PDA

Bekijk Volledige Versie : Het weer in Agadir de komende 14 dagen



Ibrah1234
12-02-17, 11:12
Vrijwel elke elke dag tegen de 25C aan op enkele uitzonderingen na.

Weer Agadir (http://www.weeronline.nl/Afrika/Marokko/Agadir/2344074)

Oiseau
12-02-17, 11:27
Ik betwijfel of toerisme Marokko goed heeft gedaan (ook de migratie niet na zoveel jaren).
Wat heb je aan het mooie weer als je de nodige zorgen hebt?

Azul daar is een groet en het is ook een vulkaan op de galápagos eilanden..hmm

Ibrah1234
12-02-17, 11:35
Ik betwijfel of toerisme Marokko goed heeft gedaan (ook de migratie niet na zoveel jaren).
Wat heb je aan het mooie weer als je de nodige zorgen hebt?

Agadir schijnt qua temperatuur overeen te komen met de Canarische eilanden maar dan zonder de wind.

Goede uitvalsbasis richting de grote zandbak.

Als het zobievirus uitbreekt en de walking deads schuimen de straten af dan is dit de ideale locatie voor een bug out vehicle ;)

20575

Oiseau
12-02-17, 13:56
Agadir schijnt qua temperatuur overeen te komen met de Canarische eilanden maar dan zonder de wind.

Goede uitvalsbasis richting de grote zandbak.

Als het zobievirus uitbreekt en de walking deads schuimen de straten af dan is dit de ideale locatie voor een bug out vehicle ;)



Over ''Als'' gesproken heb ik het liever niet over zombies en virussen. Zandbak in mijn verbeelding is meer om te spelen..haha

maar goed ik vertrouw deze zondag op Joodse wijsheid:
Als een gescheiden man trouwt met een gescheiden vrouw, liggen er vier mensen in het huwelijksbed.



Als twee mensen jouw hulp inroepen en één van hen is je vijand, help hem dan eerst

Hopelijk is er nog ergens een graantje intelligentie bij de mens als het zover zou zijn om de mensheid te redden..
Want zelfs een land bouwen op leugens is veel realisten ,die in wonderen geloven, min of meer voorlopig gelukt..haha

super ick
12-02-17, 16:29
Over ''Als'' gesproken heb ik het liever niet over zombies en virussen. Zandbak in mijn verbeelding is meer om te spelen..haha

maar goed ik vertrouw deze zondag op Joodse wijsheid:



Hopelijk is er nog ergens een graantje intelligentie bij de mens als het zover zou zijn om de mensheid te redden..
Want zelfs een land bouwen op leugens is veel realisten ,die in wonderen geloven, min of meer voorlopig gelukt..haha

Ik heb nog niet eerder een topic dat zover van Israel afstaat zo krom in verband gebracht zien worden.

Gefeliciteerd!

Oiseau
12-02-17, 20:22
Ik heb nog niet eerder een topic dat zover van Israel afstaat zo krom in verband gebracht zien worden.

Gefeliciteerd!

En volgens mij woon jij krom..