PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV vindt NS zonder 'dames en heren' niets



Umarvlie
28-07-17, 16:41
PVV vindt NS zonder 'dames en heren' niets

DEN HAAG - De PVV reageert fel op het plan van de NS het „dames en heren” bij omroepberichten in treinen en stations te vervangen door het neutrale „beste reizigers”. De tweede partij van het land spreekt over D66-gedram. De NS is totaal de weg kwijt, twittert PVV-leider Geert Wilders.

PVV-Kamerlid Roy van Aalst vraagt de regering er bij de NS op aan te dringen de „verantwoordelijke D66-mutsen die dit bedacht hebben” te ontslaan. Met het vrijgekomen geld kunnen dan de echte problemen op het spoor worden aangepakt, zoals de vele vertragingen en de mishandelingen van conducteurs, aldus Van Aalst.

(Bron: Telegraaf)

mark61
28-07-17, 19:32
De PVV mist nooit een kans zich als absolute, onbeschofte idioten te afficheren.

knuppeltje
29-07-17, 11:33
We zouden die nare enge PVV met z'n allen het graf in moeten prijzen, als het gezien hun aanhang niet zo link zou zijn. :student:

super ick
29-07-17, 12:48
We zouden die nare enge PVV met z'n allen het graf in moeten prijzen, als het gezien hun aanhang niet zo link zou zijn. :student:

Los van gekke Greet en zijn club heb ik er ook mijn twijfels over.

Sekse en seksuele geaardheid wordt hier op 1 hoop geschoven.

Wie stoort zich aan 'dames en heren' vraag ik mij af? Mannen? Denk het niet. Vrouwen? Denk het niet. Heeft seksuele voorkeur er mee te maken? Denk het niet.

Genderneutralen dan? Hebben die aan de bel getrokken of is het 1 of andere 'organisatie die zich iets in het hoofd gehaald heeft?

Wat doen we met mankracht? Menskracht?
Uitzendbureau Manpower? Voor de rechter ermee?

Denk dat het een zwaar opgeblazen, zgn principezaak is waar bar weinig mensen zich druk om maken.

knuppeltje
29-07-17, 13:47
Denk dat het een zwaar opgeblazen, zgn principezaak is waar bar weinig mensen zich druk om maken.

Mwa, al degenen die zich hierover opwinden dan weer wel.