PDA

Bekijk Volledige Versie : Turkse overheid verbiedt kerstactiviteiten



Rob Gosseling
18-12-16, 23:32
.....

Ibrah1234
18-12-16, 23:39
Zou de kerstman dan toch betrokken zijn geweest bij de staatsgreep?

Nederlandertje
18-12-16, 23:42
Naar mij mening niet zulk bijzonder nieuws, maar wel als het gaat over een land dat kandidaat is voor het lidmaatschap van de EU. En ik denk dat dit lidmaatschap slechts een kwestie van tijd is. Het wordt er toch wel doorgedrukt, netals dat verdag met de Oekraïne.

Laatst schreef ik nog dat de invloed van de burger op de vorming van Europa kleiner dan één is, heel dicht bij nul. Ik denk nu dat ze nul is, sinds Rutte het Oekraïne referendum aan zijn laars heeft gelapt. Het maakt werkelijk geen zak uit of je nu op de D66, PvdA of de VVD stemt. Als het over Europa gaat heeft de kiezer geen zak in te brengen behalve daar buitenproportioneel veel voor te betalen. Van mij kan die hele kliek die daar over gaat echt doodvallen.

Voordat Turkije bij de EU komt zullen ze eerst Cyprus moeten accepteren als onafhankelijk land.

Bofko
19-12-16, 04:28
Is dit een hoax of niet?

nacht
19-12-16, 15:58
Is dit een hoax of niet?

ik hoop het niet. eindelyk eens een (deels) europees land die iets doet tegen kerstviering. :fplet:

Ibrah1234
19-12-16, 16:11
Vanuit Ankara is het niet opgelegd begrijp ik uit een artikel wat vandaag in de Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/27266479/__Toch_kerst_op_Duitse_school_Turkije__.html) is verschenen. Als ik het goed lees dan heeft de Turkse schoolleiding wat vage e-mails verzonden waaruit men e.e.a. heeft gedestilleerd dan wel niet juist heeft geïnterpreteerd.

super ick
19-12-16, 17:36
Zal van hetzelfde kaliber zijn als die luchtfietsers die hebben geprotesteerd tegen het kerststalletje bij een gemeentehuis omdat ze vinden dat de gemeente onafhankelijk moet zijn.

Als mensen zich irriteren krijgen ze gegarandeerd een half uur de tijd bij Jeroen Pauw. Goed voor de kijkcijfers.

Marsipulami
19-12-16, 18:26
Laatst schreef ik nog dat de invloed van de burger op de vorming van Europa kleiner dan één is, heel dicht bij nul. Ik denk nu dat ze nul is, sinds Rutte het Oekraïne referendum aan zijn laars heeft gelapt.

Als je een referendum wil over dat Oekraïne-verdrag met Europa, dan is zo'n referendum enkel van waarde als dat referendum in de hele Europese Unie wordt gehouden.

Het gaat niet op dat een prutslandje als Nederland zijn wil gaat opdringen aan de overige 27 lidstaten van de Unie. Dat lijkt me toch niet zo moeilijk te begrijpen.

lievegroteman
19-12-16, 19:01
Allereerst hoe kom jij erbij dat Erdogan opdracht heeft gegeven voor dit besluit?

Deze man is bezig met grootse zaken. Dat hij zich bezig zou houden met een duits schooltje is lachwekkend http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/biggrin.png

Ik vraag me vooral af of je niey meevoelt met de miljoenen vluchtelingen, ontheemden en oorlogsslachtoffers die nu op dit moment aangevallen worden door assad en putin middels bombardementen?

Is het niet tijd voor een 'je suis Aleppo' profielfoto of het starten van een topic die daarmee te maken heeft?

Wij zijn niet bezig met een schooltje dat wel of geen kerstviering meer mag doen. Spijtig dat ze het niet meer mogen maar verder boeit het niet als er elke paar seconden doden vallen in Syrie en Irak en andere delen van de wereld! Ik raad eenieder aan om hulppakketten te kopen en de Syrische slachtoffers bij te staan zodat ze hulp krijgen aangeboden door de TURKSE instellingen en instanties die hulp bieden. De instellingen die betrouwbaar zijn kunt u zelf kiezen maar HELP aub beste moslimbroeders- en zusters. Geef weg van wat de Schepper jullie heeft gegeven.

De TURKSE stichtingen en instellingen die op hun website en socialmediaaccounts de aangeboden hulp tonen middels fotos en videos zijn onder andere:
- IHH
- Turk Kizilay
- Wefa
- Hasene
- Yardim Eli

Beste broeders en zusters help de moslims in nood

Karin.N
19-12-16, 19:14
Naar mij mening niet zulk bijzonder nieuws, maar wel als het gaat over een land dat kandidaat is voor het lidmaatschap van de EU. En ik denk dat dit lidmaatschap slechts een kwestie van tijd is. Het wordt er toch wel doorgedrukt, netals dat verdag met de Oekraïne.

Laatst schreef ik nog dat de invloed van de burger op de vorming van Europa kleiner dan één is, heel dicht bij nul. Ik denk nu dat ze nul is, sinds Rutte het Oekraïne referendum aan zijn laars heeft gelapt. Het maakt werkelijk geen zak uit of je nu op de D66, PvdA of de VVD stemt. Als het over Europa gaat heeft de kiezer geen zak in te brengen behalve daar buitenproportioneel veel voor te betalen. Van mij kan die hele kliek die daar over gaat echt doodvallen.

Het enige wat rest is de zaak te treineren door zoveel mogelijk zwart te werken. Ik juich dat toe. Alleen zo kan de macht van de dictatuur gebroken worden. En verder natuurlijk stemmen op de meest verschrikkelijke politici. Immers er blijft niets fatsoenlijks meer over voor wie tegen de EU is. De zittende macht heeft het volk verraden. Ik vind Wilders een vreselijk man, maar alles is gerechtvaardigd om uit de klauwen van Brussel te komen. Dan maar de PVV. De zittende macht houdt de kiezer bewust buiten de invloed op de EU. Ook als dit grondwettelijk juist is, vind ik het moreel onjuist en zeer ondemocratisch. Ik zie de Oekraïne wel toetreden op termijn, EU-lidstaten in het oosten zijn al voor. Rutte zal er niet tegen zijn. Alles wijst daarop. Zelf zegt hij van niet, maar hij zegt wel meer wat hij niet meent om de burger zand in de ogen te strooien. Nergens liegen politici zoveel over als over de EU. laatst nog weer:

Lees : Rutte waarschuwt voor het uiteenvallen van Europa. (http://www.trouw.nl/tr/nl/39681/nbsp/article/detail/4427414/2016/12/03/Rutte-waarschuwt-voor-het-uiteenvallen-van-Europa.dhtml)


"Als de Europese Unie niet serieus luistert naar de zorgen van de burgers in de lidstaten, zal Europa uit elkaar vallen. Daar heeft premier Mark Rutte voor gewaarschuwd op het congres van ALDE, de liberale fractie in het Europees Parlement."

Dat was gespeelde bezorgdheid om de aandacht van het referendum af te leiden. Rutte als redder van een democratisch Europa. Nou sinds het negeren van het Oekraïne referendum is dat dus een zeer holle kreet gebleken. Rutte is een gewiekste leugenaar. Trap er niet in.

Niet de Europese Unie, maar de leiders van de Lidstaten moeten luisteren naar de wensen van haar burgers. Wat moet Rutte nu wijzen naar Brussel als hij zélf op het punt staat het Oekraïne referendum te gaan negeren? Een gotspe gewoon. Schaamteloos, de kiezers voorliegen met gespleede bezorgdheid. Rutte is meer dan Wilders een volksmenner.


De initiatiefnemers van het referendum was het niet te doen om de Oekraine zie mijn vorige reacties op jou op WSDB.


---------------------------------------------

Ik gaf het hier ook al aan: ook in dit landje moet wilders gaan regeren.

Referenda worden op dit moment in Nederland misbruikt zie een eerdere post van mij op een reactie aan jou

Waar was het de initiatiefnemers van het referendum om te doen?

Zelf stelden zij dit in een verklaring:

Oekraïne kan ons natuurlijk niets schelen", zegt Arjan van Dixhoorn, voorzitter van het Burgercomité EU in een interview met NRC Next. Het is op dit moment niet mogelijk om een referendum te organiseren over een Nederlands vertrek uit de Europese Unie. "Daarom grijpen wij alle mogelijkheden aan om de relatie tussen Nederland en de EU onder spanning te zetten", aldus Van Dixhoorn.


Ik was voorheen ook voor referenda, maar wanneer mensen het gaan misbruiken, dan moet het voorlopig maar worden afgeschaft.

Wanneer mensen weloverwogen nee hadden gestemd tegen het verdrag, met steekhoudende argumenten is het anders, stemmen met je onderbuik, gewoon tegen zijn om dwars te liggen, is nogal kinderachtig, vind je ook niet? En moeten politici zich nu werkelijk laten leiden door dit soort stemgedrag? Nee, vind ik niet.

Ibrah1234
19-12-16, 23:02
Deze man is bezig met grootse zaken.

Heb je wat voorbeelden van die 'grootse zaken' ?

Vooralsnog denk ik dat Erdogan buitenlandse investeerders en multinationals naar de nooduitgang jaagt.

Turkije was booming de afgelopen jaren met een sterk groeiende economie en toenemende werkgelegenheid. De Turkse burger had hier profijt van.

Staatsgrepen, aanslagen, interventies in Syrië, tienduizenden mensen opsluiten doet geen goed aan het Turks investeringsklimaat.

super ick
20-12-16, 08:40
Heb je wat voorbeelden van die 'grootse zaken' ?

Vooralsnog denk ik dat Erdogan buitenlandse investeerders en multinationals naar de nooduitgang jaagt.

Turkije was booming de afgelopen jaren met een sterk groeiende economie en toenemende werkgelegenheid. De Turkse burger had hier profijt van.

Staatsgrepen, aanslagen, interventies in Syrië, tienduizenden mensen opsluiten doet geen goed aan het Turks investeringsklimaat.

Daar is een oplossing voor. Hullie schuld.

Eke
22-12-16, 21:05
Dit is een HOAX.


TopicStarter heeft meerdere malen bewezen tegen moslims te zijn,getuige zijn bans op elke ismlamitische fora.


En nu zit het bekkie van het biggetje vol slijm en slagtanden. :melk:


Een vals nieuwsbericht de wereld in sturen. Hoe zwak ben je dan wel niet?

MB, je zou eens bij Google kunnen ingeven : Weihnachten Turkei verboten


Deze 3 woorden zijn voldoende. Vervolgens krijg je een hele rij van Duitse dagbladen te zien, waaronder de besten uit Duitsland.

De Duitsers zijn er regelrecht mee verbonden, doordat ze het salaris van die leraren betalen en doordat ze jaren geleden een verbond hebben gesloten met Turkije onder meer over vrijheid van godsdienst voor die afdeling van die school.

Misschien kan jij er achter komen wat de precieze redenen zijn..anders dan :tijdgeest. Spreek je Turks ??

Eke
22-12-16, 23:10
IK weet alleen dat dit bericht op onwaarheden berust is,lieve Eke. Meer niet. 100% leugen.





Dus ik hoef geen discussie met je aan te gaan als je iets 100% zeker weet.

Was Bumi hier maar....Ze zou zeggen dat het haar pijn doet dat jij jezelf vergiftigt met alcohol en...haat, Desi.

super ick
23-12-16, 09:22
Inderdaad.


Lunchgeld kwijt? Huilie bij de directie van de school.



Laffe Hollandse jochies,wiens zusjes door half Suriname,Marokko en Turkije worden uitgewoond. En maar klagen over die buttenlanders.


:fpetaf:

Als je opgewonden wordt van uitgewoonde zusjes kan ie er beter een apart topic over starten. Ik zie het verband niet in dit topic.

Eke
23-12-16, 09:27
Was mijn opa hier maar.:)

Je mist hem, he.
Toch hebben mensen de mogelijkheid om in hun gedachten terug te gaan naar diegene en te proberen te leven ''ín de geest van" die overledene.

Hij kan je inspireren. Hij "kan je motiveren" om los te komen van die -uiteindelijk giftige- stoffen.

Om bv bezig te gaan met een behandeling waaraan jij inspanningen wilt geven. Hij wil dat het goed met je gaat. Dat weet je toch ? Je bent zijn kleinzoon !!!!!


Meer wil ik er niet over zeggen. It's up to you, weet je :)

mark61
23-12-16, 20:42
De kop klopt intussen nog steeds niet. Het gaat om een schoolbestuurtje dat stoer wil doen; het zal wel tot het faillissement van de school leiden. Het gaat niet om de staat Turkije.

Ik ken toevallig iemand die die school gedaan heeft. Ze is haar Duits volledig vergeten :hihi: Is nu Nederlands staatsburgeres en heeft haar Turkse nationaliteit opgegeven. Dat ken, namelijk. In Marokko kan dat ook, maar goed, die discussie is oudbakken.