PDA

Bekijk Volledige Versie : Verwarde man springt gewapend met een mes een moskeekoepel binnen



Eenmans
16-12-17, 17:15
http://imgb.igcdn.nl/19e601bd881c437ba8b05ec86aa3fade/opener/Waarom_de_man_op_het_dak_stond_is_onduidelijk%2c_F oto_Anthony_DeCock__De_Kort_Media_.jpg

BERGEN OP ZOOM - Een man is vrijdagmiddag door een koepel van de moskee aan de Oude Stationsweg in Bergen op Zoom gesprongen. De 28-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats stond met twee tassen op het dak. Ook had hij een mes bij zich.

Het was net voor het vrijdagmiddaggebed en daarom was het erg druk in de moskee. Op het dak stond de man met twee tassen vol kleren en een mes. "Waarom hij daar zat of wat hij precies van plan was weten we niet," aldus de voorzitter van de moskee Mohamed Alkadi.

De verwarde man vernielde de lichtkoepel in het dak en sprong naar binnen. "Dat was wel even schrikken," aldus Alkadi. "Maar een aantal bezoekers van de moskee hebben hem overmeesterd en vastgehouden totdat de politie kwam."

De voorzitter van de moskee vertelt dat de man op het dak geen lid van de moskee is maar af en toe de moskee bezocht. Ook was de man 'in de war'. Het bestuur van de moskee heeft aangifte van vernieling gedaan.


Man (28) met mes springt door koepel van moskee en bedreigt moskeebezoekers | Omroep Brabant (http://www.omroepbrabant.nl/?news/271662852/Man+(28)+met+mes+springt+door+koepel+van+moskee+en +bedreigt+moskeebezoekers+.aspx)

Eenmans
16-12-17, 17:18
Ik trek de volgende conclusie; Een verwarde,dakloze man,die af en toe de moskee bezoekt = hulp nodig.

Gelukkig heeft de man tot zover bekend geen ´terroristische´ motieven.

Iemand die zijn eigen gebedsruimte vernield en de bezoekers vreselijk veel angst aanjaagde.

IK denk dat we met ´dezelfde type persoon´ te maken hebben als de man die vorige week een paar ruiten in sloeg van een joods restaurant en dat ook nog eens breed werd uitgemeten in de internationale media.

Enkel vanwege het feit het toevallig een joods ´object´ betrof.

Eenmans
16-12-17, 19:21
Ik vind dat het Westen dit soort overtredingen van de wet met dubbele moraal tegemoet treed.

Duidelijker kan niet.

De zinloze en domme aanval op een joods restaurant haalt de ´voorpagina´ van CNN-News.

Deze aanval ,wat in dezelfde categorie behoort als de aanval op het joods restaurant, moet het doen met regionale nieuwsmedia.

Een verward persoon linken aan terrorisme is naar mijn mening een pure westerse media aangelegenheid.

Maar zodra een islamitisch object slachtoffer wordt ( de aanval op een Egyptische moskee waarbij meer dan 300 doden vielen) van terrorisme zijn diezelfde media ineens wel onbevooroordeeld.

I rest my case.