PDA

Bekijk Volledige Versie : Rosanne Hertzenberger: Rechts-extremisten zijn valse jodenliefhebbers!



Al Sawt
10-12-17, 21:32
Besluit Trump is olie op vuur
Trump, PVV, Alternative für Deutschland: allemaal schermen ze met de Joodse belangen. Maar hun gevecht tegen antisemitisme is alleen bedoeld als brandstof voor hun antimoslimagenda, schrijft Rosanne Hertzberger.

Rosanne Hertzberger
9 december 2017


Als Joodse gemeenschap moet je van oudsher voor twee groepen mensen oppassen: mensen die je haten en mensen die te veel van je houden. Organiseer een Chanoeka-feestje op een locatie zonder zo’n wit veiligheidshuisje voor de deur, en je kunt het adres alleen via WhatsApp of e-mail naar bekenden sturen. Té gevaarlijk om dat online te zetten. Voor de duidelijkheid, Jodenhaat komt van alle kanten: van moslimterroristen tot neonazi’s, van ultra-orthodoxe joodse sektes tot extreem-linkse Palestinasjaaldragers.


Dan heb je categorie twee waarvoor je moet waken. Dat zijn de mensen die net iets te veel van je houden. Elke synagoge moet beleid voeren om allerhande evangelistische organisaties en andere Jodenliefhebbers te weren. Ze delen flyers uit voor de deur of nodigen je per e-mail uit voor evenementen. Ze bedoelen het vast goed, en toch is het oppassen, want voor je het weet knuffelen ze je dood. Het grotere doel is altijd hetzelfde: bekering!

Je zag het in de gelukzalige glimlach op het gezicht van de Amerikaanse vice-president Mike Pence, staande achter Trump toen deze zijn Jeruzalem-speech hield. Pences achterban van witte evangelisten was essentieel voor de verkiezing van Trump. Eén van Pences argumenten om hen over de streep te trekken, ook na de goddeloze uitspraken van Trump, was naast zijn grote Israël-liefde zijn belofte om Jeruzalem uit te roepen tot hoofdstad van Israël.

Dat is nu zo geestig. Veel Nederlandse Joden lijken verheugd met het Jeruzalem-besluit van Trump. Maar komen de groepen die dit achter de schermen voor elkaar hebben gekregen hun flyers uitdelen voor de deur van de synagoge, dan worden ze boos weggestuurd. Voor veel evangelisten is Amerika’s Israël-beleid verbonden met de spoedige terugkeer van Christus op aarde, met Armageddon, met de Dag des Oordeels. Daarbij geloven deze mensen ook dat de Joden zich moeten bekeren – zo niet, dan zijn ze gedoemd. Ik bedoel maar: je moet je vrienden voorzichtig uitkiezen.

Recent is er een nieuwe groep bijgekomen, en die groeit hard. Dat zijn de mensen die alleen van je houden omdat ze een andere groep meer haten: moslims. Het zijn mensen die nog nooit in Jeruzalem zijn geweest, geen evangelist zijn of geloven in een eindtijd, maar die nu uitzinnig juichen over Trumps besluit – alleen maar om straks online elke Arabier of Palestijn die het waagt te reageren verrot te kunnen schelden. Het zijn mensen die de Israël-leus ‘am Yisrael Chai’ in hun online beschrijving zetten, fan zijn van de Israëlische vechtkunst Krav Maga en het Israëlische leger bewonderen omdat dat zogenaamd ‘aan dezelfde kant’ vecht. Het werd naar hun smaak wellicht wat stilletjes in het Palestijns-Israëlisch conflict. Als het daar weer een beetje gaat branden, kunnen ze weer lekker verder schelden.

Dit zijn trouwens mensen die in een vorige eeuw gewoon neonazi waren geweest. Jodenhaat is langzaam uit de gratie aan het raken, moslimhaat is in. Kijk naar de PVV, zelfs Alternative für Deutschland, en ook Trump. Allemaal schermen ze met de Joodse belangen, maar hun gevecht tegen antisemitisme is alleen bedoeld als brandstof voor hun antimoslim- en anti-immigratieagenda. De enige reden dat er binnen Europa geen verdere toenadering is tussen de PVV en de traditionelere extreem-rechtse partijen (UKIP, Vlaams Belang, Front National) is omdat ze het maar niet eens kunnen worden of Joden nou je beste vrienden of je grootste vijanden zijn.

Ondertussen vraag ik me af of er ergens op aarde nog mensen zijn die niet alleen van vrede dromen, maar ook daadwerkelijk bereid zijn concessies te doen om die vrede werkelijkheid te maken. Je weet wel, ouderwets je haat wegslikken, je historische eenzijdige kulverhalen begraven en eens kijken naar wat je voor elkaar kunt betekenen. Zo’n unilaterale beslissing van de VS, om zonder ook maar één poging tot onderhandelen of gesprek Jeruzalem tot hoofdstad van Israël uit te roepen, is olie op een vuur waar uiteindelijk de Joodse gemeenschap noch Israël iets aan heeft. Het is een cadeautje voor onechte vrienden met die andere belangen. Het is goedkope symboolpolitiek in tijden dat de wereld hunkert naar écht leiderschap.

Rosanne Hertzberger is microbioloog.

Bron: NRC.

Zo is het maar net! Dergelijke kronkels zien wij ook bij figuren als SuperleugenaarDick en Ibrahrat. Hun sympathie voor Israël is onecht, vals en vooral een vorm van cynische simplisme. Namelijk; Vijand van van mijn vijand is mijn vriend.

Ibrah1234
11-12-17, 05:21
Sjonge jonge wat ben jij aan het doordrammen. Je opent het een na het andere topic over Joden. Leg jezelf er bij neer dat er mensen zijn met een andersluidende mening inzake dit onderwerp.

De onbevooroordeelde (mee)lezer op dit forum concludeert wellicht ras dat Marokkanen slechts geïnteresseerd zijn in homo's en Joden. Bizar.

Jouw hysterische uitingen spreekt boekdelen. Persoonlijk slaap ik er geen minuut minder om wat ze daar in het Midden-Oosten uitspoken.

Blijf het fascinerend vinden hoe een volkje van amper 5 miljoen zielen de gemoederen meer dan 2000 jaar bezig houdt. Van Romeinen, nazi's, de Russische pogroms en nu de moslims. Door de geschiedenis heen lijkt iedereen Joods bloed te willen drinken. Fascinerend.

nacht
11-12-17, 16:49
Voor de duidelijkheid, Jodenhaat komt van alle kanten: van ultra-orthodoxe joodse sektes tot extreem-linkse Palestinasjaaldragers.



ze wekt de indruk een zionist te zijn voor wie antizionisme gelijkstaat aan jodenhaat.

Eenmans
11-12-17, 20:06
Je wordt met de dag wanhopiger.

Je machteloosheid en de daaruit voortvloeiende getroll spat gewoon van mn beeldscherm.:haha:


Sjonge jonge wat ben jij aan het doordrammen. Je opent het een na het andere topic over Joden. Leg jezelf er bij neer dat er mensen zijn met een andersluidende mening inzake dit onderwerp.

De onbevooroordeelde (mee)lezer op dit forum concludeert wellicht ras dat Marokkanen slechts geïnteresseerd zijn in homo's en Joden. Bizar.

Jouw hysterische uitingen spreekt boekdelen. Persoonlijk slaap ik er geen minuut minder om wat ze daar in het Midden-Oosten uitspoken.

Blijf het fascinerend vinden hoe een volkje van amper 5 miljoen zielen de gemoederen meer dan 2000 jaar bezig houdt. Van Romeinen, nazi's, de Russische pogroms en nu de moslims. Door de geschiedenis heen lijkt iedereen Joods bloed te willen drinken. Fascinerend.

Revisor
11-12-17, 21:07
Sjonge jonge wat ben jij aan het doordrammen. Je opent het een na het andere topic over Joden. Leg jezelf er bij neer dat er mensen zijn met een andersluidende mening inzake dit onderwerp.

De onbevooroordeelde (mee)lezer op dit forum concludeert wellicht ras dat Marokkanen slechts geïnteresseerd zijn in homo's en Joden. Bizar.

Jouw hysterische uitingen spreekt boekdelen. Persoonlijk slaap ik er geen minuut minder om wat ze daar in het Midden-Oosten uitspoken.

Blijf het fascinerend vinden hoe een volkje van amper 5 miljoen zielen de gemoederen meer dan 2000 jaar bezig houdt. Van Romeinen, nazi's, de Russische pogroms en nu de moslims. Door de geschiedenis heen lijkt iedereen Joods bloed te willen drinken. Fascinerend.


Daar is niet facinerends aan. Als iemand je bedriegt, je van je land berooft, je kinderen doodschiet en je als slaaf behandelt dan zit er niets anders op dan om de bedrieger, landdief en moordenaar aan te pakken.

Wat ik pas echt facinerend vind is de pseudo-liefde van de christenzionisten voor joden. Ze nep liefhebben en helpen om Israel te creeren om de komst van de messias/armageddon te versnellen, teneinde aan de joden te tonen dat ze ten onrechte Jezus hebben afgewezen. En dan genieten hoe de meerderheid van de joden door God wordt afgeslacht.

Dit is één van de vuilste hypocriete zaken in de menselijke geschiedenis die ik ken.

Revisor
11-12-17, 21:09
ze wekt de indruk een zionist te zijn voor wie antizionisme gelijkstaat aan jodenhaat.

Daar dacht ik ook aan toen ik de tekst las. Ze wijst alleen anderen aan als daders maar de grootste daders voor de haat zijn de zionisten zelf.

Eenmans
12-12-17, 10:31
Daar is niet facinerends aan. Als iemand je bedriegt, je van je land berooft, je kinderen doodschiet en je als slaaf behandelt dan zit er niets anders op dan om de bedrieger, landdief en moordenaar aan te pakken.

Wat ik pas echt facinerend vind is de pseudo-liefde van de christenzionisten voor joden. Ze nep liefhebben en helpen om Israel te creeren om de komst van de messias/armageddon te versnellen, teneinde aan de joden te tonen dat ze ten onrechte Jezus hebben afgewezen. En dan genieten hoe de meerderheid van de joden door God wordt afgeslacht.

Dit is één van de vuilste hypocriete zaken in de menselijke geschiedenis die ik ken.

Ik ook. Jij verwoord het alleen vele malen beter dan ik.

Even off-topic; Ik heb helemaal niks tegen het westen,alhoewel ik vind dat het westen wel een puinhoop van gemaakt heeft in het m-o en sommige delen van Afrika en Azie ,maar vooral in het m-o. Trump doet dat daar nog een schepje bovenop.

Ik meen het ook uit de grond van mijn hart dat ik vind dat de vs geen ene moer verschilt met landen als noord-korea,Iran en Israel.

Het zijn 2 naties die een volk van hen land hebben verdreven om een eigen staat te beginnen. Israel en de vs.

Ik heb geen respect meer voor de vs. Ze hadden al weinig krediet bij mij door een bezetting met 2 maten te meten(1e golfoorlog) én hun keiharde leugens,misleiding en het schenden van het volkerenrecht bij de inval in Irak (2003).

Ibrah1234
12-12-17, 12:11
Daar is niet facinerends aan. Als iemand je bedriegt, je van je land berooft, je kinderen doodschiet en je als slaaf behandelt dan zit er niets anders op dan om de bedrieger, landdief en moordenaar aan te pakken.

Dat is toch van toepassing op vrijwel 80% van het aardoppervlak? Heel Noord- en Zuid-Amerika, Noord en Zuid-Afrika, Australië enzovoorts zijn veroverd c.q. gekoloniseerd.

In de jongste geschiedenis de Westelijke Sahara en Tibet. Geen haan die er naar kraait.

Zaken die ons als Nederlanders aan het hart zou moeten gaan is wat er zich heeft afgespeeld op de Molukken. Voormalige ingezetenen van het Koninkrijk der Nederlanden. Laskar Jihad met tienduizenden strijders uit Indonesië welke tientallen christelijke dorpen met de grond gelijk hebben gemaakt met duizenden doden tot gevolg.

Wij Nederlanders deden niets en maken ons eerder druk om de verzwikte enkel van een Palestijn dan om Molukse vrouwen en kinderen welke massaal over de kling werden gejaagd in orgiën van geweld.

Dat er iets geregeld moet worden inzake de Palestijnen staat buiten kijf maar waar ik bezwaar tegen maak is de selectieve verontwaardiging voor een relatief marginaal conflict.

Eenmans
12-12-17, 12:25
Dat is toch van toepassing op vrijwel 80% van het aardoppervlak? Heel Noord- en Zuid-Amerika, Noord en Zuid-Afrika, Australië enzovoorts zijn veroverd c.q. gekoloniseerd.

In de jongste geschiedenis de Westelijke Sahara en Tibet. Geen haan die er naar kraait.

Zaken die ons als Nederlanders aan het hart zou moeten gaan is wat er zich heeft afgespeeld op de Molukken. Voormalige ingezetenen van het Koninkrijk der Nederlanden. Laskar Jihad met tienduizenden strijders uit Indonesië welke tientallen christelijke dorpen met de grond gelijk hebben gemaakt met duizenden doden tot gevolg.

Wij Nederlanders deden niets en maken ons eerder druk om de verzwikte enkel van een Palestijn dan om Molukse vrouwen en kinderen welke massaal over de kling werden gejaagd in orgiën van geweld.

Dat er iets geregeld moet worden inzake de Palestijnen staat buiten kijf maar waar ik bezwaar tegen maak is de selectieve verontwaardiging voor een relatief marginaal conflict.

Volgens mij heb je iets te diep in het glaasje gekeken.

Open een topic over de misstanden op de molukken en ga niet iedere keer appels met peren vergelijken.


In de jongste geschiedenis de Westelijke Sahara en Tibet. Geen haan die er naar kraait.

Hoe zou dat komen? James Baker heeft er een puinhoop van gemaakt. Het volkerenrecht dient gerespecteerd te worden. Ook door Marokko.

Wat jij niet begrijpt is dat Israel de vs ( hey 2 schurkenstaten) samen met Marokko (semi-schurkenstaat) een vieze politiek spelletje hebben gespeeld waardoor het w-s conflict in stand werd gehouden.

Israel stemde tegen een onafhankelijk w-s en Marokko op haar beurt stemde tegen een onafhankelijke Palestijnse staat. En dat allemaal onder regie en auspicien van schurkenstaat,ja daar heb je ze weer,de vs.

Blame de vs,israel en Marokko.

Revisor
12-12-17, 13:20
Dat is toch van toepassing op vrijwel 80% van het aardoppervlak? Heel Noord- en Zuid-Amerika, Noord en Zuid-Afrika, Australië enzovoorts zijn veroverd c.q. gekoloniseerd.

In de jongste geschiedenis de Westelijke Sahara en Tibet. Geen haan die er naar kraait.

Zaken die ons als Nederlanders aan het hart zou moeten gaan is wat er zich heeft afgespeeld op de Molukken. Voormalige ingezetenen van het Koninkrijk der Nederlanden. Laskar Jihad met tienduizenden strijders uit Indonesië welke tientallen christelijke dorpen met de grond gelijk hebben gemaakt met duizenden doden tot gevolg.

Wij Nederlanders deden niets en maken ons eerder druk om de verzwikte enkel van een Palestijn dan om Molukse vrouwen en kinderen welke massaal over de kling werden gejaagd in orgiën van geweld.

Dat er iets geregeld moet worden inzake de Palestijnen staat buiten kijf maar waar ik bezwaar tegen maak is de selectieve verontwaardiging voor een relatief marginaal conflict.


Jij was diegene die gefascineerd was door het verzet van de Palestijnen en hun medestanders.

Het is een normaal gegeven dat mensen over de hele wereld zich verzetten tegen onrecht en onderdrukking.

Jij noemt het een marginaal conflict, dat is jouw subjectieve beleving. Dat komt waarschijnlijk omdat je als christenzionist liever niet hebt dat de (oorlogs)misdaden van zionisten geopenbaard worden. De landroof, de zionistische misdaden, versnelling van de komst van de messias en armageddon moet stilletjes gehouden worden.

De meerderheid vindt het een typische voorbeeld van een serie structurele oorlogsmisdaden voor hoe (christen)zionisten samen met het westen de wereld verkrachten en in verderf storten.

Remember my words: Misdadigers en hun handlangers zullen nooit rust krijgen.

Ibrah1234
12-12-17, 23:48
Jij noemt het een marginaal conflict, dat is jouw subjectieve beleving. Dat komt waarschijnlijk omdat je als christenzionist liever niet hebt dat de (oorlogs)misdaden van zionisten geopenbaard worden. De landroof, de zionistische misdaden, versnelling van de komst van de messias en armageddon moet stilletjes gehouden worden.

Naar mijn mening betreft het hier een op wereldschaal marginaal kunstmatig in stand gehouden conflict. In tussentijd zijn we op de maan geweest, hebben we de Cubacrisis gehad, de koude oorlog, Koreaanse oorlog, hongersnood in Biafra, Nederlands elftal 2e op het WK in Duitsland, de val van de muur enzovoorts.

Dit geneuzel ettert maar voort en is het langstdurend conflict wereldwijd. Als alle betrokken partijen van goede wil waren geweest was dit 60 jaar geleden al opgelost.

De arabische buurlanden hebben zich in dat opzicht niet van hun beste kant laten zien. De Palestijnen worden door de Arabieren veelal slechter behandeld dan door Israël. Over heel het Midden-Oosten worden de zogenaamde “vluchtelingen” paspoorten geweigerd en het burgerschap ontzegd in de landen waar zij, hun vaders en hun grootvaders zijn geboren.

Men heeft geen enkele intentie het vluchtelingenprobleem op te lossen maar men ziet het slechts als munitie voor het PR wapen tegen Israël.

Overigens spelen religieuze motieven bij mij geen enkele rol. Dat staat mijlenver van mij af.

Eenmans
13-12-17, 00:10
Overigens spelen religieuze motieven bij mij geen enkele rol. Dat staat mijlenver van mij af.

Ik kan deze leugen ( of is het naiviteit?) met een paar citaten van jou weerleggen.

Eenmans
13-12-17, 00:28
Een on-orthodoxe rattenval voor jou,Ibrahrat. Kom maar hapje doen. :terrorist


https://www.ongediertewinkel.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/2/1243_supercat_rattenval_1.jpg

Al Sawt
13-12-17, 20:28
Sjonge jonge wat ben jij aan het doordrammen. Je opent het een na het andere topic over Joden. Leg jezelf er bij neer dat er mensen zijn met een andersluidende mening inzake dit onderwerp.
Is mijn goed recht, om een topic te open. Net als het jouw goed recht is om op Maroc.nl actief te zijn of te reageren op mijn topics.


De onbevooroordeelde (mee)lezer op dit forum concludeert wellicht ras dat Marokkanen slechts geïnteresseerd zijn in homo's en Joden. Bizar.
Het mag duidelijk zijn dat jij niet eens de moeite neemt om bovenstaande column te lezen. Ik heb een column van een joodse publiciste geplaatst, waar ik roerend mee eens ben. Zij zegt heel simpel dat jouw soort slag mensen een obsessie hebben met Joden en moslims. Zij zegt dat jouw soort slag mensen intolerantie verbergen achter hun valse sympathie voor Israel.


Jouw hysterische uitingenWelke hysterische uitlatingen, graag voorbeelden!!!
spreekt boekdelen. Persoonlijk slaap ik er geen minuut minder om wat ze daar in het Midden-Oosten uitspoken. Maar je neemt wel de moeite om te reageren op mijn topic. Heel tegenstrijdig, maar daarom noem ik je een rat!


Blijf het fascinerend vinden hoe een volkje van amper 5 miljoen zielen de gemoederen meer dan 2000 jaar bezig houdt. Van Romeinen, nazi's, de Russische pogroms en nu de moslims. Door de geschiedenis heen lijkt iedereen Joods bloed te willen drinken. Fascinerend.De joden houden de gemoederen bezig van Europa. Antisemitisme is toch echt onderdeel van jouw culturele erfgoed. In de Arabische wereld zijn het de Zionisten.

Al Sawt
13-12-17, 20:32
ze wekt de indruk een zionist te zijn voor wie antizionisme gelijkstaat aan jodenhaat.

Ze wekt de indruk dat liefde van niet Zionisten voor Israel, gelijkstaat aan verhulde jodenhaat.

Al Sawt
13-12-17, 20:34
Daar is niet facinerends aan. Als iemand je bedriegt, je van je land berooft, je kinderen doodschiet en je als slaaf behandelt dan zit er niets anders op dan om de bedrieger, landdief en moordenaar aan te pakken.

Wat ik pas echt facinerend vind is de pseudo-liefde van de christenzionisten voor joden. Ze nep liefhebben en helpen om Israel te creeren om de komst van de messias/armageddon te versnellen, teneinde aan de joden te tonen dat ze ten onrechte Jezus hebben afgewezen. En dan genieten hoe de meerderheid van de joden door God wordt afgeslacht.

Dit is één van de vuilste hypocriete zaken in de menselijke geschiedenis die ik ken.

Ibrahrat is ook een hypocriet. Zijn obsessie voor moslims en de Islam heeft hem naar Maroc.nl gebracht en op PVV laten stemmen. Hij beschuldigt ons van intolerantie jegens de joden. Maar hij vergat voor gemakshalve dat hij een obsessie heeft. Daarom is het een rat.

Al Sawt
13-12-17, 20:37
Daar dacht ik ook aan toen ik de tekst las. Ze wijst alleen anderen aan als daders maar de grootste daders voor de haat zijn de zionisten zelf.

Nope. Zij stelt een feit aan de kaak. Namelijk: Leugenachtige redenen om sympathie te hebben voor Israel en jodendom. Eerst alle joden uitmoorden en vervolgens spreken van Joods-christelijk traditie om de moslim terecht te wijzen.

Al Sawt
13-12-17, 20:40
Dat is toch van toepassing op vrijwel 80% van het aardoppervlak? Heel Noord- en Zuid-Amerika, Noord en Zuid-Afrika, Australië enzovoorts zijn veroverd c.q. gekoloniseerd.

In de jongste geschiedenis de Westelijke Sahara en Tibet. Geen haan die er naar kraait.

Zaken die ons als Nederlanders aan het hart zou moeten gaan is wat er zich heeft afgespeeld op de Molukken. Voormalige ingezetenen van het Koninkrijk der Nederlanden. Laskar Jihad met tienduizenden strijders uit Indonesië welke tientallen christelijke dorpen met de grond gelijk hebben gemaakt met duizenden doden tot gevolg.

Wij Nederlanders deden niets en maken ons eerder druk om de verzwikte enkel van een Palestijn dan om Molukse vrouwen en kinderen welke massaal over de kling werden gejaagd in orgiën van geweld.

Dat er iets geregeld moet worden inzake de Palestijnen staat buiten kijf maar waar ik bezwaar tegen maak is de selectieve verontwaardiging voor een relatief marginaal conflict.

Ibrahrat, in dergelijke licht is het toch een normaal proces dat Nederland gekoloniseerd en geïslamiseerd wordt door de moslims?!

Waarom verzet je tegen de islamisering van Nederland?

knuppeltje
13-12-17, 20:46
Maar je neemt wel de moeite om te reageren op mijn topic. Heel tegenstrijdig

Hij is net de super. Beiden vinden het absoluut niet waard dat er aandacht aan besteed wordt, maar ze blijven wel alsmaar heftig reageren.

Zouden die gasten soms leiden aan sadomasochisme?

Al Sawt
13-12-17, 21:01
Hij is net de super. Beiden vinden het absoluut niet waard dat er aandacht aan besteed wordt, maar ze blijven wel alsmaar heftig reageren.

Zouden die gasten soms leiden aan sadomasochisme?

Ik vraag mij dat ook af. Ze steunen elkaar ook door dik en dun in hun onzin. Misschien houden ze van groepssadomasochisme.

Revisor
13-12-17, 21:36
Naar mijn mening betreft het hier een op wereldschaal marginaal kunstmatig in stand gehouden conflict. In tussentijd zijn we op de maan geweest, hebben we de Cubacrisis gehad, de koude oorlog, Koreaanse oorlog, hongersnood in Biafra, Nederlands elftal 2e op het WK in Duitsland, de val van de muur enzovoorts.

Dit geneuzel ettert maar voort en is het langstdurend conflict wereldwijd. Als alle betrokken partijen van goede wil waren geweest was dit 60 jaar geleden al opgelost.

De arabische buurlanden hebben zich in dat opzicht niet van hun beste kant laten zien. De Palestijnen worden door de Arabieren veelal slechter behandeld dan door Israël. Over heel het Midden-Oosten worden de zogenaamde “vluchtelingen” paspoorten geweigerd en het burgerschap ontzegd in de landen waar zij, hun vaders en hun grootvaders zijn geboren.

Men heeft geen enkele intentie het vluchtelingenprobleem op te lossen maar men ziet het slechts als munitie voor het PR wapen tegen Israël.

Overigens spelen religieuze motieven bij mij geen enkele rol. Dat staat mijlenver van mij af.



Als het een marginaal probleem en geneuzel was geweest dan zou de de Verenigde Staten geen tientallen VN resolutries vetoën. Dan zou Nederland en de rest van de West-Europese landen niet zo superhypocriet omgaan met het internationaal recht en Palestina al lang erkend hebben.

Dat over vluchtelingen is ook zo'n christelijke leugenpropaganda. Vrijwel alle omringende Arabische landen hebben Palestijnse vluchtelingen opgenomen. Nog meer opnemen is het vuile werk voor israel opknappen. De Nazi's deden dat ook bij de joden: de endlosung.

Jij wil dat de Palestijnen die israel verjaagt en daarna opgenomen moeten worden door Arabische landen zodat Israel verder land kan inpikken. Er hoeft geen vluchtelingenprobleem te zijn als israel mensen niet wegjaagt. Dat is er op dit moment ook niet echt, maar we zitten wel met vluchtelingen die israel in een eerder stadium heeft gecreerd voor het landjepikproject. Die willen terug maar (christen)zionisten willen dat niet omdat het de landroof in de weg staat.

Vind jij dat Palestijnen die verjaagd en/of gevlucht zijn recht hebben om terug te keren naar hun land?

Dat van dat de arabische landen de Palestijnen slechter behandelen dan Israel is een typische christenzionistische hasbarapropaganda. Van al jouw reacties druipt het christenzionisme vanaf. Misschien ben je niet religieus maar als je argumentatie en beweringen komen direct uit de christenzionistische leugenfabriek.

Dat het zo lang duurt en begatelliseren is een zionistische strategie. Hoe langer het duurt des te langer ze de tijd hebben om beetje bij beetje het land in te pikken en te vullen met kolonisten en de wereld voor een fait accompli stellen (voldongen feit).

Het is een simpel probleem, wat gestolen is teruggeven, maar de oplossing wordt doelbewust onmogelijk gemaakt door het westen en zionisten teneinde de landroof te legaliseren.

Revisor
13-12-17, 21:49
Nope. Zij stelt een feit aan de kaak. Namelijk: Leugenachtige redenen om sympathie te hebben voor Israel en jodendom. Eerst alle joden uitmoorden en vervolgens spreken van Joods-christelijk traditie om de moslim terecht te wijzen.

Wat ze aan de kaak stelt ben ik met haar eens. Dat richt ik mij ook niet op.

Ik richt mij op de beschrijving in de navolgende zinssnede:

Jodenhaat komt van alle kanten: van moslimterroristen tot neonazi’s, van ultra-orthodoxe joodse sektes tot extreem-linkse Palestinasjaaldragers.

Ze doet alsof deze groepen, met name vermeende moslimterroristen, ultra-orthodoxe joden en extreem-linske palestinasjaaldraagers per definitei joden haten.

Met een dergelijke beschrijving doet ze alsof deze groepen uit ideologische overwegingen en/of per definitie joden haten omdat ze joods zijn. Nee ze haten het onrecht en misdaden van israel.

super ick
14-12-17, 08:08
Hij is net de super. Beiden vinden het absoluut niet waard dat er aandacht aan besteed wordt, maar ze blijven wel alsmaar heftig reageren.

Zouden die gasten soms leiden aan sadomasochisme?

Graag tegen mij praten, niet over mij.

Zwakkeling.

knuppeltje
14-12-17, 08:16
Graag tegen mij praten, niet over mij.

Zwakkeling.

:lachu:

Ibrah1234
14-12-17, 09:21
Zouden die gasten soms leiden aan sadomasochisme?

U denkt toch niet dat het verbaal geweld van de beide heren ook maar een krasje op mijn ego veroorzaakt? :rolleyes:

Ik ben ondernemer mijnheer en heb wel voor hetere vuren en uitdagingen gestaan. Dit soort tokkies doet mij vrij weinig.

U mag met ze meedoen hoor. Het onderstreept uw niveau in dezen.

knuppeltje
14-12-17, 10:48
U denkt toch niet dat het verbaal geweld van de beide heren ook maar een krasje op mijn ego veroorzaakt? :rolleyes:

Ik ben ondernemer mijnheer en heb wel voor hetere vuren en uitdagingen gestaan. Dit soort tokkies doet mij vrij weinig.

U mag met ze meedoen hoor. Het onderstreept uw niveau in dezen.

:schreeuw:

Eenmans
14-12-17, 12:04
Dat is toch van toepassing op vrijwel 80% van het aardoppervlak? Heel Noord- en Zuid-Amerika, Noord en Zuid-Afrika, Australië enzovoorts zijn veroverd c.q. gekoloniseerd.

In de jongste geschiedenis de Westelijke Sahara en Tibet. Geen haan die er naar kraait.

Zaken die ons als Nederlanders aan het hart zou moeten gaan is wat er zich heeft afgespeeld op de Molukken. Voormalige ingezetenen van het Koninkrijk der Nederlanden. Laskar Jihad met tienduizenden strijders uit Indonesië welke tientallen christelijke dorpen met de grond gelijk hebben gemaakt met duizenden doden tot gevolg.

Wij Nederlanders deden niets en maken ons eerder druk om de verzwikte enkel van een Palestijn dan om Molukse vrouwen en kinderen welke massaal over de kling werden gejaagd in orgiën van geweld.

Dat er iets geregeld moet worden inzake de Palestijnen staat buiten kijf maar waar ik bezwaar tegen maak is de selectieve verontwaardiging voor een relatief marginaal conflict.

https://images1.persgroep.net/rcs/nvtHHauhxbyIIRKeFHLnL5787fY/diocontent/115333143/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

Splijtzwam Trump richt enorme schade aan in 'moeder der conflicten'

COMMENTAARHans van Zon hekelt de manier waarop de Amerikaanse president Donald Trump omgaat met het Israelisch-Palestijnse conflict. Het kleine beetje samenhang waaraan vredestichters zich vastklampten, is door hem kapotgemaakt.
Hans van Zon 11-12-17, 10:10 Laatste update: 10:31

Van een dommekracht als Donald Trump kun je weinig goeds verwachten. Zeker in een uiterst gevoelig dossier als het Israelisch-Palestijnse conflict dat in het Midden-Oosten ook wel de ‘moeder van alle conflicten’ wordt genoemd. Met zijn besluit om de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem te verplaatsen (https://www.ad.nl/buitenland/trump-erkent-jeruzalem-als-hoofdstad-israel~vaf0799b8/) richt hij grote schade aan. Hij maakt in één klap een einde aan de leidende bemiddelingsrol van de Verenigde Staten in dit conflict.

Zij staan er buitenspel omdat Trump nu ook het vuur opstookt en het broze vredesproces kapot maakt. Zijn besluit zet de deuren open voor oplopende spanningen, voor een nieuwe geweldsgolf (https://www.ad.nl/buitenland/twee-doden-in-gaza-na-erkenning-van-jeruzalem-door-trump~a400bcfe/) tussen Israëliërs en Palestijnen. Niet alleen in de regio zelf maar ook daarbuiten, zoals vorige week in Nederland is gebleken. Geweld waarvoor de daders rekenschap moeten afleggen en dat uiteraard wordt veroordeeld. Hopelijk zullen de gemoederen hier snel bedaren.

Maar wat te doen met de schade die Trump aanricht in het Israëlisch-Palestijnse conflict? Tot nu toe hanteerden Trump en zijn Republikeinse Partij vooral de sloopkogel in eigen land waar de staat wordt afgebroken om plaats te maken voor de graaicultuur van superrijken. Maar deze keer brengt hij de internationale politiek een slag toe. Zonder de VS is er geen dempende invloed op het Israelisch-Palestijnse kruitvat.

Ook Europa is daartoe niet in staat. Dat speelt al decennia een ondergeschikte rol. Het kleine beetje samenhang waaraan vredestichters zich vastklampten, is kapotgemaakt door een leider die zich alleen manifesteert als splijtzwam en altijd partij wil kiezen. Zelfs over de status van een zo hevig betwiste stad als Jeruzalem.

Soms getuigt het van goed leiderschap om voor besluiten, hoe belangrijk ze ook lijken, het geschikte moment uit te kiezen. Maar dat vraagt om staatsmanschap en politieke fijngevoeligheid, instrumentarium waarover Donald Trump niet beschikt.







https://www.ad.nl/politiek/splijtzwam-trump-richt-enorme-schade-aan-in-moeder-der-conflicten~ab432be3/

Eenmans
14-12-17, 12:36
Graag tegen mij praten, niet over mij.

Zwakkeling.

:wow:

Hadouken!!


https://youtu.be/49jKoMbJyEo

super ick
14-12-17, 13:38
https://images1.persgroep.net/rcs/nvtHHauhxbyIIRKeFHLnL5787fY/diocontent/115333143/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.9

Splijtzwam Trump richt enorme schade aan in 'moeder der conflicten'

COMMENTAARHans van Zon hekelt de manier waarop de Amerikaanse president Donald Trump omgaat met het Israelisch-Palestijnse conflict. Het kleine beetje samenhang waaraan vredestichters zich vastklampten, is door hem kapotgemaakt.
Hans van Zon 11-12-17, 10:10 Laatste update: 10:31

Van een dommekracht als Donald Trump kun je weinig goeds verwachten. Zeker in een uiterst gevoelig dossier als het Israelisch-Palestijnse conflict dat in het Midden-Oosten ook wel de ‘moeder van alle conflicten’ wordt genoemd. Met zijn besluit om de Amerikaanse ambassade naar Jeruzalem te verplaatsen (https://www.ad.nl/buitenland/trump-erkent-jeruzalem-als-hoofdstad-israel~vaf0799b8/) richt hij grote schade aan. Hij maakt in één klap een einde aan de leidende bemiddelingsrol van de Verenigde Staten in dit conflict.

Zij staan er buitenspel omdat Trump nu ook het vuur opstookt en het broze vredesproces kapot maakt. Zijn besluit zet de deuren open voor oplopende spanningen, voor een nieuwe geweldsgolf (https://www.ad.nl/buitenland/twee-doden-in-gaza-na-erkenning-van-jeruzalem-door-trump~a400bcfe/) tussen Israëliërs en Palestijnen. Niet alleen in de regio zelf maar ook daarbuiten, zoals vorige week in Nederland is gebleken. Geweld waarvoor de daders rekenschap moeten afleggen en dat uiteraard wordt veroordeeld. Hopelijk zullen de gemoederen hier snel bedaren.

Maar wat te doen met de schade die Trump aanricht in het Israëlisch-Palestijnse conflict? Tot nu toe hanteerden Trump en zijn Republikeinse Partij vooral de sloopkogel in eigen land waar de staat wordt afgebroken om plaats te maken voor de graaicultuur van superrijken. Maar deze keer brengt hij de internationale politiek een slag toe. Zonder de VS is er geen dempende invloed op het Israelisch-Palestijnse kruitvat.

Ook Europa is daartoe niet in staat. Dat speelt al decennia een ondergeschikte rol. Het kleine beetje samenhang waaraan vredestichters zich vastklampten, is kapotgemaakt door een leider die zich alleen manifesteert als splijtzwam en altijd partij wil kiezen. Zelfs over de status van een zo hevig betwiste stad als Jeruzalem.

Soms getuigt het van goed leiderschap om voor besluiten, hoe belangrijk ze ook lijken, het geschikte moment uit te kiezen. Maar dat vraagt om staatsmanschap en politieke fijngevoeligheid, instrumentarium waarover Donald Trump niet beschikt.







https://www.ad.nl/politiek/splijtzwam-trump-richt-enorme-schade-aan-in-moeder-der-conflicten~ab432be3/

Moeder der conflicten? Hoe komt men er toch op?

o, wacht Opiniemaker lees ik. Tja......

Ibrah1234
14-12-17, 15:34
Dat van dat de arabische landen de Palestijnen slechter behandelen dan Israel is een typische christenzionistische hasbarapropaganda.

Nee, want dat beweren heel wat Palestijnen zelf ook. Hassan Youssef, zelf Palestijn en lid geweest van Hamas, van VN-waakhond UN Watch: “Als Israël niet zou bestaan, zouden jullie niemand hebben om de schuld op af te schuiven. Niet Israël, maar de PLO is de vijand van het Palestijnse volk”.

Hilarisch is reactie van de Palestijnse delegatie (begin 1:00) welke met verwrongen gezichten e.e.a. aanhoren.

https://www.youtube.com/watch?v=c2NaiX-hvVQ&feature=youtu.be (https://youtu.be/c2NaiX-hvVQ)

Qatar, Korea, Pakistan, Syrië(!!) Venezuela, Iran, en de Palestijnse Authoriteit (PLO) deden hun klaagzang over Israël.

Het idee alleen al dat een land als Syrië uit monde van haar afgezant klaagt over mensenrechten in Israël valt toch niet meer serieus te nemen?

Ik denk dat deze mijnheer gelijk heeft en dat het Palestijnse volk een betere vertegenwoordiging verdient.

knuppeltje
14-12-17, 15:56
Ik weet niet of we veel waarde aan die Israëlische spion moeten toekennen. :argwaan:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mosab_Hassan_Yousef

nacht
15-12-17, 19:14
Ze wekt de indruk dat liefde van niet Zionisten voor Israel, gelijkstaat aan verhulde jodenhaat.

inderdaad. en ze wekt de indruk zelf een islamofoob te zijn:

"Ik huiver nog steeds als ik zo’n jurk zie, zo’n Mohammed Bouyeri-gewaad, op straat, in de tram, in de trein. Mijn onderbewuste is namelijk niet politiek correct, mijn onderbewuste scheert mensen over één kam. Dus controleer ik de contouren van zijn middel om een eventuele bomgordel in een vroeg stadium te kunnen ontwaren. En bij de volgende halte ga ik in een andere coupé zitten. Dat vind ik prettiger. De wereld is veranderd."

"Ik snap de ophef over het halal vlees wel. Dat er alleen nog maar ‘Allah is groot’-kip te krijgen is op het stadhuis, dat stoot tegen de borst. Noem het beleid in de kantine een detail, maar als zelfs de hamblokjes uit de salade worden verbannen omdat een handjevol mohammedanen het niet lust, dan gaat een beetje simpele ziel toch geloven dat zij de dienst uitmaken".

stan van houcke (http://stanvanhoucke.blogspot.nl) heeft een aantal posts gewijd aan haar moslimhaat.

Hawa
15-12-17, 19:56
Flikker allemaal maar op
we haten niet we kwaken
als kikkers aan de kant

we denken dat we universeel zijn
universeel zijn
ligt aan het kanten broekje
je lippen op kanten doekjes
geweven
proeven
in die smaak
die jij
of zij dus wilt.

Gewillig is nog steeds
je onderdrocht
gebruiken
en je keuze
niet in wilt zien.

Ik ben geplozen en bedrogen
en
al die mannen
zitten in mijn ziel.

Omdat mijn vader mijn vader
altijd
zal zijn
en mijn moeder
mijn
moedertje
en dan nog
zie ik mij

niet meer
als
dat meisje
in die herinnering
omdat die herinnering
alleen maar in dit heden
tranen
werpt
in
een oeverloos dal.


fijne avond iedereen.

Rob Gosseling
15-12-17, 23:36
In het verlengde van het onderwerp antisemitisme een onthullend artikel in Trouw:

Confronterende tentoonstelling over rol van de kerk in het anti-joods denken.

Lees verder in Trouw (https://www.trouw.nl/religie-en-filosofie/confronterende-tentoonstelling-over-rol-van-de-kerk-in-het-anti-joods-denken~ad2ecf4b/)


Wallet: "De redenering was: de joden hebben Jezus verworpen, en zelfs vermoord. Alles wat de joden overkomt is daar een straf voor. Als niet-jood mag je best een beetje bijdragen aan dat ellendige bestaan, want dat hebben ze aan zichzelf te danken."

mark61
16-12-17, 01:16
onthullend

Onthullend kan je het niet noemen. Hoogstens opmerkelijk dat Trouw es de hand in eigen boezem steekt. Dat siert de krant.

super ick
16-12-17, 09:18
Het antisemitisme van links: een geschiedenisles | ThePostOnline (http://politiek.tpo.nl/2016/08/08/het-antisemitisme-van-links/)

Eenmans
16-12-17, 13:18
Het antisemitisme van links: een geschiedenisles | ThePostOnline (http://politiek.tpo.nl/2016/08/08/het-antisemitisme-van-links/)

Wat een grap. Ben je serieus? Konden ze niet verder terug in de tijd?

mark61
16-12-17, 14:29
Het antisemitisme van links: een geschiedenisles | ThePostOnline (http://politiek.tpo.nl/2016/08/08/het-antisemitisme-van-links/)

In Duitsland en Rusland, moet je er even bij zeggen.

Eenmans
17-12-17, 02:16
In Duitsland en Rusland, moet je er even bij zeggen.

:slaap:

Hawa
18-12-17, 15:16
We hebben het hier ook over Nederlanders. Laat mij niet wegkwijnen met al die Nederlanders die al die buurten onveilig maken,zie hier dit weekend,al die branden in autoos van dakdekkers.

We hebben Sinterklaas net achter de rug en nu zijn de dakdekkers aan de beurt,waar alle hens niet aan dek,maar in voertuigen is gesticht. Maffia! Ja Nederlanders die maffia praktijken erop na gaan houden. Eerst met die glazenwassers,waar je van de ladder af werd geflikkerd, en nu bij die dakdekkers.

Gebeurd weer in het zuiden van het land. Die criminele bendes,waar de Nederlandse politiek totaal geen weet aan heeft.

En dit weekend zoveel mensen vooral vrouwen verzopen in hun eigen automobiel. Raar maar waar. Vrolijk Kerstfeest.

Mensen op het zebrapad gewoon weggebonjourd door een auto die dan gewoonweg doorrijdt.

Ik welk land leven wij in godsnaam.

Alcohol is er ook bij vertegenwoordigd. bezopen achter het stuur,en maar doodrijden en doorrijden dan......
maar.

Studenten die op een hele rare manier verdwijnen en dood gaan. Ze vallen meestal in het water als ze moeten wateren,vallen voorover zegt men, zo de plomp in.
Water trekt ook zo bizar. Het water trekt aan die mannelijke lul die zwaar bezopen schijnt te zijn en dan voorover met zijn sikkel in de hand zo in d plomp verdwijnt.

Gelukkig zijn dit niet joden of moslims maar gewoonweg Nederlanders die zoek raken die zelfmoord plegen voor een trein of teruggevonden worden op het voormalig paleis van Soestdijk.

Het heilig zijn het kerstfeest voor de deur, de eenzaamheid kleeft aan die Nordman. Ja die Kerstboom met zijn fluwelen tak.

Een kerstboom is des duivels voor christenen. Het is de boom van de duivel. In vroegere tijden voordat die christenen hun intrede deden was die boom het symbool aan kracht. Het licht dat je geeft aan het leven en daarna weer naar het heilige licht toe gaat.

Wat dat betreft is een geloof zo schijnheilig als het maar kan. Het verbieden nou ja noem het maar op dat trekt toch mensen uit een.

En we leven op dit moment in het duister. Doe het licht aan. Maak het gezellig en kleedt je aan met mooie uitdossende kleding die het licht kunnen aanraken. Wees blij en denk nog een paar maanden na dit is dit ook weer voorbij. Dan gaan de vogels weer fluiten.

Mensen zijn allemaal mensen die het goede doen en daar ga ik mee in zee.

Al die andere bullebakken met hun onvrede en vooral mensen misbruiken en gebruiken en ook nog aanslagen plegen die mensen moeten uit Nederland verdwijnen en gelijk naar die Siberische kamp.

Weg met die shit Nederlanders die hele buurten het leven zuur maken.

Maar hier hoor je Herr Wilders niet over, over zijn eigen achterlijke volk vanuit zijn eigen geboortestreek, zoals Venlo.

Doei, fijne jaarwisseling......En een vredig en sociaal Nieuwjaar met elkaar......


fijne dag iedereen.....

Eenmans
22-12-17, 02:29
In Duitsland en Rusland, moet je er even bij zeggen.

Supder(D)ick denkt het ´even´ met een linkje te doen.

Kansloos figuurtje blijft het met de beschikking over 3 en een halve hersencel.

super ick
22-12-17, 12:09
In Duitsland en Rusland, moet je er even bij zeggen.

Het kent inderdaad geen grenzen.

Hier zijn linkse mensen natuurlijk allemaal gutmenschen.

Wizdom
23-12-17, 23:46
Het enige wat Trump heeft bereikt is dat het vredesproces is begraven... Tja... En als er geen vredesproces is dan is er een oorlogsproces... Dat zal wel duidelijk zijn... De vraag is alleen hoe een koe een konijn gaat vangen... Maar dat zal in de loop van de komende jaren wel duidelijk gaan worden... Want dat dit een staartje gaat krijgen is wel duidelijk...

IS is dood en is nooit een Islamitische beweging geweest die handelde volgens de Sunnah... Wat wel duidelijk is... Is dat er is gebleken dat er een duidelijke vraag is naar een IS die wel handelt naar de regels van de Sunnah... Als er een katalyst is die een nieuwe versie van IS brandstof geeft dan is dat wel het uitroepen van Jeruzalem als hoofdstad van een Joodse staat...

Hoewel er veel aanwijzingen zijn dat IS een verzinsel is van geheime diensten die bedoeld is om het Midden-Oosten in chaos te storten en een handvat te geven voor het spel van verdeel en heers... Zal zoals met vele voorbeelden in de geschiedenis de snode plannen een volkomen onverwachte reactie geven... Ik verwacht dan ook dat vele teleurgestelde ISers zich zullen bezinnen... Zij zullen tot de conclusie komen dat IS niets te maken had met de Islam... Het vuur van een Islamitische staat smeult nog steeds... Trump heeft er nu alleen wat brandstof over gegoten... Dus zal er weldra een nieuwe IS opstaan die een duidelijkere agenda heeft waar Jeruzalem mogelijk wel eens op nummer 1 gaat staan nu Trump openlijk zijn kaarten heeft geopenbaard en vals heeft gespeeld...

Hawa
24-12-17, 14:39
Doe niet zo schijnheilig Wizdom! Islamitische jihad is ruim vertegenwoordigd in Palestina. Is altijd al een broeinest geweest. Moet je kijken naar Hamas wat een verschrikking die het volk ophitst. Als je niet mee doet en heult met je buurman dan staat je nog wel iets te verwachten.
En al die vrouwen worden onderdrukt door die waardeloze islam die daar heerst.

Aan de overkant heb je ook van die joden die niks verschillen met die waardeloze shit aan de overkant.

Maar de meerderheid wil gewoon weg vrede. En geen oorlog.

Hoeveel demonstranten waren wel niet op de been om tegen die Jetanjahu te demonstreren,vanwege corruptie...

Twee keer hebben ze tegen hem gedemonstreerd.

Moet je gaan demonstreren in Gaza nou.......tegen die bende van Hamas,of die anderen die nog meer gewelddadiger zijn dan dit gedrocht.

Semitische volkeren verschillen totaal niet van elkaar. Alleen in verdeel en heers en dan vooral nog steeds oog om oog en tand om tand.

fijne dagen alvast in al die duisternis.....

super ick
24-12-17, 17:23
Doe niet zo schijnheilig Wizdom! Islamitische jihad is ruim vertegenwoordigd in Palestina. Is altijd al een broeinest geweest. Moet je kijken naar Hamas wat een verschrikking die het volk ophitst. Als je niet mee doet en heult met je buurman dan staat je nog wel iets te verwachten.
En al die vrouwen worden onderdrukt door die waardeloze islam die daar heerst.

Aan de overkant heb je ook van die joden die niks verschillen met die waardeloze shit aan de overkant.

Maar de meerderheid wil gewoon weg vrede. En geen oorlog.

Hoeveel demonstranten waren wel niet op de been om tegen die Jetanjahu te demonstreren,vanwege corruptie...

Twee keer hebben ze tegen hem gedemonstreerd.

Moet je gaan demonstreren in Gaza nou.......tegen die bende van Hamas,of die anderen die nog meer gewelddadiger zijn dan dit gedrocht.

Semitische volkeren verschillen totaal niet van elkaar. Alleen in verdeel en heers en dan vooral nog steeds oog om oog en tand om tand.

fijne dagen alvast in al die duisternis.....

Den spijker op den kop.

Wizdom
25-12-17, 22:56
Doe niet zo schijnheilig Wizdom! Islamitische jihad is ruim vertegenwoordigd in Palestina. Is altijd al een broeinest geweest. Moet je kijken naar Hamas wat een verschrikking die het volk ophitst. Als je niet mee doet en heult met je buurman dan staat je nog wel iets te verwachten.
En al die vrouwen worden onderdrukt door die waardeloze islam die daar heerst.

Aan de overkant heb je ook van die joden die niks verschillen met die waardeloze shit aan de overkant.

Maar de meerderheid wil gewoon weg vrede. En geen oorlog.

Hoeveel demonstranten waren wel niet op de been om tegen die Jetanjahu te demonstreren,vanwege corruptie...

Twee keer hebben ze tegen hem gedemonstreerd.

Moet je gaan demonstreren in Gaza nou.......tegen die bende van Hamas,of die anderen die nog meer gewelddadiger zijn dan dit gedrocht.

Semitische volkeren verschillen totaal niet van elkaar. Alleen in verdeel en heers en dan vooral nog steeds oog om oog en tand om tand.

fijne dagen alvast in al die duisternis.....

Heb je de kerstboodschap YouTube nog gezien... Staat een hoop uitleg in als je tenminste de moeite neemt om de Engelse vertaling te lezen... Het is een boodschap van onze Schepper...

Verder nog even over bovenstaande... Je zegt wel erg veel zonder goede overwegingen... Voor een voorbeoordeelde leek zoals SuperDick lijkt het allemaal hout te snijden maar voor iemand met meer inzicht is bovenstaande slechts een geïmproviseerde ratjetoe van stellingen die nergens op gebaseerd zijn...

Neem nu Hamas... Hamas is een legitieme vertegenwoordiging van het Palestijnse volk... Dat Hamas een hekel heeft aan NSBers van het Palestijnse volk dat zal elke rechtgeaarde Nederlander heel goed begrijpen...

Dat vrouwen onderdrukt worden sleep je er met de haren bij om je stelling kracht bij te zetten... Maar de stelling stelde al weinig voor... Dus dat onderdrukkings sprookje dat is een verzinsel... Alle Palestijnen worden onderdrukt... Zij worden onderdrukt door Zionisten en hun handlangers... Door de kolonisatie en landonteigening gelijk te stellen aan het verzet... Het is een doelbewuste strategie om de discussie dood te slaan... Maar goed... Hou jezelf voor de gek... En de SuperDicks van deze wereld... Maar heel veel eerwaardige mensen zul je hiermee niet om de tuin kunt leiden...

Al Sawt
26-12-17, 22:32
Doe niet zo schijnheilig Wizdom! Islamitische jihad is ruim vertegenwoordigd in Palestina. Is altijd al een broeinest geweest. Moet je kijken naar Hamas wat een verschrikking die het volk ophitst. Als je niet mee doet en heult met je buurman dan staat je nog wel iets te verwachten.
En al die vrouwen worden onderdrukt door die waardeloze islam die daar heerst.

Aan de overkant heb je ook van die joden die niks verschillen met die waardeloze shit aan de overkant.

Maar de meerderheid wil gewoon weg vrede. En geen oorlog.

Hoeveel demonstranten waren wel niet op de been om tegen die Jetanjahu te demonstreren,vanwege corruptie...

Twee keer hebben ze tegen hem gedemonstreerd.

Moet je gaan demonstreren in Gaza nou.......tegen die bende van Hamas,of die anderen die nog meer gewelddadiger zijn dan dit gedrocht.

Semitische volkeren verschillen totaal niet van elkaar. Alleen in verdeel en heers en dan vooral nog steeds oog om oog en tand om tand.

fijne dagen alvast in al die duisternis.....

Totale onzin, Hawa!!!!! Jouw frustraties uit het verleden vertroebelen jouw analyse vermogen. De Palestijnen leven al aantal decennia onder militair bezetting of beleg. Dacht jij dat onder dergelijke omstandigheden liberale en pacifistische initiatieven tot wasdom kunnen komen?

Mocht je dat echt denken. Dan ben je echt nog dommer dan Ibrahrat of klapvee in vorm van Superleugenaardick.

super ick
27-12-17, 09:25
Totale onzin, Hawa!!!!! Jouw frustraties uit het verleden vertroebelen jouw analyse vermogen. De Palestijnen leven al aantal decennia onder militair bezetting of beleg. Dacht jij dat onder dergelijke omstandigheden liberale en pacifistische initiatieven tot wasdom kunnen komen?

Mocht je dat echt denken. Dan ben je echt nog dommer dan Ibrahrat of klapvee in vorm van Superleugenaardick.

Knap hoor. Iemand tegenspreken zonder inhoudelijke weerlegging.

En maar schelden. Verzin eens iets anders.

H.P.Pas
27-12-17, 15:09
Totale onzin, Hawa!!!!! J

Waardeloze post A S.

Hawa
27-12-17, 15:41
Kan je al Sawt ook niet kwalijk nemen toch. Hij denkt zo. Ik dacht in het verleden ook zo. Maar toen ben ik toch maar eens goed gaan lezen. Ook andere koek. Dan mag ik ook wel die spijker door mijn kop heen krijgen. Daar dacht ik vanmorgen nog aan een spijker door mijn kop gaan boren, gaan mijn hersenen dan beter werken.

Verkiezingen in Palestina: Hamas verslaat Fatah. Die corrupte bende, maar Hamas verschilt helemaal niet van Fatah is ook zo corrupt als het effe kan. Stammen oorlogen kan je het wel blijven noemen.

Men wijkt niet af omdat je dan weer gezichtsverlies lijdt. Ik ben dus vrouw en ik lijdt totaal niet aan gezichtsverlies.

Vrouwen in Palestina hebben het niet voor het zeggen het zijn hun mannen en zonen die rare dingen uit gaan halen.

Het enigste als moeder kan je nog die foto van je dierbare zoon gaan ophangen aan die gallige shit muur waar je nooit als vrouw en als meisje jezelf mag zijn.

Trump met zijn uithaal om Jeruzalem als die hoofdstad te gaan maken voor Israel! Obama wilde dit dus ook.
Maar daar wordt niet over gerept. Men rept en schreeuwt moord en brand omdat die jihad weer op gaat laaien met al die doden.

Al die joden die stemmen op Netanjahu klappen in hun handen en willen nieuwe metro in Jeruzalem vernoemen naar de Trump Metro!

Inmiddels zijn er twaalf jonge mannen doodgeschoten door deze shit.

In de geboortekerk is het leven en de geboorte van Jezus Christus in alle eerbied gehouden. Geen spektakel aan dit fenomeen. Om verdere escalatie te gaan voorkomen.

En Al Sawt liberaal of sociaal komt niet in het woordenboek voor in die islamitische jihad. Wel misschien hier in Nederland, maar als je besmet bent met die heilige koran en die koran en dan al die hadith die er later bij is gevoegd dan stelt dit teleur in vooral liberale en sociale beginselen.

Met de koran is ook niets mis maar al die anderen die hier misbruik van gaan maken en dan al die zogenaamde uitspraken van onze profeet Mohammed die Hij destijds nooit en te nimmer heeft gedaan en hier vanuit revolutie en vooral moordaanslagen gaan plegen gaat voor mij zeg maar met die spijker door mijn kop helemaal mank.

Grapjes over profeet Mohammed,film over Hem,over zijn leven, is nog steeds verboden.

Een verkeerd woord ook van mij en dan ben ik totaal gestoord. Omdat door mijn verleden, mijn verleden is met liefde grootgebracht, met liefde en eerbied voor andere mensen met ander geloof,of totaal geen geloof,of je nu zwerver bent of een melaatse met respect opgegroeid. Kijk eerst maar eens zelf in je eigen spiegel, wie ben ik, wie ben je....

Maar als je geen vrijheden hebt en krijgt ook niet van je eigen geloof als vrouw, als meisje en dat al die jonge mannen mogen schieten en doden voor die heilige jihad, klopt voor geen meter.

Maar als vrouw tel je dus mee als je die bomgordel aantrekt en in het openbaar die aanslagen pleegt dan stijg je in die jihadische jihad.
Nog meer bloed en vergeldingen in die zinloze strijdt aan macht in die stam die anderen de wetten voorschrijft.
Aan mijn hoela.

Hokjes denken je eigen hokje je eigen frustratie. En maak van je hart geen moordkuil.

Iedere mens heeft het recht voor leven en zelf te gaan denken wat is slecht en wat is fout.

Liberaal of socialisme hoort hier ook bij. Maar niet op jouw manier Al Sawt.

Al die haat kan nooit het begin zijn voor Vrede. Het wakkert alleen maar aan als een lopend vuurtje.
Ben jij moeder van kinderen!
Moeder waar het Paradijs onder haar voeten ligt.

Aan al die moeders in islam wordt niks gevraagd.

Vrede is het mooiste woord,Vrede!

En elkaar niet uitmaken voor rotte Vis,idioot,of ik dus die zo afvallig is geworden, beter afvallig dan mijn bomgordel gaan zetten en iedereen naar het hiernamaals bombardeert.

fijne dag iedereen...heb je mensen lief...het zijn mensen toch?

Ibrah1234
27-12-17, 19:15
Totale onzin, Hawa!!!!! Jouw frustraties uit het verleden vertroebelen jouw analyse vermogen. De Palestijnen leven al aantal decennia onder militair bezetting of beleg. Dacht jij dat onder dergelijke omstandigheden liberale en pacifistische initiatieven tot wasdom kunnen komen?

Mocht je dat echt denken. Dan ben je echt nog dommer dan Ibrahrat of klapvee in vorm van Superleugenaardick.

Is je CPU weer eens oververhit?

Al Sawt
27-12-17, 20:22
Is je CPU weer eens oververhit?

Zoals ik al zei; klapvee!

Al Sawt
27-12-17, 20:27
Waardeloze post A S.

Waardeloze post van Hawa, H.P. Demonstratie tegen corruptie van Netanjahu was een demonstratie tegen corruptie. Niet voor vrede en noch voor het einde van bezetting. Hawa denkt dat de joden Semieten zijn. Dat is ook nog eens totaal onwaar.

Eenmans
27-12-17, 21:25
@Al-Sawt

Je moet dit eens proberen bij Ibrahrat.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRZpOtxwv2lDzk7wqd3vM9HVfQrB5y3w I8GqQJQMDz0orVYgpSDhg


Hopelijk zal je dan minder last van hem hebben.

Al Sawt
27-12-17, 21:50
Totale onzin van Hawa! Het geeft maar weer eens aan hoe totaal ongeïnformeerd figuren als Hawa zijn. Desalniettemin zijn ze totaal ongeremd om hun licht te schijnen over een thema waar ze geen snars over weten.


Kan je al Sawt ook niet kwalijk nemen toch. Hij denkt zo. Ik dacht in het verleden ook zoYep. Je kan het mij niet kwalijk nemen. Dat heet goed geïnformeerd zijn. Beschikking over achtergrond informatie en kennis over het Midden Oosten.




. Maar toen ben ik toch maar eens goed gaan lezen. Ook andere koek. Dan mag ik ook wel die spijker door mijn kop heen krijgen. Daar dacht ik vanmorgen nog aan een spijker door mijn kop gaan boren, gaan mijn hersenen dan beter werken.Misschien helpt het als je oogkleppen afzet, jouw persoonlijke issue verwerkt. Zodat je niet meer generaliseert.


Verkiezingen in Palestina: Hamas verslaat Fatah. Die corrupte bende, maar Hamas verschilt helemaal niet van Fatah is ook zo corrupt als het effe kan. Stammen oorlogen kan je het wel blijven noemen.
Zoals ik al zei: Totale onzin. Internationale gemeenschap (EU incluis) had Hamas onderdruk gezet om aan de verkiezingen deel te nemen. Dat zij vervolgens de verkiezingen wonnen, konden de EU, VS, PA en Israël niet verteren. Sindsdien wordt Hamas geboycot op politieke en economische vlak en Gaza van de wereld afgesloten door de Israëliërs. En in tijden van ellende die veroorzaakt zijn door militair beleg van een agressieve bezettingsmacht, ontstaan er altijd maffia-achtige toestanden binnen een beweging/partij. Hamas vormt daar geen uitzondering erop. Maar dergelijke praktijken betekent niet dat Hamas aan het verkeerde kant staat. Nee. Hamas staat aan het goede kant! Zij zijn een van de weinige legitieme verzetsbewegingen in bezet Palestina.




Men wijkt niet af omdat je dan weer gezichtsverlies lijdt. Ik ben dus vrouw en ik lijdt totaal niet aan gezichtsverlies.
Mijn God, wat een totale onzin. Ik val je aan op jouw inhoud (of gebrek eraan), niet omdat je een vrouw bent. En hoe moet ik een gezichtsverlies lijden in een discussie dat zich afspeelt op een virtuele uithoek van internet? Maar kennelijk heb jij het gevoel dat jij op moraal gebied superieur bent. Want tenslotte ben jij tot inkeer gekomen.


Vrouwen in Palestina hebben het niet voor het zeggen het zijn hun mannen en zonen
Dus jouw sympathie voor een partij is gestoeld op emancipatie gehalte van een samenleving? Laat ik eerst beginnen dat de Palestijnse vrouwen niet verplicht achter in de bus moeten zitten zoals joodse vrouwen in stadsbussen van Jeruzalem.

Ten tweede; emancipatie is niet afhankelijk door cultuur of religie. Maar door sociologische omstandigheden zoals een florerende economie met dito arbeidsmarkt. Maar in een samenleving waar elke vorm van economische ontwikkeling de kop wordt gedrukt door een bezettingsmacht en kolonialisten, die gebieden van elkaar afscheiden en grondstoffen als water en landbouw toe eigenen, zal er sociale ellende heersen. Dan is emancipatie toch stuk lager.


Ten derde: Palestijnse vrouwen hebben altijd maar ook altijd voortouw genomen in het strijd tegen de bezetting. Alleen ik heb groot aantal vrouwelijke Palestijnse activisten ontmoeten.

die rare dingen uit gaan halen.Welke rare dingen?


Het enigste als moeder kan je nog die foto van je dierbare zoon gaan ophangen aan die gallige shit muur waar je nooit als vrouw en als meisje jezelf mag zijn.

Trump met zijn uithaal om Jeruzalem als die hoofdstad te gaan maken voor Israel! Obama wilde dit dus ook.
Maar daar wordt niet over gerept. Men rept en schreeuwt moord en brand omdat die jihad weer op gaat laaien met al die doden.Heeft er een jihad plaatsgevonden? Mis ik iets of zit je weer onzin te verkondigen?

Overigens je hebt helemaal fout. Als Obama hater kan ik je toevertrouwen dat Obama nooit daadwerkelijk stappen had gezet om de ambassade verplaatsen. Want Obama had geen steun nodig van evangelicals. Je weet wel; die gestoorde Christenfanatici die Israel steunen om alle joden te verenigen in Palestina. Zodat ze door de Messias gestraft worden voor hun verraad aan Jezus. Misschien moet jij je over deze jihad opwinden.




Al die joden die stemmen op Netanjahu klappen in hun handen en willen nieuwe metro in Jeruzalem vernoemen naar de Trump Metro!
Inmiddels zijn er twaalf jonge mannen doodgeschoten door deze shit.

In de geboortekerk is het leven en de geboorte van Jezus Christus in alle eerbied gehouden. Geen spektakel aan dit fenomeen. Om verdere escalatie te gaan voorkomen.
Totaal geen touw aan vast te knopen.


En Al Sawt liberaal of sociaal komt niet in het woordenboek voor in die islamitische jihad. Wel misschien hier in Nederland, maar als je besmet bent met die heilige koran en die koran en dan al die hadith die er later bij is gevoegd dan stelt dit teleur in vooral liberale en sociale beginselen.
Met dit alinea maak je heel veel duidelijk, Hawa. Jij bent een islamofoob. Door te beweren dat je besmet kan raken door de heilige koran, maak je gebruik van zelfde terminologie als Wilders. Namelijk dat de islam een ideologie is. En net als Wilders sta je positief tegenover Israël. En hiermee komen wij terug bij topic titel. Namelijk islamofoben zijn valse jodenliefhebbers.

Maar vanwaar jouw haat? Ben je door een moslim gekwetst? Deed hij zich voor als een progressieveling, om vervolgens te ontpoppen als een religieuze conservatief?Is jouw haat jegens de islam te verklaren vanuit jouw eigen privésfeer?




Met de koran is ook niets mis maar al die anderen die hier misbruik van gaan maken en dan al die zogenaamde uitspraken van onze profeet Mohammed die Hij destijds nooit en te nimmer heeft gedaan en hier vanuit revolutie en vooral moordaanslagen gaan plegen gaat voor mij zeg maar met die spijker door mijn kop helemaal mank.
Grapjes over profeet Mohammed,film over Hem,over zijn leven, is nog steeds verboden.
Aanslagen en terreur worden niet veroorzaakt door de koran. Maar door terrorisme van het Westen jegens het Midden Oosten. Irak 2003 en Libie 2011, herinner je dat nog Hawa? Zonder agressie jegens Irak en Libie, waren er geen aanslagen in het Westen. Misschien moet je deze spijker op z`n kop slaan.


Een verkeerd woord ook van mij en dan ben ik totaal gestoord.
Zelf diagnose is eerste stap naar genezing.





Maar als je geen vrijheden hebt en krijgt ook niet van je eigen geloof als vrouw, als meisje en dat al die jonge mannen mogen schieten en doden voor die heilige jihad, klopt voor geen meter.
Maar als vrouw tel je dus mee als je die bomgordel aantrekt en in het openbaar die aanslagen pleegt dan stijg je in die jihadische jihad.
Nog meer bloed en vergeldingen in die zinloze strijdt aan macht in die stam die anderen de wetten voorschrijft.
Aan mijn hoela.Duidelijk gekakel van een gestoorde. Met jouw paternalistische vingertje is het makkelijk praten. Jij leeft niet in een oorlogssituatie of onder een bezetting. Jouw leventje is rustig en dagelijkse irritaties worden gevoed door een asociale buurman. Maar voor een bewoner in Palestina of Irak, is het dagelijkse leven een keiharde werkelijkheid. Maar o wacht ze moeten van Hawa hun ongeëmancipeerde hoofden koel houden en wachten totdat Israel op een dag de bezetting beëindigt.


Hokjes denken je eigen hokje je eigen frustratie. En maak van je hart geen moordkuil.Sta voor een spiegel en zeg het hardop!




Iedere mens heeft het recht voor leven en zelf te gaan denken wat is slecht en wat is fout.

Liberaal of socialisme hoort hier ook bij. Maar niet op jouw manier Al Sawt.
Wat is mijn manier, dan? Maar ik moet je iets toevertrouwen. Ik had altijd hekel aan die zeer extreem linkse typetjes die heulen met de Palestijnse strijd. Het ging hun niet om de Palestijnen. Maar eerder om tegen groot kapitaal te schoppen en de Palestijnse strijd voor zelfbeschikking te claimen als een internationale strijd tegen kapitalisme. Dit soort figuren toonden ook een soort vorm van dedain tegenover de moslims die ook aan pro-Palestina demonstraties deelnamen. Omdat die moslims gelovig zijn of juist kapitalistisch uithangborden vormen met hun dure merkkleding. Dit soort figuren doen mij sterk aan jou denken. Ze betreden met bepaalde verwachtingen een circuit binnen met islamitische deelnemers. Ze hopen dat ze gelijkgestemden kunnen vinden in hun hekel tegenover kapitalisme. Maar nee, ze komen een diversiteit aan meningen tegen. Om zich tegen te bewapenen gaan ze hooghartig de morele ladder beklimmen. Precies zoals Hawa die de Palestijnse strijd voor zelfbeschikking diskwalificeert op basis van emancipatie. Hoe gestoord kan je zijn!


Al die haat kan nooit het begin zijn voor Vrede.Misschien moet jij eerst bewust worden van jouw eigen haat!

En elkaar niet uitmaken voor rotte Vis,idioot,of ik dus die zo afvallig is geworden, beter afvallig dan mijn bomgordel gaan zetten en iedereen naar het hiernamaals bombardeert.


Of een land naar totale anarchie bombarderen omdat het ooit een (onbewezen) complot uitvoerde om jouw vader te vermoorden.

Al Sawt
27-12-17, 21:51
@Al-Sawt

Je moet dit eens proberen bij Ibrahrat.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRZpOtxwv2lDzk7wqd3vM9HVfQrB5y3w I8GqQJQMDz0orVYgpSDhg


Hopelijk zal je dan minder last van hem hebben.
Dank! Bestaat rattengif ook in cybervorm?

Ibrah1234
28-12-17, 00:37
Dank! Bestaat rattengif ook in cybervorm?

De enige sympathisanten in je extremistische zienswijze zijn een junk (Desi) en een extreem linkse bouwvakker uit Oss (Knuppeltje).

We lopen hier op het forum nog steeds niet in het gareel Al-Zout. Als pan-Arabische forumdictator deug je ook al niet. :rolleyes:

Eenmans
28-12-17, 01:25
De enige sympathisanten in je extremistische zienswijze zijn een junk (Desi) en een extreem linkse bouwvakker uit Oss (Knuppeltje).

We lopen hier op het forum nog steeds niet in het gareel Al-Zout. Als pan-Arabische forumdictator deug je ook al niet. :rolleyes:

Nu hap je wel. Maar reactie#55 o.a. ontgaat je even gemakshalve.

Jij bent een troll die enkel wil fucken. JIj bent met recht een Ibrahrat,al is dit feit eerder bevestigd.

A l-Sawt noemt je niet zomaar een Rat! Mede door dit soort acties.

Eenmans
28-12-17, 01:30
Dank! Bestaat rattengif ook in cybervorm?

Ja.

´Al-Sawt´ heet dat product.

Zeer efficient en effectief ook nog.

knuppeltje
28-12-17, 08:53
De enige sympathisanten in je extremistische zienswijze zijn een junk (Desi) en een extreem linkse bouwvakker uit Oss (Knuppeltje).

Tja, wat kan een mens inbrengen tegen zoveel ijzersterke inhoudelijke argumenten? Ik ben ook maar een bescheiden mens en darom schrijf mijn nik dan ook niet met een hoofdletter.

Maar dat ik uit Oss zou komen, raakt me nog het allermeest. :schreeuw:

Hawa
30-12-17, 17:15
Al-Sawt bedankt dat je op mij reageert. Ik kan hier niks meer aan toe gaan voegen. Omdat dit totaal niet heelt.

Het helende is gewoon die Al Aqsa moskee. Het fundament van islam. En niemand gaat het hun afnemen toch?

Het heilige land Jeruzalem is er voor iedereen die daar gewoond en heeft geleefd. En met die woorden van die Trump gaat iedereen maar weer in de aanval. Vijftien jonge mannen doodgeschoten door jonge joodse militairen.

En al die moeders?
Denk aan al die moeders die willen dit niet meer. Het gebeurt altijd weer omdat Hamas leider met zijn grote vette smoel de hele shit weer opdreunt. Het dreunen vanuit de moskee. Het dreunen ervan. Hij dit klootzak gaat niet met stenen gooien. Hij zet jonge mannen in die hun leven gaan verliezen, wat is dit voor een leider.

Ja een Hamas leider van uit de moslimbroederschap bende. In het verleden waar dit totaal geen idioten die gingen te keer tegen het imperialisme van indringers Engeland zeg het voort.

En dan ja je weet de moord op de president van Egypte in 1981. Al Wazaheri opgepakt en gemarteld van die MB(moslim broederschap) later vertegenwoordiger van Al Qaida in Afghanistan .

Wat zie je hier boven geweld, martelingen oeverloos geweld, geen mededogen niks van dit.
Dit geweld gaat altijd van kind tot kind en van die stam in die andere stam.

Er is hierbij nog steeds niks opgelost. Omdat het geweld al meer dan een halve eeuw aanwezig is.

Misschien wel een eeuw. Ja het is een eeuw. Meer dan een eeuw.
Het Ottomaanse rijk in verval en al die Arabieren gingen vechten tegen de Arabieren voor onafhankelijkheid.

Dit liep dus helemaal anders. Totaal anders. En dit wakkert de islamitische jihad aan.
En hoeveel burgers die in die gebieden woonden en met de lat van de Europeanen werd vastgelegd in mandaatgebieden,dan hebben we het punt dat totaal en totaal verschilt met die stenen die gegooid worden op dit moment.
Frankrijk en Engeland hebben die lat gelegd. Engeland heeft destijds die joodse staat uitgeroepen,terwijl zij er eerst pertinent tegen waren om de joden hun eigen geclaimde land terug te gaan geven.

En dan verliep die lat zo hoog dat vele Palestijnen in hun eigen land niet eens meer staatsburgers waren. Deze mensen werden in een klap staten loos. .Het verlies van je eigen roots destijds is nooit herstelt. Door de Verenigde Naties dus ook niet.
Opgericht in 1948. Echter toen waren de Palestijnen al verdreven door de joden en de joden die zionisten waren die daders die dit aan hun handen hebben. Het bloed kleeft. De wonden zijn nooit herstelt. De woedde dendert door.
En die daders van toen zitten nog steeds in de Israelische regering. De regering moet je aanklagen en niet het hele jodendom.
En ook niet het geloof islam.

Maar Jeruzalem is de heiligste stad op deze aardbol.

De Al Aqsa moskee schittert in de zon. De wereld kan niet zonder deze stad. Niemand dus.

Maar het aanwakkeren zoals Trump heeft gedaan kan ook wel weer iets moois gaan betekenen. Alleen de wereld is schijnheilig en verwerpt die uitspraken aan die Trump.

Het bloed is al die tweeduizenden jaren al vergoten. Jeruzalem is die stad aan al die doden. En hoe dichter je ligt bij het heiligste der heiligen des te eerder je opstijgt naar die hemelse waarden.

Maar al die Palestijnen maar achter muren zetten, en al die vluchtelingenkampen die er nog steeds zijn in Libanon,Syrie en Jordanie en al die anderen die staten loos blijven en woedde en heel veel woedde in hun bloed hebben daar moeten we iets aan doen.

Deze woedde blijft zolang er alleen maar water op de olie wordt gegooid, en mannen willen vechten in die jihad omdat jihad ook iets is om het onrecht tegen te gaan. Goede mens zijn is op de eerste plaats, maar als je goede mens wilt zijn en je broeders en zusters wilt gaan helpen dan is die jihad wel op de tweede plaats.
Alleen moet je van je eigen islamitische autoriteiten die fiat dus krijgen en dan mag je het strijdtoneel dus op.

Lieve mensen iedereen wil Vrede en mooie leven zoals we hier gewend zijn.
In heel veel islamitische landen is dit totaal niet aan de orde.

In Nederland mag je strijdbaar zijn en ook iemand anders als rotte vis uit gaan schelden.

Maar jonge onschuldige mannen in die strijd tegen die vette kluif Trump vind ik wel erg wrang.

Oke,je hebt niks te verliezen, je leven was toch al naar de klote, je kan niet trouwen, je hebt hebt geen werk,dan maar jihadie.....op weg naar het paradijs.

Maar je kan je land toch opbouwen,zonder die hierarchie aan die Hamas...Met al zijn beperkingen.

Palestijnen dienen individualisten te gaan worden en hun eigen strijdt aan te gaan met hun eigen jihad.



fijne dag iedereen....

Al Sawt
30-12-17, 19:43
Ja.

´Al-Sawt´ heet dat product.

Zeer efficient en effectief ook nog.

Dank! Gewoon continu wijzen op hun tegenstrijdigheid.

super ick
31-12-17, 14:21
Dank! Gewoon continu wijzen op hun tegenstrijdigheid.

Wijzen op jouw waarheid bedoel je.

Al Sawt, het toppunt van arrogantie en pedantie.

De hoogmoed neemt precies zoveel plaats in als de domheid voor hem inruimt.

Eenmans
03-01-18, 04:04
Dank! Gewoon continu wijzen op hun tegenstrijdigheid.

Het gaat mij ook niet slecht af de laatste tijd.

Maar jij en Revisor zijn pas ijzersterk!! :duim:

knuppeltje
03-01-18, 09:14
Het gaat mij ook niet slecht af de laatste tijd.

Maar jij en Revisor zijn pas ijzersterk!! :duim:

Slijmbal!!!!!!!!! :fplet:

Eenmans
05-01-18, 02:00
Slijmbal!!!!!!!!! :fplet:

Het spijt me. :slaap: