PDA

Bekijk Volledige Versie : een leuke meid 17/20

bouark 80
27-09-02, 14:51
IS AL GEREGELD DANK U VOOR UW COMPLIMENTEN

Brown_eyesxx
06-01-03, 15:37
:boogie: hihiihihihih
gekkie

Allah ie hawnek :rolleyes:

Norita
11-01-03, 10:47
zo je mag dan ook wel vertellen hoe je er uit ziet ?????? of een foto dan kan ik het nog wel goed keuren om jouw te bellen :lekpuh: ???????? xxxxxx je

tanzawia84
09-02-03, 14:29
haahah ajema ben je dan echt zo hopeloos???? ik sluit me aan bij haar en ik zou ook graag een foto van jou willen zien of zeg tenminste hoeje eruit ziet :argwaan:

missnadortje
21-02-03, 12:10
wil je gewoon een meisje om te doen wat je wilt of voor serieus. ik want als je echt voor serieus wilt dan zou ik zeggen kies een meid uit die kent of eerder hebt gezien want geloof me er zijn meiden die zeggen dat ze serieus zijn maar dat is meestal niet. maar waarom een moslimmeisje? dit is gewoon vraag :). als je hier nog op reageren dan kun je me mailen of een prive bricht achterlaten.

veel liefs missnadortje

Awkil
27-02-03, 16:33
Dag
Ik ben een Marokkaanse man opzoek naar een vriendin(toekomstige vrouw)
Geborte land Marokko
Geborte plaats: Nador.
Woonplaats in Nederland: Amsterdam
Mijn werk: Journalist
Geloof: geen
Wie geinteressert is mag met mij contact opnemen.

Bedankt.

stinky
23-03-03, 13:29
hoezo geen geloof?? je wilt toch een moslim vrouwtje? Dan neem ik aan dat je moslim bent. Ik wens je in ieder geval veel succes met je zoektocht!!

groetjes, me

KARIM20
13-04-03, 05:50
Geplaatst door Awkil
Dag
Ik ben een Marokkaanse man opzoek naar een vriendin(toekomstige vrouw)
Geborte land Marokko
Geborte plaats: Nador.
Woonplaats in Nederland: Amsterdam
Mijn werk: Journalist
Geloof: geen
Wie geinteressert is mag met mij contact opnemen.

Bedankt.

Moeilijk he........zelf een topic openen :D

KARIM20
13-04-03, 05:57
Geplaatst door tanzawia84
haahah ajema ben je dan echt zo hopeloos???? ik sluit me aan bij haar en ik zou ook graag een foto van jou willen zien of zeg tenminste hoeje eruit ziet :argwaan:

Jullie zijn hopeloos wat dacht je daar van.

Hij vind het uiterlijk van het meisje toch ook niet belangrijk dus waarom zou hij zijn foto moeten plaatsen.

Er zijn genoeg meiden die dezelfde gedachtengang hebben als hij en die zullen wel reageren.

:zwaai:

tanzawia84
14-04-03, 13:33
hahaha wil je hiermee zeggen dat ALLE meisjes die hierop reageren dezelfde gedachtengang hebben karim?? dat ben ik volkomen mee oneens :verward: ik vond het gewoon super zielig dat hij op deze manier een meisje aan het zoeken is. tazz maja thala

KARIM20
14-04-03, 16:14
Geplaatst door tanzawia84
hahaha wil je hiermee zeggen dat ALLE meisjes die hierop reageren dezelfde gedachtengang hebben karim?? dat ben ik volkomen mee oneens :verward: ik vond het gewoon super zielig dat hij op deze manier een meisje aan het zoeken is. tazz maja thala

Dat zeg ik toch ook niet joh dat alle meisjes die hierop reageren dezelfde gedachtengang hebben?

Lees nog eens zal ik zeggen en reageer dan pas of laat iemand anders het voor je lezen.

:zwaai:

tanzawia84
16-04-03, 13:41
hahaha oke karim 1-0 voor jou :D nu heb je wel gelijk en ga maar kijken bij "waarom gebruiken jongens meisjes zoooooo" daar vind je mijn antwoord op die stomme antwoord van meneertje
thala

teckzenejt
26-08-03, 10:09
salam oe eleikoem broeders en zusters

ik snap niet waarom sommige mensen zo doen tegen iemand die normaal op zoek is naar een normale vrouw... ik vind deze zoektocht beter dan dat een man ergens in een disco een vrouw gaat zoeken.. en wat is er op tegen als die man een moslimsvrouw iwl maar geen kent??

en weet je wat me al helemaal opvalt dat het merendeel van de mensen die hier kritiek over hebben zijn de meisjes en waarom?? omdat ze mischien ook diep in hun hart ook op zoek zijn maar ze het eigenlijk toch verlagend interpeteren om te reageren.. ik heb groot respect voor deze man die op zo een nette manier aan een vrouw wil komen..want tegenwoordig kun je ze niet zo makkelijk in je familie vinden.

wahaleikoem salam

Bouchra

soennia83
13-10-03, 11:10
Assalaam mu3alikom warahmatollah,

Mensen laat iedereen in zijn eigen waarden, aub!

Ik bedoel, ik zou het zelf nooit op deze manier doen( het is ook niet mijn taak) maar ieder voor zich toch?

Misschien is het voor hem makkelijker het op deze manier te doen!

Trouwens Bouark, je hebt dit berichtje bij Tekoop gevraagd gezet: Vind ik niet echt de geschikte plaats voor. Je kan het beter bij yasmina.nl plaatsen.

wasalaam

Thinifien
14-10-03, 13:35
een potje marginalitiet spreid hier zich rond jullie leiden echt aan onwetendheid zet jullie naam op de koopjeskrant mischien krijgen jullie wel aandacht zieieieieieieielig zijn julile lustobjecten gewordenofzo??????????????

tanzawia84
20-10-03, 13:03
zijn jullie dan ECHT zo hopeloos op zoek naar een meisje??? Een goed meisje leer je kennen vanuit school of moskee maar je blijft haar nog wel gewoon volgen want alleen uiterlijk zegt niks (ook hoofddoek niet..)
Ik draag zelf een hoofddoek en weet hamdoellah dat ik het goede pad volg maar zo is niet iedereen :student:
mohiem thalaw en wens je veel suc6 met je zoektocht

elhoebb
28-11-03, 15:24
reageer maar op mn email [email protected]