PDA

Bekijk Volledige Versie : Slavernij



The_Grand_Wazoo
20-05-17, 14:35
Een hartbrekend en fascinerend verhaal

https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2017/06/lolas-story/524490/

mark61
20-05-17, 15:13
Pfff mooi verhaal.

super ick
20-05-17, 15:58
Hoe dingen kunnen lopen. Dat die vrouw geen haatgevoelens had. Zou ze het vergeleken met de thuissituatie redelijk hebben gevonden? Een soort verknocht zijn geraakt omdat ze van die kinderen is gaan houden?

Goede website overigens. Ik kijk er al jaren wekelijks even op.

The_Grand_Wazoo
20-05-17, 16:42
Daar kan ik mij wel wat bij voorstellen. Niet beter weten, geen opties hebben, verknocht raken aan de familie; allerhande factoren en emoties in wisselende kracht op verschillende momenten.

Goede site inderdaad. Heb er inmiddels al een paar interssante artikelen gelezen. Ze nemen de tijd en diepen uit, goede mix van feiten, achtergronden, steerimpressies en emoties.

The_Grand_Wazoo
20-05-17, 17:06
Daar kan ik mij wel wat bij voorstellen. Niet beter weten, geen opties hebben, verknocht raken aan de familie; allerhande factoren en emoties in wisselende kracht op verschillende momenten.

Goede site inderdaad. Heb er inmiddels al een paar interssante artikelen gelezen. Ze nemen de tijd en diepen uit, goede mix van feiten, achtergronden, steerimpressies en emoties.

super ick
20-05-17, 17:54
Daar kan ik mij wel wat bij voorstellen. Niet beter weten, geen opties hebben, verknocht raken aan de familie; allerhande factoren en emoties in wisselende kracht op verschillende momenten.

Goede site inderdaad. Heb er inmiddels al een paar interssante artikelen gelezen. Ze nemen de tijd en diepen uit, goede mix van feiten, achtergronden, steerimpressies en emoties.

Boverinspanning het menu 'sections' en dan eens grasduinen bij foto's. Daar staat prachtig materiaal tussen.

Al Sawt
24-05-17, 15:15
Goede website overigens. Ik kijk er al jaren wekelijks even op.

Inderdaad. Geldt ook websites als Quartz en websites van Amerikaanse kranten als Washington Post, NY Times.

The_Grand_Wazoo
24-05-17, 15:42
Inderdaad. Geldt ook websites als Quartz en websites van Amerikaanse kranten als Washington Post, NY Times.

Nu ik met hernia plat lig lees ik de WaPo dagelijks, goeie krant, maar ik vind ze wel heel erg anti-Trump. Begrijp mij niet verkeerd, je kan niet genoeg anti-Trump zijn en de permanente absurditeit mag niet genormaliseerd raken, maar de toon begint zo schril te worden. Als tegengas luister ik af en toe naar Chris Wallace, reuze Republikeins, maar uiterst degelijk, de Cooper van Fox en Shepard Smith, ook Fox, maar verfrissend kritisch.

Zal dat Quartz eens gaan bekijken.

Al Sawt
24-05-17, 21:49
Nu ik met hernia plat lig lees ik de WaPo dagelijks, goeie krant, maar ik vind ze wel heel erg anti-Trump. Begrijp mij niet verkeerd, je kan niet genoeg anti-Trump zijn en de permanente absurditeit mag niet genormaliseerd raken, maar de toon begint zo schril te worden. Als tegengas luister ik af en toe naar Chris Wallace, reuze Republikeins, maar uiterst degelijk, de Cooper van Fox en Shepard Smith, ook Fox, maar verfrissend kritisch.

Zal dat Quartz eens gaan bekijken.
Shepard Smith vind ik ook degelijk. Maar het is duidelijk dat de Amerikaanse medialandschap een grotere kloof kent tussen conservatieve en progressieve media, dan in Nederland. Overigens ben ik eerder een Trump supporter dan Obama. Trump is minder geneigd tot externe oorlogen.

P.S. beterschap! Hopelijk genees je snel van hernia.

mark61
24-05-17, 23:08
Trump is minder geneigd tot externe oorlogen.

Zou het? Dat riep hij steeds, maar vervolgens stuurde hij zogenaamd een vloot naar Noord-Korea, wat wel gelul was, maar toch een slapstick-externe oorlog was.

Vervolgens bombardeert hij lukraak een stukje Syrisch asfalt. Dat sloeg ook nergens op, maar is ook extern.

En dan SA voldouwen met wapens.

Verder wil hij nog veel meer geld aan het leger uitgeven. En dat is niet om de kustverdediging van Amerika te versterken :cheefbek:

Ik hoor niks over het sluiten van de 800 VS bases over de hele wereld.

Ik wacht nog even af tot ik hem tot eh isolationistische president verklaar.

knuppeltje
25-05-17, 10:29
Trump is minder geneigd tot externe oorlogen.

Het zou mooi zijn. Of het waar is?