PDA

Bekijk Volledige Versie : De afgeknipte staart



Eke
24-07-17, 11:26
zie topic : In memoriam een oude prikker.



Je ongelijkheid niet toegeven ook.

:haha:
Ah, kijk eens aan..Nog voor de hanen opnieuw gaan kraaien ben jij er zelf ook* ingetuind, super ick.

Wat is het nou : "je ongelijk toegeven" of.."je ongelijkheid toegeven" ?




*zie bijdrage # 22 over een kip van topic 'kamperen omdat je huis verhuurd is.....'

Eke
24-07-17, 15:55
Leuk. Anderen op een foutje wijzen als je zelf een grotere hebt gemaakt.

:haha: RG, Je wilt ook al wijs-spelletjes doen.


Dat is even iets kleins tussen S.I. en mij. Hij kaatste en kon de bal verwachten : nobody is perfect.

Eke
24-07-17, 16:31
Nou iets kleins. Tussen een miljard en een miljoen zit wel het verschil tussen de 'hel op aarde' en 'enigzins leefbaar'. Superick had wel een reden om te kaatsen.

Ah, toch de kruideniers-aanpak. Ik zie meer twee mensen die om welke reden dan ook niet geconcentreerd bezig waren. Knuppeltje w e e t dat het niet om miljarden gaat. Ik weet dat ook.
We hebben het meteen toegegeven, maar jij probeert het toch een beetje uit te melken. Waarom wil je hier tijd in steken ? Tijd zat ?

super ick
24-07-17, 17:45
Nou iets kleins. Tussen een miljard en een miljoen zit wel het verschil tussen de 'hel op aarde' en 'enigzins leefbaar'. Superick had wel een reden om te kaatsen.

Niets meer aan toe te voegen.

Eke
24-07-17, 20:34
Een lachebekje toegevoegd aan de tekst heeft een funktie. Dat laat jij weg in de quote. Het gaat om een lolletje.

Comprende ? Kelaar !!!!!!