PDA

Bekijk Volledige Versie : Iets luchtigs



knuppeltje
19-08-17, 09:19
Voor de verandering eens iets luchtigs.

Veel teveel leerlingen in de klas, een tekort aan goed geschoolde onderwijskrachten. Maar toch vinden bepaalde politieke partijen het van groot belang dat op scholen weer grote aandacht en tijd aan het Wilhelmus wordt besteed en dat die onzintekst weer zodanig alle kinderkopjes word ingeheid zodat die daar nooit meer uit verdwijnt.

Goed of belachelijk? Ik kies voor het tweede.

SamirPlus
19-08-17, 09:33
Moeeeeeeeeeeeeeeeee, doet een koe.

Karin.N
19-08-17, 09:37
Voor de verandering eens iets luchtigs.

Veel teveel leerlingen in de klas, een tekort aan goed geschoolde onderwijskrachten. Maar toch vinden bepaalde politieke partijen het van groot belang dat op scholen weer grote aandacht en tijd aan het Wilhelmus wordt besteed en dat die onzintekst weer zodanig alle kinderkopjes word ingeheid zodat die daar nooit meer uit verdwijnt.

Goed of belachelijk? Ik kies voor het tweede.

Mag ik even opmerken dat ik dit in het geheel geen luchtig onderwerp vind! :ego:

Ik zie nu in alle scholen een portret van Buma hangen waar de kinderen 's morgens verzamelen en dan eerst het Wilhelmus zingen waarna er dagelijks een geschiedenisles volgt waarin duidelijk wordt gemaakt dat Nederland het echt wel goed voorhad met de inwoners van de koloniën :schreeuw:

Buma doet me namelijk denken aan die halve gare politici die in de jaren 40 het nodig vonden om naar het huidige Indonesië het Nederlands leger te sturen die zich daar op afgrijselijke manier hebben misdragen!

knuppeltje
19-08-17, 09:38
Moeeeeeeeeeeeeeeeee, doet een koe.

Jij komt duidelijk niet van een boerderij.

Karin.N
19-08-17, 09:40
Jij komt duidelijk niet van een boerderij.

Gelieve deze persoon niet te quoten, hij staat op mijn negeerlijst :ego:

Wizdom
19-08-17, 09:47
Gewoon te belachelijk voor woorden...

knuppeltje
19-08-17, 09:52
Mag ik even opmerken dat ik dit in het geheel geen luchtig onderwerp vind! :ego:

Ik zie nu in alle scholen een portret van Buma hangen waar de kinderen 's morgens verzamelen en dan eerst het Wilhelmus zingen waarna er dagelijks een geschiedenisles volgt waarin duidelijk wordt gemaakt dat Nederland het echt wel goed voorhad met de inwoners van de koloniën :schreeuw:

Dame, ik vreesde al voor zoiets. :stout:

Ik vind dat ook een schrikbeeld. Het zou niet meer of minder dan ordinaire voortzetting van de geschiedenisvervalsing. Die zogenaamde 'Zwijger', die heel wat af lulde, was helemaal geen 'vader des vaderlands' om te eren, maar een zeer zelfzuchtig sujet en een rasechte oproerkraaier. Laat ik u dat vertellen.

knuppeltje
19-08-17, 09:52
Gelieve deze persoon niet te quoten, hij staat op mijn negeerlijst :ego:

Ow, sorry.

super ick
19-08-17, 17:24
Ben geen fan van de man maar over het algemeen zorgen meelopers niet voor verandering.