PDA

Bekijk Volledige Versie : Confessions of an Illuminati, VOLUME I: The Whole Truth About the Illuminati ...



Wizdom
29-10-16, 14:46
Misschien een goed boek voor de materialisten onder de prikkers...

Ibrah1234
29-10-16, 16:13
Misschien een goed boek voor de materialisten onder de prikkers...

Moest eerst googelen wat een Illuminati eigenlijk is.

super ick
30-10-16, 08:39
Moest eerst googelen wat een Illuminati eigenlijk is.


Volgens mij is dat een soort hond of een model van Masserati. Ja dat was het de Masserati Illuminati. Vier turbo's heeft dat ding.

mark61
30-10-16, 10:23
Illuminati is een meervoud. Als je zo analfabeet bent zal de rest ook wel gelul zijn.

Juffrouw_Saartje
06-11-16, 15:48
Misschien een goed boek voor de materialisten onder de prikkers...

Zojuist naar een interview geluisterd op Battle of New Orleans Radio, wat een gehakketak op moslims zeg. Tegen immigranten, de enige vredelievende Godsdienst is het Christendom, sjiieten en soennieten vechten met elkaar en dat zegt al alles, moslims moeten zich aanpassen en al wat meer. Wat is je punt Wizdom???

Wizdom
06-11-16, 21:07
Zojuist naar een interview geluisterd op Battle of New Orleans Radio, wat een gehakketak op moslims zeg. Tegen immigranten, de enige vredelievende Godsdienst is het Christendom, sjiieten en soennieten vechten met elkaar en dat zegt al alles, moslims moeten zich aanpassen en al wat meer. Wat is je punt Wizdom???

Er zijn prikkers alhier die Illuminatie organisaties classificeren onder het kopje complot theorie... Misschien dat het voor deze categorie prikkers interessant lees voer is... En ja materialistisch omdat het over het algemeen prikkers zijn die zichzelf min of meer rekenen tot atheisten of nihilisten...

The_Grand_Wazoo
06-11-16, 21:23
Er zijn prikkers alhier die Illuminatie organisaties classificeren onder het kopje complot theorie... Misschien dat het voor deze categorie prikkers interessant lees voer is... En ja materialistisch omdat het over het algemeen prikkers zijn die zichzelf min of meer rekenen tot atheisten of nihilisten...

Atheïsten kun je hier wel vinden. Nihilisten bij mijn weten niet.

Wat versta jij onder materialisten? Dat is een nogal problematisch begrip met meerdere betekenissen. Afhankelijk van de betekenis zijn niet alle atheisten materialist.

super ick
07-11-16, 08:21
Atheïsten kun je hier wel vinden. Nihilisten bij mijn weten niet.

Wat versta jij onder materialisten? Dat is een nogal problematisch begrip met meerdere betekenissen. Afhankelijk van de betekenis zijn niet alle atheisten materialist.

Ik denk dat hij materialisme verkeerd vindt en atheïsme ook. Dus aan elkaar koppelen en hoppa op 1 hoop gooien.

Allemaal moslim worden en alle problemen zullen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Het is toch zo simpel.

Juffrouw_Saartje
07-11-16, 18:53
Atheïsten kun je hier wel vinden. Nihilisten bij mijn weten niet.

Wat versta jij onder materialisten? Dat is een nogal problematisch begrip met meerdere betekenissen. Afhankelijk van de betekenis zijn niet alle atheisten materialist.

Een materialist hoeft niet perse iemand te zijn die van spulletjes en geld houdt. Je zou ook in de richting van determinist kunnen denken. Iemand die meent dat overal een materiële verklaring voor moet zijn. Iemand die bijvoorbeeld het bestaan van Engelen ontkent, omdat je ze niet kunt zien. Atheïsten zijn in die zin wel materialisten.