PDA

Bekijk Volledige Versie : @ Ickje,zonder super; Tieners schoppen en slaan vrouw met hijaab

Eenmans
03-01-18, 00:41
Tieners trappen, slaan en spugen op moslimvrouw die hijab draagt in New York

De vrouw werd ook uitgemaakt voor terrorist die naar 'haar land' moet terugkeren.

http://stcm.nl/imgs/m/2/25ce775365a35de813ab3051795742eb-1.jpg
Ickje denkt dat alleen Joden worden gediscrimineerd. De cjifers spreken zijn onzin tegen.

De politie meldt dat een 51-jarige vrouw met een hijab is aangevallen door een groep tienermeisjes in het centrum van Brooklyn, meldt CBS New York (http://goto.marokko.nl/?url=http%3A%2F%2Fnewyork.cbslocal.com%2F2017%2F12 %2F29%2Fwoman-hijab-attack-panera-brooklyn%2F%3Futm_campaign%3Dtrue_anthem%26amp%3Bu tm_content%3D5a46bc123ed3f00007a6f58a%26amp%3Butm_ medium%3Dfacebook%26amp%3Butm_source%3Dsocial). De vrouw, Souad Kirama, was in een Panera-restaurant, waar ze zei dat de aanval zich afspeelde.

In een Facebook Live-video (http://goto.marokko.nl/?url=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fskirama1%2Fv ideos%2F10215074967215446%2F%3Fhc_ref%3DARRjf9-MbdBOmx9ryXgLjIpE_nZX4EIe_Muphq34Mwaou2fd7oEIrpquc hKST42avR8) zei Kirama dat ze "venijnig werd aangevallen door een stel tieners".

"Ze vielen me aan, sloegen me in elkaar en mensen stonden daar gewoon, kijkend hoe ik in werd elkaar geslagen, een 'f-----g terrorist' werd genoemd, en niemand deed iets. Niets. Niemand kwam voor mij op", zei ze.

Kirama zei dat de tieners zich in het restaurant misdroegen en o.a. aan een kroonluchter slingerden. Toen ze hen vroeg te kalmeren, zei Kirama dat ze zich tegen haar keerden, haar een terrorist noemden en haar vertelden terug te gaan naar haar land voordat ze haar schopten, sloegen en op haar spuugden.

De afdeling haatdelicten van de New York City Police Department onderzoekt het incident.

Tieners trappen, slaan en spugen op moslimvrouw die hijab draagt in New York (http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5612324)

Eenmans
03-01-18, 00:46
@Ickje zonder Super. Zo ga ik je vanaf nu noemen.

Ik ben al wekenlang bezig om jouw onzin en van onze huisrat te pareren middels verschillende topics en links!!

En jij denkt met 2 simpele linkjes je gelijk te hebben gehaald en/of te kunnen halen?

Ibrah1234
03-01-18, 03:33
@Ickje zonder Super. Zo ga ik je vanaf nu noemen.

Ik ben al wekenlang bezig om jouw onzin en van onze huisrat te pareren middels verschillende topics en links!!

En jij denkt met 2 simpele linkjes je gelijk te hebben gehaald en/of te kunnen halen?

Stompzinnige achterlijke junk. Hoeveel blanke, zwarte, katholieke of Joodse vrouwen zijn die dag aangevallen? Verdiep je in statistische significantie en de validiteit van je uitspraak dat aanvallen op moslimvrouwen bovengemiddeld zijn. De totale populatie is voor het gemak 150 miljoen vrouwen in de VS waarvan 1 op haar kleding is aangevallen. Statistische relevantie is 0.

Elke 6 minuten wordt er een vrouw verkracht in de VS.

Eenmans
03-01-18, 04:09
Stompzinnige achterlijke junk.

Leer eens wat respect te tonen,minderwaardige forum Ratje. Ik ben nuchter,kleine ratje.

Hoeveel blanke, zwarte, katholieke of Joodse vrouwen zijn die dag aangevallen?

Ze noemden haar een terrorist. Ratje. Kan je mij vertellen hoeveel blanke,katholieke of Joodse vrouwen dit soort laffe dingen voor worden uitgemaakt? Ratje?!

Verdiep in je statistische relevantie en de validiteit van je uitspraak dat aanvallen op moslimvrouwen bovengemiddeld zijn. De totale populatie is voor het gemak 150 miljoen vrouwen in de VS waarvan 1 op haar kleding is aangevallen. Statistische relevantie is 0.

Graag ook een link. Ratje.

Buiten dat gaat het mij niet specifiek om Amerikaanse moslima“s. Ratje.

Elke 6 minuten wordt er een vrouw verkracht in de VS.

En? Heel erg maar wat heeft dit zoveelste Ratterige gedraai van jou te maken met het onderwerp?

IK heb liever dat je mij in het vervolg aanspreekt met meneer in plaats van misplaatste en laffe scheldwoorden te gebruiken en te draaien naar verkrachting.

En begrijpend lezen zou ook fijn zijn.

Duidelijk,Ratje?

Eenmans
03-01-18, 18:26
Stop met schelden desi. Dan wordt je eerder serieus genomen.

Hij doet het zelf ook.

Eenmans
04-01-18, 23:39
IK wacht nog steeds op excuus van Maroc.nl-huisrat Ibrahrat.

super ick
06-01-18, 08:17
Geweldadig tuig snoeihard aanpakken. De kans op herhaling is namelijk groot. Die jongeren zullen wel een crimineel verleden hebben ook. Schorem van de bovenste plank. Vreselijk om een vrouw zomaar aan te vallen en nog wel met een groep. Ook erg dat niemand iets voor haar deed. Zulk tuig lang opsluiten. Plus een schadevergoeding voor het slachtoffer

Ik ben het helemaal met je eens als het ook zo is gebeurt.

Wat mij namelijk opvalt is dat het de verklaring alleen van de vrouw is. Het zou gaan om tieners en zij slingerden zelfs aan de kroonluchter in het restaurant. En niemand doet wat? En nergens commentaar van de restauranthouder, politie en gasten in het artikel? Alleen die vrouw heeft een verklaring?

Feit dat iedereen toekijkt, inclusief de restauranthouder, er geen politie is ingeschakeld en er geen verklaringen van derden is opgevoerd kan m.i. 2 dingen betekenen. Of dit artikel is heel slecht want geen hoor of wederhoor. Of het is een broodje aap.

Waarmee ik ook niet wil zeggen dat er nooit vrouwen met een sluier lastiggevallen worden.

Eenmans
06-01-18, 15:00
Wat mij namelijk opvalt is dat het de verklaring alleen van de vrouw is.

Feit dat iedereen toekijkt, inclusief de restauranthouder, er geen politie is ingeschakeld en er geen verklaringen van derden is opgevoerd kan m.i. 2 dingen betekenen. Of dit artikel is heel slecht want geen hoor of wederhoor. Of het is een broodje aap.

Het is gewoon de keiharde waarheid. Een realiteit.

Broodje aap? Het zijn ook verschillende amerikaanse media waaronder CBSNewYork Cbslocal die hier over hebben bericht.

Waarom verifieer je het nieuws niet aleer je weer onzin en leugens komt plaatsen?

https://www.nbcnewyork.com/news/local/Bias-Crime-Muslim-Woman-Attack-Brooklyn-New-York-Adams-Street-467128133.html

Woman Wearing Hijab Attacked By Teens In Panera Bread In Brooklyn Ā« CBS New York (http://newyork.cbslocal.com/2017/12/29/woman-hijab-attack-panera-brooklyn/)

En nergens commentaar van de restauranthouder, politie en gasten in het artikel?

“The NYPD says its hate crimes unit was notified about the Tuesday late afternoon attack inside a Panera Bread restaurant at 345 Adams Street.“

Buiten dit zijn er verschillende terreuraanvallen gepleegd om op Moslima“s waaronder het in brand steken.
Zoek het maar op ipv hier machteloos lezen hoe jouw onzin en leugens worden gepareerd. :fplet:

Eenmans
06-01-18, 16:08
Dat is zeker waar. Ik wilde dat precies ook zo toevoegen aan mijn commentaar. Heb dat toch niet gedaan om mijn visie op de gebeurtenis te geven indien deze waar zou zijn. Net als jij viel mij op dat het verhaal door niemand anders bevestigd wordt...

Zie mijn vorige reactie.

Ik heb links geplaatst waarin het verhaal door bekende amerikaanse nieuwsmedia is geschreven. 2 links en het zijn er een stuk of 16 de het verhaal bevestigen.

Zelfs het NYPD ( politie van New York) bevestig de gebeurtenissen.

Lees het maar even na als ik jou was Eric.

Eenmans
06-01-18, 16:47
Nee!

De NYPZ bevestigt slechts de "aangifte", (het verhaal) van die vrouw. Nergens bevestigt de NYPD de "gebeurtenissen".

Proef je het verschil?

Stel voor dat de politie standaard ieder verhaal als een feit zou aannemen. Dan hoeft de politie ook geen techisch onderzoek meer te verrichten. Dan kunnen rechters ook naar huis, want ieder aangifte is waar.

Er zitten veel mensen vast op grond van valse getuigenissen. Voorbeelden te over.

Ook een nederlands meisje die aangifte had gedaan van sexueel misbruik door een asielzoeker op de goudsberg in lunteren. Vrijwel iedereen geloofde dat, ook ik. Achteraf bleek het allemaal verzonnen! Is het niet meer dan schandalig. Ze hadden dat meisje vanwege haar valse aangifte dezelfde straf moeten geven de door haar toedoen die asielzoeker had kunnen krijgen...
Kutwijf!

Eric, de aangifte is behandeling. De politie is nou bezig met het bestuderen van de camera-beelden en het verhoren van getuigen.

Er is daar iets walgelijks gebeurd. En de politie neemt het voorval zeer serieus wat betekent dat er aanwijzingen zijn die haar verhaal bevestigen.

Je hebt idd gelijk als je stelt dat de rechters naar huis kunnen als we alles maar klakkeloos overnemen. Daarvoor moet er eerst gedegen politiewerk aan te pas komen.

Het is trouwens geen TurksNieuws.nl dat het voorval heeft verslagen in de media.

Zodra de onderste steen boven komt praten we wel verder.

Eenmans
07-01-18, 16:41

Volgens mij begrijp jij het woord feit niet.

De politie is ingeschakeld,getuigen zijn verhoord.
Het is noch een broodje aap noch een slecht artikel. Google :fplet:

Muslim woman, 51, recalls being attacked by group of girls | Daily Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/news/article-5223605/Muslim-woman-51-recalls-attacked-group-girls.html)

Eenmans
07-01-18, 16:49
Je vond toch dat ik de aanval op die moslima bagatelliseerde? Waarom reageer je dan niet op commentaren waaruit blijkt dat ik niks bagatelliseer? Neem deze:

De manier hoe je ick“s reactie citeerde wel,ja.

Ik google altijd om een verhaal,zeker als het om een haatcrime gaat,te verifieren.

Ik begrijp daarom niet waarom dit keer niet de moeite is genomen om het verhaal te verifieren.

Eenmans
07-01-18, 17:16
Ja daar heb je gelijk in.

Die was voor Ickje. ;)

Dank voor je begrip.

Ibrah1234
08-01-18, 07:18
Als videobeelden de aanval op de vrouw bevestigen klopt de aanklacht. Daarom ben ik ook een groot voorstander van de komst van UHD-camera's overal in het land.

U treft in mij een fel tegenstander van cameratoezicht op elke hoek van de straat. Ik weet dat ze in Groningen zijn uitgerust met facial recognition. Blijft zo langzamerhand niets meer over van onze privacy.

De Duitsers zijn er feller op tegen. Onlangs was er nog protest tegen de NL controledrift door camera's te plaatsen bij de grensovergang.

Zelfs een dashcam in de auto is in Duitsland verboden en er staan zware boetes op. Rob, ik dacht dat jij als libertariėr ook niet gediend zou zijn van een overheid die haar burgers bespioneert .

super ick
08-01-18, 09:50
Ja daar heb je gelijk in.

Ik denk dat ik jou niet uit hoef te leggen dat ik tegen het aanvallen van iedere onschuldige ben. Ik ben in deze gevallen altijd voor streng straffen.

Ik kan mij alleen zo lastig voorstellen dat personeel helemaal niets doet en ook niet als ze aan de lamp gaan slingeren. Daar zit mijn achterdocht naar dit artikel.

i rest my case.

Cameratoezicht vind ik wel een oplossing op plekken waar bewezen overlast voorkomt. Nu hangen er lukraak overal camara's. Ik krijg daar ook wel eens een gevoel van bekeken worden van.

Eenmans
08-01-18, 12:01
Correctie; Nieuwsartikelen.

Je bent gewoon voor de zoveelste keer ordinair hard op je grote bek gegaan.

I rest my case.:o

Ik ben het helemaal met je eens als het ook zo is gebeurt.

Wat mij namelijk opvalt is dat het de verklaring alleen van de vrouw is. Het zou gaan om tieners en zij slingerden zelfs aan de kroonluchter in het restaurant. En niemand doet wat? En nergens commentaar van de restauranthouder, politie en gasten in het artikel? Alleen die vrouw heeft een verklaring?

Waarmee ik ook niet wil zeggen dat er nooit vrouwen met een sluier lastiggevallen worden.

Ik denk dat ik jou niet uit hoef te leggen dat ik tegen het aanvallen van iedere onschuldige ben. Ik ben in deze gevallen altijd voor streng straffen.

Ik kan mij alleen zo lastig voorstellen dat personeel helemaal niets doet en ook niet als ze aan de lamp gaan slingeren. Daar zit mijn achterdo cht naar dit artikel.

i rest my case.

Cameratoezicht vind ik wel een oplossing op plekken waar bewezen overlast voorkomt. Nu hangen er lukraak overal camara's. Ik krijg daar ook wel eens een gevoel van bekeken worden van.

Ibrah1234
08-01-18, 15:05
Vrijheid zonder controle is je overleveren aan het recht van de sterkste. Privacy laten prevaleren ten koste van veiligheid heeft ook weing meerwaarde.

Naast alle camara's die waken over de veiligheid in de samenleving is ook de vorming van een nationale dna-databank een noodzaak voor het effectief en snel kunnen indentificeren van verdachten van misdrijven.

Hang me er niet aan op Rob, maar in principe acht ik de vrijheid en privacy van het individu belangrijker dan het belang van het het collectief.

Bovenstaand is nogal zwart-wit gesteld maar evenals Super Ick vind ik ook dat cameratoezicht best kan op plekken waar bewezen overlast voorkomt.

super ick
09-01-18, 10:18
Correctie; Nieuwsartikelen.

Je bent gewoon voor de zoveelste keer ordinair hard op je grote bek gegaan.

I rest my case.:o

O, o wat zet je jezelf toch ongelofelijk te kijk.

Eenmans
09-01-18, 12:29
O, o wat zet je jezelf toch ongelofelijk te kijk.

https://www.moroccoworldnews.com/wp-content/uploads/2018/01/Souad-Kirama-640x393.jpg

Rabat – Souad Kirama, a Moroccan living in New York, was violently attacked last week in Rabat – Souad Kirama, a Moroccan living in New York, was violently attacked last week in downtown Brooklyn by a crew of teenage girls who punched and spat on her after calling her a “terrorist” as she was wearing Hijab.

Shortly after the incident, the 51-year-old woman posted a live video on Facebook in which she recounts her experience and denounces what she describes as an act of hate.Kirama said she was at Panera Bread restaurant in Brooklyn where the assaut unfolded.As a group of six girls were “terrorizing” the second floor of the eatery and throwing themselves on the floor, she asked them to be quiet.“All I did was ask them to be quiet and they started attacking me and punching me in my back,” Kirama said.“They attacked me, beat me, and everyone around me watched me being beaten, treated as a terrorist, and nobody did anything. Nothing. Nobody came to help me,” she added.

The 51-year-old, intimidated by the brutal display of hatred, was paralyzed by fear and was unable to defend herself against the kicks and punches she received from all sides.Animated by hatred, the teenagers also spat on Souad and ordered her to return to her country before attacking his companion.“Never in my life have I seen this kind of violence and aggressiveness,” Kirama said.According to CBS News, the hate crime unit of New York Police Department (NYPD) is investigating the incident but no arrests have been made.“I made sure to report it as a hate crime, we cannot accept this,” Kirama said.Albert Fox Cahn, the legal director of the New York chapter of the Council of American-Islamic Relations, a Muslim civil rights and advocacy organization, says he was grateful that the NYPD’s hate crimes task force is responding.“It is intolerable to see so many New Yorkers do nothing in the face of this sort of hatred.

At this moment, when Muslim New Yorkers are enduring a historic surge in hate crimes, we must all stand up when we see our neighbors being attacked,” Cahn said.

According to NYPD officials, hate crimes in New York City have increased dramatically since February 2017.

A report by the Southern Poverty Law Center, attributed the surge of hate crimes to the election of President Donald Trump in November 2016 and to his “incendiary rhetoric.”

https://www.moroccoworldnews.com/2018/01/237890/brooklyn-attack-moroccan-woman-new-york/

super ick
10-01-18, 10:23
Ik ben niet degene die het als broodje aap kwalificeert en jankt omdat een jood niet over straat kan.:lol:

Ik heb een post geplaatst omdat er naar gevraagd werd, nergens heb ik 'gejankt'.

Nog een keer omdat je een grote bek hebt

Dat is waar.

nogal traag van begrip bent.

Dat blijkt niet uit de opleidingen die ik gevolgd heb. Voor het werk dat ik doe moet je zelfs heel snel van begrip zijn. Dus niet waar.

Zelfs de politie geeft aan dat er een stijging is.

Dat was niet waar het om ging. Ik heb al gepost dat deze daden hard aangepakt moeten worden. Handen thuis in alle situaties is mijn devies. Als er een stijging is dan betreur ik dat dus ook. Onterechte opmerking van jou.

met die paar hersencellen van je

Zie mijn eerdere opmerkingen hierboven.

Begrijp je het een beetje ouwe?

Dit vind ik echt erg. Geen respect voor ouderen hebben.