PDA

Bekijk Volledige Versie : Leugen van Zionisme uitleg in notendop voor Ibrah. Superdick en Rob Gosseling.



Al Sawt
06-12-17, 20:11
Na 1967 werd Jeruzalem steeds heiliger voor de Joden
Heilige stad

Israël claimt Jeruzalem als zijn ‘eeuwige en ondeelbare’ hoofdstad. Maar de vroege zionisten keken eigenlijk niet naar de stad om. Pas met het religieus zionisme werd Jeruzalem door iedereen omarmd.
Derk Walters

6 december 2017 om 15:31



Loop tien minuten door de Oude Stad in het door Israël bezette Oost-Jeruzalem en het ene na het andere religieuze hoogtepunt trekt aan je voorbij. In het hart van historisch Jeruzalem staat de Heilig Grafkerk, waar Jezus begraven zou hebben gelegen. Een kleine wandeling verder torenen twee islamitische schrijnen op een plateau boven de stad uit: de Rotskoepel en de Al-Aqsamoskee. De westelijke muur van dat plateau is de Klaagmuur, waar religieuze joden al tweeduizend jaar lang het verlies van hun tempel betreuren. Die tempel stond waar nu de Rotskoepel zich bevindt.

Niet voor niets geldt Jeruzalem als heilige stad voor christenen, moslims en joden. Dit plaatst de stad in het hart van het Israëlisch-Palestijnse conflict. Waar de Palestijnen Oost-Jeruzalem als hoofdstad van hun toekomstige staat claimen, geldt héél Jeruzalem – West én Oost – voor Israëliërs als hun natuurlijke hoofdstad, de plaats waar alle politieke en religieuze verlangens van het Joodse volk samenkomen. Het besluit van Trump om Jeruzalem als hoofdstad van Israël te erkennen, is door een Israëlische bril gezien niet meer dan logisch.
Dit is niet altijd zo geweest. De vroege zionisten, die sinds het eind van de negentiende eeuw de toenmalige Ottomaanse provincie Palestina zijn gaan koloniseren, zagen niet veel in het aloude ‘Zion’. De latere Israëlische premier David Ben-Gurion speelde zelfs met de gedachte om de hoofdstad van zijn gedroomde staat aan de kust te situeren: Haifa gold als kandidaat. De zionisten hadden het joodse geloof afgeschud; het dagelijkse gebed, waarin Jeruzalem figureert als brandpunt, was voorbehouden aan een slinkende groep orthodoxe joden.


Bij de oprichting van Israël, in 1948, werd Jeruzalem toch als hoofdstad aangeduid. In de hierop volgende strijd tegen enkele Arabische legers wist Israël alleen het westelijke deel van de stad te bemachtigen. Oost-Jeruzalem, met daarin de Oude Stad en dus ook de Klaagmuur, werd onderdeel van Jordanië. Het werd joden verboden om nog langer hun heilige plaats te bezoeken.

Messiaanse bevlieging
Toen Israël in 1967 dit deel van Jeruzalem op de Jordaniërs veroverde, maakte een bijna messiaanse bevlieging zich meester van de Israëliërs. Voor het eerst in millennia vormde Jeruzalem onderdeel van een soevereine Joodse staat. De Mughrabi-wijk, waar overwegend uit Marokko afkomstige moslims woonden, werd met de grond gelijk gemaakt om een groot plein voor de Klaagmuur te creëren.
De Israëlische verovering inspireerde zangers, schrijvers en dichters om de eeuwenoude stad te bezingen en te beschrijven. De gemiddelde Israëliër nam een nieuwsgierig kijkje op de Arabische markten in de ommuurde stad, waar hij negentien jaar lang niet had mogen komen.

Tegelijk maakte Israël een demografische ontwikkeling door waarbij de religieuze joden gaandeweg meer voet aan de grond kregen. Er ontstond een beweging die sindsdien de bovenhand heeft in de Israëlische politiek: het religieus zionisme. Voor de leden van deze groep was de Israëlische verovering van de Oude Stad en de rest van de Westelijke Jordaanoever geen toevallige politiek-strategische overwinning. Wat internationaal als de Westelijke Jordaanoever bekendstaat, kennen zij als ‘Judea en Samaria’, ofwel het bijbelse hartland van de joden. En wat internationaal ‘bezetting’ van Palestijns gebied is gaan heten, noemen zij de ‘bevrijding’ van joods gebied uit handen van de Arabieren.

Deze gebieden mogen in hun ogen nooit meer afgestaan worden. En Oost- Jeruzalem al helemaal niet. In de Israëlische politiek wordt Jeruzalem algemeen de ‘eeuwige en ondeelbare’ hoofdstad van Israël genoemd. Om deze woorden kracht bij te zetten, is Israël sinds de jaren zeventig overgegaan tot een agressieve nederzettingenpolitiek. Los van de bekende nederzettingen in de heuvels van de Westelijke Jordaanoever hebben zich ook zo’n tweehonderdduizend Joden op gezag van de opeenvolgende Israëlische regeringen in het Palestijnse Oost-Jeruzalem gevestigd. Enkele honderden Joodse fanatiekelingen hebben zelfs huizen gekraakt in de moslim- en in de christelijke wijk van de Oude Stad.

Deze nederzettingen zijn mede bedoeld als zogenoemde ‘feiten op de grond’: hoe meer Joden zich in Oost-Jeruzalem vestigen, hoe moeilijker het wordt om dit gebied ooit nog af te staan aan de Palestijnen. Inmiddels is er een wetsvoorstel in de maak waarin enkele Palestijnse buitenwijken van Jeruzalem buiten de gemeentegrenzen komen te liggen, in ruil voor een aantal grote Joodse nederzettingen in de omgeving. Palestijnen die nog wel in de gemeente Jeruzalem wonen, staan onder zware druk om te vertrekken. Wie te lang afwezig is, wordt onteigend en mag zich niet meer in de stad vestigen.

Jeruzalem is een Joodse stad en zal dat altijd blijven, luidt de boodschap. En dat is precies wat president Trump met zijn besluit bekrachtigt.

Bron: NRC

Geeft maar weer eens dat zelfs de eerste Zionisten niet eens geloven in hun leugen. Maar helaas geloven idioten als SuperleugenaarDick, Ibrahrat en Rob Gosseling, in het fabeltje.

Wat ik mij overigens afvraag: Hoe kunnen deze lichtgewichten in ene discussie seculiere waarden verdedigen en in discussie mbt Israel, religieuze waanzin verdedigen?

Is dat tekort aan kennis, realiteitsbesef of simpelweg hypocritie?!

Eenmans
06-12-17, 20:54
Rob Gosseling heeft hier niks mee te maken. Hij is geen voorstander van het israelische beleid. En hij is voor zover ik heb kunnen lezen een felle voorstander om alle bande met israel te verbreken.

Ibrahrat en SuperDick zijn wel hypocriet en dom.

Al Sawt
06-12-17, 21:38
Rob Gosseling heeft hier niks mee te maken. Hij is geen voorstander van het israelische beleid. En hij is voor zover ik heb kunnen lezen een felle voorstander om alle bande met israel te verbreken.

Ibrahrat en SuperDick zijn wel hypocriet en dom.
Je hebt helemaal gelijk. Mijn fout. Excuses aan Rob Gosseling.

Eenmans
06-12-17, 21:45
Je hebt helemaal gelijk. Mijn fout. Excuses aan Rob Gosseling.

Dit vind ik klasse van je. :duim: Kunnen Ibrahrat en S.D nog wat van leren.

Mede hierom vind ik jou een sterke persoonlijkheid wiens voorbeeld ik graag over wil nemen. :o

Rob Gosseling had zelfs een topic geopend op wsdb met de vraag waarom het vliegveld in Gaza dat enkel commerciele doeleinden diende vernietigd is door de zionisten.

Heel veel leden,waaronder ik, waren verrast door die topic. Rob haalde (terecht en zeer scherp) aan dat er meer speelt in de bezette Palestijnse gebieden en dat Israel daar een smerig onmenselijk spelletje speelde dat ten koste ging van de Palestijnse economie.

http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-die-blijft/385533-waarom-palestinian-airlines-2015-gestopt-vliegen.html


Ibrahrat denkt enkel aan het welzijn van een volk dat volgens de Bijbel recht heeft op dat land zonder te kijken naar wat er nu speelt.

Ook mede daarom vind ik de bijnaam ´Ibrahrat´ geheel op zijn plaats want het is ook een vuile smerige rat die virtueel verdeligd hoort te worden.

IK ga die rat verdelgen. En sommige leden moeten even een andere kant omkijken als ik sterke bewoordingen ga gebruiken in de toekomst. :duivels:

Ik heb die rat vele malen klem gelult en jij ook en het enige wat hij dan kan doen is oude koeien uit de sloot halen en daarbij nog liegen ook. Niks helpt.

´Agressieve verdelging´ is op zijn plaats. En ik ben daar supergoed in. :o

Zwak,laf en zeer zionistisch. Dat is Ibrahrat.

Eenmans
06-12-17, 22:11
Want de visie van Ibrahrat staat gelijk aan zijn wens om een clash tussen beschavingen te legitimeren als ´Bijbels´.

IK daag die Ibrahrat hierbij uit om uit te leggen waarom in Joodse boeken als profetie staat beschreven dat er nog één profeet zou rijzen en die zelfde profeet de gebedsrichting van Jeruzalem naar Mekka zou verschuiven.

30.000 duizend profeten hebben wij als aanhangers van een Abrahmistische religie gekend.

Profeet Mohammed (vzmh) is de laatste.

IK ben die andere argument vergeten. Het waren 2 argumenten waarin een Joodse Rabbijn zich tot de Islam bekeerde en door profeet Mohammed ( vzmh) tot moslim werd verklaart en een islamtische naam kreeg.

@Ibrahrat!

Wat schreven die oude Joodse boeken, die nergens meer te vinden zijn maar wel overleveringen kent over de Islam?

Ibrah1234
06-12-17, 22:27
Als met religieus knip- en plakwerk de Joodse religie niet zou zijn gekopieerd zouden ze niet ineens opgescheept zijn met heiligdommen van andere religies (islam en christendom) en in het middelpunt van de belangstelling staan met alle ellende van dien.

Het had dan geen verloren ziel iets uitgemaakt welke stad de hoofdstad zou zijn geweest van Israël. Net zo interessant als dat we Maastricht hoofdstad maken van Nederland i.p.v. Amsterdam.

Als de islam en christendom kopietjes zouden zijn geweest van het boeddhisme had dat de Joden heel wat ellende bespaard.

Eenmans
06-12-17, 22:30
Als met religieus knip- en plakwerk de Joodse religie niet zou zijn gekopieerd zouden ze niet ineens opgescheept zijn met heiligdommen van andere religies (islam en christendom) en in het middelpunt van de belangstelling staan met alle ellende van dien.

Het had dan geen verloren ziel iets uitgemaakt welke stad de hoofdstad zou zijn geweest van Israël. Net zo interessant als dat we Maastricht hoofdstad maken van Nederland i.p.v. Amsterdam.

Als de islam en christendom kopietjes zouden zijn geweest van het boeddhisme had dat de Joden heel wat ellende bespaard.

Oude koeien uit de sloot halen??? Antwoord op mijn vraag Rat!

Niet dom gaan zitten filosoferen. JIj bent toch een fan van oude koeien uit e sloot halen?

Dan zou jouw moer dit ook wel moeten weten. IK vraag het nog eens,een laatste keer!!!

Wat schreven die oude Joodse boeken, die nergens meer te vinden zijn maar wel overleveringen kent over de Islam?

Eenmans
06-12-17, 22:38
Was het niet Ibrahrat die mis(ge)bruik maakte van de geschiedenis?

Nu ga ik verder terug dan hij lief is.

Ibrahrat heeft zichzelf ingegraven door gebruik te maken van geschiedenis.

Eenmans
06-12-17, 23:01
Het had dan geen verloren ziel iets uitgemaakt

Als je hier een discussie die je duidelijk aan het verliezen bent terug koppelt aan geschiedenis en je daar vervolgens een antwoord over schuldig blijft en quashi nonchalant over doet is bijzonder laag. (ratten-streken).

IK stel jouw geschiedkundige kennis over dit onderwerp ter discussie. Jij komt tocht met bizarre geschiedenis-facts?
Antwoord dan bitch! :fplet:.....al is het om je gezichtsverlies enigszins een beetje in te kunnen dekken.


Mij boeit het niet of je durft te antwoorden of niet.

Mijn punt is helder en duidelijk overgekomen op leden en lezers.

Eenmans
07-12-17, 01:03
Als met religieus knip- en plakwerk

Niks religieus knip- en plakwerk. Je bent denk ik even het spoor bijster. ´the forest before the tree´s´.

Je bent overweldigd en zonder je maat (SuperDick) die jou normaal gesproken kont-dekking geeft ben je gewoon een verloren atoompje op dit forum.

Ga huilie doen bij jouw soort en verwar het opkomen voor mensenrechten en het volkerenrecht niet met ´huilie huilie´.

5-0. BITCH! :handbang: :student:


:auw:

super ick
07-12-17, 09:08
Wat een niveau heeft dit forum toch gekregen.

Wat een verrijking.

Schelden op mensen met een afwijkende mening

Al Sawt
07-12-17, 09:33
Wat een niveau heeft dit forum toch gekregen.

Wat een verrijking.

Schelden op mensen met een afwijkende mening
Schelden is inderdaad slecht. Maar liegen, bedriegen en hypocriet gedrag vertonen, is toch funest voor dit forum.

Ibrah1234
08-12-17, 04:28
Best wel vermakelijk. In een uiterste poging zijn gelijk te halen opent mijnheer een aparte "wat zijn ze toch gemeen" topic. :rolleyes:

De verbale agressie alhier onderstreept maar weer eens de totale hysterie rondom het onderwerp met als triest dieptepunt gisteren het inslaan van ruiten van een Joods restaurant in Amsterdam door een vluchteling gewapend met honkbalknuppel en de Palestijnse vlag.

Dat een vluchteling welke hier toevlucht en asiel zoekt de problematiek rondom de keuze van een hoofdstad van een soeverein land zijn eerste agendapunt heeft gemaakt sterkt mij in de opvatting dat er hier iets goed mis is. Dit onderliggend sentiment deugt niet. Een vluchteling zou m.i. geheel andere prioriteiten moeten hebben.

We leven in Europa en m.u.v. Zweden heeft geen enkel land binnen de EU Palestina formeel erkend.

De hypocrisie ten top. Men slaat immers niet gewapend met een Polisario vlag de ruiten in van een Marokkaanse toko. Marokko heeft immers haar eigen "Palestijnen" inclusief de vluchtelingenkampen in Algerije. Wel de splinter in het oog van de ander zien, maar niet de balk in het eigen oog.

Ach stom, is natuurlijk ook zo..... de inwoners van de Westelijke Sahara zijn geen Joden.

Hawa
08-12-17, 17:03
Die vluchteling was een Palestijn van 29 jaar. Die hier verblijft zonder enige status. Hij was heel erg boos. En dat kon je dus wel zien op dat filmpje. De klokken hoorde ik ook nog op de achtergrond.
Maar die jongen,zegt hij zelf,vind Nederland een geweldig land dat iedereen hier met allerlei geloof in stromingen om gaat.
Hij gooide al zijn frustratie er uit.

Nooit wordt er water bij de wijn gedaan maar olie op het vuur gooien.

Die hele shit kop van die Netanyahu,hij spreekt alleen maar jiddisch. Kan hij ook Engels? Samen met zijn Trump aanhanger omdat die schoonzoon van Trump joods is. Kushner. Zijn eigen dochter van Trump is joods geworden.

Maakt niet uit,maar het maakt wel weer uit dat Rump zaken doet met malafide diamanthandelaren in Rusland en in Kazachstan. Corruptie tot en met om die diamanten maar uit al die landen te gaan halen dit noemen wij dus diamantroof, maar aangezien ze zoveel macht hebben doen ze hier niks tegen in.

Handel doen met oligarchen is toch al dubieus. Maar ja Trump heeft totaal geen inlevingsvermogen men noemt dit empatisch vermogen. Dit heeft hij echter nooit geleerd van zijn vader, die hem elke week de allermooiste mooiste
vrouwen naar hem toe stuurde.
Trump gebruikt geen alcohol en rookt niet zegt hij. Het allergrootste probleem was zijn broer die aan de alcohol verslaaft is. Zijn grootvader was ook verslaaft aan de alcohol.

Maar goed deze president heeft Jeruzalem als hoofdstad van Israel gemaakt. Maar deze hoofdstad was er al jaren geleden.
Hoeveel ambassades waren er wel niet in Jeruzalem. De Nederlandse ambassade was hier ook nog voor de Jom kipoer oorlog 1973 (de olie,auto vrije zondag,kabinet van Joop).
Ja toen ging men overstag vanwege die olie toevoer van S.A. Saoedie Arabie.

S.A. heeft op dit moment een goede verstandhouding met Israel. Zelfs met Turkije.

Het is olie op het vuur gaan gooien waar de terror van af springt. Het rechtse Israelische kabinet doet echter wel water bij de wijn vooral met die extreem rechtse joden.

En alles wat krom gebogen is wordt weer recht aangepraat. Terwijl Hamas haar troef kaarten uitspeelt op die armzalige Palestijnse bevolking die totaal niet zit te wachten op nog een intifada.

Ook daish die jihad groep heeft zich al weer gemeld voor verdere deelname aan aanslagen.

En wat schieten we hier mee op?

En wie zaten later in dat joodse Restaurant hun deelneming of zeg maar hun solidariteit te gaan betuigen waren de christen unie. Ja natuurlijk hun profeet Jezus waaruit zij hun geloof van uit gaan spreken dat Jeruzalem de heilige stad voor al die christelijke gelovigen dus is met name de wedergeboorte van die profeet. Het hele arsenaal van die Trump gelooft daar dus ook in, dat zijn dus zijn discipelen.

Naar de rest dat er ook nog die moskee dus staat Al Quds, achja,zie die Sharon nog lopen naar het heilige gebied.
Het uitdagen en olie op het vuur gaan gooien is nooit goed, maar die terroristen met hun dogmatische geloof en iedereen maar gaat mee slepen in weer die intifada wordt gelukkig niet meer door iedereen gedeeld.

Oorlogmisdaden zijn hier gepleegd, en men dient die genen voor het gerecht te gaan brengen. En dan die Vrede bewerkstelligen dat je nooit en te nimmer nog een verkeerd woord over elkaar kan zeggen en dat dit land gewoonweg het land is van die geschiedenis die keer op keer weer oplaait.

Politiek en geloof moet je gescheiden houden, maar dit gebeurd hier echter totaal niet.

Er is genoeg geschreven over deze heilige stad. Karin Armstrong
Of Simon Sebag Montefiore.

Overdonderdende geschiedenis van de belangrijkste stad op aarde.

Even een spreuk op dit moment uit het boek (wijsheid uit het Midden-Oosten)

In jou ligt een sneeuwvlok die zich zeewaarts spoedt.
Khalil Gibran (20ste eeuw)

fijne dag iedereen......

Ibrah1234
09-12-17, 09:36
Dat heeft allemaal niets te maken met de zaak Palestina. En in deze topic gaat het over Palestina. In dat kader vind ik het meer dan schandalig dat Europa (muv Zweden) en de VS Palestina niet willen erkennen als souvereine staat. Men legt Israël werkelijk geen stroobreed in de weg met het oorlogzuchtige beleid tav Palestina. De meeste landen in de wereld erkennen Palestina waaronder Chili. Ik kan mij goed inleven in de woede die dit als gevolg heeft.

De stemming is omgeslagen sinds de 5e kolonne Europa is binnengewandeld.

Niet eens zo lang geleden gingen veel van mijn studiegenoten na de middelbare school naar Israel om er in een kibboets te werken gedurende de zomervakantie. Wereldwijd reisden jongeren af naar Israel. De stemming is nu compleet omgeslagen.

Heden ten dage, 70 jaar na WOII, moeten Joodse scholen en instellingen in een stad als Amsterdam beveiligd worden. Trieste zaak.

En dat allemaal vanwege de Palestijnse fabel. Een compleet verzonnen volk. De achterlijkheid regeert.

Als wereldwijd de laatste vrienden van het Joodse volk moeten de VS en EU de poot stijf houden en niet zwichten voor terreur.

Rob Gosseling
09-12-17, 11:21
De stemming is omgeslagen sinds de 5e kolonne Europa is binnengewandeld.

Niet eens zo lang geleden gingen veel van mijn studiegenoten na de middelbare school naar Israel om er in een kibboets te werken gedurende de zomervakantie. Wereldwijd reisden jongeren af naar Israel. De stemming is nu compleet omgeslagen.

Heden ten dage, 70 jaar na WOII, moeten Joodse scholen en instellingen in een stad als Amsterdam beveiligd worden. Trieste zaak.

En dat allemaal vanwege de Palestijnse fabel. Een compleet verzonnen volk. De achterlijkheid regeert.

Als wereldwijd de laatste vrienden van het Joodse volk moeten de VS en EU de poot stijf houden en niet zwichten voor terreur.

Het gaat hier in de discussie alleen over het recht van Palestijnen een eigen souvereine staat te hebben. Daar heeft de situatie in Nederland niets mee van doen.

super ick
09-12-17, 11:59
Het gaat hier in de discussie alleen over het recht van Palestijnen een eigen souvereine staat te hebben. Daar heeft de situatie in Nederland niets mee van doen.

Daar zal je de plank toch mis Rob.
Zie dit topic en de reacties. De discussie en de haat is hier ook aanwezig.

In principe sta ik hier helemaal buiten. Jij weet dat ik eerder anti-reli ben. In dat kader heb ik broertje dood aan eisen op basis van religie, laat staan een land eisen op die basis.
Ik ben echter niet blind voor de enorme wereldwijde PR die dit, mondiaal gezien minor problem, krijgt. Kijk alleen eens naar het onevenredig aantal resoluties in de VN. Ongeloofwaardig.
Dit is overduidelijk een politieke zaak. Heel hypocriet om hier zeer druk over te gaan doen. Het is een regelrechte vorm van Jodenhaat die er met de paplepel en de Koran is ingegeven.

Eenmans
09-12-17, 13:20
Daar zal je de plank toch mis Rob.
Zie dit topic en de reacties. De discussie en de haat is hier ook aanwezig.

In principe sta ik hier helemaal buiten. Jij weet dat ik eerder anti-reli ben. In dat kader heb ik broertje dood aan eisen op basis van religie, laat staan een land eisen op die basis.
Ik ben echter niet blind voor de enorme wereldwijde PR die dit, mondiaal gezien minor problem, krijgt. Kijk alleen eens naar het onevenredig aantal resoluties in de VN. Ongeloofwaardig.
Dit is overduidelijk een politieke zaak. Heel hypocriet om hier zeer druk over te gaan doen. Het is een regelrechte vorm van Jodenhaat die er met de paplepel en de Koran is ingegeven.

Provoceren gaat je niet verder helpen Superdickje. Jij en ibrahrat. Israel is wereldkampioen vn resoluties schenden. Het is geen politiek maar de regelrechte waarheid.

Eenmans
09-12-17, 13:23
Je bedoeld een volk dat bij elkaar is geharkt in europa en door medelijden een stuk land is geschonken en daarbij bewoners die er al duizende jarenm wonen verjaagden.

Omdat een paar duizend geleden daar ook joden woonden?

Ga je kontje vegen ibrahratje.

Jeruzalem is in het verleden vaker van eigenaar gewisseld. Ayoubi heeft veel ratjes als jij het leven gered.


Check maar na ibrahratje.


De stemming is omgeslagen sinds de 5e kolonne Europa is binnengewandeld.

Niet eens zo lang geleden gingen veel van mijn studiegenoten na de middelbare school naar Israel om er in een kibboets te werken gedurende de zomervakantie. Wereldwijd reisden jongeren af naar Israel. De stemming is nu compleet omgeslagen.

Heden ten dage, 70 jaar na WOII, moeten Joodse scholen en instellingen in een stad als Amsterdam beveiligd worden. Trieste zaak.

En dat allemaal vanwege de Palestijnse fabel. Een compleet verzonnen volk. De achterlijkheid regeert.

Als wereldwijd de laatste vrienden van het Joodse volk moeten de VS en EU de poot stijf houden en niet zwichten voor terreur.

Eenmans
09-12-17, 13:32
Het gaat hier in de discussie alleen over het recht van Palestijnen een eigen souvereine staat te hebben. Daar heeft de situatie in Nederland niets mee van doen.

Met Oost-Jeruzalem als uiteindelijke hoofdstad. Dat heb je heel goed gezien. Maar ibrahrat zit gewoon glas hard te liegen en is een zionistisch rat. Dat is wat ik van die rat vind.

Tjah,blame me niet TS. IK heb hier een mening over en die is voor zionistische ratten die provoceren niet al te best.:o

Hawa
11-12-17, 15:47
Ik ga als vrouw het zwaard wel zwaaien naar al die onnozele moslims in dit land. Ze doen niet mee,ze spuugen en doen overvallen op geldautomaten. Ja dat, en dat, met je rechtervoet het gezeik aan horen en je vrouw in die sluier gaan trouwen en doen als je Nederlander bent, je bent het niet, je vervloekt die Nederlander en je vervloekt je\zelf.

En we zijn zo zielig en worden onderdrukt? Door wie wordt je onderdrukt!! Door je eigen sikkel je eigen spiegel je heiligheid om je kinderen te laten ontsporen in die jihad, En wij weten het niet en wij zullen het nooit te weten gaan komen omdat men niks zegt.

Men zegt niet omdat het geloof heiliger en dan nog heiliger is dan die Paus.

Het islamitische gedrocht die hier heerst is dwars van aantijgingen laat staan van zelf onder drukking en beheerst en bestiert nog altijd die koers waaraan iedereen in dit land last van heeft.

Zie het onder ogen. Nederland een land zonder onderdrukking en zelf oordelen,zie het dan....

Kots ziek wordt je van die dwang in die sluier en het afdwingen hiervan. Het land van de vrije mening , nou die menig schijnt er niet eens te zijn omdat die dwanghazen onze vrijheid plukken in hun harnas.

Zie die hoofdstad van Jeruzalem! Het is die hoofdstad. Moeten wij die hoofdstad zien als die Palestijnse staat die haar eigen burgers in huizen neerzet voordat die explosie dus komt. Zoveel aan slachtoffers,vooral kinderen en vrouwen.
Kunnen wij die hoofdstad aan al die waanzinnige mannen overlaten in die jihad die denken dat het geloof islam beter moet zijn dan al die andere gelovigen.

Ik split dus om.

Ik splijt mijn ziel omdat ik wel weet dat radicale islam totaal geen mededogen heeft met vrouwen en kinderen omdat ze deze weerloze zielen hebben ingezet in die radicale islam.

En maar boos zijn. Altijd maar boos zijn. Maar wel kinderen op de wereld gaan zetten. Die radicale islam ben ik gewoonweg klaar mee.

Het manipuleren van burgers die maar moeten gaan denken in die koers en die koers is die waardeloze koers naar vrijheden.

Haar vrijheden,die totaal niet spreken naar die waarheden. Het zielige gedoe, dat je niet als een moslim kan gaan spreken, nee dus, die waardeloze ondergang van islam naar christendom en jodendom.

Allemaal boter op hun kop.

Het geloof dat de politiek overheerst. Je eigen gebed en al die gebeden. Het allerlaatste slachtoffer.
De benedengrens aan geloof en ongeloof.
Het spitten en omspitten.
In je gelijk naar het ongelijk kunnen halen.
Het onvertaalbare dilemma.

Die grens
op al die grenzen
het geld
die macht
en die stammen
aan
indoctrinatie
het geheel
aan mens
in totaal onderworpen
aan al die grenzen
ik ben
en jij bent\en wij zijn
allemaal
mens,

Mens zijn
is niet
in dit
in verzoeking
geraakt
gedeelte.

Ik ben mens
wij zijn allemaal mens,
en
laat ons leven
zonder die grens
aan
oplegging
in die grond
zoals het moet zijn
het moeten zijn
is in die ondergrens
verborgen
en
voordat
je weet
ben je
het nul
in die punt
en die punt
begon
er ooit
zoals

komma nul in nul komma....



fijne dag iedereen....

super ick
11-12-17, 18:35
Provoceren gaat je niet verder helpen Superdickje. Jij en ibrahrat. Israel is wereldkampioen vn resoluties schenden. Het is geen politiek maar de regelrechte waarheid.

Volgens mij reageer ik op Rob. Zoek jij maar een andere speeltuin.

Eenmans
11-12-17, 20:04
Volgens mij reageer ik op Rob. Zoek jij maar een andere speeltuin.

Dit is een openbaar forum. Geen nazi-praktijken toepassen aub en gedraag je. :slaap:

Hawa
14-12-17, 17:20
Het enigste is gewoonweg Netanyahu beschuldigen van corruptie. Maar dat lukt niet. Hij die zogenaamde Koning van de Isralieten wil ook zoals Erdogan die alleenheerschappij dat iedereen zijn kant op lult. Zoals bij Trump en consorten.

Maar die vreselijke man Netanjahu die nog even tussen neus en lippen prutswerk aflevert en zegt dat Jeruzalem al......
drieduizend jaar die enige hoofdstad van de joden is.

Laat mij niet lachen.

Hier zijn de voorbeelden. duizend jaar lang het jodendom. Vijftienhonderdjaar islam en vierhonderdjaar van de christenen. Dus!!

Ik kom dus op 2900 jaren van allerlei godsdiensten die die stad hebben aanbeden.

Die oeroude stad. De knevelstad waar duizenden doden per vierkante meter begraven liggen.

Profeet Mohammed met zijn droom die gouden ladder op samen met zijn paard rechtstreeks de hemel in.

De christenen met Jezus die die zogenaamde messias verkondigt heeft,volgens Jezus wilde hij nooit die messias dus zijn, dat maken de evangelieen ervan.

Heb je nog die joden met hun gouden Kalf.En vooral de stenen tafelen die op nog geen enkele steen is aangetroffen.

Heb je nog die shiiieten die verlangen naar die twaalfde imam.

Jeruzalem is die stad van al die godsdiensten, en met koestert die stad.

Maar nu op dit moment met al die radicalen, die extremen, die vooral vrouwen op de allerlaatste ladder doen neerzetten denk ik dat Mohammed, vrede met hem, en Jezus ook die vrede met hem nooit en te nimmer hebben gewild dat dit op dit moment zo vals en zo hypocriet in de wereld wordt tentoongesteld.

Als die Palestijn met zijn vlag een restaurant in Amsterdam al die ramen heeft ingelagen moet je je eens af vragen waarom hij dat doet.

Maar deze jongen is vrijgelaten en ze betichtten hem ervan dat dit fascistische daad is. Zoals die kristalnacht.

Deze Palestijn komt oorspronkelijk uit Syrie waar hij in een opvangkamp is geboren,omdat zijn voorouders uit Palestina zijn verdreven.

Mag hij boos zijn, is hij fascist......

Netanyahu is die fascist die manipuleert en zegt dat Jeruzalem al duizenden jaren de hoofdstad is van al die joodse volkeren

Als het geld en dure advocaten en ook nog de Nederlandse regering zich uitspreken over die daad van die jonge Palestijn dan vind ik dit zeer te betreuren.

Met arrogante prietpraat los je het probleem niet op van al die Palestijnen die nog steeds in die opvangkampen dus leven, en heel veel hebben niet eens een status.

VN_reoluties,hebben Zuid-Afrika ook niet vrij gemaakt. Het geld heeft met name gezorgd dat Zuid-Afrika onafhankelijk mocht gaan zijn.

Al die wapens die hier verhandeld gingen worden waren ook made in Israel!

Het is gewoonweg die treurnis. Het geloof. Het walhallah, de messia, het beloofde land en die twaalfde imam.

Ze vechten elkaar de keet uit. Verdragen worden boycots. Honderden kinderen sterven, duizenden kinderen sterven, de bommen tieren welig en de mensen sterven aan de kanker van al die clusterbommen.

Het leven op deze aarde wordt vernietigt....door wie.....zoek het zelf maar uit.



fijne dag iedereen......

Eenmans
22-12-17, 01:34
Het leven op deze aarde wordt vernietigt....door wie.....zoek het zelf maar uit.

´De machten die denken het sterkst te zijn´.

De VS en Rusland!



En de ratten volgen vanzelf.

Eenmans
24-12-17, 00:19
Uppp...