PDA

Bekijk Volledige Versie : Modern Message



Wizdom
09-05-17, 19:54
https://www.youtube.com/watch?v=7d16CpWp-ok&t=66s

Bofko
09-05-17, 19:58
Als moslims zich als hipsters gaan gedragen, gaat het niet goed met de islam-boodschap Wizdom

Wizdom
09-05-17, 20:00
Als moslims zich als hipsters gaan gedragen, gaat het niet goed met de islam-boodschap Wizdom

Heb je geluisterd of weer je vingers in je oren gestopt?

Bofko
09-05-17, 20:05
Heb je geluisterd of weer je vingers in je oren gestopt?

Ik hoor geen geluid.......en heb mijn vingers niet in mijn oren gestopt

super ick
10-05-17, 07:14
Waarom moet Bofko hier naar luisteren?

Hij vindt jouw geloof een soort kwaadaardig sprookje.

Wizdom
10-05-17, 11:37
Waarom moet Bofko hier naar luisteren?

Hij vindt jouw geloof een soort kwaadaardig sprookje.

Dat mag jij best vinden ondanks dat jij daar geen rationele argumenten voor hebt... Realiseer je wel dat je dan je nachtmerrie aan het crëeren bent....

Soldim
10-05-17, 12:10
Dat mag jij best vinden ondanks dat jij daar geen rationele argumenten voor hebt... Realiseer je wel dat je dan je nachtmerrie aan het crëeren bent....

'Geloof wat ik zeg, anders creeer je een nachtmerrie,' is geen rationeel argument.

Wizdom
10-05-17, 14:39
'Geloof wat ik zeg, anders creeer je een nachtmerrie,' is geen rationeel argument.

Niet wat ik zeg... Maar naar de boodschap in zijn totaliteit... Dat is iets heel anders... Niet framen...

super ick
10-05-17, 15:17
Niet wat ik zeg... Maar naar de boodschap in zijn totaliteit... Dat is iets heel anders... Niet framen...

Ik kan mij voorstellen dat jij maar voor 1 ding open staat. Blind volgen. Dat is jouw recht maar val er anderen niet steeds mee lastig en plaats niet van die dramfilmpjes die altijd op hetzelfde neerkomen.

Wizdom
10-05-17, 16:21
Ik kan mij voorstellen dat jij maar voor 1 ding open staat. Blind volgen. Dat is jouw recht maar val er anderen niet steeds mee lastig en plaats niet van die dramfilmpjes die altijd op hetzelfde neerkomen.

Blind negeren is wat jij doet... De enige blinde hier ben jij... Ik val niemand lastig... Dit is een forum weet je wel... Iedereen mag hier zijn ei kwijt... Dat jij niet vatbaar ben voor argumenten of deze weg twijfelt... Is jou probleem niet de mijne... Ik zou zeggen doe wat je dunkt maar doe nu niet of je rationeel bent want dat ben je namelijk in het geheel niet...

Je hebt vast weer je vingers in je oren gestopt... :)

mark61
10-05-17, 18:49
Gedachtengoed uit de 7e eeuw propageren is per definitie niet 'modern'.

Dus niet liegen.

mark61
10-05-17, 18:53
Die gozer is niet goed bij zijn hoofd.

Wizdom
11-05-17, 06:38
Die gozer is niet goed bij zijn hoofd.

Heb je wel geluisterd Mark61 of toch ook maar stiekem je vingers in je oren gestopt... :)

super ick
11-05-17, 07:38
Blind negeren is wat jij doet... De enige blinde hier ben jij... Ik val niemand lastig... Dit is een forum weet je wel... Iedereen mag hier zijn ei kwijt... Dat jij niet vatbaar ben voor argumenten of deze weg twijfelt... Is jou probleem niet de mijne... Ik zou zeggen doe wat je dunkt maar doe nu niet of je rationeel bent want dat ben je namelijk in het geheel niet...

Je hebt vast weer je vingers in je oren gestopt... :)

Speciaal voor jouw boodschappen is een afdeling genaamd Islam en meer. Ga daar dan prediken. Het begint hier behoorlijk op lastigvallen te lijken.

Discussiëren met iemand die er een boek bij pakt en vervolgens alles wat daar in staat voor waar verklaard is totaal onzinnig. Met Argumenten onderbouw je een mening geen geloof.

Wizdom
11-05-17, 11:37
Speciaal voor jouw boodschappen is een afdeling genaamd Islam en meer. Ga daar dan prediken. Het begint hier behoorlijk op lastigvallen te lijken.

Discussiëren met iemand die er een boek bij pakt en vervolgens alles wat daar in staat voor waar verklaard is totaal onzinnig. Met Argumenten onderbouw je een mening geen geloof.

Dat beweer jij allemaal wel maar je kan het nog steeds niet beargumenteren... Je hebt nog steeds niet kunnen verklaren wie kennis had van het laagste punt op aarde? Ook heb je niet kunnen verklaren hoe het kan dat embryologische kennis in de Quran genoemd is... Enzovoorts enzovoorts... Ik kan lang doorgaan... Je hebt ook niet overtuigend kunnen verklaren waarom er geen enkel ander geschrift in de wereld is die zoveel kennis bevat die door een ongeletterde is doorgegeven... Zolang je dat niet kan is het allemaal ongefundeerde ontkenning... De Arabische stammen waren bekend als A-Intellectueel indertijd... Er werd op hen neergekeken... Maar er stond 1 man op die dit wonderbaarlijke boek heeft opgedragen...

Alsof er een Hoge Macht zei... Jullie kijken wel op deze mensen neer... Maar ik zal eens laten zien dat deze mensen in staat zijn om te acceleren met permissie van de Almachtige... En zo geschiedde... Want de mensen waarop werd neergekeken werden een macht van betekenis op basis van de inspiratie van dit Boek en deze Ongeletterde Man (VZMH)...

Daarmee bewees de Almachtige dat alle macht aan HEM toebehoort en dat wanneer HIJ besluit dat een volk in aanzien wordt verheven er geen macht is die dat kan stoppen...

The_Grand_Wazoo
11-05-17, 17:13
Ik heb het filmpje gezien zonder mijn vingers in de oren.

Wat is er zo bijzonder aan? Het is in mijn oren nogal puberaal pathetisch gejammer en gevuld met schijntegenstellingen. Alsof iedereen die niet de waarheid van de islam zou omhelzen alleen maar meedrijft op de stroom en op geld jaagt. Een simplistisch en nogal aanmatigend oordeel van die jongen.
Dit is niet rationeel, wel oppervlakkig.

super ick
11-05-17, 17:26
Dat beweer jij allemaal wel maar je kan het nog steeds niet beargumenteren... Je hebt nog steeds niet kunnen verklaren wie kennis had van het laagste punt op aarde? Ook heb je niet kunnen verklaren hoe het kan dat embryologische kennis in de Quran genoemd is... Enzovoorts enzovoorts... Ik kan lang doorgaan... Je hebt ook niet overtuigend kunnen verklaren waarom er geen enkel ander geschrift in de wereld is die zoveel kennis bevat die door een ongeletterde is doorgegeven... Zolang je dat niet kan is het allemaal ongefundeerde ontkenning... De Arabische stammen waren bekend als A-Intellectueel indertijd... Er werd op hen neergekeken... Maar er stond 1 man op die dit wonderbaarlijke boek heeft opgedragen...

Alsof er een Hoge Macht zei... Jullie kijken wel op deze mensen neer... Maar ik zal eens laten zien dat deze mensen in staat zijn om te acceleren met permissie van de Almachtige... En zo geschiedde... Want de mensen waarop werd neergekeken werden een macht van betekenis op basis van de inspiratie van dit Boek en deze Ongeletterde Man (VZMH)...

Daarmee bewees de Almachtige dat alle macht aan HEM toebehoort en dat wanneer HIJ besluit dat een volk in aanzien wordt verheven er geen macht is die dat kan stoppen...

houdoe.

Wizdom
11-05-17, 22:50
Ik heb het filmpje gezien zonder mijn vingers in de oren.

Wat is er zo bijzonder aan? Het is in mijn oren nogal puberaal pathetisch gejammer en gevuld met schijntegenstellingen. Alsof iedereen die niet de waarheid van de islam zou omhelzen alleen maar meedrijft op de stroom en op geld jaagt. Een simplistisch en nogal aanmatigend oordeel van die jongen.
Dit is niet rationeel, wel oppervlakkig.

Je hebt met een gekleurde zonnebril gekeken... Dan zie je alleen je eigen kleur...

Wizdom
11-05-17, 22:51
houdoe.

Zou ik ook zeggen als ik geen antwoord had...

mark61
11-05-17, 22:52
Heb je wel geluisterd Mark61 of toch ook maar stiekem je vingers in je oren gestopt... :)

Houd je brutale bek. Jij komt hier oreren over wie mijn ouders wel niet waren en wat ze wel of niet geloofden. De brutaliteit gewoon.

Bied eerst maar eens je excuses aan voor fantaseren en lasteren over mensen die je niet kent.

Ik heb geluisterd en die knul is hysterisch en geschift.

mark61
11-05-17, 22:53
Je heb met een gekleurde zonnebril gekeken... Dan zie je alleen je eigen kleur...

Nee, hij keek objectief. Dat kan jij niet. Per definitie niet. Dus je gebral is zinloos.

mark61
11-05-17, 22:54
Dat beweer jij allemaal wel maar je kan het nog steeds niet beargumenteren... Je hebt nog steeds niet kunnen verklaren wie kennis had van het laagste punt op aarde? Ook heb je niet kunnen verklaren hoe het kan dat embryologische kennis in de Quran genoemd is... Enzovoorts enzovoorts... Ik kan lang doorgaan... Je hebt ook niet overtuigend kunnen verklaren waarom er geen enkel ander geschrift in de wereld is die zoveel kennis bevat die door een ongeletterde is doorgegeven... Zolang je dat niet kan is het allemaal ongefundeerde ontkenning... De Arabische stammen waren bekend als A-Intellectueel indertijd... Er werd op hen neergekeken... Maar er stond 1 man op die dit wonderbaarlijke boek heeft opgedragen...

Alsof er een Hoge Macht zei... Jullie kijken wel op deze mensen neer... Maar ik zal eens laten zien dat deze mensen in staat zijn om te acceleren met permissie van de Almachtige... En zo geschiedde... Want de mensen waarop werd neergekeken werden een macht van betekenis op basis van de inspiratie van dit Boek en deze Ongeletterde Man (VZMH)...

Daarmee bewees de Almachtige dat alle macht aan HEM toebehoort en dat wanneer HIJ besluit dat een volk in aanzien wordt verheven er geen macht is die dat kan stoppen...

Nee. Alles wat je hier beweert is onzin. Volstrekte flauwekul. Verbale diarree.

Wizdom
11-05-17, 22:56
Nee. Alles wat je hier beweert is onzin. Volstrekte flauwekul. Verbale diarree.

Dat kun jij niet hard maken... Sterker nog... Dat is complete flauwekul wat je zegt...

Wizdom
11-05-17, 22:57
Houd je brutale bek. Jij komt hier oreren over wie mijn ouders wel niet waren en wat ze wel of niet geloofden. De brutaliteit gewoon.

Bied eerst maar eens je excuses aan voor fantaseren en lasteren over mensen die je niet kent.

Ik heb geluisterd en die knul is hysterisch en geschift.

Waarom haal jij je ouders erbij?

The_Grand_Wazoo
12-05-17, 12:41
Je hebt met een gekleurde zonnebril gekeken... Dan zie je alleen je eigen kleur...

Waarom beweer jij dat?

Je opmerking komt mij wat raar voor, alsof je eigenlijk wilt zeggen: ik zie het goed, ik ben de maatstaf. En wie het niet met mij eens is, die ziet het verkeerd.

nacht
12-05-17, 19:34
Je hebt ook niet overtuigend kunnen verklaren waarom er geen enkel ander geschrift in de wereld is die zoveel kennis bevat die door een ongeletterde is doorgegeven...

dan moet je eens (de nog veel oudere) uitspraken lezen van de ongeletterde gautama boeddha.

om de zoveel tyd beweer je dat het laagste punt vd aarde vermeld wordt in de koran, maar zelfs al is dat zo, dan nog is dat verder irrelevant. in de moderne wetenschap worden andere bronnen dan de koran gebruikt om het laagste punt vd aarde te meten. de koran speelt daar geen rol in.

dit in tegenstelling tot boeddhistische kennis die wel toegepast wordt in de moderne wetenschap. in de psychische hulpverlening worden patiënten succesvol behandeld met boeddhistische technieken. daarnaast worden de levensinzichten van gautama boeddha dagelyks door miljoenen gebruikt om de kwaliteit van leven te verbeteren.

mark61
12-05-17, 23:42
Waarom haal jij je ouders erbij?

Bied je excuses aan.

mark61
12-05-17, 23:44
Dat kun jij niet hard maken

Vertel nog eens waar het woord 'Marianentrog' in de koran staat. Behalve dat die naam toen nog niet bestond natuurlijk.

Jij kan helemaal niks hard maken. Je zwetst aan één stuk door.

Wat niet erg zou zijn, als het niet zo kwaadaardig en fascistisch was.

Hawa
13-05-17, 16:34
Wat zijn jullie allemaal voor oetlullen. Wizdom! En alles wat hij vertelt gaan jullie dus op in. Nou dan vraag ik mij dus iets af. Wat scheelt er aan Wizdom en wat scheelt er in jullie dwaasheden in gesprek aan beter.
Dat bedoel ik dus juist.
Het hele gebral aan kunde in islam is ver te zoeken.
Kijk Wizdom flikkert er nog wel op los, en jullie gaan hier op in. Ik begrijp dit niet eens.
Wat is die waarheid dan.....

Een spelt in die hooiberg is blijkbaar ver te zoeken.....:moeilijk::moeilijk:

Wizdom
13-05-17, 20:53
Waarom beweer jij dat?

Je opmerking komt mij wat raar voor, alsof je eigenlijk wilt zeggen: ik zie het goed, ik ben de maatstaf. En wie het niet met mij eens is, die ziet het verkeerd.

Omdat er niets weerlegd kan worden nog verklaard omtrent de kennis die 1400 jaar geleden is geopenbaard en nu pas met de moderne wetenschap is bevestigd... Het enige wat men doet is kop in zand steken en ontkennen... Dat bevestigd gekleurde brillen...

Wizdom
13-05-17, 20:55
dan moet je eens (de nog veel oudere) uitspraken lezen van de ongeletterde gautama boeddha.

om de zoveel tyd beweer je dat het laagste punt vd aarde vermeld wordt in de koran, maar zelfs al is dat zo, dan nog is dat verder irrelevant. in de moderne wetenschap worden andere bronnen dan de koran gebruikt om het laagste punt vd aarde te meten. de koran speelt daar geen rol in.

dit in tegenstelling tot boeddhistische kennis die wel toegepast wordt in de moderne wetenschap. in de psychische hulpverlening worden patiënten succesvol behandeld met boeddhistische technieken. daarnaast worden de levensinzichten van gautama boeddha dagelyks door miljoenen gebruikt om de kwaliteit van leven te verbeteren.

Nou verlicht ons met een concreet voorbeeld... Is Gautama 1 dimensionaal? Heeft ie alleen iets uit de psychologie voortgebracht?

Wizdom
13-05-17, 21:00
Vertel nog eens waar het woord 'Marianentrog' in de koran staat. Behalve dat die naam toen nog niet bestond natuurlijk.

Jij kan helemaal niks hard maken. Je zwetst aan één stuk door.

Wat niet erg zou zijn, als het niet zo kwaadaardig en fascistisch was.

Volgens jou logica moet er ook iets staan over Mark61... Jammer maar jij dicteert niet wat wel relevant voor de boodschap/mensheid is en wat niet... Zou de boodschap/mensheid ervan iets opsteken als er iets staat over de Marianentrog? Er staat wel het een en ander over het concept gebergten en hun functie... Dat is veel relevanter... Marianentrog is slechts 1 onderzeese gebergte van de vele gebergten...

Wizdom
13-05-17, 21:07
Hier nog een feit!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=sWB-_bD9YWQ

Wizdom
13-05-17, 21:11
https://www.youtube.com/watch?v=QCxgqnJRgpI

Wizdom
13-05-17, 21:22
https://www.youtube.com/watch?v=U8mbQFpN5bk

Wizdom
13-05-17, 21:51
https://www.youtube.com/watch?v=Vz8AQsnFxGw

Wizdom
13-05-17, 21:54
https://www.youtube.com/watch?v=-zVpw2-OD4M

nacht
13-05-17, 22:02
Nou verlicht ons met een concreet voorbeeld...

Is Gautama 1 dimensionaal? Heeft ie alleen iets uit de psychologie voortgebracht?

mindfulness (https://en.wikipedia.org/wiki/Mindfulness)

gautama was 3 dimensionaal maar is nu naar het schijnt transcendentaal. boeddha heeft een wereldgodsdienst voortgebracht en een spirituele manier van leven. psychologie is hierin essentieel.

Wizdom
13-05-17, 22:10
mindfulness (https://en.wikipedia.org/wiki/Mindfulness)

gautama was 3 dimensionaal maar is nu naar het schijnt transcendentaal. boeddha heeft een wereldgodsdienst voortgebracht en een spirituele manier van leven. psychologie is hierin essentieel.

Bijzonder dat een irrationele religie wel appeleert maar een rationele niet...

Wizdom
13-05-17, 22:37
Wat zijn jullie allemaal voor oetlullen. Wizdom! En alles wat hij vertelt gaan jullie dus op in. Nou dan vraag ik mij dus iets af. Wat scheelt er aan Wizdom en wat scheelt er in jullie dwaasheden in gesprek aan beter.
Dat bedoel ik dus juist.
Het hele gebral aan kunde in islam is ver te zoeken.
Kijk Wizdom flikkert er nog wel op los, en jullie gaan hier op in. Ik begrijp dit niet eens.
Wat is die waarheid dan.....

Een spelt in die hooiberg is blijkbaar ver te zoeken.....:moeilijk::moeilijk:

Waarom spreek je altijd in onsamenhangende proza... Wat wil je nou eigenlijk zeggen?

super ick
13-05-17, 23:25
Waarom spreek je altijd in onsamenhangende proza..

Praat je nu in jezelf?

Wizdom
14-05-17, 21:13
Praat je nu in jezelf?

Je hebt nog steeds niets kunnen weerleggen... Ook Mark61 zit alleen te vloeken en te tieren en een vingertje te wijzen maar heeft niets kunnen weerleggen... Uit onmacht heeft ie zelfs zijn ouders erbij gehaald... Niet vervelend bedoeld maar het bewijst dat er geen tegen argumenten zijn...

super ick
15-05-17, 08:20
Je hebt nog steeds niets kunnen weerleggen... Ook Mark61 zit alleen te vloeken en te tieren en een vingertje te wijzen maar heeft niets kunnen weerleggen... Uit onmacht heeft ie zelfs zijn ouders erbij gehaald... Niet vervelend bedoeld maar het bewijst dat er geen tegen argumenten zijn...

Nee dat is mooi.

Moeten wij nu bewijzen dat God niet bestaat omdat jij er van overtuigd bent dat hij wel bestaat aan de hand van 1 zeer partijdige bron?

Ga lekker een eindje fietsen jongen.

Wizdom
15-05-17, 11:46
Nee dat is mooi.

Moeten wij nu bewijzen dat God niet bestaat omdat jij er van overtuigd bent dat hij wel bestaat aan de hand van 1 zeer partijdige bron?

Ga lekker een eindje fietsen jongen.

Wel heel gezond... Ga ik zeker weer eens doen... :)

Wizdom
21-05-17, 09:24
Nee dat is mooi.

Moeten wij nu bewijzen dat God niet bestaat omdat jij er van overtuigd bent dat hij wel bestaat aan de hand van 1 zeer partijdige bron?

Ga lekker een eindje fietsen jongen.

Kortom... Je hebt totaal geen antwoord op de argumenten en bewijzen maar weet desondanks wel alles te ontkennen...Dat is typisch voor een ontkennende verslaafde... Je bent verslaafd aan je ongeloof...

Hawa
25-05-17, 16:10
Ik ben proza en denk als een doza
alles wat krom is gaat nooit in het recht worden
Geloof zit tussen je oren
en als je wel denkt
is dat niet eens wat je denkt
en je denkt en denkt
en niemand die je aandacht dus schenkt
het komt uit die volle doos
en die is nog al broos
niet in al die woorden en teksten
waar je van uit je hart je hoofd neer legt
je voeten naar het westen
gestrekte armen naar het oosten.
Weet ik veel
van al die kommer en kwel
op deze aardbol
die draait en kraait
in oeverloze uren in kracht
om die zon heen die schittert in het licht
vogels die vliegen in kilometers lange vlucht
is dat dan die mens die zucht
in het hiernamaals
en
alles wat je hier dus doet
is niet meer
dan even zijn
en verlichten in die pijn
later als je er niet meer bent
dan
ja dan
wat dan
hoe dan
is je geloof ontsproten
in alles wat je denkt en dacht
is dit niet die oeverloze pracht
in genegenheid
in strijd
in leven en vooruitgang
in mededogen
in besluiten
waar iedereen in zijn eigen hersenpan
iets weet iets kent
niets weet en kent
het is
.................................................. ...........................................

super ick
25-05-17, 17:13
Kortom... Je hebt totaal geen antwoord op de argumenten en bewijzen maar weet desondanks wel alles te ontkennen...Dat is typisch voor een ontkennende verslaafde... Je bent verslaafd aan je ongeloof...

Je kunt niet verslaafd zijn aan iets dat er niet is.