PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders neem geld aan van ZIONISTEN... De Loyaliteits Guru in Diskrediet...



Wizdom
28-12-16, 15:49
Onduidelijkheid over buitenlandse schenkingen aan PVV
Foto: ANP
Gepubliceerd: 28 december 2016 11:37
Laatste update: 28 december 2016 13:22

Het is onduidelijk wanneer welk bedrag is gedoneerd door de Joods-Amerikaanse publicist en islamcriticus David Horowitz aan de PVV.
De bedragen die Horowitz meldt, komen niet overeen met de bedragen en jaartallen van de PVV van Geert Wilders, meldt NRC op basis van eigen onderzoek. Horowitz is een bewonderaar van Wilders en zijn belangrijkste buitenlandse donateur.

Sinds 2013 moeten politieke partijen buitenlandse giften openbaar maken aan het ministerie van Binnenlandse Zaken. Onduidelijkheid kan tot boetes leiden.

Schenkingen vanaf 1.000 euro moeten worden geregistreerd. Bedragen vanaf 4.500 euro moeten openbaar worden gemaakt.

Andere bedragen
In 2015 doneerde de stichting van Horowitz, het David Horowitz Freedom Center, 108.224 euro aan de PVV. Het hoogste bedrag dat jaar aan een Nederlandse politieke partij. In 2014 schonk Horowitz 18.000 euro via de Stichting Vrienden van de PVV. In totaal is er in die twee jaar 126.224 euro gedoneerd.

Volgens de administratie van Horowitz gaat het om andere bedragen op een ander tijdstip, meldt NRC. 75.000 dollar in 2014 en 75.000 dollar in 2015. De 150.000 dollar komt gecorrigeerd met de wisselkoers uit die jaren wel overeen met de 126.224 euro.

Dit jaar, waarover nog geen verslag is uitgebracht, zou nog eens 25.000 dollar zijn overgemaakt aan de partij van Wilders.

Horowitz kan de verschillen niet verklaren. Het lijkt erop dat de PVV in 2014 een te lage donatie heeft opgegeven aan het ministerie van Binnenlandse Zaken en in 2015 een te hoog bedrag.

De bedragen zijn goedgekeurd door een accountant. Het ministerie, de PVV en Wilders zelf willen niet reageren.

Door: NU.nl

Hawa
28-12-16, 16:50
Wat kan mij het schelen waar hij zijn geld vandaan haalt.
Het is nog altijd wel zo dat hij beveiligd word.
Door radicale idiote moslims die in rare boeken kijken en elke kafir mogen doden volgens de koran.
Het staat allemaal in de koran.
Dat doen die jihadisten dus ook. En die noemen we ook nog islamitische staat. Nou het heet DAISH!

En de vrijheid van meningsuiting is allang in het geding.
Moet je kijken: in Denemarken. over de profeet,vrede met onze profeet nogmaals vrede.
Moet je kijken: in Frankrijk Charlie Hebdo over de profeet onze profeet,vrede zij met hem nogmaals leef in vrede met U.
Moet je kijken: overal aanslagen in bloed gedrenkt. over onze profeet,vrede zij met hem,leef in vrede nogmaals leef in Vrede met U.

En nu?

GEEN ENKEL IDEE!!!

Wilders is een roeptoeter..maar wat hij zegt is niet schijnheilig. Hij is dwangmatig. Net zoals .....jullie allemaal in pak en harnas in baan in rechtspraak in het openbaar ministerie die zijn ook roeptoeters van het eeuwige woord wat in hun juridische parcours net zo oubollig is.
Men wil de wet veranderen...Op sociale media. Gewoon meekijken wat je zegt en uitdraagt. Is dit niet gevaarlijk voor onze vrijheden die onze voorouders verworven hebben. Hoelang geleden brak die tweede wereldoorlog uit?
Nog geen tachtig jaar.

Waar hebben we het over.
Schaamteloos land die zich moet schamen dat de meerderheid onze geschiedenis niet eens kent.
Hoe kunnen prominente bewindsvoerders vanuit de politiek de PVV schuwen.
Ja ik ben ook geen voorstander van die PVV die eenmanspartij, maar toch, daar dient de politieke orde een antwoord op te hebben en die hebben ze blijkbaar niet.
Al die vreselijke woorden die we moeten aanhoren?
Omdat de politieke orde niet klopt?
Men weet niet hoe het gaat lopen.
Iedereen mag haar of zijn politieke partij beginnen,maar dit was ook al in het verleden het geval.
Maar wat wel het ergste is. Is al die mensen die omkomen in het verkeer. En dat zijn er heel erg veel.
Vooral fietsers zijn de klos.
Hier vallen meer doden in het verkeer dan aan al die vele aanslagen in Europa.
Laten we daar iets aan doen.
Fiets je vrij,
Fiets je vit.
Fiets je leven in evenwicht.
Fiets je vrouw in voorspoed in genade vooruit
Fiets je kinderen ter goeder trouw over paden en lanen
Fiets iedereen voorbij
Fiets Nederland voorbij
Fiets jezelf voorbij
Fiets fiets en fiets
je eigen
partij.

DE FIETS PARTIJ!!!:italie::italie:
.

Wizdom
29-12-16, 00:21
Wilder is een agent van de ZIONISTEN... Dat is wel duidelijk... Hij is een pion van hun agenda...

Wizdom
29-12-16, 00:22
Hij had toch zo'n grote mond over de lange arm van Ankara? What about de lange arm van Tel Aviv en New York?

Hawa
31-12-16, 19:36
Al die anderen zijn de schuld . Jij niet bovenstaande gemekker van Wizdom ook al niet.

Waar willen jullie nu heen varen dan. Aanslagen plegen of zo. Je wakkert het wel aan met je onnozele uitspraken.

Als jullie je vrouw niet kunnen trouwen ligt het toch niet aan het westen. Ik noem maar iets.
In jullie moederland is hetzelfde aan de orde. Geen geld. Geen huwelijk.

Ja vroeger......

In betere tijden ......

Wat betere tijden in jou land van herkomst, wat doe je dan hier.......

Nou ja....niet leuk om te benoemen.........

Vrouwen en meisjes doen hun best en willen niet meer leven onder het juk van die man die oeverloos vreemd gaat en niet zegt wat hij uitspookt. (vrouwen mogen toch niet vragen?).

We leven niet in Nederland met oeverloze spreuken uit de koran.

Met die uitspraken kan je dus ook alle kanten op,zoals mannen het graag willen zien.
In jihad oorlogen, die ook nergens op slaan.
Je eigen land is niet in oorlog?
Ja andere landen zijn in oorlog.
En hierin mag je als moslim gewoon wel participeren en meisjes misbruiken voor je eigen gewin vanuit je eigen geloof van uit die koran die je dus leest.

Het westen deugt niet
vrouwen deugen niet
dan maar van land van herkomst
dan heb je tenminste die schaap die mekkert als Geit.

Lieve mannen doe eens normaal
in het midden-oosten is het lang niet pluis
zie dan je eigen
luis
in pels.

Ik wens jullie die wens
wees dapper
en man
en maak er iets van.

Jullie zijn ook helemaal top
maar niet
met jullie rare idee
schoppen
en er bij blijven.

Schop nu maar tegen je eigen bibs
of babs
of kont
Hele wereld is stront.

leuk uiteinde
niet vergeten te bidden hoor?

En vergeet je naasten niet. Ik heb het goed voor jullie voor en daarom roep ik Hallelujah!!

Oiseau
31-12-16, 19:43
Een gekozen terrorist is hij in feite en zijn doel is de rechtstaat opblazen.

super ick
01-01-17, 12:12
Een gekozen terrorist is hij in feite en zijn doel is de rechtstaat opblazen.

Een democratisch gekozen parlementariėr die niets van jouw geloof moet hebben. Dat is alles.

De rechtstaat opblazen is het doel van de terroristen. Die zaaien dood en verderf. Gekke Geert heeft al talloze malen verklaard tegen iedere vorm van geweld te zijn.

En nee, ik ben geen zionist en geen PVV'er.

knuppeltje
01-01-17, 13:24
De rechtstaat opblazen is het doel van de terroristen.

En nee, ik ben geen zionist en geen PVV'er.


Dat gaat met een vulpen makkelijker zonder bloedvergieten dan met bommen.


Weet je het zeker? :blowen:

Wizdom
01-01-17, 21:14
Al die anderen zijn de schuld . Jij niet bovenstaande gemekker van Wizdom ook al niet.

Waar willen jullie nu heen varen dan. Aanslagen plegen of zo. Je wakkert het wel aan met je onnozele uitspraken.

Als jullie je vrouw niet kunnen trouwen ligt het toch niet aan het westen. Ik noem maar iets.
In jullie moederland is hetzelfde aan de orde. Geen geld. Geen huwelijk.

Ja vroeger......

In betere tijden ......

Wat betere tijden in jou land van herkomst, wat doe je dan hier.......

Nou ja....niet leuk om te benoemen.........

Vrouwen en meisjes doen hun best en willen niet meer leven onder het juk van die man die oeverloos vreemd gaat en niet zegt wat hij uitspookt. (vrouwen mogen toch niet vragen?).

We leven niet in Nederland met oeverloze spreuken uit de koran.

Met die uitspraken kan je dus ook alle kanten op,zoals mannen het graag willen zien.
In jihad oorlogen, die ook nergens op slaan.
Je eigen land is niet in oorlog?
Ja andere landen zijn in oorlog.
En hierin mag je als moslim gewoon wel participeren en meisjes misbruiken voor je eigen gewin vanuit je eigen geloof van uit die koran die je dus leest.

Het westen deugt niet
vrouwen deugen niet
dan maar van land van herkomst
dan heb je tenminste die schaap die mekkert als Geit.

Lieve mannen doe eens normaal
in het midden-oosten is het lang niet pluis
zie dan je eigen
luis
in pels.

Ik wens jullie die wens
wees dapper
en man
en maak er iets van.

Jullie zijn ook helemaal top
maar niet
met jullie rare idee
schoppen
en er bij blijven.

Schop nu maar tegen je eigen bibs
of babs
of kont
Hele wereld is stront.

leuk uiteinde
niet vergeten te bidden hoor?

En vergeet je naasten niet. Ik heb het goed voor jullie voor en daarom roep ik Hallelujah!!

Ik lees een corrupte geest...