PDA

Bekijk Volledige Versie : Ontvoerd op haar negende en verkracht in bunker



Rob Gosseling
31-12-17, 17:58
.....

super ick
01-01-18, 11:20
Voor deze categorie gestoorden lijkt de doodstraf mij zeer passend. Weg ermee.

Oiseau
01-01-18, 12:33
Zijn opvoeding, omgeving en cultuur waren niet staat om hem te weerhouden van zijn monsterlijke daad.
De duivel is de baas over sommige mensen.

Eenmans
07-01-18, 17:25
Voor deze categorie gestoorden lijkt de doodstraf mij zeer passend. Weg ermee.

Eens.

pɑɼɼɑuqɑɼnƨ
07-01-18, 20:51
Monster en psychopaat. Zou je deze woorden ook gebruiken als deze psychopaat toevallig Marokkaan en zogenaamd moslim zou zijn? Of ligt het dan wel aan zijn cultuur en geloof?


Die man was inderdaad een monster en psychopaat. En opvoeding kan daar weinig tegen doen. Slechte eigenschappen die te maken hebben met niet aangeleerd gedrag. Seksuele behoeften en agressieve impulsen kunnen met een goede opvoeding niet worden voorkomen. Psychopaten hebben geen mededogen met anderen. Het gedrag heeft een genetische oorzaak.

super ick
08-01-18, 09:57
Monster en psychopaat. Zou je deze woorden ook gebruiken als deze psychopaat toevallig Marokkaan en zogenaamd moslim zou zijn? Of ligt het dan wel aan zijn cultuur en geloof?

Staat er ergens in de Koran dat je meisjes op moet sluiten en misbruiken dan?

Doe even niet zo zielig.

pɑɼɼɑuqɑɼnƨ
08-01-18, 11:26
Ik neem aan, dat je je vergist en dit gericht was aan Robert. Jij weet dondersgoed, dat de hele wereld een verwarde gek enof een psychopaat mag zijn, mits geen moslim, want dan is hij/zij een moslim en ligt het aan het geloof. Die kale kontenbonker bewijst het eens te meer. Dus niet tof doen.


Staat er ergens in de Koran dat je meisjes op moet sluiten en misbruiken dan?

Doe even niet zo zielig.

pɑɼɼɑuqɑɼnƨ
08-01-18, 16:17
Ja dat zou ik in een gelijk geval doen ja.

Houd het voortaan bij zulke antwoorden en ik ga je nog serieus nemen ook. Ondanks dat ik weet, dat je hiermee onzin verkondigt, want jij leeft met de gedachte, dat iemand met een islamitische achtergrond minderwaardig is; een islamitische psychopaat staat voor jou net iets lager op het treetje dan een psychopaat waar jij cultureel meer binding mee voelt. Niet liegen Robert. Ik had nog een beetje respect voor je consequente bashen van een geloof (immers, je goed recht), maar nu lieg je for argument's sake. Misschien dat een nieuweling erin zou trappen, maar ik ken jouw uitspraken.

Je geraaskal over je seksleven mondt ook nu weer uit in een tirade over mijn patriarchale Noord-Afrikaanse cultuur en je vastgeroeste groepsdenken (jullie jullie) weerhoud je er dan ook niet van mijn uitspraak een hele grote groep mensen aan te reken ipv het gewoon te zien als pesterij van 1 forumlid. Ik spreek namens mijzelf en niet namens een groep. Ik noem je kontenbonker omdat ik dat wel bij jouw hoofd vind passen, of je nou wel of geen kontenbonker bent. Verder steek je je biseksualiteit niet onder stoelen of banken en adverteer je er zelfs mee op je twitter. Je bent geen homo omdat je te laf bent uit de kast te komen en je je dan maar lafjes biseksueel noemt. Neem iemand anders in de maling. Ik heb nog meer respect voor homoseksuelen dan voor biseksuelen. En dat ben ik, en dat is niet ingegeven door mijn cultuur of mijn moslim-zijn. Bovendien heb ik dat woordje - kontenbonken dus - niet opgepikt op straat of op een islamitisch forum, maar lang geleden, en dat weet ik nog goed, omdat ik dat toen heel erg grappig vond, op een extreem rechtse forum: blanken die Nederland blank wilden houden spraken denigrerend over homeseksuelen als kontenbonkers. Dat is het enige wat me na al die jaren is bijgebleven als ik terugdenk aan mijn tijd op dat forum. Waren zij ook patriarchaal of deden ze maar een beetje lollig? Dus stel je niet aan anusveteraan; IK pestte je maar een beetje; zonder overleg met 1.5 miljard broeders en zusters.

Verder interesseert het mij niet of je kontenbonkt enof je triootjes houdt met een man erbij. Ik heb al moeite jou in welke seksuele positie ook in te beelden, laat staan jou en nog een man. Arme vrouw.

Tot slot: niet liegen over het verwijderen van berichten. In een discussie - als je het hier discussieren wilt noemen - verwijder ik nooit mijn berichten. Dat is meer iets voor wegvluchtende lafaards als jij.

pɑɼɼɑuqɑɼnƨ
08-01-18, 17:04
That's fine by me endeldarmtouroperator.



Ik volsta als antwoord hierop met mijn vorige reactie. Je liegt en fantaseert er nu wel erg op los. Wat je over mij beweert heeft nul waarde. Ga geen welles-nietes-spelletje met jou spelen.

Eenmans
08-01-18, 17:24
Als je aan mij zou vragen waar de islam voor staat is het oa dat:

Die kale kontenbonker

Dat is nu typerend voor de cultuur waarvan jij het product bent.

Laat ik nu de vrijeid nemen het is heel grafisch over sex te hebben als antwoord op je commentaar. Jij hebt dat ook al eerder gedaan over je beschrijvingen van een natte kut. (Dat heb je later weer verwijderd.)

Ik ben weliswaar kaal maar géén 'kontenbonker' (homosexueel).
Dat is namelijk wat er met 'kontenbonken' binnen kringen van #homohaters bedoelt wordt met anale penetratie. Alhoewel de daad ook door veel hetero's verricht wordt als de cijfers tenminste kloppen. Zelf heb lk nog nooit anale penetratie bij een vrouw verricht. (Ook niet bij een man) In tegenstelling tot jou, met jouw culture en etnische achtergrond en baggage, ben ik een tolerant mens op sexueel gebied. Ik gun vrouwen dezelfde (sexuele) vrijheid als mannen. Ik duidt vrouwen op grond van sexueel gedrag NOOIT als 'hoeren' aan. Dat idee van gelijke rechten als het gaat om sexueel gedrag staat diametraal op de normen en waarden van een patriarchale cultuur waar jij het product van bent. Een voorbeeld van verschil in rechten: binnen extreem patriarchale culturen staat polygamie uitsluitend (!) open voor mannen. Verkrachtte vrouwen worden zelfs beschuldigd van 'overspel' (zina). Ik kan niet genoeg onderstrepen hoezeer ik zulke patriarchale bagger diep minacht evenals de 'testosteron rex' die deze normen in standhoudt.

Als mensen boos worden zeggen ze vaak dingen zie ze menen maar hen wel gelijkertijd kwetsbaar maken. Dit was zo'n moment van jou met je 'kale kontenbonker'. En een voor mij heel nuttig moment. Immers het geeft een inkijk in de gedachtenwereld van de noord-afrikaanse muzelman.
Jij hebt je tijdens een moment van tijdelijke eerlijkheid in de kaart laten kijken. En dat zal ik tegen je gebruiken ook als je het weer weghaald.

Nee ik ben geen homo. Als ik dat wél zou zijn zou ik er totaal geen moeite mee hebben daarvoor uit te komen. Echter ik ben het niet en hecht er wel waarde aan dat te onderstrepen. Wel heb ik ooit een aantal keren, op wens van mijn toenmalige vriendin, triootjes (mvm) met haar en een man gedaan. Dat wilde ze graag proberen. Net zoals voor heel wat mannen een trio met twee vrouwen een droom is...


Je bent gruwelijk fout bezig Eric.

ipv in te gaan op zijn reactie #7 ga je het zoeken in de negativiteit.

pɑɼɼɑuqɑɼnƨ
08-01-18, 17:26
Ik heb een hele lijst gaylordishe beledigingen. Dus ik zou maar uitkijken als ik jou was. :kalasniko

Eenmans
08-01-18, 17:27
Staat er ergens in de Koran dat je meisjes op moet sluiten en misbruiken dan?



Nee dat staat niet in de Koran. Waar haal je deze onzin vandaan?

Ik vind jou de zwakste schakel van nvdd. Elke keer wordt je klem gelult en ga je trollen en beledigen.
Ik wacht nog steeds op antwoorden. Of blijf lekker weg en ga naar stormfront.nl. :terrorist



Ps. Graag ook citaten plaatsen van de koran waarin staat dat vrouwen opgesloten en misbruikt moeten worden.

super ick
09-01-18, 10:14
Nee dat staat niet in de Koran. Waar haal je deze onzin vandaan?

Ik vind jou de zwakste schakel van nvdd. Elke keer wordt je klem gelult en ga je trollen en beledigen.
Ik wacht nog steeds op antwoorden. Of blijf lekker weg en ga naar stormfront.nl. :terrorist



Ps. Graag ook citaten plaatsen van de koran waarin staat dat vrouwen opgesloten en misbruikt moeten worden.

Sukkeltje, leer eens lezen.

Goed teruglezen, dan excuses aanbieden en dan gaan we misschien verder. Ik doel namelijk juist op het tegenovergestelde.

pfffff, over zwakke schakel gesproken. VMBO-zwakstroom?

Eenmans
09-01-18, 12:38
Sukkeltje, leer eens lezen.

Goed teruglezen, dan excuses aanbieden en dan gaan we misschien verder. Ik doel namelijk juist op het tegenovergestelde.

pfffff, over zwakke schakel gesproken. VMBO-zwakstroom?

Nope. Ik heb je vaker opmerkingen zien maken in die geest. Daar doel je exact hetzelfde.

Ik neem niet alleen de reacties mee uit dit topic maar ook jouw reacties die je hier hebt gemaakt in het verleden.

Je mist best veel diepgang. Daarom ook die opmerking zwakste schakel op nvdd.

super ick
09-01-18, 13:34
Nope. Ik heb je vaker opmerkingen zien maken in die geest. Daar doel je exact hetzelfde.

Ik neem niet alleen de reacties mee uit dit topic maar ook jouw reacties die je hier hebt gemaakt in het verleden.

Je mist best veel diepgang. Daarom ook die opmerking zwakste schakel op nvdd.

Probeer het nog een keer goed terug te lezen dan.

Eenmans
09-01-18, 17:33
Probeer het nog een keer goed terug te lezen dan.

Goed,ik heb je reactie verkeerd gelezen. Maar ik blijf bij mijn reactie´s omdat je vaker zulks soort opmerkingen maakt.

super ick
10-01-18, 10:10
Goed,ik heb je reactie verkeerd gelezen. Maar ik blijf bij mijn reactie´s omdat je vaker zulks soort opmerkingen maakt.

Haha, nu begin je op mijn vader te lijken.
Als ik, onverdiende, een klap voor mijn kop kreeg dan zei hij dat ik hem dan wel verdient had voor iets wat ik geflikt had wat hij niet wist.

Eenmans
10-01-18, 12:59
Haha, nu begin je op mijn vader te lijken.
Als ik, onverdiende, een klap voor mijn kop kreeg dan zei hij dat ik hem dan wel verdient had voor iets wat ik geflikt had wat hij niet wist.

http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/lol.gif