PDA

Bekijk Volledige Versie : Ruim 800.000 Marokkanen wonen in Israël



Wizdom
30-10-16, 19:05
Ruim 800.000 Marokkanen wonen in Israël

4 maart 2016 - 17:45 - Marokkanen in het buitenland

Ruim 800.000 Marokkanen wonen in Israël

Uit een nieuw rapport van de Marokkaanse regering blijkt dat in Israël de tweede grootste Marokkaanse gemeenschap ter wereld woont.
Volgens het document van het ministerie van Marokkanen in het buitenland, wonen 800.000 Marokkanen in Israël. Frankrijk is eerste met ruim 1,3 miljoen Marokkanen.
Spanje volgt op de derde plaats met 758.000 mensen en Italië is vierde met 500.000 Marokkanen. Dat schrijft Akhbar Al Yaoum die een kijkje in het rapport mocht nemen.
Om deze cijfers beter te begrijpen moeten een aantal criteria in acht genomen worden. Het ministerie beschouwt namelijk dat een ’Marokkaan in het buitenland’ iemand is die het koninkrijk na de onafhankelijkheid heeft verlaten maar een sterke band met zijn herkomstland behoudt. Het kan dus gaan om eerste, tweede en derde generatie Marokkanen.

super ick
31-10-16, 08:31
Weggepeste christenen en Joden?

Wizdom
31-10-16, 15:39
Weggepeste christenen en Joden?

Ik heb Marokkaanse Joden gesproken in Israel en die voelen zich er totaal niet thuis... Ze willen graag terug... Israel is een racistische samenleving die denkt in hokjes... Een Marokkaanse Jood is meer Marokkaan dan een Jood zal ik je vertellen... Marokko is heel anders...

super ick
31-10-16, 18:14
Bla, bla, bla...... Indelen van andersdenkenden.....bla, bla......jouw soort.

:maf:

Maareh, als je wilt weten of ik er naast zit:

Lees en ik wacht op je excuses.
Wikileaks: miljoen Israëliërs van Marokkaanse afkomst (http://www.bladna.nl/wikileaks-marokkaanse-israeli-s,01325.html)

super ick
31-10-16, 18:14
Ik heb Marokkaanse Joden gesproken in Israel en die voelen zich er totaal niet thuis... Ze willen graag terug... Israel is een racistische samenleving die denkt in hokjes... Een Marokkaanse Jood is meer Marokkaan dan een Jood zal ik je vertellen... Marokko is heel anders...

Jij hebt ze gesproken.

Aha, nee dat is representatief.

Bart.NL
02-11-16, 09:00
Ik hou mijn baseball bat standby om jou telkens de tanden uit de bek te slaan als ik je wat lelijks zie verkondigen.

Wie is hier de nazi?

Nog een bruin hemd aantrekken, en jij bent er al.

The_Grand_Wazoo
02-11-16, 09:17
Vul jij je botte kop maar met wikiweetjes, zo heb ik jouw slag het liefst.
Ik hou mijn baseball bat standby om jou telkens de tanden uit de bek te slaan als ik je wat lelijks zie verkondigen.

Ben jij nou een trol, of zie jij nou echt niet in dat jij precies dat doet waar jij andere van beschuldigt. En niet één keer, maar keer op keer. Jij kan wel beweren dat bruin niet de kleur van jouw hemd is. Maar jij bevestigt het telkens weer in jouw bijdrages. When they go low, you go even lower; permanently in the sewer.

Bart.NL
02-11-16, 09:19
When they go low, you go even lower; permanently in the sewer.

In ieder geval overtuigt hij niet echt.

super ick
02-11-16, 14:24
When they go low.

Oja? hoezo?

Bart.NL
02-11-16, 16:16
Huit! Huit!

https://www.youtube.com/watch?v=gbGl7cMlpsY

The_Grand_Wazoo
02-11-16, 18:26
Oja? hoezo?

Niet persoonlijk nemen, meer bedoeld vanuit het gezichtspunt van de waard di zijn gasten beoordeeld.

super ick
03-11-16, 07:16
Niet persoonlijk nemen, meer bedoeld vanuit het gezichtspunt van de waard di zijn gasten beoordeeld.

Volgens mij gaat dat spreekwoord niet op in deze.

Ik zie een waard als een respectabele ondernemer. Een ambachtsman.
Die wil ik niet vergelijken met deze pissebed.

The_Grand_Wazoo
03-11-16, 10:56
Volgens mij gaat dat spreekwoord niet op in deze.

Ik zie een waard als een respectabele ondernemer. Een ambachtsman.
Die wil ik niet vergelijken met deze pissebed.


Zolang je maar begrijpt dat ik met 'when they go ... ' niet impliciet jouw bijdrage bedoelde. Die bestond uit een constatering van een feit en niet een politiek/ideologisch standpunt. Het was de Pavlov reactie waarop ik reageerde.