PDA

Bekijk Volledige Versie : Marrakech in februari



Vredeopaarde
15-01-17, 11:43
Now for something completely different.

nu eens even niet hakketakken over intolerantie en eenkennigheid. VOA goed humeur en vraagt jullie expert hulp.
VOA van plan naar marrakech te gaan, nooit gehweest; is in februari het weer een beetje lekker? Zie dat het varieert van 6 tot 20 graden; is dat het een beetje? En tips die ik niet in toeristenboekjes kan vinden, maar niet gemist moeten worden.

dank en prettige dag VOA

Ibrah1234
15-01-17, 13:45
Now for something completely different.

nu eens even niet hakketakken over intolerantie en eenkennigheid. VOA goed humeur en vraagt jullie expert hulp.
VOA van plan naar marrakech te gaan, nooit gehweest; is in februari het weer een beetje lekker? Zie dat het varieert van 6 tot 20 graden; is dat het een beetje? En tips die ik niet in toeristenboekjes kan vinden, maar niet gemist moeten worden.

dank en prettige dag VOA

Ik overweeg Agadir. In de wintermaanden ben ik er nooit geweest maar het is er iets warmer dan Marrakech. Marokko is nog niet ondergesneeuwd met wetten en regeltjes dus met de camper mag je gewoon vrijstaan op het strand.

In Marokko is het voor camperaars trouwens beter geregeld dan in veel andere landen want toen ik er was kwam er elke dag een tankwagen met water langs. Ook op de meer afgelegen plekken. Ik heb de man wat extra dirhams gegeven en stond zo nooit zonder water.

Helemaal niemand om je heen en vrijstaan op een stuk strand of elders in het binnenland is prachtig. Weliswaar is het geen Alaska maar er zijn nog veel plekken te vinden in de natuur waar geen mens komt. Hier in West-Europa is elke cm2 bebouwd.