PDA

Bekijk Volledige Versie : Rapper Boef door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde



Rob Gosseling
04-01-18, 03:16
.....

Ibrah1234
04-01-18, 09:14
Geneuzel om niks. Het is een rapper. Luister eens naar de lyrics van N.W.A. en andere artiesten, dat is doorspekt met kreten als ho's en bitches. Ik luister nog wel eens Fuck da Police van N.W.A. in de auto. :rolleyes:

Hij disst die meiden op volstrekt onoirbare wijze, niet mijn cup of tea maar zet MTV aan en je hoort niet anders. Marketingtechnisch wellicht geen slechte zet het filmpje te plaatsen. Veel van die Amerikaanse rappers gingen pas echt platen verkopen na een boycot.

Karin.N
04-01-18, 09:46
Geneuzel om niks. Het is een rapper. Luister eens naar de lyrics van N.W.A. en andere artiesten, dat is doorspekt met kreten als ho's en bitches. Ik luister nog wel eens Fuck da Police van N.W.A. in de auto. :rolleyes:

Hij disst die meiden op volstrekt onoirbare wijze, niet mijn cup of tea maar zet MTV aan en je hoort niet anders. Marketingtechnisch wellicht geen slechte zet het filmpje te plaatsen. Veel van die Amerikaanse rappers gingen pas echt platen verkopen na een boycot.

Geneuzel om niets, ben jij wel helemaal wijs? Jij vindt dat dit maar moet kunnen want ach tis een rapper en die doen dat nu eenmaal. En dat dit over de rug want een aantal behulpzame vrouwen gaat, acht weet je het zijn maar vrouwen ..... is dat wat je denkt?

Dan zul je het wellicht ook wel eens zijn met de woordkeuze van Emiel Eurlings?

Ik vraag maar zo hoor, want door dit geneuzel te noemen zet ik wel vraagtekens bij de manier waarop jij in de samenleving staat.

knuppeltje
04-01-18, 10:01
Geneuzel om niets, ben jij wel helemaal wijs? Jij vindt dat dit maar moet kunnen want ach tis een rapper en die doen dat nu eenmaal. En dat dit over de rug want een aantal behulpzame vrouwen gaat, acht weet je het zijn maar vrouwen ..... is dat wat je denkt?

Dan zul je het wellicht ook wel eens zijn met de woordkeuze van Emiel Eurlings?

Ik vraag maar zo hoor, want door dit geneuzel te noemen zet ik wel vraagtekens bij de manier waarop jij in de samenleving staat.

Rustig maar dame. Hij zal ons nog wel gaan vertellen dat wij hem verkeerd begrijpen en dat hij echt niet zo is. Geloof me nu maar. :lachu:

En het is 'Camiel Eurlings'. :stout:

Ibrah1234
04-01-18, 13:47
Hij disst die meiden op volstrekt onoirbare wijze, niet mijn cup of tea

Of je het nu vermeld of niet, het maakt geen flikker uit. Mensen lezen toch wat ze willen lezen. :rolleyes:

Marsipulami
04-01-18, 13:51
Ach, die rapper verwoordde gewoon wat er leeft binnen zijn eigen (sub-)cultuur. Als het niet om een min of meer bekende persoon ging, dan was er geen haan die er naar kraaide.

Dat van meisjes en jonge vrouwen verwacht wordt dat ze zich wat terughoudend opstellen in de omgang met mannen is onderdeel van de meeste culturen op deze planeet.

Bovendien zijn er vast ook een heleboel autochtone vaders die het ongepast zouden vinden als hun schaars geklede dochter heel de nacht door zit te boemelen in café's en dancings met allerlei vreemd manvolk in de buurt. Niks aan de hand dus, heisa om niets.

Ibrah1234
04-01-18, 15:16
En het is 'Camiel Eurlings'. :stout:

Rare naam voor een rapper. Dat klinkt niet erg spannend :rolleyes:

Hawa
04-01-18, 15:27
Volgens mij vinden Nederlandse mannen Boef helemaal top. Niks mis mee met zijn teksten, kijk naar al die andere rappers van weleer toch?

Maar zo gaat de zon niet op!!

De zon gaat pas op als alle mannen in Nederland geen voorkeur hebben voor andere culturen. Dat iedereen gelijkwaardig wordt behandeld. Maar dit is er totaal niet bij met die Boef en zijn aanhangers.
Zijn Arabische cultuur wordt op een voetstuk gezet en met zijn hit Habibi is totaal ook al niet puur natuur.
Beetje in de mix van Arabische muziek naar het Nederlandse repertoire.
Hij steelt de muziek en maakt daar zijn eigen hit mee.

Nederlanders weten niks van Arabische cultuur. Arabische muziek kan heel erg opzwepende muziek dus zijn.
En die opzwepende muziek die vele malen beter is dan die Boef zijn gehakketak vinden we hier dus eenmaal mooi.
In vooral conservatieve landen in de Arabische wereld worden vooral vooruitstrevende muzikanten geboycot.

Boef doet hier niks aan en laat zijn eigen lat bij zijn overschattende ego drammerigheid in vooral onverschrokkenheid om maar te kunnen scoren.

En hij is ook niet knap hoor? Welke ouders willen die schoonzoon verwelkomen.

En hoe is met Kempi die rapper vanuit Antilliaanse voorouders. Niet best. Werd ook een voetstuk geplaatst tien jaar geleden naar nu.

Maar die kempi zo gek als een deur had wel die muziek waaraan iedereen zich wel kon spiegelen.

En die tekst Habibi..boem boem boem...Lekker zwing. Mooi ritme! Het ritme van de hypocrisie dat wel weer.


fijne dag iedereen....

saritaa
04-01-18, 15:28
Ondertussen heeft deze arrogante Boef, zijn succes mede te danken aan de (zogenaamde jonge hoeren) .Hij verdient er bakken vol geld aan. Ondankbare arrogante kerel. Bah!

knuppeltje
04-01-18, 15:39
Rare naam voor een rapper. Dat klinkt niet erg spannend :rolleyes:

Sloeg dat op die rapper? Tja, begrijpend lezen was blijkbaar weer te moeilijk voor je.

Marsipulami
04-01-18, 19:15
Zal ik een naam geven aan die verrotte macho-cultuur van meneer? (Zonder twijfel een moslim.) De arabische/noord afrikaanse patriarchale cultuur.

Als je gelezen (en ook nog begrepen) had wat ik schreef, dan wist je dat ik wou verduidelijken dat de morele afkeuring voor (en het gedrag van) meisjes die de hele nacht door tot aan het ochtendgloren van de éne drankgelegenheid naar de volgende peddelen, ook niet altijd in onze eigen cultuur (Europese, christelijk-humanistische, Westerse, Germaanse, or whatever...) door iedereen gewaardeerd wordt.

Jij spreekt daarover in termen van 'macho-cultuur, minachting voor vrouwen, dubbele standaarden', enz... De morele afkeuring kan echter ook voortkomen uit een bezorgdheid voor de psychische en fysieke integriteit van die meisjes.

Hypocriet, achterbaks en politiek correct zijn al degenen die nu op de kar van de media en de collectieve verontwaardiging springen over de uitlatingen van iemand met een andere herkomstcultuur, daarbij de superioriteit van de eigen cultuur belijden en de inferioriteit van een andere cultuur verkondigen. Hoe kortzichtig kan een mens zijn?

Tenslotte plaatste ik het voorvoegsel 'sub-' voor cultuur. Betrokken rapper is opgegroeid in Nederland. Zijn cultuurbeleving is dus de resultante van zijn herkomstcultuur en de cultuur van het land waarin hij is opgegroeid, zijnde Nederland.

mark61
04-01-18, 19:59
De morele afkeuring kan echter ook voortkomen uit een bezorgdheid voor de psychische en fysieke integriteit van die meisjes.

Godskelere wat een gelul.

Als je bezorgd bent om de 'psychische en fysieke integriteit van meisjes' (kots), dan moet je de agressors aanpakken, niet de slachtoffers.

Het enige wat jij hier aantoont is dat je net zo'n middeleeuwse moraal erop na houdt als het onderwerp van dit draadje.

knuppeltje
04-01-18, 20:25
Hypocriet, achterbaks en politiek correct zijn al degenen die nu op de kar van de media en de collectieve verontwaardiging springen over de uitlatingen van iemand met een andere herkomstcultuur, daarbij de superioriteit van de eigen cultuur belijden en de inferioriteit van een andere cultuur verkondigen. Hoe kortzichtig kan een mens zijn.

Lelijk jezuďetje toch. :stomp:

Marsipulami
04-01-18, 22:32
Als je bezorgd bent om de 'psychische en fysieke integriteit van meisjes' (kots), dan moet je de agressors aanpakken, niet de slachtoffers.

Kan je een linkje plaatsen naar de plek op dit forum of elders, waar ik ooit zou beweerd hebben dat agressors niet hoeven aangepakt te worden ? Ik herinner me niet dat ik ooit zoiets zou gezegd hebben.

In de preventie van grensoverschrijdend seksueel gedrag moet iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid opnemen inclusief potentiële slachtoffers. Er is niks mis mee om meisjes en vrouwen enige terughoudendheid aan te bevelen in de omgang met mannen of in situaties waarin ze potentieel slachtoffer kunnen worden van grensoverschrijdend gedrag.

Ter vergelijking: Bij de preventie van andere misdrijven wordt het potentieel slachtoffer ook op zijn of haar eigen verantwoordelijkheid gewezen. Bv.: Als ik mijn auto achterlaat op een parkeerplaats zonder hem af te sluiten (al dan niet met smartphone of andere kostbare voorwerpen zichtbaar op de achterbank) en vervolgens ga shoppen, dan loop ik de kans op een politionele boete wegens 'onbeheerd' achterlaten van mijn voertuig. Is dat 'blaming the victim' of gewoon gezond verstand ?

Of ben jij werkelijk van mening dat alle vrouwen volstrekt wilsonbekwame en hulpeloze wezens zijn die op geen enkele manier enige verantwoordelijkheid kunnen opnemen mbt zichzelf als het gaat over het voorkomen van grensoverschrijdend seksueel gedrag ? Zulke zienswijze lijkt me pas te getuigen van minachting voor vrouwen, dubbele standaarden en misplaatst macho-gedrag.

Marsipulami
04-01-18, 23:29
Hulpeloos meisje pakt agressor / telefoondief aan met trap in het kruis en karate stamp.

https://www.youtube.com/watch?v=13IB-eGjTn0

Eenmans
05-01-18, 01:48
Ach, die rapper verwoordde gewoon wat er leeft binnen zijn eigen (sub-)cultuur. Als het niet om een min of meer bekende persoon ging, dan was er geen haan die er naar kraaide.

Dat van meisjes en jonge vrouwen verwacht wordt dat ze zich wat terughoudend opstellen in de omgang met mannen is onderdeel van de meeste culturen op deze planeet.

Bovendien zijn er vast ook een heleboel autochtone vaders die het ongepast zouden vinden als hun schaars geklede dochter heel de nacht door zit te boemelen in café's en dancings met allerlei vreemd manvolk in de buurt. Niks aan de hand dus, heisa om niets.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. :duim:

knuppeltje
05-01-18, 09:13
Er is niks mis mee om meisjes en vrouwen enige terughoudendheid aan te bevelen in de omgang met mannen of in situaties waarin ze potentieel slachtoffer kunnen worden van grensoverschrijdend gedrag.


Ik raad ze dan ook steeds met klem aan om ver uit de buurt van jezuďeten met hun perverse ideeën te blijven. Wie weet gaan die gasten zo weer aan het heksen verbranden.

Ook jij houdt blijkbaar vrouwen verantwoordelijk voor het in standhouden van een inmiddels achterlijke feodale clancultuur betreffende de gelijkwaardigheid van man en vrouw en wederzijdse verantwoordelijkheid naar elkaar toe als het op seksuele moraliteit gaat.

Mannen worden zo wel tot willoze onschuldige kinderen verlaagd, en zijn daardoor zelf blijkbaar niet voor hun gedrag verantwoordelijk. Voor hen en jou zijn dat de vrouwen.

Maar inderdaad, vrouwen kunnen maar beter ver uit de buurt van bepaalde mannen blijven. Andersom ook.

knuppeltje
05-01-18, 09:15
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. :duim:

Dat had die jezuďet dus wel degelijk. Maar jij kent zijn streken blijkbaar niet. En, it's not the song, but de tune.

nacht
05-01-18, 13:27
Men neme een rapper van migranten komaf, die het IQ heeft van een visstick, maar zich wel voor het karretje van de gevestigde orde wilt laten spannen. Meneer heeft doekoe en voelt zich heel wat.

Visstick Rapper zegt hele kwalijke dingen over vrouwen, gaat daar vervolgens wanneer hij nuchter is nog dommer op in, en gaat vervolgens onder de (terechte) druk die hij ervaart excuses aanbieden binnen het witte commerciële mediaspectrum op een commerciële klootjesvolk-zender.

Visstick denkt echt zijn excuses te kunnen maken, niet beseffende dat er een heel politiek-media apparaat al op de achtergrond in werking is en gaat om Visstick de belichaming te maken van "zijn eigen komaf en cultuur". Hij staat ineens symbool voor een ieder van zijn "eigen komaf en cultuur". Had ik al gezegd dat Visstick niet zo slim is?

Project geslaagd. Visstick wordt nu als stok gebruikt om de Islam weer eens te kunnen slaan. Maar ook om rappers die wel normaal doen, en de hele Hip-Hop cultuur te kunnen slaan. Een cultuur die nota bene geboren is door oppressie vanuit de status quo, wordt nu gebruikt door diezelfde status quo om te zeggen dat daar een groot deel van het initiële probleem ligt. Visstick wordt niet geslagen omdat hij man is. Nee hoor, dat hoeft volgens de gevestigde orde niet. Seksisme hoort er nou gewoon eenmaal bij. Het ligt aan zijn "komaf en cultuur". Niet (alleen) omdat hij een man is.

Ik heb namelijk niemand in heel NL druk zien uitoefenen, op een Johan Derksen, Camiel Eurlings, Giel Beelen, Jan Roos, onze politicus van het jaar Bidet of een ieder ander wit bekend mannelijk figuur toen er seksistische grappen of leuzen gemaakt werden. Waar Visstick zijn baan dreigt te verliezen, omdat CDA-parochie preker Buma er als de kippen bij is om Visstick het zwijgen op te leggen, vergeten we even dat Dhr. Eurlings zijn VOG gewoon nog krijgt na zijn (ex)-vriendin in elkaar te hebben gemept. Wanneer komen dit soort witte omhooggevallen Champions League Seksisten eens op zo'n flutzender diens excuses aanbieden? Of hoeven ze soms niet?

Visstick is fout bezig, en mag van mij flink gemept worden. Maar doe niet zo hypocriet, zielig (in)tolerant Nederland. Je hebt een seksistisch probleem waar geen één kleur voor wijkt. Ook witte mensen niet. Mep al deze kansloze gasten. Ongeacht kleur.

Fuck je dubbele standaard. En ga naar echte rap muziek luisteren die OOK vrouwen een stem geeft. Je bent er door 1 op de wereld gezet.

https://www.facebook.com/posland85?hc_ref=ARQbdGSYHSwnxgF_umN9HTkT45EBWrpAw lIrNwGGGhlxdmCu7Ak7qSO7uWBzO2Atm8I&fref=nf&pnref=story

Feriel
05-01-18, 14:07
Zeker dubbele standaard, ik denk dat er wel grovere dingen worden gezegd in dronkenschap waar verder niemand wat van hoort. Het komt bepaalde lui maar al te goed uit. Neemt niet weg dat Boef oliedom is en vervelend.

super ick
06-01-18, 07:32
Dat had die jezuďet dus wel degelijk. Maar jij kent zijn streken blijkbaar niet. En, it's not the song, but de tune.

Het past eerder niet in jouw denkraam dat ze op dit vlak gewoon op dezelfde golflengte zitten.

Gewoon de realiteit accepteren en niet proberen alles in jouw wereldbeeld te boetseren.

super ick
06-01-18, 07:37
Zeker dubbele standaard, ik denk dat er wel grovere dingen worden gezegd in dronkenschap waar verder niemand wat van hoort. Het komt bepaalde lui maar al te goed uit. Neemt niet weg dat Boef oliedom is en vervelend.

De eerste reactie van Boef, na afkeurende reacties op zijn uitingen was dat het toch zeker wel hoeren waren omdat ze rokjes droegen, uitgingen en alcohol dronken. Volgens mij is dat helemaal geen uiting van subcultuur maar zijn dat de sporen van een achterlijke vorm van beleving van een woestijnreligie. Da at wordt die zienswijze breed gedragen. Dat is de reden dat Mars en hij op 1 lijn zitten. De 'bron' van de religie van Mars is dezelfde. Alleen pribeert hij het steeds te verpakken in 'steekhoudende' argumentatie en valt Desi sneller door de mand omdat hij een stuk dommer en argelozer is.

Marsipulami
06-01-18, 09:37
De eerste reactie van Boef, na afkeurende reacties op zijn uitingen was dat het toch zeker wel hoeren waren omdat ze rokjes droegen, uitgingen en alcohol dronken. Volgens mij is dat helemaal geen uiting van subcultuur maar zijn dat de sporen van een achterlijke vorm van beleving van een woestijnreligie. Da at wordt die zienswijze breed gedragen. Dat is de reden dat Mars en hij op 1 lijn zitten. De 'bron' van de religie van Mars is dezelfde. Alleen pribeert hij het steeds te verpakken in 'steekhoudende' argumentatie en valt Desi sneller door de mand omdat hij een stuk dommer en argelozer is.

Ach ja, religie is natuurlijk het grote probleem. Voor een atheďst die enkel een hamer als werktuig heeft lijkt elk probleem op een nagel.

Verdiep je eens in de gewoonten, omgangsvormen tussen de seksen in culturele tradities die historisch nauwelijks in aanraking kwamen met de door jou gehekelde woestijnreligies. Je zal merken dat daar min of meer dezelfde discussies gevoerd worden over het onderwerp.

In China bv spelen vergelijkbare discussies omtrent de omgang tussen de seksen. De reden daarvoor is niet dat men deze of gene religie aanhangt of niet aanhangt, maar omdat we allemaal mensen zijn.

Olive Yao
06-01-18, 10:02
Geneuzel om niks. Het is een rapper. Luister eens naar de lyrics van N.W.A. en andere artiesten, dat is doorspekt met kreten als ho's en bitches. Ik luister nog wel eens Fuck da Police van N.W.A. in de auto. :rolleyes:

Hij disst die meiden op volstrekt onoirbare wijze, niet mijn cup of tea maar zet MTV aan en je hoort niet anders. Marketingtechnisch wellicht geen slechte zet het filmpje te plaatsen. Veel van die Amerikaanse rappers gingen pas echt platen verkopen na een boycot.

Uitstekend antwoord Ibrah1234! :duim:

Volgens mij is het simpel, mensen.

Zegt hij (wie dat ook is) hoer tegen jou? Dan zeg jij zoon van een pooier tegen hem. Afgerekend.

Gaat niet om cultuur, is 'tussen hem en mij', om zo te zeggen.

Dat gezegd zijnde, de media storten zich nu als een meute op Sofiane Boussaadia. The usual suspects voorop, de Dagelijkse Standaard en The post online. Daar moet ik niets van hebben, en dat gaat zo ver, dat ik juist voor hem wil gaan staan om hem te beschermen tegen die smerige meute.

:kotsen:

super ick
06-01-18, 15:40
Ach ja, religie is natuurlijk het grote probleem. Voor een atheďst die enkel een hamer als werktuig heeft lijkt elk probleem op een nagel.

Verdiep je eens in de gewoonten, omgangsvormen tussen de seksen in culturele tradities die historisch nauwelijks in aanraking kwamen met de door jou gehekelde woestijnreligies. Je zal merken dat daar min of meer dezelfde discussies gevoerd worden over het onderwerp.

In China bv spelen vergelijkbare discussies omtrent de omgang tussen de seksen. De reden daarvoor is niet dat men deze of gene religie aanhangt of niet aanhangt, maar omdat we allemaal mensen zijn.

Het is een gangbare achterlijkheid waar religie dankbaar op inspeelt.

Eenmans
06-01-18, 17:11
Geneuzel om niks. Het is een rapper. Luister eens naar de lyrics van N.W.A. en andere artiesten, dat is doorspekt met kreten als ho's en bitches. Ik luister nog wel eens Fuck da Police van N.W.A. in de auto. :rolleyes:

Hij disst die meiden op volstrekt onoirbare wijze, niet mijn cup of tea maar zet MTV aan en je hoort niet anders. Marketingtechnisch wellicht geen slechte zet het filmpje te plaatsen. Veel van die Amerikaanse rappers gingen pas echt platen verkopen na een boycot.

Scherp van je. Hij wordt met de dag populairder. Zijn muziek wordt als een gek gedraaid en gedownload op Spotify.

Het zou me ook niks verbazen als hij dit allemaal express deed. 2 pac werd ook pas populair en verkocht zijn albums beter na zijn gevangenisstraf. De rest is geschiedenis.

Maar buiten dat vind ik het dom van Boef. Je leest ook vaak dat fans met hun idool mee reizen en backstage lekker gaan sexen.


Wie of wat is nou een hoer?

Eenmans
06-01-18, 20:58
Hahahahaha. Blijf het maar anders uitleggen. Het heeft alles te maken met afkomst.



Het heeft niks met afkomst te maken.

De blanke rapper eminem ging veel verder dan Boef! In Amerika hebben ze zelfs tegen hem gedemonstreerd. Zelfs vice president Cheney zei er wat van.

En toen zat de neder-hihop in de kinderschoenen. Alleen Osdorp Posse was het bekendste. Moet je eens luisteren wat die gasten allemaal rappen. Temeier,snol,dame van de Wallen! etc etc.


Blanke rappers die het voortouw namen.

Hip-hop komt niet uit Afrika of het Midden-Oosten overwaaien.

Eenmans
06-01-18, 21:28
Nee die verbale bagger komt van negers uit de Bronx. Overgewaaid naar de rest van de wereld. Inclusief de grafiti rotzooi.

Daar heb je gelijk in. Maar het is in eerste instantie overgewaaid naar Europa.

Blijft wel staan dat Osdorp Posse ( blanke rappers) en Eminem voor de grootste scheldpartijen naar vrouwen hebben gezorgd.

Niemand die daarover valt. Maar Boef,een marginaal figu9urtje in de hip-hopo scene wordt wel breed uitgemeten met afkomst en cultuur en al.

Wij Marokkanen kennen regadda,Chaabi music geen westerse geimporteerde hip-hop.

Hip-hop heeft ook vaste grond gekregen in west-europa en het zijn vooral blanke rappers die daarmee begonnen zijn.


Check het maar even na.

Ibrah1234
06-01-18, 21:47
'artistieke vrijheid'

B. zelf, die zich in de warme rechtszaal voortdurend probeerde te verschuilen achter zijn capuchon met bontkraag ('vanwege de media'), vond dat de betwiste uitingen vallen onder de noemer 'artistieke vrijheid'. Hij is een artiest en zijn volgers op internet vinden zijn opmerkingen grappig, beweerde hij. 'Die vlogs zijn kunst', aldus B. 'Hans Teeuwen kan het koningshuis ook beledigen.'

Kan me nog heugen dat de overheid boetes op straat uitdeelde aan jochies met een ACAP t-shirt. Dat staat dan voor "all cops are bastards". Gewoon blanke jochies die met hun image een statement wilden maken.

Maar ja, vroeger ging het de 'vetkuiven' op hun Kreidlers niet veel beter af.

Het moet niet gekker worden met de gedachtepolitie.

Revisor
07-01-18, 02:38
Hahahahaha. Blijf het maar anders uitleggen. Het heeft alles te maken met afkomst.





6 januari 2018 Laatste update 18:22

Jort Kelder: ‘Veel vrouwen dringen bij mij aan om verkracht te worden’

https://joop.bnnvara.nl/content/uploads/2018/01/9787495262_dd4f884148_k-1024x683.jpg

Jort Kelder doet in de eerste aflevering van zijn nieuwe radioshow “dr Kelder en Co” op radio 1 een wel heel boude uitspraak: volgens Kelder dringen vrouwen zich dusdanig aan hem op en vragen erom verkracht te worden. In de studio kan je vervolgens een speld horen vallen.

De opmerkingen worden gemaakt in het tweede deel van het programma, waarin microbioloog Rosanne Hertzberger aanschuift om te praten over wat er zoal in de mannenhersenen omgaat, de onthullingen rond #MeToo en de gebeurtenissen rond rapper Boef en Camiel Eurlings afgelopen week. Hertzberger spreekt over het boek “Testosteron Rex” van Cordelia Fine. Hertzberger beschrijft hoe in het boek wordt uitgelegd dat de sociale situatie waarin je je bevindt bepaalt welk hormoon je aanmaakt.

Kelder wijst er even later op dat we volgens hem weliswaar een mannenmaatschappij hadden, maar dat die steeds meer opschuift naar een vrouwenmaatschappij. Het gesprek neemt daar al snel een bizarre wending:

Kelder: We leefden, misschien nog steeds, in een mannenmaatschappij, maar als je nou ziet wat er gaat gebeuren, een matriarchale samenleving, veel vrouwen komen in hoge functies, misschien niet alle beroepen…
Hertzberger: Waar zie jij een matriarchale samenleving, Jort??

K: Nou, als je bijvoorbeeld kijkt naar de rechterlijke macht, dat zal een vrouwenspel worden. De aanvoer van advocaten is bijna alleen maar vrouw tegenwoordig. De artsenwereld, het onderwijs…
H: Ja, dat zijn precies…
K: En ik vind daar verder niet zo veel van, maar als dat nou gebeurt, zou dat dan die seksuele verhoudingen niet gewoon…
H: Die beroepsgroepen die je noemt…
K: Sterker, ik zou uit eigen ervaring willen zeggen, veel vrouwen dringen bij mij aan om verkracht te worden.
H: Pardon?
K: Ja. Nou ja, niet verkracht in de zin van rapper Boef, maar in de zin van…
H: Nee, leg dat eens even uit. Ze komen naar je toe en…
K: Ik heb het idee dat vrouwen, de actieve dertigers, seksueel actiever zijn dan mannen.
(studiogast): Maar verkrachting is tegen hun wil.
K: Nee, ik zet ‘m nu even hard in.
H: Nee, maar vertel, dan komen vrouwen naar je toe en die willen dan betast worden?
K: Jazeker.

Luister hier het hele gesprek terug (https://www.nporadio1.nl/dr-kelder-en-co/onderwerpen/439583-de-jonge-doctor-je-vol-voelen-is-niet-hetzelfde-als-vol-zitten),

de verkrachtingsopmerkingen van Jort Kelder beginnen op 51 minuten in de uitzending.

"Vrouwen dringen bij mij aan om verkracht te worden": dat hitsigheid niet alléén aan mannen toe te schrijven valt, heeft dr Kelder gemerkt. Luister naar dit fragment voor de context. pic.twitter.com/XQjQoLfw10 (https://t.co/XQjQoLfw10)
— dr Kelder en Co (@drKelderenCo) 6 januari 2018 (https://twitter.com/drKelderenCo/status/949667275669475330?ref_src=twsrc%5Etfw)


cc-foto: Roel Wijnants (https://flic.kr/p/fUTtmj)


https://joop.bnnvara.nl/nieuws/jort-kelder-vrouwen-dringen-aan-verkracht

Revisor
07-01-18, 02:58
Hahahahaha. Blijf het maar anders uitleggen. Het heeft alles te maken met afkomst.



Mannen niet welkom op Zweeds festival

Een rockfestival zonder mannen ziet volgend jaar het licht. Tenminste, dat is het plan van de Zweedse comédienne Emma Knyckare. Haar idee is een reactie op de verkrachtingen die afgelopen week plaatsvonden (http://www.ad.nl/buitenland/zweeds-muziekfestival-afgelast-na-weer-seksueel-misbruik~ab1df877/) bij het grootste rockfestival van Zweden.

Anne ter Rele 05-07-17, 22:12

Op het Bravalla-festival in Norrkoping vonden meerdere verkrachtingen en aanrandingen plaats. Eén vrouw gaf zelfs aan verkracht te zijn door Hĺkan Hellström, een popzanger die optrad op het festival. Als reactie werd het vierdaagse festival door de band Mumford and Sons geboycot en besloot de organisatie het festival volgend jaar te annuleren.

Daarop kwam Knyckare met een idee. ,,Wat denken jullie ervan om een cool festival neer te zetten waar alleen niet-mannen welkom zijn?", tweette ze. ,,Mannen zijn pas weer welkom als ze hebben geleerd zich te gedragen", voegde ze eraan toe. Een dag na de tweet bevestigde Knyckare dat het festival volgend jaar echt het licht zal zien.

Volgens de comédienne komen er al veel aanmeldingen binnen van vrouwen die mee willen werken aan het festival. Van schoonmakers tot artiesten. ,,De komende dagen stel ik de groep samen die het festival gaan organiseren", meldde ze.

Volgens Knyckare is het niet oneerlijk om mannen van het festival te weren. ,,Aangezien het oké lijkt om vrouwen de hele tijd te discrimineren, is het toch ook oké om mannen slechts drie dagen buiten te sluiten?"

The Sisterhood

Het idee van een mannenvrije zone op festivals is niet nieuw. Vorig jaar introduceerde het Britse festival Glastonbury al een women only-podium genaamd The Sisterhood.


https://www.ad.nl/buitenland/mannen-niet-welkom-op-zweeds-festival~adb0bdd1/

Revisor
07-01-18, 03:58
Blaming the Swedish festival rapes on migrants isn't just wrong – it's dangerous

Alexandra Pollard
(https://www.theguardian.com/profile/alexandra-pollard)
Swedish police withdrew their statement that a gang of foreigners had assaulted women at a festival last weekend – but by then the damage was done

https://www.theguardian.com/music/musicblog/2016/jul/06/swedish-festival-rapes-migrants-wrong-dangerous#img-1

Wed 6 Jul ‘16 12.16 BST Last modified on Tue 8 Aug ‘17 19.46 BST

Over last weekend, more than 50 cases of sexual assault were reported across two Swedish festivals. At one – Bravalla – five women said they had been raped and another 12 reported sexual assault, while at the other – Putte i Parken – there were a further 35 reports of assault, the youngest from a girl aged 12. In a statement on the Värmland regional police’s website, the Putte i Parken assaults were attributed to “foreign young men”. “There is no doubt,” the statement said plainly, “about who takes these liberties”.

Except it turned out that there was doubt. Within a few hours the statement had been taken down.

The police later admitted that only two of the seven men or boys arrested for the Putte i Parken incidents were from HVB homes – residential homes for young people, often refugees without parents. There’s even less evidence to suggest the rapes at Bravalla were carried out by immigrants – but the two were instantly lumped together. “The wording was unfortunate,” read a second statement, “and we will take that to heart.”

To paint the perpetrators of sexual assault as some monolithic group also ​makes it easy to ​continue the victim-blaming


It was too late by then, of course. The buzzwords had already been unleashed, seized and extrapolated upon until they had become the main story. Reporting from the UK, the MailOnline’s news story (http://www.dailymail.co.uk/news/article-3673304/At-35-girls-aged-12-17-sexually-assaulted-foreign-youths-Swedish-music-festival-scenes-similar-Cologne-New-Year-attacks.html) cited authorities as identifying the perpetrators of the assaults as “young men, who are foreigners.”; the Telegraph’s headline (http://www.telegraph.co.uk/news/2016/07/04/swedish-music-festivals-hit-by-reports-of-rapes-by-migrants/) warned of “reports of rapes by ‘migrants’”. And so an inaccurate, retracted police statement, and one victim’s speculation that they were “probably immigrants” (http://www.news.com.au/world/europe/teen-tells-how-mob-of-foreign-youths-grabbed-her-genitalia-at-swedish-music-festival/news-story/8b1456ee7131bbbe042799b30fe4f7a4?utm_content=Socia lFlow&utm_campaign=EditorialSF&utm_source=News.com.au&utm_medium=Facebook) turned into fact.

However much the media (and sometimes the police, it would seem) like to suggest otherwise, the threat of rape and sexual assault at festivals does not simply come from some easily pigeonholed “other”. It’s wrong to lay the blame, as we do for so many of the world’s problems, on a faceless foreign mass. To do so is to derail an issue that badly needs addressing. Because it’s not as though these were isolated incidents, confined only to Swedish festivals where foreigners are present. Far from it.

In 2009, a woman was raped at Reading festival. In 2010, a 16-year-old boy was found guilty of attacking a 12-year-old girl at Secret Garden Party and two women were raped (http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-suffolk-10676193) – in unrelated incidents – at Latitude. In 2013, two women were assaulted at Wilderness festival (https://www.theguardian.com/uk-news/2015/mar/30/nurse-pleads-guilty-to-ae-rapes-of-unconscious-women). Last year, a man was arrested (http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/v-festival-man-held-suspicion-6306692) on suspicion of raping a woman at V festival.

In the early Swedish news reports, Patricia Lorenzoni, a researcher and lecturer at Linköping University, was one of the few dissenting voices. Does she feel migrants were disproportionately blamed for crimes such as these? “Yes,” she says, “and there is plenty of statistical data showing this. Racist and rightwing populist groups have for years tried to create a climate of fear around the image of the ‘immigrant’ rapist. What is worrying now is that this language is becoming part of more general media reporting.”

If we allow this trend to continue, then we fail to examine our own culpability when it comes to rape culture. A Swedish police report (http://www.breitbart.com/london/2016/05/24/report-swedish-police-excuse-migrant-rape-blame-culture-ignorance/) on sexual assault in the country, for example, referred to the damage caused by ideas of “masculinity”, as well as the normalisation of sexual harassment in schools. But these nuanced analysis and deep-rooted causes don’t make for quite such exciting headlines.

To paint the perpetrators of sexual assault as some monolithic, easily identifiable group also makes it easier to continue the victim-blaming. Because it should be easy to avoid being assaulted at a festival, right? Just avoid the men who have “attacker” practically written on their foreheads. In 2010, after the attack at Reading, festival organiser Melvin Benn spoke of a plan to “inform young girls in particular about the danger of sexual predators”.

There was no mention of how the festival planned to deal with the sexual predators themselves. The same year, Hop Farm festival founder Vince Power said a festival was essentially a small town, “and in a town you wouldn’t leave your door open”. In doing so, he painted the women who’d been assaulted as victims of nothing but their own carelessness.

As long as we continue to put the onus of responsibility on the victims in this way, and paint the perpetrators as a foreign threat miring what could otherwise be some festival utopia, that door will remain open.

In a more measured statement following the weekend’s attacks, Swedish police admitted that “the descriptions [of perpetrators] are diverse”. There is, they said, just one common denominator: “These are all young men.” However much we try and twist the narrative, there is no homogenous, easily recognisable perpetrator of violence – least of all at festivals. The sooner we realise that, the sooner we might be able to stop it from happening.


https://www.theguardian.com/music/musicblog/2016/jul/06/swedish-festival-rapes-migrants-wrong-dangerous

Eenmans
07-01-18, 07:45
Zieke gast dit. Ik heb dit nog nooit gehoord. Een vrouw wil nooit verkracht worden,dat is een ding wat ik zeker weet. Daar heb je niet eens een fatsoenlijke opvoeding voor nodig.

Wat een mentaliteit.

Wat heeft Boef trouwens met verkrachting te maken? Heb ik afgelopen weken iets gemist?





6 januari 2018 Laatste update 18:22

Jort Kelder: ‘Veel vrouwen dringen bij mij aan om verkracht te worden’

https://joop.bnnvara.nl/content/uploads/2018/01/9787495262_dd4f884148_k-1024x683.jpg

Jort Kelder doet in de eerste aflevering van zijn nieuwe radioshow “dr Kelder en Co” op radio 1 een wel heel boude uitspraak: volgens Kelder dringen vrouwen zich dusdanig aan hem op en vragen erom verkracht te worden. In de studio kan je vervolgens een speld horen vallen.

De opmerkingen worden gemaakt in het tweede deel van het programma, waarin microbioloog Rosanne Hertzberger aanschuift om te praten over wat er zoal in de mannenhersenen omgaat, de onthullingen rond #MeToo en de gebeurtenissen rond rapper Boef en Camiel Eurlings afgelopen week. Hertzberger spreekt over het boek “Testosteron Rex” van Cordelia Fine. Hertzberger beschrijft hoe in het boek wordt uitgelegd dat de sociale situatie waarin je je bevindt bepaalt welk hormoon je aanmaakt.

Kelder wijst er even later op dat we volgens hem weliswaar een mannenmaatschappij hadden, maar dat die steeds meer opschuift naar een vrouwenmaatschappij. Het gesprek neemt daar al snel een bizarre wending:

Kelder: We leefden, misschien nog steeds, in een mannenmaatschappij, maar als je nou ziet wat er gaat gebeuren, een matriarchale samenleving, veel vrouwen komen in hoge functies, misschien niet alle beroepen…
Hertzberger: Waar zie jij een matriarchale samenleving, Jort??

K: Nou, als je bijvoorbeeld kijkt naar de rechterlijke macht, dat zal een vrouwenspel worden. De aanvoer van advocaten is bijna alleen maar vrouw tegenwoordig. De artsenwereld, het onderwijs…
H: Ja, dat zijn precies…
K: En ik vind daar verder niet zo veel van, maar als dat nou gebeurt, zou dat dan die seksuele verhoudingen niet gewoon…
H: Die beroepsgroepen die je noemt…
K: Sterker, ik zou uit eigen ervaring willen zeggen, veel vrouwen dringen bij mij aan om verkracht te worden.
H: Pardon?
K: Ja. Nou ja, niet verkracht in de zin van rapper Boef, maar in de zin van…
H: Nee, leg dat eens even uit. Ze komen naar je toe en…
K: Ik heb het idee dat vrouwen, de actieve dertigers, seksueel actiever zijn dan mannen.
(studiogast): Maar verkrachting is tegen hun wil.
K: Nee, ik zet ‘m nu even hard in.
H: Nee, maar vertel, dan komen vrouwen naar je toe en die willen dan betast worden?
K: Jazeker.

Luister hier het hele gesprek terug (https://www.nporadio1.nl/dr-kelder-en-co/onderwerpen/439583-de-jonge-doctor-je-vol-voelen-is-niet-hetzelfde-als-vol-zitten),

de verkrachtingsopmerkingen van Jort Kelder beginnen op 51 minuten in de uitzending.
"Vrouwen dringen bij mij aan om verkracht te worden": dat hitsigheid niet alléén aan mannen toe te schrijven valt, heeft dr Kelder gemerkt. Luister naar dit fragment voor de context. pic.twitter.com/XQjQoLfw10 (https://t.co/XQjQoLfw10)
— dr Kelder en Co (@drKelderenCo) 6 januari 2018 (https://twitter.com/drKelderenCo/status/949667275669475330?ref_src=twsrc%5Etfw)


cc-foto: Roel Wijnants (https://flic.kr/p/fUTtmj)


https://joop.bnnvara.nl/nieuws/jort-kelder-vrouwen-dringen-aan-verkracht

knuppeltje
07-01-18, 08:10
Het past eerder niet in jouw denkraam dat ze op dit vlak gewoon op dezelfde golflengte zitten.

Gewoon de realiteit accepteren en niet proberen alles in jouw wereldbeeld te boetseren.

:schreeuw:

Hawa
07-01-18, 14:46
Op de Noorderslag in Groningen is hij van harte welkom. Muziek is muziek. En daar gaat het om.

Je kan gewoon swingen hoor op klote muziek. Alleen moet je niet naar de tekst luisteren.

Ik weet dat muzikanten altijd worden belaagd door groepies. Meisjes die willen scoren met die muzikant.

En dat vinden die meisjes super leuk en spannend. En als het mis gaat worden ze aangeklaagd voor seksuele intimidatie.

Maar in het kader van me-too is het schering en inslag en worden heel erg veel mannen ontslagen,terwijl dit nog niet eens juridisch is opgelost.

Kijk naar het programma DNA onbekend en dan zie je maar weer hoe vrouwen zichzelf manipuleren. In het geniep.
En die sukkel van die man gelooft haar op haar mooie blauwe ogen?

Bitches zijn er dus genoeg. Om allerlei mannen maar te gaan verleiden. Dit is spic en span.

Hoeveel bitches tegen al die andere bitches trekken elkaar de haren uit de kop!

Genoeg hierover.

Men weet wat er speelt.

Vrouwen zijn eigen baas maar mannen dus ook. Klip en klaar.

In Nederland is momenteel een ware hetze aan de gang. Het gaat niet eens over goed en fout. Maar over futiliteiten op vooral sociale media die worden door de publieke omroep gebruikt om gewoon kijkcijfers te gaan scoren.

Als it weer over gaat waaien komt het volgende wel weer te voorschijn.


fijne dag iedereen.....

Eenmans
07-01-18, 15:16
Nee vooral Trouw. En dat de DS en TPO er mee komen maakt dat het dus allemaal wel meevalt?

Spreek je mij aan als "die smerige meute"?

Godverdomme!!

Ja ga nog even voor hem staan en noem de mensen die aanstoot aan zijn uitspraken die smerig meute.

GODVERDOMME

Eke 2

Je smeerboel was mij niet eerder opgevallen. Maar het is mij duidelijk waar jij staat!

Nog even en ik ga echt denken dat Eke jou heeft afgewezen.

Olive Yao
07-01-18, 19:22
Spreek je mij aan als "die smerige meute"?

Godverdomme!!

Ja ga nog even voor hem staan en noem de mensen die aanstoot aan zijn uitspraken die smerig meute.

GODVERDOMME

Eke 2

Je smeerboel was mij niet eerder opgevallen. Maar het is mij duidelijk waar jij staat!

Pardon? Nee, dat doe ik nergens, en dat lees jij ook nergens, dus je lult uit je anus. Maar nu, in deze post, spreek ik je wel anders aan: hou je godvergeten kankersmoelwerk dicht, kankerteringlul. Jij staat helemaal niet, want ik trap je poten onder je kont vandaan en je valt plat op je tyfushondensmoel. Dus hou je tyfushondensmoelwerk dicht, pleurisklootzak.

super ick
08-01-18, 09:05
Er spelen hier twee dingen. Ik vergelijk het maar met cabaret.

Als het kennelijk common is om in raps andere termen te gebruiken, net als Hans Teeuwen in een sketche alle vrouwen kuthoeren noemt dan is daar iets voor te zeggen. Kwestie van smaak zullen we maar zeggen.

Dit was een commentaar achteraf, dus niet in een rap EN er werd, toen hij gevraagd werd naar deze opmerking, nog een schepje bovenop gedaan. Ik wil het best scharen onder naďviteit ofzo maar men moet niet vreemd opkijken dat er negatieve reacties op dergelijke opmerkingen komen.

Juffrouw_Saartje
09-01-18, 06:04
Er spelen hier twee dingen. Ik vergelijk het maar met cabaret.

Als het kennelijk common is om in raps andere termen te gebruiken, net als Hans Teeuwen in een sketche alle vrouwen kuthoeren noemt dan is daar iets voor te zeggen. Kwestie van smaak zullen we maar zeggen.

Dit was een commentaar achteraf, dus niet in een rap EN er werd, toen hij gevraagd werd naar deze opmerking, nog een schepje bovenop gedaan. Ik wil het best scharen onder naďviteit ofzo maar men moet niet vreemd opkijken dat er negatieve reacties op dergelijke opmerkingen komen.

Nee, dat vind ik ook niet raar dat er negatieve reacties komen, wél dat het gelinkt wordt aan zijn zogenaamde achtergrond. Rechtse popies zoals jij, zijn er als de kippen bij met hun dubbele standaard.

Soldim
09-01-18, 08:07
Nee, dat vind ik ook niet raar dat er negatieve reacties komen, wél dat het gelinkt wordt aan zijn zogenaamde achtergrond.


Hij mag niet in een hokje gestopt worden.


Rechtse popies zoals jij, zijn er als de kippen bij met hun dubbele standaard.

Superdick mag wel in een hokje gestopt worden.



dubbele standaard



:hihi:

Juffrouw_Saartje
09-01-18, 08:27
Hij mag niet in een hokje gestopt worden.

Inderdaad, omdat hij op geen enkele wijze de Algerijnse cultuur vertegenwoordigt, zeker niet de traditionele.


Superdick mag wel in een hokje gestopt worden.

Ik denk niet dat Super zo'n problemen heeft met zijn 'indeling'.


http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/hihi.gif

Dubbele standaard van Super Ick zul je bedoelen en vooral Barbertje moet hangen dingetje van hem.

super ick
09-01-18, 09:08
Inderdaad, omdat hij op geen enkele wijze de Algerijnse cultuur vertegenwoordigt, zeker niet de traditionele.

Ik zie wel een parallel met het tot zondig verklaren van dit gedrag vanuit het geloof. Alleen in sommige gevallen wordt er ander taalgebruik gehanteerd.


Ik denk niet dat Super zo'n problemen heeft met zijn 'indeling'.

Dat heb ik wel. Ik heb namelijk rechtse standpunten, dat zeker. Maar ik heb ook linkse standpunten, bijvoorbeeld op het gebied van zorg. Ik ben dus niet zo gemakkelijk in te delen. Ik kan mij wel voorstellen dat het gemakkelijker praat hoor en ik zie het hier erg vaak: eerst kwalificeren zonder verdere navraag en vervolgens afmaken.


Dubbele standaard van Super Ick zul je bedoelen

Als hij al moet 'hangen' want ik til er niet zwaar aan, dan moet hij dat om wat hij doet en niet om wie hij is.

Heel grappig om te zien hoe jij gewezen wordt op je dubbele standaard en dan het balletje doodleuk bij neerlegt: O, daar heeft hij geen moeite mee hoor. Terwijl jij weet dat ik jou al erg lang verwijt dat je hypocriet bent.
Ik hoop maar dat het je nu ook duidelijk is want duidelijker kon je het er niet opleggen.

Eenmans
09-01-18, 11:53
@ Super Ick

Het is wel Algerijns hoor. Als je eens de verhalen hoort van die ghetto´s in Frankrijk. Daar worden tienermeisjes verkracht en in de fik gestoken door veelal Algerijnen.

Ik zal mijn neefjes en nichtjes in Frankrijk via FaceBook even vragen of zij mij wat links kunnen geven.

Jamal Derrar is een Algerijn. in 2004,2005 ( 4 maal),2007 ( 3 maal) zijn in totaal 9 tot vrouwen in de fik gestoken door Algerijnen. Of de 100-jarige bezetting van het land door Frankrijk een rol daar in speelde,(wat veel deskundige beweren) is bullshit!

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=135&t=570547


9 vrouwen in de fik gestoken door Algerijnen. Ziek hoor!

Ik heb in die periode´s gewerkt in Frankrijk in de druivengaard met familie-leden.

Feriel
09-01-18, 12:16
De eerste reactie van Boef, na afkeurende reacties op zijn uitingen was dat het toch zeker wel hoeren waren omdat ze rokjes droegen, uitgingen en alcohol dronken. Volgens mij is dat helemaal geen uiting van subcultuur maar zijn dat de sporen van een achterlijke vorm van beleving van een woestijnreligie. Da at wordt die zienswijze breed gedragen. Dat is de reden dat Mars en hij op 1 lijn zitten. De 'bron' van de religie van Mars is dezelfde. Alleen pribeert hij het steeds te verpakken in 'steekhoudende' argumentatie en valt Desi sneller door de mand omdat hij een stuk dommer en argelozer is.

Nogmaals het heeft niets met religie te maken om stomdronken op Nieuwjaarsdag te zijn. Zoals ik al zei, er worden wel grovere dingen gezegd in dronkenschap waar niemand wat van hoort.

super ick
09-01-18, 12:27
Nogmaals het heeft niets met religie te maken om stomdronken op Nieuwjaarsdag te zijn. Zoals ik al zei, er worden wel grovere dingen gezegd in dronkenschap waar niemand wat van hoort.

Ik weet heel goed hoe sommige Moslim over 'onze vrouwen' denken. Ik heb dat hier ook zeer regelmatig kunnen lezen. en dat kwam niet uit de subcultuur van de rap en er was ook geen sprake van drankgebruik.

super ick
09-01-18, 12:30
@ Super Ick

Het is wel Algerijns hoor. Als je eens de verhalen hoort van die ghetto´s in Frankrijk. Daar worden tienermeisjes verkracht en in de fik gestoken door veelal Algerijnen.

Ik zal mijn neefjes en nichtjes in Frankrijk via FaceBook even vragen of zij mij wat links kunnen geven.

Jamal Derrar is een Algerijn. in 2004,2005 ( 4 maal),2007 ( 3 maal) zijn in totaal 9 tot vrouwen in de fik gestoken door Algerijnen. Of de 100-jarige bezetting van het land door Frankrijk een rol daar in speelde,(wat veel deskundige beweren) is bullshit!

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=135&t=570547


9 vrouwen in de fik gestoken door Algerijnen. Ziek hoor!

Ik heb in die periode´s gewerkt in Frankrijk in de druivengaard met familie-leden.

Die meisjes zijn toch niet in brand gestoken?

Voor hem zijn westerse vrouwen omdat ze alleen uitgaan, drinken en rokjes dragen hoeren. Nadat hij er op aangesproken was legde nogmaals uit waarom het hoeren waren en haalde hij bovenstaande redenen aan.
Hij heeft dus de kans gehad om zich te herstellen maar benadrukte nogmaals dat het hoeren waren.

Hoe duidelijk moet je zijn?
Toen hij merkte dat er nog dezelfde dag uitnodigingen voor optredens afgezegd werden is hij gaan draaien.

Feriel
09-01-18, 12:43
Ik weet heel goed hoe sommige Moslim over 'onze vrouwen' denken. Ik heb dat hier ook zeer regelmatig kunnen lezen. en dat kwam niet uit de subcultuur van de rap en er was ook geen sprake van drankgebruik.

Dat is geen reden om Boef op zijn islamitische afkomst aan te vallen. Boef was zelf dronken op die ochtend, dat is alles behalve islamitisch en kijk eens even wat sommige zakenmannen in dronken toestand zeggen.

Feriel
09-01-18, 12:50
Voor hem zijn westerse vrouwen omdat ze alleen uitgaan, drinken en rokjes dragen hoeren. Nadat hij er op aangesproken was legde nogmaals uit waarom het hoeren waren en haalde hij bovenstaande redenen aan.
Hij heeft dus de kans gehad om zich te herstellen maar benadrukte nogmaals dat het hoeren waren.

Hoe duidelijk moet je zijn?
Toen hij merkte dat er nog dezelfde dag uitnodigingen voor optredens afgezegd werden is hij gaan draaien.

Klopt helemaal, lijkt een beetje opportunistisch om achteraf te gaan draaien. Daar zijn we het samen over eens, maar wat heeft dat met een islamitische achtergrond te maken?

Hawa
09-01-18, 14:47
Boef gaat gewoon naar Noorderslag (Eurosonic) van harte welkom dus. Maar.........

Sommigen willen hem de bierdouche geven.

Doen ze niet aan mee (bierdouche is afgeschaft). Mede doordat je al je apparatuur moet afschermen.

Ze bedenken nog een ludieke actie.

Fijne dag iedereen...

Eenmans
09-01-18, 16:29
Ik weet heel goed hoe sommige Moslim over 'onze vrouwen' denken. Ik heb dat hier ook zeer regelmatig kunnen lezen. en dat kwam niet uit de subcultuur van de rap en er was ook geen sprake van drankgebruik.

Graag citaten plaatsen.


Die meisjes zijn toch niet in brand gestoken?

Voor hem zijn westerse vrouwen omdat ze alleen uitgaan, drinken en rokjes dragen hoeren. Nadat hij er op aangesproken was legde nogmaals uit waarom het hoeren waren en haalde hij bovenstaande redenen aan.
Hij heeft dus de kans gehad om zich te herstellen maar benadrukte nogmaals dat het hoeren waren.

Hoe duidelijk moet je zijn?
Toen hij merkte dat er nog dezelfde dag uitnodigingen voor optredens afgezegd werden is hij gaan draaien.


Akkoord.

super ick
10-01-18, 09:07
Klopt helemaal, lijkt een beetje opportunistisch om achteraf te gaan draaien. Daar zijn we het samen over eens, maar wat heeft dat met een islamitische achtergrond te maken?

Dat draaien heeft daar niets mee te maken.
De afkeuring van de levensstijl van westerse meisjes vrouwen wel, wellicht in andere bewoordingen.

super ick
10-01-18, 09:08
Graag citaten plaatsen.




Akkoord.

Eenmans, bedankt voor je reactie maar ik ga echt geen citaten zoeken. Jij weet ook beter, je bent hier ook langer dan vandaag.

Hawa
16-01-18, 18:53
Habiba
ik klom en ik klom
ik zag je niet
mijn worm die glom
die glom
mijn woorden zijn vies
en niet waar
ik zie je liever
in mijn kamer
dan met haar.

Ik wil je leven nemen
in mijn genot
genot
ik veeg mijn lip af
met alleen maar snot
Ik jank als een hond
bij die kale deur
ik wil dit niet
dat
vreselijke gezeur.

Habiba
ben je er nog
mijn ogen zijn een en al bedrog
die schaamte die ik voel voor jou
Habiba Habiba ik hou van jou.

Habiba Habiba
ik heb alleen maar berouw
ik ga op mijn knie
alleen maar voor jou
Ik wil jou alleen in mijn armen sluiten
Habiba Habiba
ik blijf je eeuwig
TROUW
met mij
de trommels slaan
het feest
begint
neven en nichten
gescheiden van elkaar
ach ja ons feest
is trouwen met elkaar.

Habibaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

fijne dag iedereen....

Juffrouw_Saartje
17-01-18, 05:57
Ik zie wel een parallel met het tot zondig verklaren van dit gedrag vanuit het geloof. Alleen in sommige gevallen wordt er ander taalgebruik gehanteerd.

Er wordt van alles uitgebraakt in dronkenschap en je doet net alsof mensen die geen geloof hebben totaal los zijn van alle zeden. Gaat nergens over, jij wil gewoon linken aan cultuur that's all.


Dat heb ik wel. Ik heb namelijk rechtse standpunten, dat zeker. Maar ik heb ook linkse standpunten, bijvoorbeeld op het gebied van zorg. Ik ben dus niet zo gemakkelijk in te delen. Ik kan mij wel voorstellen dat het gemakkelijker praat hoor en ik zie het hier erg vaak: eerst kwalificeren zonder verdere navraag en vervolgens afmaken.

Zorg en bejaarden zijn tegenwoordig ook 'hip' richting 'rechts'. Je afficheert je regelmatig met rechts en zet je af tegen de linkse kerk, dus zeur niet zo. Recentelijk:

Ja, dat is het schrijnende. Tegenwoordig moetje bij rechts zijn voor gelijke rechten. Links zwijgt het dood, daar waar ze vroeger altijd vooraan stonden.


Als hij al moet 'hangen' want ik til er niet zwaar aan, dan moet hij dat om wat hij doet en niet om wie hij is.

Uiteraard, maar jij linkt dit aan zijn cultuur, terwijl Boef zich niet echt Algerijns gedraagt.


Heel grappig om te zien hoe jij gewezen wordt op je dubbele standaard en dan het balletje doodleuk bij neerlegt: O, daar heeft hij geen moeite mee hoor. Terwijl jij weet dat ik jou al erg lang verwijt dat je hypocriet bent.
Ik hoop maar dat het je nu ook duidelijk is want duidelijker kon je het er niet opleggen.

Het gewoonlijke adhominem gemekker, ik had het kunnen weten. Ik ben nog geen 5 minuten op NVDD of ik word al om de oren geslagen met de gewoonlijke maffia afleidingspraktijken.

Even voor de goede orde en aansluitend op het onderwerp, als er iemand hier op dit forum de dubbele moraal van mannen aankaart ben ik het wel. Je hebt in deze echt niets over mij te zeggen.

Soldim
17-01-18, 06:44
Even voor de goede orde en aansluitend op het onderwerp, als er iemand hier op dit forum de dubbele moraal van mannen aankaart ben ik het wel. Je hebt in deze echt niets over mij te zeggen.

En je eigen dubbele moraal?

super ick
17-01-18, 08:11
Het gewoonlijke adhominem gemekker, ik had het kunnen weten. Ik ben nog geen 5 minuten op NVDD of ik word al om de oren geslagen met de gewoonlijke maffia afleidingspraktijken.

Jankerd en superhypocriet.

super ick
17-01-18, 08:12
Welke dubbele moraal? Op seksueel gebied? Vind ik dat ik alles mag en jongens niks? Of doel je op mijn hoerenlopen is vrouwenhaat? Ik tast even in het duister, praat me even bij, of liever niet, dit is weer de gewoonlijke ontopic move/zet ŕ la NVDD.

Jij vergelijkt appels met peren. Super Ick geeft hier zelf aan dat hij de reactie van Boef linkt aan zijn cultuur, ik bestrijd dat. Ik heb lang genoeg in Algerije vertoeft om te weten dat hij in deze zaak (dus niet alleen het woordje kech gebruikende maar de hele gebeurtenis en nasleep in aanschouwing nemende) niet de Algerijnse cultuur vertegenwoordigt. Daarnaast hoort hij zich gewoon te gedragen en anderen vanuit hun eigen context te beoordelen. Je kunt niet iemand die geen moslim is verwijten dat hij/zij varkensvlees eet, varkensvleeseter gil je ook niet van alle daken op nieuwjaarsochtend naar kroket etende feestgangers.

Super Ick daarentegen afficheert zichzelf met trots op 'rechts', zeker op dit gebied, en trapt regelmatig tegen de linkse kerk aan.

By the way, voor je het vergeet Soldim, het onderwerp is hier niet het niemandalletje Saartje, maar de niemandal Boef, die mij eerlijk gezegd, geen moer interesseert, dus genoeg aandacht aan dat schoffie.

Nee niks, Super ick. Er wordt naar je eigen dubbele moraal gevraagd.

Ik zie overeenkomsten met hoe sommige moslims vanuit hun geloof over westerse vrouwen praten. Die moslims linken hun mening aan hun geloof, dat doe ik niet.