PDA

Bekijk Volledige Versie : 3000 moslims afgeslacht in 3 dagen! ‘Wereld is blind en doof’



IbnRushd
31-08-17, 14:58
3000 moslims afgeslacht in 3 dagen ! ‘Wereld is blind en doof’

In Myanmar hebben legertroepen in de afgelopen drie dagen duizenden moslims gedood.

Dat laat woordvoerster Anita Schug van The European Rohingya Council (ERC) maandag weten. Het aantal slachtoffers ligt tussen de 2.000 en 3.000 moslims, meldt Schug.

Rakhani-activist (Arakan) Muhammed Ayyoub Han vertelt aan persbureau AA dat directe interventie nodig is nu het Myanmarese leger de opdracht heeft gekregen om op iedereen te schieten, zonder onderscheid te maken tussen kinderen of ouderen. Aan de etnische zuivering doen ook boeddhistische priesters meedoen.

“Dit gebeurt allemaal voor de ogen van de wereld die hier geen halt aan toeroept. Er worden hier mensen levend verbrand. Er vinden massaal verkrachtingen plaats. Volgens het VN-verdrag moet er ingegrepen worden als een land een genocide pleegt, maar de wereldgemeenschap doet niets”, waarschuwt Han. “En daar maakt de regering van Myanmar gebruik van. Moslimdorpen zijn compleet vernietigd en platgebrand.”

20752 20753 20754


UPDATE: ERC meldt ook dat vanaf maandag 100.000 moslims ontheemd zijn geraakt en duizenden moslims vastzitten bij de grens tussen Myanmar en Bangladesh, omdat de grens is dichtgegooid. “Er is dringend actie vereist”, aldus Schug.

dailynieuws.nl (http://www.dailynieuws.nl/3000-moslims-afgeslacht-in-3-dagen-wereld-is-blind-en-doof/)

Eke
31-08-17, 15:55
Schokkend.

Groot-Britannië heeft gisteren gevraagd om een spoed-zitting in de Veiligheidsraad.


https://www.ad.nl/buitenland/duizenden-rohingya-ontvluchten-escalerend-geweld-myanmar~add6309d/

Hawa
31-08-17, 17:27
Het militaire regiem aldaar is verdwenen. En nu. Waarom die aanslagen en nu die massamoorden.
Een minderheid die al jaren lang wordt gediscrimineerd. In al die landen komt het extremisme dus op.
Iedereen die bloed aan haar handen heeft.
Vooral die koloniale geschiedenis die al die volkeren heeft uitgerukt,verdrukt, en die hele mikmak aan extremen.

Gewone mensen die hun lijf en leden moeten redden en nu in genocide!!

Doe iets....

Als je anders bent
mag je anders zijn
als je anders bent
mag je niemand zijn.

En dan gaan die vieze hersenen spreken
die hersenen die altijd al onderdrukt zijn geweest
in vooroordeel en hersenspoel

Omdat je beter bent dan die ander
en die ander
die ander die mens
die nooit als mens is geaccepteert
en nooit iets anders heeft geleerd
in vervolgen
in vervolgen van je eigen leven
en dan komen die anderen
al die anderen
die denken
dat zij
diegene zijn

Zo erg zijn mensen
altijd al geweest
die ene
schaap over die dam
dan volgen er meer.

Fijne offerfeest
en denk
aan al die mensen
die nooit meer
Al Fitr.
kunnen vieren.

fijne dag

spreuk op dit moment:
31 augustus 2017.

De Profeet geeft ons een eenvoudige les,maar met een ontzaglijke portee:
JE MOET ZORGEN VOOR JE NAASTE.

(Philippe Yacine Demaison (20ste eeuw)

IbnRushd
31-08-17, 17:34
https://twitter.com/PeterRdeV/status/902854398199697408/photo/1

Juffrouw_Saartje
31-08-17, 21:53
Wat een verschrikkelijke beelden en dat is nog maar het topje van de ijsberg.

SamirPlus
31-08-17, 23:47
Ik denk dat het steeds meer een gesture is, in de "war on terror", om moslims op te offeren, aan bijv. het Westen, zodat dit soort landen, als Myanmar, worden geaccepteerd, door het Westen.
Wat ze in Srebrenica gedaan hebben, zou in deze "tijd" "een succesvolle aanval" op "vermeende terroristen" zijn.

Best wel apart hoe de wereld(mensdom) in elkaar steekt...

Ibrah1234
01-09-17, 02:04
Schokkend.

Groot-Britannië heeft gisteren gevraagd om een spoed-zitting in de Veiligheidsraad.


https://www.ad.nl/buitenland/duizenden-rohingya-ontvluchten-escalerend-geweld-myanmar~add6309d/

Het bevreemd mij ten zeerste dat een westers land weer het voortouw moet nemen de belangen van deze moslims te behartigen.

Het komt mij voor dat de broeders en zusters in geloof in de arabische landen meer geïnteresseerd zijn in de gekneusde teen van een Palestijn veroorzaakt door een verkeerd gelegde stoeptegel in Tel Aviv dan deze slachtpartijen.

Overigens ben ik van mening dat dit soort misdaden de grenzen van religie overstijgt en de wereldgemeenschap, het menselijk collectief, zou moeten ingrijpen.

Eke
01-09-17, 07:35
@ Ibrah

Ja, je zou verwachten dat buurlanden en/of moslimlanden goed op de Rohinya's (Soenni's met een Sufi-twist) zouden letten, want de strijd is al lang bezig.

Maar Groot-Brittanië is de voormalig kolonisator. Heeft dus o o k een rol gespeeld, verdiep je maar eens in die geschiedenis. GB is medeverantwoordelijk voor de situatie zoals die nu ontstaan is.

Het wordt tijd dat de VN opnieuw uitgevonden wordt.

IbnRushd
01-09-17, 12:14
Het bevreemd mij ten zeerste dat een westers land weer het voortouw moet nemen de belangen van deze moslims te behartigen.

Het komt mij voor dat de broeders en zusters in geloof in de Arabische landen meer geïnteresseerd zijn in de gekneusde teen van een Palestijn veroorzaakt door een verkeerd gelegde stoeptegel in Tel Aviv dan deze slachtpartijen.

Overigens ben ik van mening dat dit soort misdaden de grenzen van religie overstijgt en de wereldgemeenschap, het menselijk collectief, zou moeten ingrijpen.

Ik denk dat veel moslims in Arabische landen niets of bijna niks weten over de pijnlijke situatie in Myanmar. Er worden mondjesmaat nieuws uitgezonden door enkele nieuwssites. De resterende media geven geen fair of voldoende beeld over de vervolging van Rohingya's. Kortom, de benarde positie van Rohingya's kun je niet vergelijken met Israel-Palestijn kwestie die regelmatig in het nieuws wordt besproken. En dan niet te spreken over de ligging van Israel.

Voorts doet VN ook niet echt veel moeite. De Nobelprijswinnares Aung San Suu Kyi ontkent alle aantijgingen en laat geen VN-medewerkers binnen. Er is geen internationale druk. Sancties worden niet opgelegd waardoor het leger van Myanmar vrij spel heeft. In feite zijn de sancties opgeschort in 2012 door EU. Geen enkel buurland wil Rohingya's huisvesten. Ze worden door alle kanten verjaagd dan wel gedood of erger. Het meest onderdrukte volk van de wereld dat al decennia op gejaagd en door anderen verjaagd wordt en niemand met invloed doet er iets aan.

Hawa
07-09-17, 16:07
Wij kunnen iedereen wel weer de schuld gaan geven. Ik wil wel eens weten wat zijn Rohingyas. Een stam,een minderheid in een Boeddhistisch land.
Ik weet wel het is een minderheid. Een volk dat vanuit Bangladesh naar Birma is gegaan voor werk.
Bangladesh is een moslim land,veroorzaakt door de kolonialisten.(Engeland).
Die volksverhuizingen tussen voornamelijk hindoes en moslims.
Kashmir is nog steeds die brandhaard.

En welke onverlaat heeft die aanslagen gepland onder deze minderheid van Rohingya-s.

En waarom slaan al die mensen nu op de vlucht?

Vanwege die aanslag.

En al die moeders met kinderen worden weer de dupe door onverlaten.

Indonesie en de Phillipijnen hebben hier vragen over

Extremisten hebben de knoet er onder, en voordat die bom weer gaat barsten is het volgens mij zeker weten een daad voor terreur.

Het is al erg genoeg dat vrouwen en kinderen hun huis en haard moeten verlaten.
Dit hebben we ook al gezien met Daish!

Met terroristische aanslagen.

Met propaganda.

Door corrupte praktijken is het land Indonesie allang geinfiltreerd door terreur vooral door propaganda terreur.

Terreur die geld heeft en macht en onschuldige mensen zoals Rohingya-s over de kling jaagt.

Dit is mijn mening,en hebben jullie ook nog een mening?

fijne dag iedereen......

Hawa
07-09-17, 16:50
En die genocide in Bosnie.
Mede veroorzaakt door de moedjahedien vanuit Afghanistan. Die daar gingen opereren. Vooral veel strijders vanuit Tsjetstenie.

Dit land is altijd al de klos geweest door oorlogen en naderhand totaal vernietigt door de Russen.

Tsjetstenie een land in de Kaukasus. Het land van de Kaukasus waar tigtallen mensen hebben gewoond en opweg zijn gegaan naar betere oorden in den beginne.

Een bergland is moeilijk te vernietigen maar toch al die jonge mannen die jihad strijders ten top zijn vervlogen naar Afghanistan in kampen van wijlen Osama Binladen.)origine Saoedie Arabie!! Voorouders uit Jemen.

Nog steeds tref je Tjestenen aan in kampen van Daish! Islamitische Staat.

Het toppunt van ellende is wel Kamirov. Ruus Gullit ging daar heen als trainer en zijn huwelijk totaal naar de klippen.
Terwijl die ex/vrouw van hem in die armen viel van Badr Hari. En die gast ging in een gouden bad zitten met die onverlaat Kamirov,die heel veel bloed aan zijn handen heeft in vooral corrupte maffia praktijken.

Het volk van Tsjetjenie ligt te bloeden en al haar kinderen zijn mismaakt gemaakt door allerlei praktijken in moord en doodslagen.
Het oorzaak en vervolg verhaal in totale disharmonie geraakt.

Al die andere bevolkingsgroepen vooral Afghanistan en omliggende gebiedsdelen totaal verwarrende discipelen die in jihad verworven zijn geraakt.
Jihad die vertegenwoordigt momenteel het sentiment van vooral jonge mannen die dit discours niet meer kunnen volgen.
Ook in Noord/Afrika niet meer.
In Europa niet meer,iedereen is onthutst.

Onthutst dat er zovele slachtoffers vallen onder al die moslim volkeren in de hele wereld.

Maar geschiedenis is het raakvlak.
Die geschiedenis van al die moslims die overal wonen en werken trekken dit niet meer.

Maar raak niet in verzoeking
de soep wordt niet zo heet gegeten als het wordt opgediend
en daardoor
en hierdoor
raken wij met ons allen in verval.

Het verval is er al jaren geleden ingeslopen
het gaat maar door
Moskeeen worden gefinancierd door hoogopgeleide radicalen
men ziet niet
men wil niet zien
en als je niet wilt zien
dan ben je blind.

Al die jonge mannen
op zoek naar geluk
in die zin
van stam
en traditie
belanden
in het bloed
van
hun
oerouders
en die oerouders
begrijpen niet
Als Islam Vrede
kan zijn
waarom
Al Harb!

fijne dag
laat je dag volstromen met
mooie vooruitgang
in plaats van
achteruit gaan lopen.

Elk mens is uniek
elk mens
is die mens
die Vrede
kan zien
in dialoog
in een praatje
en dat vult elk gaatje
in een lijn
dat we met zijn allen
allemaal mensen zijn.

fijne dag,

SamirPlus
07-09-17, 17:31
Wij kunnen iedereen wel weer de schuld gaan geven. Ik wil wel eens weten wat zijn Rohingyas. Een stam,een minderheid in een Boeddhistisch land.
Ik weet wel het is een minderheid. Een volk dat vanuit Bangladesh naar Birma is gegaan voor werk.
Bangladesh is een moslim land,veroorzaakt door de kolonialisten.(Engeland).
Die volksverhuizingen tussen voornamelijk hindoes en moslims.
Kashmir is nog steeds die brandhaard.

En welke onverlaat heeft die aanslagen gepland onder deze minderheid van Rohingya-s.

En waarom slaan al die mensen nu op de vlucht?

Vanwege die aanslag.

En al die moeders met kinderen worden weer de dupe door onverlaten.

Indonesie en de Phillipijnen hebben hier vragen over

Extremisten hebben de knoet er onder, en voordat die bom weer gaat barsten is het volgens mij zeker weten een daad voor terreur.

Het is al erg genoeg dat vrouwen en kinderen hun huis en haard moeten verlaten.
Dit hebben we ook al gezien met Daish!

Met terroristische aanslagen.

Met propaganda.

Door corrupte praktijken is het land Indonesie allang geinfiltreerd door terreur vooral door propaganda terreur.

Terreur die geld heeft en macht en onschuldige mensen zoals Rohingya-s over de kling jaagt.

Dit is mijn mening,en hebben jullie ook nog een mening?

fijne dag iedereen......

Nee, je hebt eigenlijk alles al gezegd. :)

Jij ook nog een hele fijne dag verder! :)

Ben jij trouwens Marokkaans, Hawa?

IbnRushd
07-09-17, 22:52
Wij kunnen iedereen wel weer de schuld gaan geven. Ik wil wel eens weten wat zijn Rohingyas. Een stam,een minderheid in een Boeddhistisch land.
Ik weet wel het is een minderheid. Een volk dat vanuit Bangladesh naar Birma is gegaan voor werk.


Nee, jij weet het niet. Er bestaan meerdere theorieën waar Rohingya's vandaan komen. Verschillende historici beweren dat zij de oorspronkelijke inwoners van de Rakhine-staat zijn. En nu worden ze op een beestachtige manier verdreven van hun eigen land.


En welke onverlaat heeft die aanslagen gepland onder deze minderheid van Rohingya-s.

En waarom slaan al die mensen nu op de vlucht?

Vanwege die aanslag.

Het was al te verwachten dat een groep uit het meest onderdrukte volk ter wereld terugslaat. Het was overigens geen 'aanslag' maar min of meer een wanhoopsoffensief / vergelding. Al sinds het midden van de jaren zeventig gebruikt het leger van Myanmar geweld tegen de Rohingya's. Dat is zo een beetje ruim 40 jaar lang leven onder de geweldcampagnes van Myanmarees leger. Hoeveel daarvan zijn er verkracht of vermoord? Geen enkel nieuwsmedium heeft in het verleden welvoeglijk aandacht besteedt aan de ernstige onderdrukking van Rohingya's. En opeens weten figuren zoals jij wiens schuld het is. Je moet je schamen!

SamirPlus
08-09-17, 08:41
Het is gewoon zielig als alle Moslims over één kam worden geschoren met één terrorist.
Dat zegt meer over de onderdrukkers en "daders", dan over die Rohinya's.

The_Grand_Wazoo
08-09-17, 11:39
Reactie van iemand die ik hoog heb zitten.

https://www.theguardian.com/world/2017/sep/08/desmond-tutu-condemns-aung-san-suu-kyi-price-of-your-silence-is-too-steep

Ibrah1234
08-09-17, 12:02
Ik vind het allemaal wat vaag. Aung San Suu Kyi zei tegen de Turkse president Recep Tayyip Erdogan in een telefoongesprek dat via sociale media veel nepverhalen en -foto's van vermeende gruwelijkheden worden verspreid.

Ze wees er op dat de Turkse vicepremier Mehmet Simsek foto's van Rohingya-slachtoffers had gepost die helemaal niet in Myanmar waren gemaakt, maar in andere conflicten in Atjeh en Rwanda. Simsek heeft de posts verwijderd.

Fake news images add fuel to fire in Myanmar, after more than 400 deaths

The violence has led to a flood of social media posts purporting to depict torture and killings. Last week, the Turkish deputy prime minister, Mehmet Simsek, was criticised for tweeting graphic images of corpses, alongside a message warning of a massacre against the Rohingya. “Stop turning a blind eye to ethnic cleansing in #Arakan #Myanmar Int’l community must act now,” he said on Twitter. He later deleted the tweet and issued a correction after readers questioned whether the images depicted Myanmar.
His post was shared more than 1,600 times online and liked by more than 1,200 people. One of the photographs had been taken in Rwanda in 1994.

Matthew Smith, chief executive of the human rights group, FortifyRights, said such posts are “tremendously unhelpful” and fuel mistrust.

Bron: The Guardian (https://www.theguardian.com/global-development/2017/sep/05/fake-news-images-add-fuel-to-fire-in-myanmar-after-more-than-400-deaths)

(https://www.theguardian.com/global-development/2017/sep/05/fake-news-images-add-fuel-to-fire-in-myanmar-after-more-than-400-deaths)Naar blijkt ligt het allemaal wat genuanceerder blijkens berichtgeving in de Volkskrant waarbij Rohingya milities 25 augustus jl.tientallen agenten en soldaten hebben gedood. Tsja, en dat lokt dan uiteraard weer een tegenreactie uit vanuit de zijde van de regering. Zachtzinnig zal het er wel niet aan toe gaan. Maar alles lezend bekruipt mij toch het gevoel dat het allemaal wat genuanceerder ligt.

"De jongste escalatie van de Rohingya-crisis begon op 25 augustus toen een nieuwe militante groep, de Arakan Rohingya Salvation Army, gecoördineerde aanvallen uitvoerde op enkele tientallen politie- en grensposten in het noorden van Rakhine. Daarbij werden tientallen regeringssoldaten gedood."

Bron: de Volkskrant (https://www.volkskrant.nl/buitenland/suu-kyi-geeft-nepnieuws-de-schuld-van-uit-de-hand-gelopen-rohingya-crisis-in-myanmar~a4515201/)

Andere bronnen linken de Arakan Rohingya Salvation Army aan IS en dat deze doelbewust aanvallen uitvoert om zo tegenaanvallen vanuit regeringszijde uit te lokken. De beelden worden dan weer gebruikt de wereldopinie te beïnvloeden inzake genocide moslimbevolking.

"ARSA seeks to remain focused on targeting security forces or Buddhist vigilante organizations, in order to provoke reprisal attacks."

Bron: Radio Free Asia (http://www.rfa.org/english/commentaries/arsa-commentary-09012017155658.html)

Liberate
08-09-17, 19:40
@Ibrah1234

Hier begin je al excuses te zoeken.

[QUTE]

[*=left]
Ik vind het allemaal wat vaag. Aung San Suu Kyi zei tegen de Turkse president Recep Tayyip Erdogan



[/QUOTE]

Mevrouwtje Ibrah1234 heeft haar excuus gevonden.



[*=left]
Naar blijkt ligt het allemaal wat genuanceerder blijkens berichtgeving in de Volkskrant waarbij Rohingya milities 25 augustus jl.tientallen agenten en soldaten hebben gedood. Tsja, en dat lokt dan uiteraard weer een tegenreactie uit






UIt onderstaande reactie verraad je dat je uit een simpel houtblokje bent gesneden ( iets wat ik vaker heb aangegeven en Al-Sawt ook) en je mede daarom niet serieus genomen kán worden.




[*=left]
Andere bronnen linken de Arakan Rohingya Salvation Army aan IS en dat deze doelbewust aanvallen uitvoert om zo tegenaanvallen vanuit regeringszijde uit te lokken.






Ik weet wie jij bent en hoe simplistisch en tegenstrijdig jij denkt Ibrah1234. :o


Laat ik jouw onzin, waar jij je overigens diep voor moet schamen even kort samenvatten;


Het klopt (volgens jou) niet omdat;

* Een Turkse minister de boel met fake-news zat te bombarderen.

* Het klopt niet omdat de Rohingya ( mevrouwtje Ibrah1234 vergeet er bij te vermelden dat het maar om een klein percentage gaat) zelf de autoriteiten aanvallen middels aanslagen.

IK verwijs Mevr. Ibrah1234 naar reactie#13 van dit topic.


3* Het klopt niet omdat er wordt verondersteld ( zonder bewijzen en bronnen) dat de Rohingya IS-sympathisanten zijn.

* Het is hun eigen schuld probeert deze pannenkoek met 0,0 verstand van politiek en geschiedenis ons duidelijk te maken.


WALGELIJK!


PVV diaree in optima forma dit!!!!! Wat een schaamteloze reactie/post!!!!!!!!!!!!1

Liberate
08-09-17, 19:55
Andere bronnen linken de Arakan Rohingya Salvation Army aan IS en dat deze doelbewust aanvallen uitvoert om zo tegenaanvallen vanuit regeringszijde uit te lokken. De beelden worden dan weer gebruikt de wereldopinie te beïnvloeden inzake genocide moslimbevolking.




Ooh die verkrachte vrouwen spelen onder één hoedje met de IS is wat je wilt zeggen?

Al die Rohingyia´s zijn schuldig omdat er wordt verondersteld dat IS zich in het conflict is gaan bemoeien?

Besef je niet hoe dom en partijdig (anti-islamitisch) je nu overkomt?

Nou,dat besef gaat wel komen! Zo niet,dan ben je een hele domme en slechte acteur. Ratje! :kotsen:



Tot slot;

Onzin! IS heeft daar niks mee te maken. Ibrah1234 enco willen jullie doen geloven dat er een terreurorganisatie achter zit. En dat het de schuld is van IS dat er vrouwen worden verkracht en onschuldige personen worden vermoord.



Waardeloos betoog en reactie van Ibrah1234.

Ibrah1234
08-09-17, 20:09
PVV diaree in optima forma dit!!!!! Wat een schaamteloze reactie/post!!!!!!!!!!!!1


Volgens Maas is daar op dit moment geen sprake van. "Er is geen doelbewuste volkerenmoord. Het leger is wel bezig ze gewelddadig het land uit te verdrijven, waarbij doden vallen."

De definitie van genocide is de opzettelijke uitroeiing van een etnische groep. Maar zolang de Rohingya de grens over zijn, is het Myanmar om het even, ze willen de mensen gewoon kwijt. Myanmar zelf geeft een andere uitleg aan het geweld: volgens leider Aung San Suu Kyi en het leger worden dorpen juist platgebrand door de Rohingya-rebellen en is het leger juist terreur aan het bestrijden.

Rohingya in Myanmar: wel of geen genocide? (https://nos.nl/op3/artikel/2190560-rohingya-in-myanmar-wel-of-geen-genocide.html)

Liberate
08-09-17, 20:17
Volgens Maas is daar op dit moment geen sprake van. "Er is geen doelbewuste volkerenmoord. Het leger is wel bezig ze gewelddadig het land uit te verdrijven, waarbij doden vallen."

De definitie van genocide is de opzettelijke uitroeiing van een etnische groep. Maar zolang de Rohingya de grens over zijn, is het Myanmar om het even, ze willen de mensen gewoon kwijt. Myanmar zelf geeft een andere uitleg aan het geweld: volgens leider Aung San Suu Kyi en het leger worden dorpen juist platgebrand door de Rohingya-rebellen en is het leger juist terreur aan het bestrijden.

Rohingya in Myanmar: wel of geen genocide? (https://nos.nl/op3/artikel/2190560-rohingya-in-myanmar-wel-of-geen-genocide.html)

Je probeert je smerige straatje schoon te vegen. Niemand heeft het over genocide. Die wordt gepleegd in Syrie onder auspicien van het Westen en de zo geweldige Russen.

Waar het nu omgaat is dat er een volk wordt onderdrukt en verdreven van haar bestaansrecht.


En waarom?

JIj schreef;



Naar blijkt ligt het allemaal wat genuanceerder blijkens berichtgeving in de Volkskrant waarbij Rohingya milities 25 augustus jl.tientallen agenten en soldaten hebben gedood. Tsja, en dat lokt dan uiteraard weer een tegenreactie uit vanuit de zijde van de regering. Zachtzinnig zal het er wel niet aan toe gaan. Maar alles lezend bekruipt mij toch het gevoel dat het allemaal wat genuanceerder ligt.


Beperk je eens tot de feiten Ibrah1234. Ik daag je uit!

Houd daarbij het internationale recht en de rechten van de mens (waar jouw soort zo mee zitten te dwepen) én het handboekvest van de VN in acht.



Conclusie?

Liberate
10-09-17, 13:55
Israël bewapent Myanmar, te midden van geweld tegen Rohingya-moslims

Door
Redactie (http://dutchturks.nl/author/admin/) -

6 sep 2017

http://dutchturks.nl/wp-content/uploads/2017/08/White-phosphorus-Israel-640x448.jpg
Internationaal verboden wapens worden door Israel op burgers gebruikt.. (Gaza).

Israël blijft doorgaan met het verkopen van wapens aan Myanmar, waar duizenden Rohingya moslims staatsterreur en terreur van boeddhistische extremisten proberen te ontvluchten. Dat meldt MEE (http://www.middleeasteye.net/news/Israel-arming-Myanmar-amid-ongoing-Rohingya-crackdown-478788243).

Volgens mensenrechtengroeperingen heeft Israël tot nu toe meer dan 100 tanks, wapens en boten verkocht die worden gebruikt door de veiligheidsdiensten in Myanmar

Ook het Israëlisch leger traint Birmese Special Forces die momenteel in Arakan opereren, het gebied waar Rohingya worden geterroriseerd en gedwongen worden om te verlaten.

Deze maand behandelt het Israëlisch Hooggerechtshof een petitie die aangeboden wordt door activisten, waarin er bij de Israëlische regering op wordt aangedrongen om de wapenexport naar Myanmar stop te zetten. De VS en EU hebben al een wapenembargo lopen tegen Myanmar.


Israël bewapent Myanmar, te midden van geweld tegen Rohingya-moslims - DutchTurks.nl | Nieuws & Opinie (http://dutchturks.nl/israel-bewapent-myanmar-te-midden-van-geweld-tegen-rohingya-moslims/)

Hawa
10-09-17, 17:03
En waar krijgt de tegenpartij haar wapens dan vandaan. Van die zelfde groep. Ach de wereld is ziek bezig.
Arme onnozele mensen worden de dupe. Zeg maar primitieve bevolkingsgroepen die door hun eigen geloofsgenoten kort worden gehouden. En nooit in die vooruitgang zitten. Het aller ergste is wel. Om heel veel kinderen op de wereld te gaan zetten en al die kinderen nooit die weg gaan vinden in vooruitgang.

Myanmar is een land die geen schoonheidsprijs verdient. Echt niet!

En deze idiote Nationalisten in Myamar zijn ook echt niet die heilige boontjes.

Het heeft met macht te maken.
Ik hoor net op het nieuws dat het leger mijnen heeft gelegd.
Dat is helemaal bij de beesten dus af.
En wie leveren die mijnen dan weer?

ATA ULLAH!

Ata Ullah richtte de verzetsbeweging op die het keiharde legeroptreden uitlokte dat leidde tot de Rohingya vluchtelingencrisis in Myanmar.

Rohingya uit de Diaspora.

Ata Ullah - alias Abu Amar Juninni,alias Hafiz Tohar,leeftijd onbekend - werd geboren in Karachi,Pakistan. Zijn Rohingya famalie,gevlucht uit het noorden van de Myanmarese deelstaat Rakhine,emigreerde later naar Saoedie-Arabie,waar hij in Mekka een madrassa opleiding kreeg. Hij ontwikkelde blijkbaar steeds meer empathie met het volk en het land dat hij nooit zelf had gekend. In 2012 verdween hij uit SA. Volgens onbevestigde berichten zou hij in Pakistan en wellicht Libie getraind zijn in wapens en guerrillatechnieken.

Deze man heeft mensen geronseld en steun gekregen vanuit de Golfstaten.

Het hele artikel te lezen in de volkskrant(bureau de Wereld)

Liberate
10-09-17, 18:57
Myanmar: 'wij onderhandelen niet met terroristen'


Myanmar heeft het staakt-het-vuren dat de Rohingya-strijders hebben afgekondigd naast zich neergelegd.

http://stcm.nl/imgs/m/f/f6df0d161640025d6d0dc32cec5786a9-1.jpg




Rohingya-strijders in Myanmar hebben een wapenstilstand van een maand uitgeroepen die zondag moet ingaan. Het staak-het-vuren moet hulpverleners in staat stellen slachtoffers van het conflict in het noordwesten van Myanmar te helpen.

"Wij onderhandelen niet met terroristen", was echter de officiële reactie vanuit de autoriteiten in Myanmar.

Bijna 300.000 Rohingya zijn inmiddels naar buurland Bangladesh gevlucht.








Myanmar: 'wij onderhandelen niet met terroristen' (http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5585772)

Liberate
10-09-17, 19:03
Ata Ullah richtte de verzetsbeweging op die het keiharde legeroptreden uitlokte dat leidde tot de Rohingya vluchtelingencrisis in Myanmar.



Wat hebben die 300.000 vluchtelingen en de tienduizenden gedupeerde hiermee te maken? Dus jij vind het net als Ibrah1234 dat het de schuld is van de Rohynigia´s.

Je moet een keer proberen van die paddo´s af te blijven.


En Ata Ullah is een Pakistaanse zanger. Ik kan niks terugvinden op het web over hem. Behalve wat youtube-filmpjes waarin pakistaanse muziek te horen is.

Probeer een bron te plaatsen voor jouw onzin. Is makkelijk te verifieren.

Dank en ook een fijne dag.

super ick
11-09-17, 09:33
Wat is er nu echt aan de hand?
Wat is de echte oorzaak?

Feit is dat er veel doden te betreuren zijn. De zoveelste brandhaard in de wereld.

The_Grand_Wazoo
11-09-17, 10:28
Wat is er nu echt aan de hand?
Wat is de echte oorzaak?

Feit is dat er veel doden te betreuren zijn. De zoveelste brandhaard in de wereld.

En dat, ongeacht de oorzaak, mensen worden vermoord en van huis en haard verdreven.

super ick
11-09-17, 19:50
400 Bad Request (http://www.novini.nl/geopolitieke-belang-rohingya-birma/#prettyPhoto)

Eke
11-09-17, 21:13
Superick : geo-politieke strategieën. Goeie bijdrage !


Nieuws van vandaag :


VN: verjagen Rohingya's is schoolvoorbeeld etnische zuivering!!!! (o.a Nos,nl)



Bangladesh heeft veel behoefte aan geld (voedsel, behuizing, medicijnen) om alle vluchtelingen goed op te kunnen vangen.

super ick
12-09-17, 09:21
Superick : geo-politieke strategieën. Goeie bijdrage !


Nieuws van vandaag :


VN: verjagen Rohingya's is schoolvoorbeeld etnische zuivering!!!! (o.a Nos,nl)



Bangladesh heeft veel behoefte aan geld (voedsel, behuizing, medicijnen) om alle vluchtelingen goed op te kunnen vangen.

Hold your horses, eke.

aan het eind van het artikel staat ook dat het niet DE oorzaak is maar wel een element dat het verloop zou kunnen beïnvloeden.
Daar ben ik het mee eens. Het is maar zelden 1 duidelijke oorzaak. Vaak is het een complex van factoren.

Ibrah1234
12-09-17, 10:15
VN: verjagen Rohingya's is schoolvoorbeeld etnische zuivering!!!! (o.a Nos,nl)


Verjaagt of op de vlucht geslagen. Wat ik er van begrijp is dat onafhankelijke waarnemers en journalisten niet worden toegelaten tot het gebied en men qua informatie afhankelijk is van wat beide partijen rondbazuinen.

Dat er zich hier een afschuwelijk scenario voordoet is evident. Uiteindelijk zijn gewone burgers altijd de pineut.

Liberate
12-09-17, 11:28
Verjaagt of op de vlucht geslagen. Wat ik er van begrijp is dat onafhankelijke waarnemers en journalisten niet worden toegelaten tot het gebied en men qua informatie afhankelijk is van wat beide partijen rondbazuinen.

Dat er zich hier een afschuwelijk scenario voordoet is evident. Uiteindelijk zijn gewone burgers altijd de pineut.

Jij begrijpt er niets van omdat je een rat bent. :o


Wat ik er van begrijp is dat onafhankelijke waarnemers en journalisten niet worden toegelaten

Maar die onafhankelijke journalisten en waarnemers staan wel aan de grens met Bangladesh en India.


En het is maar goed ook dat er geen waarnemers zijn. Wat daar gebeurt is beestachtig. Niet vatbaar voor de menselijke geest.

Liberate
12-09-17, 11:44
400 Bad Request (http://www.novini.nl/geopolitieke-belang-rohingya-birma/#prettyPhoto)

Hier heb je ze weer. SuperDick en Ibrahrat. Rembo&Rembo. De een geeft kont-dekking aan de ander.


Ik vat het even kort samen,corrigeer mij in het geval ik het verkeerd heb;

Het gaat nu niet om de slachtoffers maar om wie het recht heeft om daar te wonen. Die Rohyingia´s horen in Banghladesh. Ze hebben daar niks te zoeken. Dat er vervolgens aanvallen zijn uitgevoerd door rebellen ( waar de overgrote meerderheid van de Rohingyya´s niets mee te maken hebben) is ook de schuld van de Rohyinigia´s. Want zij zijn niet de rechtmatige bewoners.

Dit soort valse,domme Westerse denkwijze tav conflicten is niet verrassend.

Palestina-Israel is precies hetzelfde. Palestijnen zijn volgens het Westen niet de rechtmatige bewoners.

SuperDick moet zich schamen net als Hawa en Ibrahrat.


Want toen de Yezidi´s werden vermoord,verkracht en onderdrukt door de duivels van IS kwamen er toch hele andere geluiden van het Westen en sommige nvdd leden. OOk van SuperDick en Ibrah. En Hawa. Het staat zwart op wit.

Hoe noem je zulke figuren? Partijdig,onwetend,(islamofoben?)trollen,domme betweters,hypocrieten.

Tot slot; het maakt niet uit waar die slachtoffers vandaan komen,wat voor geloof ze aanhangen en welke kleur huid ze hebben. Palestijnen,Yezidi´s Roingya´s,Syriers etc etc. Het is pure volkerenmoord!

Zelfs de VN en de Dalai Lama hebben zich erover uitgesproken.


Er is geen verschil tussen de Birmese autoriteiten en IS. Ze moorden op dezelfde wijze en de overgrote meerderheid is onschuldig.


Walgelijk hoe hypocriet en laf sommige leden denken.

Liberate
12-09-17, 11:47
https://images3.persgroep.net/rcs/_3P7DXZ3S6Qw6lLjKavizKx37DU/diocontent/111408895/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9
VN betitelt aanvallen in Myanmar als etnische zuivering

De aanvallen van veiligheidstroepen in Myanmar, gericht op de islamtische bevolkingsgroep van de Rohingya, lijken op 'een schoolvoorbeeld van etnische zuiveringen'. Dat zegt de Hoge Commissaris voor Mensenrechten van de Verenigde Naties.
ANP/Rosa Oosterhoff 11-09-17, 14:40

Commissaris Zeid Raád al-Huissein veroordeelt het recente optreden van de Myanmarese strijdkrachten. Hij noemt het een wrede operatie die 'duidelijk buiten proporties is'.

Sinds eind augustus zijn zo'n 313.000 leden van de in hun land vervolgde moslimminderheid naar Bangladesh gegaan, zo meldt de Internationale Organisatie van Migratie (IOM) in Genève vandaag. In de afgelopen dagen zijn er dagelijks 20.000 vluchtelingen bijgekomen.

Uitgeput en hongerig


De meeste vluchtelingen hebben volgens de regering in Bangladesh een dagenlange wandeling achter de rug. Ze zijn uitgeput en hongerig. Nu de vluchtelingenkampen vol zijn, bouwen de Rohingya voorlopige accommodaties van bamboe en plastic langs de wegen, op berghellingen en in het bos.

De IOM zegt 26 miljoen dollar nodig te hebben om deze mensen de komende drie maanden van eerste levensbehoeften te voorzien. In totaal hebben de internationale organisaties gevraagd om donaties van 77 miljoen dollar (64 miljoen euro) om de Rohingya in Bangladesh te helpen.


https://www.ad.nl/buitenland/vn-betitelt-aanvallen-in-myanmar-als-etnische-zuivering~ad7aef78/

Liberate
12-09-17, 12:01
Hold your horses, eke.

aan het eind van het artikel staat ook dat het niet DE oorzaak is maar wel een element dat het verloop zou kunnen beïnvloeden.
Daar ben ik het mee eens. Het is maar zelden 1 duidelijke oorzaak. Vaak is het een complex van factoren.


Wat Superdick hiermee wil zeggen is dat ethnische zuiveringen gerechtvaardigd zijn als er geo-politieke belangen een rol spelen.

300.000 vluchtelingen. Allemaal strijders van een terreurgroep. Al die kinderen en vrouwen die zijn misbruikt zijn ook strijder van IS.

Het is hun eigen schuld. Die 3000 doden? Het zijn toch maar moslims en hun ´vrienden´ vielen de politie al eerste aan. Eigen schuld dikke bult dus.


Een Palestijn die het gepest en vernederingen van de israelische bezettingsmacht in Hebron zat is pleegt een aanval op een Israeliche militair ( bezetter) en hij wordt als terrorist gekwalificeerd.

Vind je het gek dat het Westen onder aanslagen gebukt gaat? Khadaffi werd afgezet omdat hij zijn volk aanviel Dat was de rode lijn voor de vs. Waar is die rode lijn nu bij Syrie? Saddam netzo.

Het Westen is de oorzaak van de vele conflicten in de wereld. Ook al zijn ze er niet direct bij betrokken maar ze spelen wel een rol achter de schermen. En dat weten die zieke individuen die een prooi zijn voor ronselaars ook.

En de arabiache wereld is ook slapjes. Ipv zelf die Birmezen tot de orde te roepen middels luchtaanvallen ( wat wil het Westen doen?) gaat het het arme Yemen aanvallen.

Hawa
12-09-17, 16:32
Moet ik nog een keer herhalen hoe die strijder heet.
Atah Ullah alias Abu Amar Junini,alias Hafiz Tohar leeftijd onbekend. Werd geboren in Karachi,Pakistan.

Hij kan de zaak beslechten.

Ata Ullah kan het de regering in Myanmar flink lastig maken. Hij heeft deze slag in elk geval gewonnen; een keiharde vergeldingsoperatie uitgelokt,een enorme vluchtelingenstroom op gang gebracht, de internationale druk opgevoerd en politiek leider Aung San Suu Kyi geframed als een kwade genius.
Het kan er wellicht toe leiden dat de regering de militaire operaties in Rakhine moet staken en de Rohingya op termijn burgerrechten moet geven.

Held van de lokale bevolking.

Ata Ullah is er volgens de Internationale Crisis Group in geslaagd het vertrouwen te winnen van de Rohingya in Rakhine. Hij en zijn vrienden waren bereid geweest hun welvarende leventje in het Midden-Oosten op te geven om in een arme uithoek te gaan strijden voor de goede zaak.
Al lijken het vooral jongeren die zich laten rekruteren. Veel ouderen wijzen het geweld af.

Is hij een jihadist?

Arsa is ondanks zijn andere naam,Harakah al Yaqin(geloofsbeweging) geen expliciet Jihadistische groep. Ze strijdt niet voor invoering van de sharia maar voor gelijkberechtiging van de Rohingya,al is er wel een moellah aangesteld die de gewapende strijd met fatwa-s legitimeert. De regering van Myamar beschouwt Arsa als een terroristische organisatie. Ata Ullah ontkent dat. ""Wij komen voor onze rechten op"", zegt hij in een YouTube-video te midden van gemaskerde strijders. Niettemin heeft Arsa contacten met IS en de Taliban. OOk zou Arsa intimidatie en moord inzetten tegen lokale tegenstanders.

Allemaal uit de Volkskrant van afgelopen Zaterdag.

Jij hebt het over het westen dit en dat...
Lekker makkelijk om het af te gaan schuiven op het westen.

Die regering van Myamar is een generaals regiem. Ik denk dat zij niks te zeggen heeft. Maar het nationalisme komt op. Overal in de hele wereld zijn het de Nationalisten te de boel gaan verzieken.
OOk in India heb je momenteel heel erg veel Nationalisten die hun bevolking ophitst.

Arme mensen zijn altijd de dupe van al dit geweld.

OOk in de Soedan,vooral in Zuid-Soedan waar ze elkaar gaan bevechten in stammenoorlogen.

Vluchtelingen alom in die omringende landen er om heen. In tenten kampen zonder enig uitzicht.

Jemen wordt niet gebombardeerd door het westen maar door S.A. Die haar wapen arsenaal koopt van de Amerikanen. Wel een link dus vanuit het westen,

Israel is gesticht in 1948. Vooraf hieraan etnische zuiveringen onder de Palestijnen die allemaal op de vlucht gingen slaan. VN-organisatie heeft nooit strijders van de Hagana beweging teruggefloten.

Israel op dit moment onder Netanyahoe heeft het heft in handen en worden steeds extremer in hun nederzettingen.
Vooral op extreem rechts..Zoals extreem islam en extreem dit of dat.....

Wanneer komt er dan een keerzijde?

Kan jij mij dit gaan vertellen,heb jij oplossingen voor dit extreme geweld?

In het verleden waren het nog vrijheidsstrijders: tegenwoordig allemaal jihadisten,of hoe je het maar noemen wilt.

Bangladesh is een heel erg arm land. Waar heel veel fabrieken staan in de kleding industrie voor het westen.
Uitbuiting van het volk.
Extreme uitbuiting zonder mededogen.

India zelfde in uitbuiting.

Het geld voor de rijkste mensen in de hele wereld is hoeveel procent?

Heeft dit met geloof te maken?

Zeer zeker niet.

Het heeft met uitbuiting te maken van allerlei mensen in de hele wereld.
De nieuwe slaven.
De nieuwe slaven voor al die rijken die nog steeds die minderheid vormen van zeg maar 2%.

fijne dag....

Liberate
12-09-17, 19:40
Respect voor jou Hawa dit keer. Eerlijk is eerlijk. Ik ga,buiten jouw kritiek naar mij toe,even wat belangrijke zinnen van jouw noteren;



Arme mensen zijn altijd de dupe van al dit geweld.


OOk in de Soedan,vooral in Zuid-Soedan waar ze elkaar gaan bevechten in stammenoorlogen.

Vluchtelingen alom in die omringende landen er om heen. In tenten kampen zonder enig uitzicht.



Jemen wordt niet gebombardeerd door het westen maar door S.A. Die haar wapen arsenaal koopt van de Amerikanen. Wel een link dus vanuit het westen,

Israel net zo tegen ,toevallig tegen een islamitische bevolking. Toeval bestaat niet. Zeker in de politiek. Het Westen kan dit tegenhouden en stoppen en geen leider van een of andere organisatie zoals jij onterecht stelt. Het Westen!


Israel is gesticht in 1948. Vooraf hieraan etnische zuiveringen onder de Palestijnen die allemaal op de vlucht gingen slaan. VN-organisatie heeft nooit strijders van de Hagana beweging teruggefloten.


Israel op dit moment onder Netanyahoe heeft het heft in handen en worden steeds extremer in hun nederzettingen.
Vooral op extreem rechts..Zoals extreem islam en extreem dit of dat.....


Wanneer komt er dan een keerzijde?

Kan jij mij dit gaan vertellen,heb jij oplossingen voor dit extreme geweld?


Ik heb een theorie. Maar die druist in tegen alle religieuze, nationalistische en politiek-geografische belangen van veel landen in.








Moet ik nog een keer herhalen hoe die strijder heet.
Atah Ullah alias Abu Amar Junini,alias Hafiz Tohar leeftijd onbekend. Werd geboren in Karachi,Pakistan.

Hij kan de zaak beslechten.

Ata Ullah kan het de regering in Myanmar flink lastig maken. Hij heeft deze slag in elk geval gewonnen; een keiharde vergeldingsoperatie uitgelokt,een enorme vluchtelingenstroom op gang gebracht, de internationale druk opgevoerd en politiek leider Aung San Suu Kyi geframed als een kwade genius.
Het kan er wellicht toe leiden dat de regering de militaire operaties in Rakhine moet staken en de Rohingya op termijn burgerrechten moet geven.

Held van de lokale bevolking.

Ata Ullah is er volgens de Internationale Crisis Group in geslaagd het vertrouwen te winnen van de Rohingya in Rakhine. Hij en zijn vrienden waren bereid geweest hun welvarende leventje in het Midden-Oosten op te geven om in een arme uithoek te gaan strijden voor de goede zaak.
Al lijken het vooral jongeren die zich laten rekruteren. Veel ouderen wijzen het geweld af.

Is hij een jihadist?

Arsa is ondanks zijn andere naam,Harakah al Yaqin(geloofsbeweging) geen expliciet Jihadistische groep. Ze strijdt niet voor invoering van de sharia maar voor gelijkberechtiging van de Rohingya,al is er wel een moellah aangesteld die de gewapende strijd met fatwa-s legitimeert. De regering van Myamar beschouwt Arsa als een terroristische organisatie. Ata Ullah ontkent dat. ""Wij komen voor onze rechten op"", zegt hij in een YouTube-video te midden van gemaskerde strijders. Niettemin heeft Arsa contacten met IS en de Taliban. OOk zou Arsa intimidatie en moord inzetten tegen lokale tegenstanders.

Allemaal uit de Volkskrant van afgelopen Zaterdag.

Jij hebt het over het westen dit en dat...
Lekker makkelijk om het af te gaan schuiven op het westen.

Die regering van Myamar is een generaals regiem. Ik denk dat zij niks te zeggen heeft. Maar het nationalisme komt op. Overal in de hele wereld zijn het de Nationalisten te de boel gaan verzieken.
OOk in India heb je momenteel heel erg veel Nationalisten die hun bevolking ophitst.

Arme mensen zijn altijd de dupe van al dit geweld.

OOk in de Soedan,vooral in Zuid-Soedan waar ze elkaar gaan bevechten in stammenoorlogen.

Vluchtelingen alom in die omringende landen er om heen. In tenten kampen zonder enig uitzicht.

Jemen wordt niet gebombardeerd door het westen maar door S.A. Die haar wapen arsenaal koopt van de Amerikanen. Wel een link dus vanuit het westen,

Israel is gesticht in 1948. Vooraf hieraan etnische zuiveringen onder de Palestijnen die allemaal op de vlucht gingen slaan. VN-organisatie heeft nooit strijders van de Hagana beweging teruggefloten.

Israel op dit moment onder Netanyahoe heeft het heft in handen en worden steeds extremer in hun nederzettingen.
Vooral op extreem rechts..Zoals extreem islam en extreem dit of dat.....


In het verleden waren het nog vrijheidsstrijders: tegenwoordig allemaal jihadisten,of hoe je het maar noemen wilt.

Bangladesh is een heel erg arm land. Waar heel veel fabrieken staan in de kleding industrie voor het westen.
Uitbuiting van het volk.
Extreme uitbuiting zonder mededogen.

India zelfde in uitbuiting.

Het geld voor de rijkste mensen in de hele wereld is hoeveel procent?

Heeft dit met geloof te maken?

Zeer zeker niet.

Het heeft met uitbuiting te maken van allerlei mensen in de hele wereld.
De nieuwe slaven.
De nieuwe slaven voor al die rijken die nog steeds die minderheid vormen van zeg maar 2%.

fijne dag....



Wanneer komt er dan een keerzijde?

Kan jij mij dit gaan vertellen,heb jij oplossingen voor dit extreme geweld?



Israel,s-a en de VS. Daar zit het probleem.

De enige oplossing is een paar meteorieten ala de dinousaurussen.


Wij als mensheid verdienen ook dit leven niet zoals de dino´ elkaar geen licht in de ogen gunden. :schreeuw:

Liberate
12-09-17, 19:54
Wanneer komt er dan een keerzijde?

Kan jij mij dit gaan vertellen,heb jij oplossingen voor dit extreme geweld?

Dit is een ´elephant in the room´.

Goed dat je dit ter sprake brengt Hawa.


Irak is door leugens van het Westen,gesteund door Nederland binnengvallen. JIJ wilt niet weten wat die Irakeze vrouwen te verduren hebben gekregen.

De ene groep werd verkracht door Amerikanen en Sjieten in Abu Ghraib ( beelden zijn nog op het internet te vinden) en de andere groep werd verkracht door soenitische strijders.

Ik als persoon die opgevoed is in een gezin waarin vrouwen domineerden doet mij dit nachtenlang wakker blijven,nu nog steeds!!

Israel net zo. Het beeld van een vrome Palestijnse die weigerden zichzelf uit te kleden voor de zionistische bezetter werd met meer dan 44 kogels doorzeefd. En wat blijkt...ze had niks anders bij zich dan haar schoolboeken.

Ook daar zijn beelden van met geluid en al!!! Zoek maar op. Het Westen lieve schat! Het Westen!

Het o zo fucking beschaafde Westen met haar smerige dubbele moraal.



Beter kan je de vraag stellen Hawa wie of wat zijn terroristen?

Hawa
12-09-17, 20:30
Jij zit in die emotie
kan je niet helpen.

Als je vrouwen ziet als schandalig vlees geworden mens
die jou
je gezichtsveld
hebben laten zien
in jou totale onderdrukking
zoals je het benoemt......

Daar heb je hulp bij nodig....

Die hulp kan ik jou niet bieden
omdat ik een vrouw ben.

Zie je zelf als een toonbeeld
iemand die er mag zijn
die iemand
mag niet wegkwijnen bij slachtoffers
die niet
om jou slachtoffer rol zitten te wachten.

Het laatste oordeel
over al die slachtoffer
misdadiger
meeheulers
mislukkelingen
haatdragers
spijtoptanten
Wereld Burgers
in hart en nieren
maken
er iets van
die laten het strijd toneel
voor dit leven
vooruit gaan
in plaats
in de achteruit.

fijne dag,zet hem op,en draag al het leed van al die slachtoffers niet uit op je eigen schouder....

Liberate
12-09-17, 20:34
Ga paddo´s plukken. Of beter lezen.



Jij zit in die emotie
kan je niet helpen.

Als je vrouwen ziet als schandalig vlees geworden mens
die jou
je gezichtsveld
hebben laten zien
in jou totale onderdrukking
zoals je het benoemt......

Daar heb je hulp bij nodig....

Die hulp kan ik jou niet bieden
omdat ik een vrouw ben.

Zie je zelf als een toonbeeld
iemand die er mag zijn
die iemand
mag niet wegkwijnen bij slachtoffers
die niet
om jou slachtoffer rol zitten te wachten.

Het laatste oordeel
over al die slachtoffer
misdadiger
meeheulers
mislukkelingen
haatdragers
spijtoptanten
Wereld Burgers
in hart en nieren
maken
er iets van
die laten het strijd toneel
voor dit leven
vooruit gaan
in plaats
in de achteruit.

fijne dag,zet hem op,en draag al het leed van al die slachtoffers niet uit op je eigen schouder....

super ick
13-09-17, 09:47
Hier heb je ze weer. SuperDick en Ibrahrat. Rembo&Rembo. De een geeft kont-dekking aan de ander.


Ik vat het even kort samen,corrigeer mij in het geval ik het verkeerd heb;

Het gaat nu niet om de slachtoffers maar om wie het recht heeft om daar te wonen. Die Rohyingia´s horen in Banghladesh. Ze hebben daar niks te zoeken. Dat er vervolgens aanvallen zijn uitgevoerd door rebellen ( waar de overgrote meerderheid van de Rohingyya´s niets mee te maken hebben) is ook de schuld van de Rohyinigia´s. Want zij zijn niet de rechtmatige bewoners.

Dit soort valse,domme Westerse denkwijze tav conflicten is niet verrassend.

Palestina-Israel is precies hetzelfde. Palestijnen zijn volgens het Westen niet de rechtmatige bewoners.

SuperDick moet zich schamen net als Hawa en Ibrahrat.


Want toen de Yezidi´s werden vermoord,verkracht en onderdrukt door de duivels van IS kwamen er toch hele andere geluiden van het Westen en sommige nvdd leden. OOk van SuperDick en Ibrah. En Hawa. Het staat zwart op wit.

Hoe noem je zulke figuren? Partijdig,onwetend,(islamofoben?)trollen,domme betweters,hypocrieten.

Tot slot; het maakt niet uit waar die slachtoffers vandaan komen,wat voor geloof ze aanhangen en welke kleur huid ze hebben. Palestijnen,Yezidi´s Roingya´s,Syriers etc etc. Het is pure volkerenmoord!

Zelfs de VN en de Dalai Lama hebben zich erover uitgesproken.


Er is geen verschil tussen de Birmese autoriteiten en IS. Ze moorden op dezelfde wijze en de overgrote meerderheid is onschuldig.


Walgelijk hoe hypocriet en laf sommige leden denken.

Het enige wat in het artikel staat dat ik gelinked heb is dat er belangen spelen die het conflict, MOGELIJK KUNNEN, beïnvloeden. Het artikel sluit ook met deze conclusie.

Ik voel mij dan ook totaal niet aangesproken door wat je mij hier tracht aan te smeren.

Ibrah1234
13-09-17, 10:23
Elk jaar verdrinken duizenden moslims in De Middellandse Zee die door broeders in geloof overboord worden gegooid of in speelgoedbootjes worden gezet om de oversteek te wagen. Geen Arabisch land die ook maar een vinger of een helpende hand uitsteekt.

De selectieve verontwaardiging van die hokjesdenkers richting Israël en het westen komt me de neus uit.

Liberate
13-09-17, 12:10
Nou prima jij niet maar die Ibrah1234 wel.


Het enige wat in het artikel staat dat ik gelinked heb is dat er belangen spelen die het conflict, MOGELIJK KUNNEN, beïnvloeden. Het artikel sluit ook met deze conclusie.

Ik voel mij dan ook totaal niet aangesproken door wat je mij hier tracht aan te smeren.

Liberate
13-09-17, 12:14
Elk jaar verdrinken duizenden moslims in De Middellandse Zee die door broeders in geloof overboord worden gegooid of in speelgoedbootjes worden gezet om de oversteek te wagen. Geen Arabisch land die ook maar een vinger of een helpende hand uitsteekt.



Lompe reactie dit.


Het wordt klem gelult inzake israel-palestina en dan grijpt het ratje terug naar een geschiedenis van 2000 jaarterug ipv de eisen van de vn ( terugtrekking vanachter de bestandslijn van ´67).

Nu zijn het de arabieren. Want die smokkelen mensen op kleine bootjes en sommige van hen verdrinken.

:haha: Hoe bedoel je ik weet et effe niet meer.



De selectieve verontwaardiging van die hokjesdenkers richting Israël en het westen komt me de neus uit.

Is legitiem en terecht. En tjah,dan rot je toch op naar een nazi-forum. Of ga naar joden.nl. Pas je wel tussen bejaarde islam-hater.

Liberate
14-09-17, 15:13
Dit wist ik niet.


Er leven nu nog 1,1 miljoen Rohingya in Myanmar. Dat land beschouwt die mensen als "buitenlanders" al wonen hun voorouders al eeuwen in wat vroeger Birma is.

De Rohingya worden er aan strikte bepalingen onderworpen die ronduit als "apartheid" beschouwd kunnen worden.

Zo mogen de Rohingya in Myanmar niet vrij rondreizen zonder een speciale toelating (die ze moeilijk krijgen), moeten ze toestemming vragen om te trouwen en mogen ze niet meer dan twee kinderen hebben.



http://www.maroc.nl/forums/het-nieuws-van-de-dag/393735-paus-franciscus-gaat-naar-myanmar-bangladesh.html

Afia
14-09-17, 18:51
Het leger in Birma is begonnen met alle moslims het land uit bonjouren. Birmese monniken vinden dat dat nodig is om de boeddhistische waarden van het land te beschermen.

De boeddhistische monnik Eain Da Set Ka kruipt naar eigen zeggen iedere morgen bibberend uit bed. Dan is hij bang dat er terwijl hij sliep nog meer moslims het land binnengekomen zijn om boeddhistische vrouwen in te pikken en Burma te islamiseren. Set Ka zegt: Die Bengalen moeten allemaal het land uit. Er loopt bij ieder van hen extremistisch bloed door de aderen."

De één miljoen Rohingya-moslims in Birma worden volgens mensenrechtenorganisaties vervolgd en onderdrukt. Duizenden zijn het land volgens Trouw inmiddels ontvlucht. Set Ka: "Boeddha zou geweld nooit goedkeuren, maar de Rohingya valt het leger aan en beroven een wapendepot. Dat is een directe aanval op onze soevereiniteit en daar mag het leger op reageren. Of denk je soms dat het leger willekeurig mensen neerschiet?"

Heb ook gelezen dat er mijnen langs de grens worden geplaatst zodat de Rohingya's niet terug kunnen keren naar Birma.
Bron: Powned 10 december 2016
Afschuwelijk. Hoe kan dit toch gebeuren?

SamirPlus
15-09-17, 13:51
Jij zit in die emotie
kan je niet helpen.

Als je vrouwen ziet als schandalig vlees geworden mens
die jou
je gezichtsveld
hebben laten zien
in jou totale onderdrukking
zoals je het benoemt......

Daar heb je hulp bij nodig....

Die hulp kan ik jou niet bieden
omdat ik een vrouw ben.

Zie je zelf als een toonbeeld
iemand die er mag zijn
die iemand
mag niet wegkwijnen bij slachtoffers
die niet
om jou slachtoffer rol zitten te wachten.

Het laatste oordeel
over al die slachtoffer
misdadiger
meeheulers
mislukkelingen
haatdragers
spijtoptanten
Wereld Burgers
in hart en nieren
maken
er iets van
die laten het strijd toneel
voor dit leven
vooruit gaan
in plaats
in de achteruit.

fijne dag,zet hem op,en draag al het leed van al die slachtoffers niet uit op je eigen schouder....

Oké, en ben je ook Marokkaanse? :)
Hoe oud?
Stuur maar een PM, als je het liever privé wilt houden.

Hawa is echt een interessant schepsel... of ligt dat alleen maar aan mij? Ik doe geen drugs of alcohol, dus waar kan dat aan liggen dan? :p

IbnRushd
15-09-17, 23:45
Take away Aung San Suu Kyi’s Nobel peace prize. She no longer deserves it (https://www.theguardian.com/commentisfree/2017/sep/05/rohingya-aung-san-suu-kyi-nobel-peace-prize-rohingya-myanmar) (Olive -> George Monbiot)

Een ander goed artikel dat meer de historie van Rohingya behandelt: Genocide tegen Rohingya of nieuw front voor jihadisme? (http://www.mo.be/analyse/genocide-tegen-rohingya-nieuw-front-voor-jihadisme)

super ick
16-09-17, 10:19
Goed stuk Ibn.

Eigenlijk, in grote lijnen een beproefd recept.
Mensen angst aanjagen voor elkaar. Incidenten enorm uitvergroten en vervolgens geweld toepassen.

Corrupte machthebbers doen het over de hele wereld. Een vijandbeeld creëerden waartegen zij de burgers moeten beschermen. Uiteraard moeten da daarvoor draxonische maatregelen getroffen worden.
Een mooie bliksemafleider voor het eigen falen.

Hawa
16-09-17, 21:22
Ang sjouw sjang wie
Ik heb haar nog nooit verheerlijkt.
Bekende Nederlanders klommen op haar schoot
of kusten haar handen.
Nobel mens die Ang sjouw sjang wie....

En nu kotsen ze haar uit
die vrouw
stak haar handen uit de mouw
zat al jaren gevangen
achter haar fornuis.

Haar man ongeneeslijk ziek met al haar kinderen
en zij bleef liever thuis achter haar fornuis die
haar strijdt tegen die corrupte militairen nooit kon inbinden.

En dan haar overwinningsstrijdt pakte in 2015 dus uit als die minister van Buitenlandse Zaken
onder
het militaire bewind
zie je haar rol
dus verzaken
in
etnische zuiveringen
dertigduizenden Rohinghas op de vlucht
het zijn er inmiddels veertigduizend
en dan en nu.....

In Bangladesh
in kampen
met zijn allen in de modder en de drek
het militaire
bewind
in Birma
voelt zich
sterk en oppermachtig
zoals
hiervoor en daarvoor.

Vrouw zijn
is
onmacht.
Dom zijn is vrouw kunnen en mogen zijn
in onmacht
en totaal geen kracht
of enkel die macht
aan die militaire bonzen
heeft zij laten verslonzen
in haar hele leven lang.

Is het geen Betsibah
aan het verraad
in haar
koers in die vrijheid
aan die dwang
zoals
het hoofd
op die schotel geplaatst.

Zij die vrouw
Aung San Suu Kyi>s

zij is van alle kanten dus bedrogen
in Vrede
maar die Vrede
moet zij dus
met haar ziel dus verkopen.

fijne dromen mensen.....

Liberate
18-09-17, 11:48
Leger Myanmar: Rohingya zelf schuld aan vluchtelingencrisis

GISTEREN, 20:27
BUITENLAND (https://nos.nl/nieuws/buitenland/)


https://nos.nl/data/image/2017/09/17/417954/xxl.jpgVluchtelingen in Bangladesh

De hoogste militair van Myanmar, Min Aung Hlaing, geeft Rohingya-extremisten de schuld van de vluchtelingencrisis. Uit angst voor het geweld van het leger zijn honderdduizenden Rohingya de afgelopen weken de grens overgestoken met Bangladesh.

De generaal zegt dat de militaire operatie pas op gang is gekomen na 93 botsingen met militanten. Volgens hem reageert het leger alleen op aanvallen tegen veiligheidsmensen, die eind augustus begonnen.

Rohingya vielen op 25 augustus politieposten aan in de noordelijke staat Rakhine. Daarbij kwamen 12 mensen om het leven. Gevluchte Rohingya zeggen dat het leger daarna dorpen in brand heeft gestoken en burgers heeft aangevallen.
Volgens de generaal willen Rohingya-extremisten een islamitisch bolwerk vestigen in Rakhine. Myanmar is overwegend boeddhistisch, de Rohingya zijn islamistisch.

'Etnische zuivering'

De VN heeft gewaarschuwd (https://nos.nl/artikel/2193363-vn-laatste-kans-voor-aung-san-suu-kyi-in-rohingya-crisis.html) dat aanvallen tegen de Rohingya in Myanmar kunnen leiden tot een etnische zuivering. Secretaris-generaal Antonio Guterres heeft gezegd dat leider Aung San Suu Kyi nog één kans heeft het leger te stoppen voordat de situatie volkomen uit de hand loopt.

Myanmar ligt internationaal onder vuur vanwege de situatie van de Rohingya. De afgelopen weken zijn volgens de VN ruim 400.000 leden van de moslimminderheid naar Bangladesh gevlucht.

https://nos.nl/artikel/2193501-leger-myanmar-rohingya-zelf-schuld-aan-vluchtelingencrisis.html

Liberate
18-09-17, 11:51
VN: laatste kans voor Aung San Suu Kyi in Rohingya-crisis

GISTEREN, 08:56
BUITENLAND (https://nos.nl/nieuws/buitenland/)


https://nos.nl/data/image/2017/09/17/417733/xxl.jpgGevluchte Rohingya in een kamp in Bangladesh

Aung San Suu Kyi, de leider van Myanmar, heeft nog een laatste kans om het legeroffensief tegen de Rohingya te stoppen. Dat zegt secretaris-generaal van de Verenigde Naties António Guterres in een interview met de BBC (http://www.bbc.com/news/world-asia-41297145). "Als ze nu niet optreedt, zal de tragedie verschrikkelijk zijn", zegt hij.

Volgens Guterres moet de Nobelprijswinnaar komende dinsdag een oproep doen om het geweld te staken, Aung San Suu Kyi zal dan het land toespreken. Doet ze dat niet, dan ziet Guterres geen mogelijkheid meer om de situatie te veranderen.

Hij zegt wel dat Myanmar geen volmaakte democratie is en dat het leger er nog steeds de overhand heeft. Maar hij verwacht wel dat Aung San Suu Kyi het geweld indamt.

Myanmar ligt internationaal onder vuur vanwege de situatie van de Rohingya. De afgelopen weken zijn volgens de VN ruim 400.000 leden van de moslimminderheid naar Bangladesh gevlucht. Myanmar zegt zelf op te treden tegen het geweld tegen de Rohingya, maar volgens de VN is er een militair offensief gaande dat een schoolvoorbeeld is van etnische zuivering.
Internationale gemeenschap

Eerder deze week werd bekend dat Aung San Suu Kyi niet aanwezig is (https://nos.nl/artikel/2192709-aung-san-suu-kyi-zegt-deelname-aan-vn-vergadering-af.html) bij de jaarlijkse Algemene Vergadering van de VN. Ze zei niet naar New York te komen, omdat ze zich bezighoudt met binnenlandse veiligheidskwesties.
Suu Kyi zegt zelf dat "terroristen" verantwoordelijk zijn voor het conflict. Volgens haar worden de spanningen in de provincie Rakhine verder aangewakkerd door onjuiste informatie die over de crisis wordt verspreid.

400 baby's

De VN en hulporganisatie Save the Children waarschuwen dat er te weinig water en voedsel is voor de Rohingya die naar Bangladesh zijn gevlucht. Gevreesd wordt dat de tekorten op termijn zullen leiden tot meer doden. De internationale gemeenschap wordt opgeroepen om meer geld beschikbaar te maken voor de gevluchte Rohingya.

In het niemandsland tussen Myanmar en Bangladesh zijn volgens de Britse krant The Guardian (https://www.theguardian.com/world/2017/sep/16/rohingya-babies-dying-refugee-aid-crisis-myanmar) zo'n 400 baby's geboren.
Door de barre omstandigheden in de kampen overlijdt een deel van de jonge moeders. Veel van de pasgeboren kinderen zijn volgens de krant ziek en ondervoed.


https://nos.nl/artikel/2193363-vn-laatste-kans-voor-aung-san-suu-kyi-in-rohingya-crisis.html

SamirPlus
18-09-17, 11:58
Ik hoop dat ze allemaal de ergste ziektes krijgen, van die Nobelprijswinnares tot de legerleiding en agiteerders.
Ze komt net uit de gevangenis? Waarom heeft ze eigenlijk vastgezeten en waarom is ze daar niet gewoon doodgegaan (verdorie :p)?

Liberate
18-09-17, 12:01
Elk jaar verdrinken duizenden moslims in De Middellandse Zee die door broeders in geloof overboord worden gegooid of in speelgoedbootjes worden gezet om de oversteek te wagen. Geen Arabisch land die ook maar een vinger of een helpende hand uitsteekt.

De selectieve verontwaardiging van die hokjesdenkers richting Israël en het westen komt me de neus uit.


Jij moet een keer wakker worden. Door wie is dat land nou zo fucked achtergelaten? Juist ja de Britten en die make onderdeel uit van het o zo geweldige Westen. Wat de Britten in Palestina deden,het Westen dus,deden ze ook in Myanmar. Overal zijn die bloeddorstige Westerlingen ( ik heb herhaal,ik heb niks tegen het Westen) tekeer gegaan.

Selectieve verontwaardiging? Inlezen en verdiepen in een onderwerp noem ik dat. Ik schrijf en plaats geen onzin of ik misleid geen lezers zoals jij dat wel doet! :maf3:

Lees en verdiep je eens een keer in een onderwerp zonder lukraak onzin te plaatsen!!!

Een stukje uit Wiki;


Tijdens de Tweede Wereldoorlog in Azië (https://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_Wereldoorlog_in_Azi%C3%AB) moest het Brits leger zich terugtrekken uit een deel van Myanmar door de invasie van het Japanse leger (https://nl.wikipedia.org/wiki/Japans_Keizerlijk_Leger). Hierop ontstond in Rakhine een machtsvacuüm (https://nl.wikipedia.org/wiki/Machtsvacu%C3%BCm). Er ontstonden grote ruzies tussen de boeddhisten en islamitische Rohingya. Ook ontstond er geweld tussen Birmezen die voor en tegen de onafhankelijkheid (https://nl.wikipedia.org/wiki/Onafhankelijkheid_(staatkunde)) waren.

Op 28 maart (https://nl.wikipedia.org/wiki/28_maart)1942 (https://nl.wikipedia.org/wiki/1942) werden ongeveer vijfduizend moslims in de dorpen Minbya (https://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Minbya&action=edit&redlink=1) en Mrohaung (https://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Mrohaung&action=edit&redlink=1) vermoord door anti-Britse onafhankelijkheidstrijders van de staat Rakhine. Hieronder bevonden zich ook Karense (https://nl.wikipedia.org/wiki/Karen_(volk)) onafhankelijkheidsstrijders.

De Rohingya vermoordden hierop in het noorden van de staat Rakhine twintigduizend Arakanse mensen.

Toen de Japanners de controle hadden over Rakhine werden vele oorlogmisdaden (https://nl.wikipedia.org/wiki/Oorlogsmisdaad) begaan. Duizenden Rohingya werden door hen verkracht, vermoord en/of gemarteld. Volgens schattingen zijn toen 22.000
Rohingya gevlucht naar het huidige Bangladesh (https://nl.wikipedia.org/wiki/Bangladesh) om het geweld te ontvluchten. Later vluchtten nog 40.000 Rohingya naar het toenmalige buurland.



Hier is het allemaal begonnen!!! Die Rohynighia´s zijn hun hele leven lang ondedrdrukt en verkracht hetzij door de Jappaners en vervolgens door de Birmezen en nu mag het leger van Myanmar zich lekker uitleven op een machteloos volk.

Wie valt wie als eerste aan en wie laat er zoals in andere delen van de wereld een machtsvaacum achter?


Verdiep je eens een keer zonder nieuwsartikelen of opinie stukken te analyseren!!!

SamirPlus
20-09-17, 10:08
Ik haat deze mafkezen die topics komen ontsporen en dan zijn ze weg...
Snel nog even plassen op de topic en je rommel erin weggooien, dan keihard de deur dichtslaan of gewoon Open laten staan voor nog meer zwerfvuil.
Totaal geen besef of respect voor de medemens.

Hawa
20-09-17, 15:29
Gisteren naar Recep Tayyip Erdogan geluisterd in zijn betoog in de VN-raad.

Hij gaat samen met zijn vrouw en zoon bezoek brengen naar het kamp van de Rohingyas in vluchtelingenkamp in Bangladesh.
En onze dame Aung San Suu Kyi vertelde daar in die zelfde VN-raad dat al die gevluchte Rohingyas weer welkom waren.
(maar deze gevluchte Rohingyas kunnen niet eens terug omdat ze de vereiste papieren niet hebben).

Erogan vertelde dus ook dat die hele VN-organisatie op de schop moest.(veranderingen omdat de wereld er anders uit gaat zien).
Verder vertelde hij dat vooral Turkije de mensen steunt vooral in Somalie,Libie,en de Palestijnen, en landen in de Kaukasus,zoals Georgie en Karabach en ook in de Balkan.

Nu roep toetert men hierover dat hij bezig is met het vernieuwde neo-Ottomaanse rijk.

Netanyahu begint zijn speech dat zijn land zo groot is in ontwikkeling op allerlei gebied. Zoals de wetenschap. Vooral in hulp van allerlei ziekenhuizen die hulp aanbieden voor iedereen. En de vooruit gang in het verstrekken van allerlei medicijnen. En met na druk;Democratie!
Hij ging zich beroepen op zijn allergrootste vriend Ronald Trump.Zijn allergrootste vriend Trump die Iran als een schurken staat beticht en van dat hele beleid om al die sancties door Obama zijn voorganger in de kiem te gaan smoren.
Ronald Trump heeft zijn gram gehaald om Noord-Korea in de kiem te gaan smoren om het van de kaart bodem te laten verdwijnen.

Erdogan is van een heel andere orde,beticht de Europese Unie van wanbeleid.
Zijn vrienden zijn op dit moment de Russen en de Iraniers die Daish van de aardbodem willen vernietigen en die PKK erbij, die door het westen worden geheiligd.

Netanyahu heeft het niet over haar wapens die het land levert.
Hij ging Egypte en vooral Sisi in de hemel prijzen,en de Jordaanse Koning hierbij dus ook.
En dus ook Saoedie Arabie, met zijn betoog aan al zijn moslim vrienden.

Ik wil het hier eventjes hebben over Etnische zuiveringen gepleegd door Israel,inzake al die Palestijnen die weg zijn gevlucht en nog altijd in die kampen bevinden in Libanon,Jordanie en Syrie!

Over etnische zuiveringen van al die Armeniers die zijn vermoord en gevlucht ook naar Libanon.

We kunnen het hier wel hebben over Democratie maar die democratie heeft bloed aan haar handen.
Het westen met name Engeland en Frankrijk met hun mandaatgebieden die de Ottomanen hebben verdreven.
Waar heel veel burgers van allerlei gebiedsdelen in die landen hun eigen status zijn verloren en totaal geen enkele status meer hebben. Met andere woorden heel veel mensen zijn staten loos.

En in Europa waar men al die vluchtelingen laat stikken,met verdragen over en weer met regiems zoals Libie waar men geen kant nog wal aan slaat.
Vluchtelingen vanuit Afrika die hier naar toe willen komen worden bij bosjes vermoord,uitgebuit,geplunderd en ook al die andere dingen in slavenarbeid wat hier nog steeds gaande is.
En al die extreem rechtse groeperingen die Europa bestormen met eigen volk dus eerst.

Ik houd mijn hart vast...

fijne dag iedereen....

Hawa
20-09-17, 15:46
En dan nog eventjes praten over terugkeer van al die Daish strijders.
De vazal van Poetin in Tsjestjenie heeft vrijbrief gegeven voor al die jonge mannen en vrouwen met hun kinderen dat zij gewoon kunnen terug keren.
Er zitten heel veel vrouwen en kinderen in die gebiedsdelen van Daish.
Iedereen in Tsjetsjenie willen hun kinderen weer terug.

IN Nederland hoor ik hier niemand over.
OOk die strijders moeten voor mij gewoon terug keren naar ons land.

En niet hun paspoort intrekken.

Dan gaan die mensen ook staten loos worden met alle gevolgen van dien.

Al die grootmachten maken zich schuldig aan moord en doodslag.
Iedereen mag van die zogenaamde geheime diensten ons afluisteren en allerlei kunstjes uithalen met onze vrijheid van meningsuiting. Voor je het weet ben je ook die persona non grata.

Sinds die tweede wereld-oorlog zijn al die gewone mensen die in het radertje van het systeem vielen gestraft en zwaar veroordeeld. Nu is het dus zo in deze nieuwe wereld dat die gewone burgers die handelen voor die grootmachten om cyber-anvallen te gaan doen ook niet worden beschermd.
Als je klokkenluider bent dan wordt je op dit moment zeer zwaar gestraft.

En wee diegene die hier iets in te brengen heeft.

Het is allang 1984(George Orwell).

fijne dag iedereen.....

Liberate
20-09-17, 16:49
Gisteren naar Recep Tayyip Erdogan geluisterd in zijn betoog in de VN-raad.

Hij gaat samen met zijn vrouw en zoon bezoek brengen naar het kamp van de Rohingyas in vluchtelingenkamp in Bangladesh.
En onze dame Aung San Suu Kyi vertelde daar in die zelfde VN-raad dat al die gevluchte Rohingyas weer welkom waren.
(maar deze gevluchte Rohingyas kunnen niet eens terug omdat ze de vereiste papieren niet hebben).

Erogan vertelde dus ook dat die hele VN-organisatie op de schop moest.(veranderingen omdat de wereld er anders uit gaat zien).
Verder vertelde hij dat vooral Turkije de mensen steunt vooral in Somalie,Libie,en de Palestijnen, en landen in de Kaukasus,zoals Georgie en Karabach en ook in de Balkan.

Nu roep toetert men hierover dat hij bezig is met het vernieuwde neo-Ottomaanse rijk.

Netanyahu begint zijn speech dat zijn land zo groot is in ontwikkeling op allerlei gebied. Zoals de wetenschap. Vooral in hulp van allerlei ziekenhuizen die hulp aanbieden voor iedereen. En de vooruit gang in het verstrekken van allerlei medicijnen. En met na druk;Democratie!
Hij ging zich beroepen op zijn allergrootste vriend Ronald Trump.Zijn allergrootste vriend Trump die Iran als een schurken staat beticht en van dat hele beleid om al die sancties door Obama zijn voorganger in de kiem te gaan smoren.
Ronald Trump heeft zijn gram gehaald om Noord-Korea in de kiem te gaan smoren om het van de kaart bodem te laten verdwijnen.

Erdogan is van een heel andere orde,beticht de Europese Unie van wanbeleid.
Zijn vrienden zijn op dit moment de Russen en de Iraniers die Daish van de aardbodem willen vernietigen en die PKK erbij, die door het westen worden geheiligd.

Netanyahu heeft het niet over haar wapens die het land levert.
Hij ging Egypte en vooral Sisi in de hemel prijzen,en de Jordaanse Koning hierbij dus ook.
En dus ook Saoedie Arabie, met zijn betoog aan al zijn moslim vrienden.

Ik wil het hier eventjes hebben over Etnische zuiveringen gepleegd door Israel,inzake al die Palestijnen die weg zijn gevlucht en nog altijd in die kampen bevinden in Libanon,Jordanie en Syrie!

Over etnische zuiveringen van al die Armeniers die zijn vermoord en gevlucht ook naar Libanon.

We kunnen het hier wel hebben over Democratie maar die democratie heeft bloed aan haar handen.
Het westen met name Engeland en Frankrijk met hun mandaatgebieden die de Ottomanen hebben verdreven.
Waar heel veel burgers van allerlei gebiedsdelen in die landen hun eigen status zijn verloren en totaal geen enkele status meer hebben. Met andere woorden heel veel mensen zijn staten loos.

En in Europa waar men al die vluchtelingen laat stikken,met verdragen over en weer met regiems zoals Libie waar men geen kant nog wal aan slaat.
Vluchtelingen vanuit Afrika die hier naar toe willen komen worden bij bosjes vermoord,uitgebuit,geplunderd en ook al die andere dingen in slavenarbeid wat hier nog steeds gaande is.
En al die extreem rechtse groeperingen die Europa bestormen met eigen volk dus eerst.

Ik houd mijn hart vast...

fijne dag iedereen....


Hawa nu begin je pas te praten. Dikke vette like en thanks voor jou.


Het is het het Westen dat zichzelf heeft overschat. Het Westen laat ons hier met de gebakken peren zitten.


Irak bijvoorbeeld. ¨We prevailed´ zei toenmalig president van de VS bush ( zonder hoofdletter) tegen zijn moordmachine (lees;leger).


Wat heeft de VS overwonnen is mijn vraag 14 jaar na dato?

Obama heeft puin zitten ruimen,8 jaar lang,waardoor Obama niet alles heeft kunnen bereiken wat hij als eerste Amerikaanse zwarte president wilde bereiken.


Immers,een vijand die je voorganger heeft gecreerd en/of nog bozer heeft gemaakt valt niet makkelijk mee te onderhandelen.


Chapeua voor Obama. Chapeua voor jou Hawa omdat je inziet dat er een gulden midden weg is.

Liberate
20-09-17, 16:53
En dan nog eventjes praten over terugkeer van al die Daish strijders.
De vazal van Poetin in Tsjestjenie heeft vrijbrief gegeven voor al die jonge mannen en vrouwen met hun kinderen dat zij gewoon kunnen terug keren.
Er zitten heel veel vrouwen en kinderen in die gebiedsdelen van Daish.
Iedereen in Tsjetsjenie willen hun kinderen weer terug.

IN Nederland hoor ik hier niemand over.
OOk die strijders moeten voor mij gewoon terug keren naar ons land.

En niet hun paspoort intrekken.

Dan gaan die mensen ook staten loos worden met alle gevolgen van dien.

Al die grootmachten maken zich schuldig aan moord en doodslag.
Iedereen mag van die zogenaamde geheime diensten ons afluisteren en allerlei kunstjes uithalen met onze vrijheid van meningsuiting. Voor je het weet ben je ook die persona non grata.

Sinds die tweede wereld-oorlog zijn al die gewone mensen die in het radertje van het systeem vielen gestraft en zwaar veroordeeld. Nu is het dus zo in deze nieuwe wereld dat die gewone burgers die handelen voor die grootmachten om cyber-anvallen te gaan doen ook niet worden beschermd.
Als je klokkenluider bent dan wordt je op dit moment zeer zwaar gestraft.

En wee diegene die hier iets in te brengen heeft.

Het is allang 1984(George Orwell).

fijne dag iedereen.....

Hier ben ik het niet met je eens. Die is-sympathisanten die hebben zitten moorden en verkrachten mogen wat mij betreft ge-denaturaliseerd worden en uitgezet worden naar land van herkomst.


Voor zulke idioten die onschuldige mensen onthoofden,verkrachten,folteren en uitmoorden,waar bijna 90% van de moslims het niet mee eens zijn,zeg ik: zero tolerance!

UItzetten/deporteren naar land van herkomst. Er mag en er moet geen plek zijn voor haatzaaiers!


Ik wens je ook een fijne dag.

SamirPlus
21-09-17, 02:17
Gisteren naar Recep Tayyip Erdogan geluisterd in zijn betoog in de VN-raad.

Hij gaat samen met zijn vrouw en zoon bezoek brengen naar het kamp van de Rohingyas in vluchtelingenkamp in Bangladesh.
En onze dame Aung San Suu Kyi vertelde daar in die zelfde VN-raad dat al die gevluchte Rohingyas weer welkom waren.
(maar deze gevluchte Rohingyas kunnen niet eens terug omdat ze de vereiste papieren niet hebben).

Erogan vertelde dus ook dat die hele VN-organisatie op de schop moest.(veranderingen omdat de wereld er anders uit gaat zien).
Verder vertelde hij dat vooral Turkije de mensen steunt vooral in Somalie,Libie,en de Palestijnen, en landen in de Kaukasus,zoals Georgie en Karabach en ook in de Balkan.

Nu roep toetert men hierover dat hij bezig is met het vernieuwde neo-Ottomaanse rijk.

Netanyahu begint zijn speech dat zijn land zo groot is in ontwikkeling op allerlei gebied. Zoals de wetenschap. Vooral in hulp van allerlei ziekenhuizen die hulp aanbieden voor iedereen. En de vooruit gang in het verstrekken van allerlei medicijnen. En met na druk;Democratie!
Hij ging zich beroepen op zijn allergrootste vriend Ronald Trump.Zijn allergrootste vriend Trump die Iran als een schurken staat beticht en van dat hele beleid om al die sancties door Obama zijn voorganger in de kiem te gaan smoren.
Ronald Trump heeft zijn gram gehaald om Noord-Korea in de kiem te gaan smoren om het van de kaart bodem te laten verdwijnen.

Erdogan is van een heel andere orde,beticht de Europese Unie van wanbeleid.
Zijn vrienden zijn op dit moment de Russen en de Iraniers die Daish van de aardbodem willen vernietigen en die PKK erbij, die door het westen worden geheiligd.

Netanyahu heeft het niet over haar wapens die het land levert.
Hij ging Egypte en vooral Sisi in de hemel prijzen,en de Jordaanse Koning hierbij dus ook.
En dus ook Saoedie Arabie, met zijn betoog aan al zijn moslim vrienden.

Ik wil het hier eventjes hebben over Etnische zuiveringen gepleegd door Israel,inzake al die Palestijnen die weg zijn gevlucht en nog altijd in die kampen bevinden in Libanon,Jordanie en Syrie!

Over etnische zuiveringen van al die Armeniers die zijn vermoord en gevlucht ook naar Libanon.

We kunnen het hier wel hebben over Democratie maar die democratie heeft bloed aan haar handen.
Het westen met name Engeland en Frankrijk met hun mandaatgebieden die de Ottomanen hebben verdreven.
Waar heel veel burgers van allerlei gebiedsdelen in die landen hun eigen status zijn verloren en totaal geen enkele status meer hebben. Met andere woorden heel veel mensen zijn staten loos.

En in Europa waar men al die vluchtelingen laat stikken,met verdragen over en weer met regiems zoals Libie waar men geen kant nog wal aan slaat.
Vluchtelingen vanuit Afrika die hier naar toe willen komen worden bij bosjes vermoord,uitgebuit,geplunderd en ook al die andere dingen in slavenarbeid wat hier nog steeds gaande is.
En al die extreem rechtse groeperingen die Europa bestormen met eigen volk dus eerst.

Ik houd mijn hart vast...

fijne dag iedereen....

Bedankt voor de beknopte, maar goed weg te lezen, samenvatting.

Goede dag verder...

P.s.: Ik ben het wel eens met jou om die daish strijders terug te nemen en ze verder te helpen, want die kinderen/mannen hebben toch wel moeders, zusjes, gezinnen op ze wachten.

Hawa
19-10-17, 17:46
Die Bhoeddistische priesters moeten worden aangeklaagd met hun fascistische propaganda.

Gooi al die Bhoeddha beelden uit je huis.

Het is altijd het zelfde met die propaganda van eigen volk eerst.

Wel de Nobelprijs van de Vrede krijgen en het minderwaardigheidsvolk te pletter laten varen op Bhoeddah, kan het woord Bhoeddha niet eens meer schrijven.

En die islam en die christenen en al die joden en al die anderen moeten zich een keer doodschamen wat ze de wereld wel niet aan doen in uitsluiting.

Omdat die ander die ander is en niet wij jij of zij of iedereen.

Iedereen is mens en die mens moet en dient beschermt te gaan worden ook die kliek aan moet gestraft worden met hun ellenlange boodschappen aan die boodschapper, die valse boodschapper,

fijne dag iedereen.....

Zalamith
17-11-17, 02:42
‘Rohingya massaal verkracht en afgeslacht door leger Myanmar’

http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-die-blijft/394487-boedhistische-land-verkracht-massaal-moslimmeisjes-vrouwen-snijdt-kelen-door-moslimmannen.html (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-die-blijft/394487-boedhistische-land-verkracht-massaal-moslimmeisjes-vrouwen-snijdt-kelen-door-moslimmannen.html)

super ick
17-11-17, 09:30
Wat een druk topic ineens voor NVVD?

Hawa
20-11-17, 15:53
Drukte!

Je maakt jezelf druk om je eigen
je eigen super Dick!

Weet je
men laat een scheetje
en jij blij?

Maar die grote scheet die blijkbaar jou verlicht
is niet aan bescheidenheid aanwezig.

Zie het koren van kalf
herboren
in al die slachtoffers
die
schreeuwen
en nooit antwoorden krijgen
zoals
jij
dus!

fijne dag iedereen.....