PDA

Bekijk Volledige Versie : Jongeren kiezen voor de PVV



super ick
04-02-17, 09:04
Jongeren kiezen massaal voor de PVV: “Ik ben dat gezeik over discriminatie zat!” – De Dagelijkse Standaard (http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/02/jongeren-kiezen-massaal-voor-de-pvv-ik-ben-dat-gezeik-over-discriminatie-zat/)


Daar gaat mijn aanname dat het hoofdzakelijke de boze blanke 50+er was.....

Bofko
04-02-17, 18:29
Jongeren zijn niet zo gehinderd door politieke-correctheid.

Principes pas je algemeen toe.... ook in parallelle werelden.....

super ick
09-02-17, 19:03
Jongeren zijn niet zo gehinderd door politieke-correctheid.

Principes pas je algemeen toe.... ook in parallelle werelden.....

Ik krijg het idee dat de kloof tussen kiezer en politiek komt door het hanteren van een politieke correctheid die de kiezer al een jaar of tien geleden heeft losgelaten.

Ibrah1234
09-02-17, 22:55
Ook dit jaar komen er weer bijna een kwart miljoen immigranten richting Nederland. Ik ben het helemaal met Wilders eens de grenzen dicht te gooien. Er is echter een probleempje, de grenzen zijn niet meer dicht te gooien want die zijn er niet meer.

Ik zie ook niet in dat de belangen van autochtonen en allochtonen in dezen tegenstrijdig zijn. Ook allochtonen hebben studerende kinderen die ze het liefst later niet zien concurreren op de Nederlandse arbeidsmarkt met goedkopere arbeidskrachten elders uit Europa of andere windstreken.

Voedselbanken, steeds meer mensen die langdurig in armoede moeten leven, bejaarden die in een luier hun behoefte mogen doen. Welvaartsstaat Nederland van weleer is in een rap tempo aan het verdwijnen.

super ick
10-02-17, 07:03
Ook dit jaar komen er weer bijna een kwart miljoen immigranten richting Nederland. Ik ben het helemaal met Wilders eens de grenzen dicht te gooien. Er is echter een probleempje, de grenzen zijn niet meer dicht te gooien want die zijn er niet meer.

Ik zie ook niet in dat de belangen van autochtonen en allochtonen in dezen tegenstrijdig zijn. Ook allochtonen hebben studerende kinderen die ze het liefst later niet zien concurreren op de Nederlandse arbeidsmarkt met goedkopere arbeidskrachten elders uit Europa of andere windstreken.

Voedselbanken, steeds meer mensen die langdurig in armoede moeten leven, bejaarden die in een luier hun behoefte mogen doen. Welvaartsstaat Nederland van weleer is in een rap tempo aan het verdwijnen.

Ik zou, in alle eerlijkheid niet weten wat Nederland aan zou kunnen. Welk aantal vluchtelingen kunnen wij opnemen en daarbij ons systeem enigzins in stand houden?

Onderwijs, gezondheidszorg, sociale voorzieningen, veiligeheid, etc.

Umarvlie
10-02-17, 08:43
Maar het schijnt dat er relatief weinig jongeren gaan stemmen - dus waar jongeren een mening hebben doen ze er toch niet veel mee?

super ick
11-02-17, 13:32
Maar het schijnt dat er relatief weinig jongeren gaan stemmen - dus waar jongeren een mening hebben doen ze er toch niet veel mee?

Tja...

Ook dat is een feit. Het lijkt mij een simpel gegeven dat moet gaan stemmen als je gehoord wilt worden. Misschien denken veel jongeren dat het geen zin heeft.