PDA

Bekijk Volledige Versie : Voormalig CDA-premier Dries van Agt heeft Groenlinks gestemd



Marsipulami
17-03-17, 00:12
- Omwille van de houding van het actuele CDA in het Israëlisch-Palestijns conflict.
- Omwille van de houding van het actuele CDA in de vluchtelingencrisis.


Van Agt: "Ik heb niet voor het CDA gestemd" (http://deredactie.be/cm/1.2920206?view=popupPlayer)

mark61
17-03-17, 18:56
Ja, het CDA is extreem-rechts geworden.

Sneu dat ie dat inzicht niet had toen ie nog actief was.

Ibrah1234
17-03-17, 21:56
Dries van Agt is gezien zijn leeftijd waarschijnlijk aan het dementeren.

Karin.N
18-03-17, 10:12
Dries van Agt is gezien zijn leeftijd waarschijnlijk aan het dementeren.

Waarom? Omdat hij het niet met jou eens is omtrent Israel - Palestina :stout:

Hij heeft gewoon eindelijk het licht gezien :ego: wijsheid komt met de jaren zegt men, dus wie weet, er is nog hoop voor jou :engel:

Ik ergerde me in die jaren groen en geel aan hem, alleen al bij zn stem liepen de rillingen me over de rug, maar goed als ik nu Buma hoor, vreselijk.

knuppeltje
18-03-17, 10:15
Waarom? Omdat hij het niet met jou eens is omtrent Israel - Palestina :stout:

Hij heeft gewoon eindelijk het licht gezien :ego: wijsheid komt met de jaren zegt men, dus wie weet, er is nog hoop voor jou :engel:

Ik ergerde me in die jaren groen en geel aan hem, alleen al bij zn stem liepen de rillingen me over de rug, maar goed als ik nu Buma hoor, vreselijk.

Ik moest er toen spontaan van vomeren.

En, hij had het licht veel eerder moeten zien. Maar beter laat dan nooit.

Ibrah1234
18-03-17, 10:31
Waarom? Omdat hij het niet met jou eens is omtrent Israel - Palestina :stout:

Hij heeft gewoon eindelijk het licht gezien :ego: wijsheid komt met de jaren zegt men, dus wie weet, er is nog hoop voor jou :engel:

Een voormalig staatsman en lijsttrekker van het CDA die de partij de rug toekeert en een gehypet Mickey Mouse conflict prevaleert boven het landsbelang?

Om die redenen lopen de gevestigde partijen leeg. Onze nationale ouderenzorg, onderwijs, defensie en economie lijken mij tig keer belangrijker dan een of ander conflict ergens in een zandbak wat al decennialang voort sluimert.

Dat dan ook nog eens breed uitmeten met een persverklaring geeft aan dat er getwijfeld mag worden aan de geestelijke gesteldheid van onze voormalige Minister-president.

Onze voormalige ingezetenen van het Koninkrijk der Nederlanden de Molukkers laten we in de kou staan. Hondstrouw aan de Nederlandse vlag geweest. Met tienduizenden zijn ze afgeslacht door islamitische milities. Geen haan die er naar kraait.

Echt, ik kan hier zo kwaad om worden. Gehersenspoelde idioten zoals van Agt. Nederland moet zich doodschamen. We hebben hier een enorme ereschuld liggen.

En maar drammen over Israël en een eventuele boycot maar ondertussen doen we vrolijk zaken met Indonesië. Ik moet maar even van het toetsenbord weg want ik zit me weer groen en geel te ergeren.


https://www.youtube.com/watch?v=WY-fme5NOKA

super ick
18-03-17, 16:02
Haha, die gekke Drieske. Sinds die aan de medicijnen zit.......

Karin.N
18-03-17, 19:43
Een voormalig staatsman en lijsttrekker van het CDA die de partij de rug toekeert en een gehypet Mickey Mouse conflict prevaleert boven het landsbelang?

Om die redenen lopen de gevestigde partijen leeg. Onze nationale ouderenzorg, onderwijs, defensie en economie lijken mij tig keer belangrijker dan een of ander conflict ergens in een zandbak wat al decennialang voort sluimert.

Dat dan ook nog eens breed uitmeten met een persverklaring geeft aan dat er getwijfeld mag worden aan de geestelijke gesteldheid van onze voormalige Minister-president.

Onze voormalige ingezetenen van het Koninkrijk der Nederlanden de Molukkers laten we in de kou staan. Hondstrouw aan de Nederlandse vlag geweest. Met tienduizenden zijn ze afgeslacht door islamitische milities. Geen haan die er naar kraait.

Echt, ik kan hier zo kwaad om worden. Gehersenspoelde idioten zoals van Agt. Nederland moet zich doodschamen. We hebben hier een enorme ereschuld liggen.

En maar drammen over Israël en een eventuele boycot maar ondertussen doen we vrolijk zaken met Indonesië. Ik moet maar even van het toetsenbord weg want ik zit me weer groen en geel te ergeren.


https://www.youtube.com/watch?v=WY-fme5NOKA

Alsof Groen Links zich niet met onderwerpen als zorg etc bezighoudt. Volgens mij speelde het conflict Palestina - Israel geen rol in de campagnes van de politieke partijen, dus wat is nu precies je punt? :strik:

Ibrah1234
18-03-17, 20:09
Vertel dan wat Nederland nu moet doen voor de Molukkers. Dan kunnen we daar over van gedachten wisselen.

Het kwaad is al geschied Rob. Daar valt weinig meer aan te veranderen.

super ick
19-03-17, 10:21
Het kwaad is al geschied Rob. Daar valt weinig meer aan te veranderen.

Was Nederland destijds niet een middel om tot onafhankelijkheid te komen?

Ibrah1234
19-03-17, 10:34
Was Nederland destijds niet een middel om tot onafhankelijkheid te komen?

De Nederlandse regering had hen toch een vrije staat der Zuid-Molukken beloofd?

De Molukkers vragen al meer dan 60 jaar aandacht van de Nederlandse regering inzake de vrije Republiek der Zuid-Molukken (RMS) maar lopen daarbij tegen een muur van onbegrip op.

super ick
19-03-17, 18:38
De Nederlandse regering had hen toch een vrije staat der Zuid-Molukken beloofd?

De Molukkers vragen al meer dan 60 jaar aandacht van de Nederlandse regering inzake de vrije Republiek der Zuid-Molukken (RMS) maar lopen daarbij tegen een muur van onbegrip op.

Ja, een belofte waar, door veranderende omstandigheden geen gevolg aan gegegeven kon worden. Treurig en zuur.

mark61
20-03-17, 19:02
Dries van Agt is gezien zijn leeftijd waarschijnlijk aan het dementeren.

Iemand die het niet met jou eens is is aan het dementeren. Fantastische argumentatie.

super ick
20-03-17, 19:06
Iemand die het niet met jou eens is is aan het dementeren. Fantastische argumentatie.

Ik denk dat het eerder die 180 graden draai is.