PDA

Bekijk Volledige Versie : Kindermoordenaar actief!?



Al Sawt
05-06-17, 00:23
Gevonden lichaam in Bunschoten is vermiste Savannah

GISTEREN, 23:53 BINNENLAND

De zoektocht naar Savannah ANP
Het lichaam dat zondagochtend in Bunschoten is gevonden door een voorbijganger is van het 14-jarige vermiste meisje Savannah. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

Over de doodsoorzaak heeft de politie nog niets naar buiten gebracht.

Savannah werd sinds donderdag vermist. Een voorbijganger vond het lichaam in het water bij een industrieterrein.

Geraakt

Burgemeester Van de Groep van Bunschoten zegt in een videoboodschap dat hij, net als de nabestaanden, zeer diep geraakt is door het nieuws. "Op dit moment overheersen gevoelens van verbijstering en ongeloof."

Hij zegt de zorgen van ouders uit de gemeente over de veiligheid van hun kinderen te begrijpen. De burgemeester vraagt ouders om extra op te letten waar hun kinderen heen gaan. "Jonge mensen doen er goed aan om zoveel mogelijk bij elkaar te blijven en niet onnodig alleen naar een meer verlaten plaats te gaan."

Zoektocht

Gisterochtend gingen honderden mensen vrijwillig op zoek naar Savannah. Zij zochten in een ander deel van Bunschoten-Spakenburg dan waar het lichaam werd gevonden. De politie werkte niet mee aan de vrijwilligersactie, omdat er geen aanwijzingen waren dat Savannah in de buurt zou zijn geweest van het gebied waar werd gezocht.

Vrijdag werd in Achterveld, 20 km van Bunschoten, het lichaam van een ander 14-jarig meisje gevonden. Dat meisje was vrijdag niet van school teruggekomen en de politie zegt dat ze door een misdrijf is omgekomen. De politie zei eerder geen verband te zien, maar houdt nu toch rekening met die mogelijkheid.

Bron: NOS





Triest en verschrikkelijk voor de ouders. Het lijkt erop dat een predator (Amerikaanse benaming voor kindermoordenaars) actief is. Hopelijk wordt de dader zsm opgepakt.

Joey van Sloten
07-06-17, 10:50
En dan "wat" wanneer de werkelijke dader(s) gepakt is/zijn?
Of je die 1 jaar, 10 jaar of van mijn part 100 jaar celstraf geeft, die ouders hebben levenslang!

Soldim
07-06-17, 11:29
Of je die 1 jaar, 10 jaar of van mijn part 100 jaar celstraf geeft, die ouders hebben levenslang!

Dat is een retorische dooddoener. En, een argument tegen zware straffen.

Joey van Sloten
07-06-17, 11:55
Dat is een retorische dooddoener. En, een argument tegen zware straffen.
Het liefst zou ik zo'n gast een middel-eeuwse lijfstraf geven maar dat is tegenwoordig niet meer te realiseren.

super ick
07-06-17, 14:14
Het liefst zou ik zo'n gast een middel-eeuwse lijfstraf geven maar dat is tegenwoordig niet meer te realiseren.

Jawel hoor.
Stokslagen, zweepslagen en ledematen amputeren mag. Alleen niet in Nederland.

The_Grand_Wazoo
07-06-17, 16:31
Ik begrijp dat in beide gevallen minderjarigen zijn opgepakt.

Zijn jullie nog steeds zo radicaal, of veranderd dat de zaak wat?

super ick
08-06-17, 07:10
Ik begrijp dat in beide gevallen minderjarigen zijn opgepakt.

Zijn jullie nog steeds zo radicaal, of veranderd dat de zaak wat?

Ik heb met betrekking tot de doodstraf altijd een slag om de arm gehouden op het gebied van geestelijk gesteldheid.

Iemand die met voorbedachte rade een ander afslacht, die mag van mij ook van de wereldbol af.