16, 15:09
Op tijd verplicht steriliseren. Kan het toch nog gezellig blijven.

en een verbod op orgaandonatie.

mark61
26-10-16, 18:28
Onbemande kassa's, onbemande benzinepomp, onbemande vrachtwagens, en noem maar op. De mens blijft maar neuken, en kindjes produceren. Alleen een derde wereldoorlog kan deze wereld nog redden.

Met die kassa's en benzinepompen loopt het niet zo'n vaart, dus blijkbaar is er toch iets dat die ontwikkeling tegenhoudt.

WO I en II deden niets tegen overbevolking. Druppel op een gloeiende plaat.

Misschien is geboortebeperking een idee.

The_Grand_Wazoo
26-10-16, 22:31
en een verbod op orgaandonatie.

Of alle orgaan donoren opruimen :-).

knuppeltje
27-10-16, 09:46
en een verbod op orgaandonatie.

Shit, die had ik niet gezien.

cummonisto
27-10-16, 12:05
Met die kassa's en benzinepompen loopt het niet zo'n vaart, dus blijkbaar is er toch iets dat die ontwikkeling tegenhoudt.

WO I en II deden niets tegen overbevolking. Druppel op een gloeiende plaat.

Misschien is geboortebeperking een idee.
Ik las knuppel op een gloeiende plaat.

Geboortebeperking is een oplossing, maar dit zullen Allah en God geen goed idee vinden.

knuppeltje
27-10-16, 15:11
Ik las knuppel op een gloeiende plaat.

:fpotver:

mark61
27-10-16, 17:07
Ik las knuppel op een gloeiende plaat.

Geboortebeperking is een oplossing, maar dit zullen Allah en God geen goed idee vinden.

:hihi:

Tsja, ik weet niet of dat 'harde' voorschriften zijn. In de categorie geen varkensvlees of alcohol. Of bij christenen, in de categorie 10 geboden.

Het lijkt me een beetje erbij verzonnen. Maja, theologie, altijd lastig.

mark61
27-10-16, 17:08
:fpotver:

Wilde fantasieën heeft ie. Nou ja, houdt jou lekker scherp.

The_Grand_Wazoo
27-10-16, 17:41
:fpotver:

Hé wat leuk, da's precies hoe je d'r op een gloeiende plaat uit zou komen te zien.

knuppeltje
28-10-16, 10:11
Hé wat leuk,

da's precies hoe je d'r op een gloeiende plaat uit zou komen te zien.

Vind je? :fplet:

Dat vrees ik ook. Maar dat gaat dus niet gebeuren. :)

Ibrah1234
28-10-16, 11:36
Zelfrijdende vrachtwagen vervoert 50.000 blikjes bier

Experimenten met vloeibaar goud als lading is uit den boze. Er mag best wel iets zorgvuldiger omgegaan worden met dit goddelijk drankje.

mark61
28-10-16, 17:54
Experimenten met vloeibaar goud als lading is uit den boze. Er mag best wel iets zorgvuldiger omgegaan worden met dit goddelijk drankje.

Ja, dus zeker niet in blik :jammer:

knuppeltje
29-10-16, 09:02
Ja, dus zeker niet in blik :jammer:

Als ze die rechthoekig zouden maken, zou dat voor het transport veel beter zijn.

super ick
29-10-16, 09:09
Ja, dus zeker niet in blik :jammer:

Het zou wel niet kloppen maar ik vind het uit blik anders smaken. Zou dat iets te maken kunnen hebben met de inwerking van licht ofzo.

Waarschijnlijk not done om te zeggen maar een koud blikje vind ik lekkerder.

:schaam: O, daar is geen smiley van.

Ibrah1234
29-10-16, 09:17
Waarschijnlijk not done om te zeggen maar een koud blikje vind ik lekkerder.

Het smaakt me nu al anders dan het ijskoud pilsje in de zomer 's avonds achter in de tuin met plus 25 graden. :)

super ick
29-10-16, 10:41
Het smaakt me nu al anders dan het ijskoud pilsje in de zomer 's avonds achter in de tuin met plus 25 graden. :)

Dat is ook het enige seizoen dat ik heel soms een biertje drink. Als de mussen dood van het dak vallen. En dan zo koud mogelijk.

Op water na de beste dorstlesser. Van die sapjes krijg je alleen meer dorst.

cummonisto
29-10-16, 21:20
Experimenten met vloeibaar goud als lading is uit den boze. Er mag best wel iets zorgvuldiger omgegaan worden met dit goddelijk drankje.
Wat voor jou vloeibaar goud is, is voor een andere paardenpis. Malt whisky is pas vloeibaar goud.

super ick
30-10-16, 08:37
Wat voor jou vloeibaar goud is, is voor een andere paardenpis. Malt whisky is pas vloeibaar goud.

Single malt.

super ick
31-10-16, 08:28
Maarehh, laten we snel weer teruggaan naar de vrachtwagenchauffeurs voordat er dadelijk een soort forumagent een verklaring komt vragen hoe we van de chauffeurs bij de whiskey zijn gekomen.

Ibrah1234
31-10-16, 10:14
Maarehh, laten we snel weer teruggaan naar de vrachtwagenchauffeurs voordat er dadelijk een soort forumagent een verklaring komt vragen hoe we van de chauffeurs bij de whiskey zijn gekomen.

Sprak onlangs nog een slijter die me vertelde dat door series zoals Suits waarin die kerels whiskey drinken het niet aan te slepen is. Vliegt de winkel uit.

Ik heb het wel eens geproefd maar ik drink nooit sterke drank. Zo nu en dan een pilsje.

super ick
31-10-16, 18:20
Sprak onlangs nog een slijter die me vertelde dat door series zoals Suits waarin die kerels whiskey drinken het niet aan te slepen is. Vliegt de winkel uit.

Ik heb het wel eens geproefd maar ik drink nooit sterke drank. Zo nu en dan een pilsje.

Bacardi en tegenwoordig wodka zijn de populaire mixdrankjes.

Whiskey moet je natuurlijk niet mixen.